DJ_Vasko_C Публикувано 15 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2007 (Редактирано) Здравейте. От няколко седмици следа този форум и най-накрая събрах смелостта да се рег-на. Та доста неща изчетох, но така и не разбрах отговорите на някои въпроси.1. Как се държи Audi A6 96-та примерно с газова уретба. Знам че някои от вас са доста против това оборудване, но ще помоля за обективни мнения. (моля не ме питайте за конкретни двигатели, а кажете с кой ще работи най-добре)2. Има ли Ауди 100 с ABS, Airbag, Ел стъкла и огледала, Климатроник, бордови компютър и централно заключване? (говоря за заводско производство, а не допълнително монтирани)?3. Какво мислите за http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...6733&f1=details4. Голяма ли е разликата между горепосоченото ауди и Audi 100 с всички екстри?и 5-то На доста различни постове сте дали доста различен разход на Audi A6 2.5Tdi. Какъв е средният при добре поддържана кола 96-та примерно?Дано не съм много нахален, че зададох толкова много въпроси с първия си пост- Редактирано 15 Юли 2007 от DJ_Vasko_C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 1. Със газов инжекцион се държи ПЕРФЕКТНО - всички двигатели!2. Всички стотарки имат гореизброеното без компютъра - някои го имат и него.3. Добра кола на добра цена! Стига да е в добро състояние.... 4. След като е 94та - разликата е само във фейслифта. Средата на 94та става преименуването на моделите и се прави фейслифт на Ауди 100 и вече е Ауди А6.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 5-то На доста различни постове сте дали доста различен разход на Audi A6 2.5Tdi. Какъв е средният при добре поддържана кола 96-та примерно?Среден е много общо понятие, но да кажем 6,5-7л./100 км.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 16 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 (Редактирано) Много ви благодаря за бързото оккликване . Всичко разбрах дотук. Само ще ви попитав вас като специалисти, заслужавали си разликата в цената на Adui 100 93-94-та и Audi A6 96-та примерно (ако не се взема под влияние на преценката ви разликата в годините)? И тъй като не разбирам НИЩО от колектори и т.н. в някои постове четох че някъкви маркучи или нещо там гърмяло при инжекционите с газова..... Някакъв коментар ??? Редактирано 16 Юли 2007 от DJ_Vasko_C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 Много ви благодаря за бързото оккликване . Всичко разбрах дотук. Само ще ви попитав вас като специалисти, заслужавали си разликата в цената на Adui 100 93-94-та и Audi A6 96-та примерно (ако не се взема под влияние на преценката ви разликата в годините)? И тъй като не разбирам НИЩО от колектори и т.н. в някои постове четох че някъкви маркучи или нещо там гърмяло при инжекционите.... Някакъв коментар ???Бързо и незадълбочено ще ти отговоря: Въпросът ти го разбирам като разлика между c4 и c5 купета. Купето на стотицата е по-тежко, но е по-лесно за поддръжка. Окачването също. C4 купето се смята за по-сполучливо, а и части се намират. С една дума за 2 години разлика - по-добре c4 купе! Всички купета са с галванично покритие, така, че тези 2-3 години, та и 5 да сложиш няма да има разлика в корозията (освен ако не са бутани някъде). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Лекинко си се объркал! Последната 100-ца и първите А6-ци са С4 купе! С5 е чак от 1997ма!Разликата между 100 и А6 е фийслифт! ДВГ и ходова част са същите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Лекинко си се объркал! Последната 100-ца и първите А6-ци са С4 купе! С5 е чак от 1997ма!Разликата между 100 и А6 е фийслифт! ДВГ и ходова част са същите!Аха - така си е - човек като мине определена възраст, 2-3 години се смятат за нормална грешка. А основната идея ми беше, че по-добре да вземеш изпитано старо купе, отколкото първите версии на ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Така е! Но първите А6 са си добре изпипаните последни 100-ци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Двете годни разлика нямат съществено значение. Оценявай колите по реалното им състояние и взимай тази в по-добро състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Аудито от обявата е с 5-цилиндров двигател механичен инжекцион с електронен блок за управление KE-Jetronic. Той е 133, а не 136 коня. Той може да работи добре на газ. Тези