Sel Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Здравейте,Вчера се наложи да шофирам в продължение на 1 час в сериозно задръстване на полусъединител със 10-20 км./час. Това, което ме притесни обаче е че темперартурата на двигателя премина границата от 90 градуса и седеше на нивото, което може да се види от снимката. Въпроса ми е това ниво притеснително ли е това ниво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Ами да, притеснително е! Не трябва да мърда от 90 градуса при никакви условия! Термостат най-вероятно, може евентуално да е датчика за температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Botsko Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Не е нормално, едва ли е термостат, но може и тои да е. Също може и да е перката на радиатора. Или да ти е намалял антифриза. Задалжително я закарай да я прегледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 А включва ли ти перката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Botsko Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 (Редактирано) А включва ли ти перката?Тя перката може да я вклучва, но това не значи че не е тя. Може да я влучва но не когато трява или да не работи както трябва. Редактирано 12 Юни 2007 от Botsko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 (Редактирано) ...смени термостата, ако пак го прави, пак смени термостата...сложи си Бер...и потърси из форума, темата е коментирана вече......перката не се включва, тя е на вискосъединител и е зацепена почти постоянно...има втора, но нея ще я чуеш, само когато е включен климатроника.... Редактирано 12 Юни 2007 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Викам на първо време, преди да сменяш термостат, да видиш питата на радиатора. Ако е позадръстена от разни инсекти и шумки я измий на водоструйка /нежно/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 (Редактирано) Влади, при нас отпред е питата на климатроника и тя обира лайната.Колега, водната помпа как е? Редактирано 12 Юни 2007 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Влади, при нас отпред е питата на климатроника и тя обира лайната.Колега, водната помпа как е?Роска, нея имах във на пред вид. Ако тя се задръсти, и назад поток няма да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 между двете пити си гнездят гадинките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 (Редактирано) Ми то точно когато е спряла, се обдухва само от перката, т.е от към двигателният отсек... предната пита не играеНо никога не е загуба да мине на пароструйка.... Редактирано 12 Юни 2007 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 (Редактирано) Може аз нещо да бъркам, но перката засмуква въздух отвън към двигателя. И ако кондензаторът е задръстен радиатора не се обдухва добре. Тъй мисля де. Става кат Жигуле зимъска, със парче балатум пред радиатора, че няма термостат. Редактирано 12 Юни 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_ Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 При мен е същото със температурата, доколкото разпитах проблема е следния - перката е със някъкъв силикон и при увеличаването на темп. той увеличава сцеплението и перката се върти по-бързо. Ремонта е нова перка /около 200лв/, но когато темп стигне някъде около 110 се включва втората перка - на климатика т. ч. няма опасност от прегряване - е едно почистване няма да е излишно, и отвътре на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Виж виското на перката - кога колата е студена и работи, перката можеш я спря и с вестник, като загрее колата обаче трябва да е по-яка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Мда. Термостатът определено не го барай.Поддържа ли се колата? Антифриза сменян ли е? Водна помпа!И естествено вентилатора трябва да се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Абе я оставете водната помпа... термостат е 90%....ако е от другите неща колата ще ти загрява и в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Здравейте,Вчера се наложи да шофирам в продължение на 1 час в сериозно задръстване на полусъединител със 10-20 км./час. Това, което ме притесни обаче е че темперартурата на двигателя премина границата от 90 градуса и седеше на нивото, което може да се види от снимката. Въпроса ми е това ниво притеснително ли е това ниво?Определено е притеснително това ниво. Не рискувай! При мене температурата не мърда от 90 гр., без значение дали е по инерция надолу колата или катери някой як баир в яка жега, или пък в яко задръстване. За 4-5 км. сутрин загрява до работна температура и после заковава. Не разбирам още дотолкова, че да ти кажа какво точно да прегледаш, но не отлагай! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Абе я оставете водната помпа... термостат е 90%....ако е от другите неща колата ще ти загрява и в движение.Ако е термостата ще загрява и в движение и на спряло. Щом на дълъг път не създава проблем - За мен проблема е само един - перката. Дали е с ел.мотор, дали е с виско съединител, дали е с биметална пластина не знам но и не това е важното...Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 колега я си виж казанчето на антифриза дали бълбука вътре и си опипай маркучите на виското нищо му няма. сменя се най-вече като се износи лагера .простотийката е капсулована и лагера не подлежи на ремонт. така както го описваш все едно има въздух в охл. система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Ако е термостата ще загрява и в движение и на спряло. Щом на дълъг път не създава проблем - За мен проблема е само един - перката. Дали е с ел.мотор, дали е с виско съединител, дали е с биметална пластина не знам но и не това е важното...ПоздравиЕ добре де,като кара със 140 по магистралата дали ти се включва перката или въздушната струя си е достатъчна как мисилиш?А човека не каза като е висял в задръстванията бил ли е с пуснат климатик.В книжката на колата се казва,че ако се виси продължително време в задръствания с пуснат климатик колата може да преегре.Товирим за напълно изправна кола.. А и тия термостати не са вечни...и моя сдаде багажа миналата седмица на 115к км. Като спускам без газ ми спада температурата ..ама ще дочакам до 125к като сменям и ремъците. Та за А4 бързо лепи 90 и не мърда от там при всякакви условия...Не е като на Б4-ката.За мен термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 А при мен винаги е на 100 градуса? Това проблем ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Добре де дай да го видим този термостат работи или не. Ако е винаги в затворено състояние и не отваря големия кръг, следователно един маркуч горе в ляво на двигателя(твое дясно) около 25мм диаметър ще е винаги студен. Аз обаче смятам че термостатите по скоро застават в отворено положение и колата не може да загрее.Т.е. въпросния маркуч на пипане е топъл и на току що запален мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlastelina Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 със сигурност не е нормално. аудито не трябва да преминава 90 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 На сервиз ли да го карам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Е добре де,като кара със 140 по магистралата дали ти се включва перката или въздушната струя си е достатъчна как мисилиш?А човека не каза като е висял в задръстванията бил ли е с пуснат климатик.В книжката на колата се казва,че ако се виси продължително време в задръствания с пуснат климатик колата може да преегре.Товирим за напълно изправна кола.. А и тия термостати не са вечни...и моя сдаде багажа миналата седмица на 115к км. Като спускам без газ ми спада температурата ..ама ще дочакам до 125к като сменям и ремъците. Та за А4 бързо лепи 90 и не мърда от там при всякакви условия...Не е като на Б4-ката.За мен термостатаКолега, ако колата е наред перката при скорост над 60km/h не трябва да се включва! Просто това е максималната скорост с която тя може да придвижи въздуха. При 80km/h дефакто перката върши точно никаква работа! Това само информативно. А ако термостата не е наред той няма да е наред и при 150km/h! И това че ти пада температурата при спускане е ясен знак че термостата ти не затваря. А дали стрелката ще мърда или не (говорим над 90 градуса) зависи и от термо датчика на питата на радиатора. Ако включва перката на 60 градуса трудно ще мине над 90 градуса. Но ако включва на 80+ (както беше на Опела ми) стрелката на температурата си отиваше до към 100 градуса и после връщаше на 90.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts