Jump to content

Смяна на ауспухова система с REMUS


Recommended Posts

Как мислите,ще има ли ефект да се спени всичко от генерацията до края с REMUS гърнета и в последствие изолация с термо лента.Става въпрос за А4 2003г. дизел 2,5 ТДИ 163к.с. Отзад се разделят на 2 отделни гърнета.

Ако някой е правил подобно нещо(смяна на всички гърнета)на дизел моля да сподели!

Ако има някой който да продава нека пише.

Разгледах ,,работата" на един сервиз и не бях впечатлен,не мислите ли ,че тръбата на снимката е прекалено тънка.

Мерси на всеки за отговорите предварително.

P.S. Много моля за компетентни и сериозни отговори и мнения !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще има аудио-визуален ефект :dance:

Зависи а ако носи очила и има слухов апарат :huh::):hilezh:

П.п А сега сериозно ефект ще има но толко малък че няма да го усетиш по добре парите ги инвестирай в нещо друго друга турбина друг кулер валове чипове туй онуй варианти за избор имаш много :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един приятел смени цялата генерация самоче на хонда и каза, че определено има голям ефект колкото и да не е вярвал като са му го обещавали

И малко офф топик: миналата седмица ме вози в животното и на 9хил.оборота звука е убииствен :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръхти ама е 200 коня нали? Иначе съм се возил в колата на колегата, малко вижда зор предното предаване с тия нютони-метри огромни, та и още малко звук няма да е лошо. Само дет купето е така изолирано че кефа ще е основно за публиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега не съм виждал дизел да вади хубав басов и грамогласен звук като бензинка,но пък съм виждал много дизели които опъват много,ако колегата направи тая интервенция да сподели впечатления след това как се е променил гласа на колата :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма много смисъл от ремус. много по скъпо ще е. пусни тръби колкото се може по прави. от пред сложи 2 резонаторни(проходни) гърнета,и от зад там където в момента са ти оргиналните в двата края пак сложи по едно проходно. резултат ще има,и звук ще има...

Като за начало можеш да почнеш само със задните(последните) 2 гърнета,да ги махнеш и на тяхно място да сложиш резонаторни(проходни)

Редактирано от bob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като искате да тунинговате, що си зимате дизели...

Ми щот ни остават мноо парички! :blackey: Не си ги даваме по сервизи, като ваще неблагодарни безинови разпоретини! Та, благодарната кола треа да се глези!

досега не съм виждал дизел да вади хубав басов и грамогласен звук като бензинка,...

Ми така е! Дори R10-тката е най-тихата кола на ЛьоМан! :flehan::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта нафта е със ремус и звука е като на 2.3 НГ мотора :blink:

Може, ама ако преди тва му боднеш едно НГ ще изкара звук, като от НГ :wink: Дизел и хубав звук, ай стига глупости са се говорили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама ако преди тва му боднеш едно НГ ще изкара звук, като от НГ :respekt: Дизел и хубав звук, ай стига глупости са се говорили.

ако не беше така нямаше да го напиша ...вервай ми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батее, кажи чесно ли спести ТОЛКОВАААА от тая нафта че ти останаа 100 лева че да си купиш ремус от илиенци за 50 лева и да го туриш на нафтата че да ти стане черна целата гъзница на колата :):bia::) а останалите 50 лея да ги пазиш за рушвети на еко -министерството за замърсяването на стратосферата с черните ти облаци.

Добреее че не си се преебал като мене да си купиш турбо бензинка щото от тея сервизиии ми останаа толко малко пари че си купих само още една кола (и то пак турбо бензинка, че и японка, че и с задно :) ) Бацеееееее

Бате добре, че не си купих турбо бензинка, че верно немаше да мога да отделя за ксенон, чип, музика и гуми, на обща стойност 6-7000лв! Не че ги немах по принцип, ама аре! :bia: Ако си бех взел бензинка требваше да си ги пазя някъде зазор-заман. М/у другото толкова (горната сума) пестя за 2 години от това, че съм минал от старата бензинка на печката! :)B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ксенон, чип, музика и гуми, на обща стойност 6-7000лв!

Много пари за тия неща!?Къде си се натоварил толкова???

Ксенон-360лв.

Чип-около 900лв.(може и малко повече,но може и много по-малко)

Гуми-4Х300лв.(максимална цена)

До тук-2460лв.

Извод: Имаш музика за около 4500лв.!?!?! :hilezh:

Би ли ни казал каква е???

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мислите,ще има ли ефект да се спени всичко от генерацията до края с REMUS гърнета и в последствие изолация с термо лента.Става въпрос за А4 2003г. дизел 2,5 ТДИ 163к.с. Отзад се разделят на 2 отделни гърнета.

Ако някой е правил подобно нещо(смяна на всички гърнета)на дизел моля да сподели!

Ако има някой който да продава нека пише.

Разгледах ,,работата" на един сервиз и не бях впечатлен,не мислите ли ,че тръбата на снимката е прекалено тънка.

Мерси на всеки за отговорите предварително.

P.S. Много моля за компетентни и сериозни отговори и мнения !

Здравей, от REMUS има ефект повече от колкото хората си мислят. При REMUS за модела има по голям ефект във вървене и разход за дизела, но не толкова при звука както е при бензиновите двигатели.

Ако искаш повече вървене и по малък разход си взимаш REMUS за модела. Ако искаш предимно звук си взимаш универсално гърне. Там ефекта във вървенето и разхода не е толкова голям, но имаш голям избор за накраиници и звук. Напиши ми на ЛС каква точно ти е колата. Quattro? Avant? Година? Кубатура? Коне стандартно и коне с чип ако си сложил такъв, зощото май имаш чип ако ти е 198 коня колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, обяснете ...

Кое в една REMUS генерация, кара двигателя да харчи по-малко, а да върви повече. Да предположим, че колага ми харчи 12/100 градско с KRAFT генерация. Remus-а с колко приблизително ще намали разхода? Как и защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна търся разумно и издържано обяснение на това твърдение. За сега не съм разбрал как и защо една генерация, каквато и да е, би могла да намали разхода и да увеличи вървежа. Заради това попитах. Не целя да се заяждам с никого.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, обяснете ...

Кое в една REMUS генерация, кара двигателя да харчи по-малко, а да върви повече. Да предположим, че колага ми харчи 12/100 градско с KRAFT генерация. Remus-а с колко приблизително ще намали разхода? Как и защо?

С обикновенната генерация изгорелите газове се избутват предимнно от двигателя. Спортните генерации са на принципа на комин, те измукват изгорелите газове и по този начин се улеснява работата на двигателя. От там идва и покачването на мощноста и намаляване на разхода. Тези който слагат прави тръби също постигат ефект, но там просто изгорелите газове не се задържат от нищо и минават направо, но пак двигателя си ги избутва и не му се олесява толкова много работата. Да не говориме за зука които се постига с прави тръви и спортна генерация. Зависи какво се сложи на Remus, от 0.3 до 1 литър на 100 км. Същото е и при Sebring, както и при повечето маркови спортни генерации. Надявам се да си ме разбрал, ако не ще се пробвам пак да обесня по ясно.

:hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да си ме разбрал, ако не ще се пробвам пак да обесня по ясно.

:hilezh::hilezh::hilezh:

Обясни ми принципа на изсмукване от самата генерация, таблици, диаграми, схеми снимков материал, аудио, видео. Пълен комплект. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...