двигатели имат доста скъп дебитомер, който ако се повреди, не може да работи на бензин, а само на газ - така че я провери тая кола от обявата как работи на бензин. Иначе за газ смятам, че е най-пригоден карбураторния двигател, а също и газовият инжекцион. На другите бензинови двигатели трябва да се слагат аванс-процесор за газ и ламбда контрол отделно за газта. Ама ако търсиш евтиния, да знаеш че поддръжката на А100/А6 си е цифра, която може и да не избиеш от спестените от газ или нафта пари. Колата от обявата гледам, че има всички екстри, за които питаш, та и автопилот отгоре. Разликата между Ауди 100 С4 и първото поколение на А6 (до 1997 г) е минимална - само малко във външния дизайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 17 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Ама ако търсиш евтиния, да знаеш че поддръжката на А100/А6 си е цифра, която може и да не избиеш от спестените от газ или нафта пари. Какво искаш да кажеш с това??? В сравнение с едно BMW 3-та серия 95-та или с един Mercedes 124??? Наясно съм че поддръжката няма да е като на някой голф примерно (мразя ги тия коли). Но се надявам и да не е нещо наистина прекалено скъпо.Инъче се спрях на ауди 100/A6, щото много по ми допада отколкото BMW 5-та или Mercedes 124. Не харесвам малки коли, въпреки че съм млад - 21г. Като видя някое момче в голф.... не знам, ама тая кола не е за мен. Чуствам някъква затвореност вътре. Какви ли не модели разглеждах... пежо 406.... bmw-та..... и още много други..... ама като видях тая A6-ца и направо ми влезе в сърцето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 Искам да кажа това, че ако ще те притеснява финансово разхода на бензин, може би ще те притеснява и поддръжката. С БМВ 3-та серия и Мерцедес 124 за съжаление не мога да направя, понеже не съм карал такива коли. Но ако искаш безпроблемен двигател, най-добре си вземи бензинов двигател, който да не е работил на газ досега. Газовата уредба, ако не е монтирана правилно и с необходимите аксесоари (аванс-процесор, ламбда контрол - в зависимост от съответния двигател) означава потенциални бъдещи проблеми с дебитомер, ламбда сонда, та и компютър на инжекциона. За дизела - 2.5 TDI двигателите са много добри и икономични, но читав дизел на цената на бензинов двигател е трудно да се намери, а и поддръжката му е малко по-скъпа. Иначе за избора на автомобила мога само да те поздравя - наистина е прекрасна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2007 За мен дизела С4 2.5ТДИ си е по-доброто решение достатъчно бърз и чуствително по икономичен на мен за 39 хил км ми е струвал в дребни ремонти 200-250лв \крушки на таблото реле за аварийни и мигачи, спукан маркуч за интеркулера залепен, маншон на полуоската и едно пластмасово кранче за парното тва е сичко Колата харчи според размера на обувката пример поради проблема с кранчето ми изхвърляше водата беше се разхермитизирало и установих зависимост между оборотите и силата на течаи поради тази причина карах до 100-110 км за да не спирам често случи се на път за приморско като се върнах си засекох разхода 5,3 с климатик при нормално каране 160-170 на магистралата и 120-140 извънградско харчи около 7-7,5 средно натоварена при добро желание държи 200 без особен проблем.Бензиновите мотори също не са лоши само ако можеш пропусни 2.0 16 v не става харчи малко ама създава големи ядове и на газ е отвратително само проблеми, колегите казват 2л3 че бил добър също аз съм карал малко и 2.6 и останах с много добри впечатления само разхода си е големичък но и вървенето си подобава и доколкото знам само с газов инжекцион става при него.Прецени си сам колко километра минаваш и на кво държишПримерно мойта я засичам около 8- среден разход за тези 39 000 хил ако я сравниш примерно с 2.3 или 2.6 мин под 12 литра няма да паднеш посмъртно \тука сигурно ще има полемика ама за мен спора е безмислен\Ето ти примерна сметка8*390=3120 л*1,87=5834,4 лв12*390= 4680л-2,05=9594 лвили 3760 лв разлика в гориво и тва е при положение че почти винаги карам относително по-бързо от останалите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 24 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2007 Моят съвет и кратък но много обмислен .От серията ц4 съм карал почти всичко.Наи ме кефи 2.5 тди .Тази кола наистина малко харчи и е железна .Даже я смятам за по железна и от моита която е след 1999 година ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moniglow Публикувано 25 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2007 От серията ц4 съм карал почти всичко.Наи ме кефи 2.5 тди .Тази кола наистина малко харчи и е железна .Даже я смятам за по железна и от моита която е след 1999 година ц52.5тд -115к.с. или 2.5тд-140к.с. и вярно ли е,че този вторият двигател е доста по-шумен от бензиновите вариянти-. напр.2.6 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E7491BA Публикувано 23 Август 2007 Доклад Share Публикувано 23 Август 2007 Здравейте колеги мисля вече да сменям старото Ауди 200 с нещо по съвременно и по икономично, спрял съ съм на А6 -цата модел С4 този кадето е от 94 та до 97 ма . Ако можете да ми дадете малко инфо за този модел за дизела става въпрос има две разновидности 115 или 140 конски сили какъв и е разхода градско и извънградско и този модел всичките ли са с 6 та предавка и за профилактичният преглед колко излиза примерно смяна на масло филтри ремъци и т.н. и заслужава ли си от България да я взимаш или е по добре от чужбина.Спрял се съм на една красавица и какво ще нажете за нея заслужава ли си парите тази машина е 97 ма та искам да попитам за тези чигунени носачи ги сменят с алуминиеви и още при С4 ката ли ги сменят или при С5 вече и тази с какви е според вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 23 Август 2007 Доклад Share Публикувано 23 Август 2007 (Редактирано) Конкретно тази, която си снимал е наистина много интересна кола, но според мен продавача и иска твърде много. Не ме питай от къде я знам - преди 2 семици я гледах под моста на Горубляне - "Уникат" - беше обявена за 15 400 лв. ако не се лъжа. След още малко търсене намерих моята кола, кочто по нищо не отстъпваше на тази - точно на 10 коли разтояние - при друг търговец, който обаче беше с всичкият си и ми обяви цена 11000 лв. Разликите от тази, която е на снимките са:- година - 1996- комби- джанти - 16" - петолъчки - 5 броя- не е quattro - това е и минус, но е и плюс - зависи какво търсиш - естествено че quattro си е по голяма мания, нооо.... - състояние - уникално запазена, 4-те орогинални ключа, сервизни документи, owners manual, всички аксесоари - с една дума STOCK!- моята няма щори на задните вратиДруги разлики не видях - поне на пръв поглед. - Според теб коя си купих ? След диагностика при Мишо, и кратък пазарлък, взех комбито естествено - съвсем скоро ще се похваля офицялно, само да направя по хубави снимки И така - това е едно от последните А6 на базата С4. - Окачването е много здраво, както на всички С4-ки - НЕ Е АЛУМИНИЕВО - 3 години карах 100-ца 1994-та комби и съм страшно доволен, въпреки чебеше бензин 2.0 16V. - Двигателят 2.5 TDI e 115 к.с. - мисля че го има с 5, 6 скорости (но не съм сигурен), както и автоматик; 5 цилиндров редови- Двигателят 2.5 TDI e 140 к.с. - виждал съм само с 6 скорости, също и автоматик; същия 5 цилиндров редови, но с разлика в турбината и горивната система поне до колкото ми е известно.- ето колко ми излезе до тук моята като първоначално обслужване:1. Части - 2 зъбчати ремъка, един канален, 3 ролки, 1 зъбно колело (на коляновия вал), 1 водна помпа, прахозащитни маншоми за амортисьорите, маслен, горивен и въздушен филтри, масло синтетика 5 литра (KROON OIL), чистачки , семеринг на коляновия вал - 556 лв. 2. Работа - т.е. смяна на всички тези части - 185 лвТова ти е обслужването. Сложи и една диагностика - 25 лв, и евентуално центровка на ГНП - 40 лв. и това е! (Ако разбира се всичко друго е в ред, както е при мен.)Конкретно тази кола която си снимал според мен не може да струва повече от 12 000 и то само защото е QUATTRO. Ако имаше шибедах щях да кажа 12500, но това е таван според мен - и то ако всичко по двигателя е 6! - все пак тези автомобили все още нямат колекционерска стойност .Иначе като двигател - това е уникално здрав и добър двигател - думи на инжинера в сервиза на BOSCH в гара искър, където днес бях за центровка на ГНП.Човека каза че на 6 цилиндровия повдигачите направо били смешни като детска играчка... Ако си решил да я взимаш - задължително на диагностика преди това - да ти кажат как е дебитомер, ГНП, дюзи, и т.н. Имай предвид че нова ГНП е към 2000 лв.Успех! Редактирано 23 Август 2007 от Smith Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване