Jump to content

A4-драмата с окачването мнооо ли е сериозна?


MaXo

Recommended Posts

Мнооо съм навит на А4 ама нямам преки впечатления и само се носят легендите за драмата с окачването ... та споделете колко пари харчите за ходовата част годишно ... или примерно за 50-100хил пробег ... то вярно, че може и от 1км да се разбие всичко в разни трапове ... ама при нормално каране как е хавата? И къде точно са слабите места ... примерно не се ли предлагат на пазара стоманени носачи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Със сигурност варианта със стоманените носачи е немислим, при наличието на 8 броя по предницата на А4!

Те и затова са алуминиеви за да са по-леки! Когато се разбиват, по принцип на самата алуминиева част на носача и няма нищо, разхлопват се гъвкавите части, по самия насач- поне при мен е така.

Съвета, който мога да ти дам е следния, като ти харесва колата взимай я, не слушай никого, ако имаш късмет може и нищо да не ти се наложи да сменяш. Този вариант със смяната на части по на 50-100 хиляди км, е несериозен, замисли се колко караш и за колко години ще ги извъртиш.

Аз лично бих се позаинтересувал от цените на основните части и консумативи, ремъци, ролки, обслужване, части по окачването, ако има турбо, примерно цената на Турбината,която често се сдухва, ето такива неща

Желая успех с избора и скоро да се похвалиш тук с придобивката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

проблема не е в алуминия. Той е много здрав(пробвал съм да го режа с ножовка-голям зор). НАШИЯ ПРОБЛЕМ Е че в Ауди има отдел който се грижи за "програмиране" на дефекти и шарнирните болтове са така натаманени(още не съм ги изследвал-няма време) че при определени условия се разбиват.

Разбира се на огледално гладките пътища в Германия едва ли за тях има такава "драма", както ти казваш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е "голямата драма" с тия А4-ки, ама такъркам една такава от има-няма година и половина и до момента съм сменил 2 (два) маншона на каретата по ходовата част... И то като се има предвид, че от "рождението" си (2001 г.) е карана само в България като служебен автомобил (!!!). Само дето е гледана в Аутотехника през това време и според Демир ни един носач не е сменен (а определено съм склонен да му вярвам). Сега скато сменям гумите ще видя и по задния мост кои тампони трябва да се сменят, че започнаха да скърцат неприятно и толкоз... Ако това е драма - представям си романтиката каква ще е :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва често да се сдухва турбината и какво значи често???

Всичко зависи как е гледкана преди тебе за турбината:bia:

Живота и зависи от 3 неща:

1. Каране със качествено синтетично масло, колкото по-рядко, толкова по-добре

2. Навременна смяна на маслото - на 10000 км за пълната синтетика за 1.8Т специално

3. След като си карал, особено в обороти преди да изгасиш да изчакап минута-две да поработи на място

Спазвано ли е това и спазваш ли го и ти - няма нищо страшно за турбината.

П.С. За тове успокоение като вземеш колата може профилактично да и смениш маслените магистрали дето отиват към турбината, от тях основно идва белата и неспазването на едно от горните 3 неща дето изброих води до запушването им:P

Поздрави:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех А4 1.8Т Quattro наскоро и пича преди мен явно не я беше жалил.

Смених всички носачи отпред, два отзад, дискове и още някои дреболии - всичко ми излезе 1300лв.

за 6 месеца (7000км) не се е разтропала наново (да чукна на дърво).

За стоманени носачи и аз питах във форума преди да си напазаря, но ми отговориха по същия начин (лично за мен недостатъка на алуминиевите не е в здравината, а в цената). Въпреки това си мисля, че щом ги правят сигурно има търсене...

Ако някой си е сложил такива и може да даде мнение от първа ръка, нека сподели :bia:

Редактирано от bangieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно, алуминиевите носачи са доста по-здрави от железните, при тях обаче няма положението искривяване, или се чупят или са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвета, който мога да ти дам е следния, като ти харесва колата взимай я, не слушай никого, ако имаш късмет може и нищо да не ти се наложи да сменяш. Този вариант със смяната на части по на 50-100 хиляди км, е несериозен, замисли се колко караш и за колко години ще ги извъртиш.

Ами тая кола ще се взима за да се кара много ... сега на Пунтото съм направил за 8 месеца 24000км ... значи 50хил за 16-17месеца.... та ми е важно да не се разглабя ... аз си имам друга кола, която да я мисля и да си троша парите ... не искам 2ра. Ще мисля и за А3ка ... въпреки, че по отношение на интериора А4ката според мен е мнооо по-напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драмата е в тия градски легенди и в нищо друго!

Ако си пазиш нормално колата, няма нищо да и се счупи!

А мненията че колите са правени за да се чупят в БГ, а в Германия не... са меко казано несъстоятелни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми беше по-скоро "закачка",колегата както констатира,че се чупят все едно са като накладки,на 20 к км. да я хвърляш.Ако наистина се предпазят магистралите от коксуване и се ползва хубаво масълце със навременна смяна турбината ще тие последната грижа.Дори старите коли с турбини не страдат,ако всичко се подържа като хората/от личен опит/А за 1,9тди примерно си мисля,че мотора е почти вечен при нормална експлоатация!За 1,8Т нямам много километри и преки наблюдения за да давам мнения!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих се позаинтересувал от цените на основните части и консумативи, ремъци, ролки, обслужване, части по окачването, ако има турбо, примерно цената на Турбината,която често се сдухва, ето такива неща

Желая успех с избора и скоро да се похвалиш тук с придобивката

Турбината бих я извадил като консуматив.

За 2.5 години съм навъртял почети 80к км и съм сменил 2 носача. Чак драма да има с окачването, не е така,

много зависи от стила и начина на каране. Проблема на носачите е в тампоните който са капсоловани и могат само да се рециклират, нещо за което аз съм против. Иначе в Юнитрейд едните са по 180лв. другите са по 210лв. Естествено можеш да си намериш и по евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойто ауди като го купих му смених веднага един носач и досега (10000км) не е имало други хлопкания. Но ауди не е тоя тип кола дето да си дадеш последните 10 бона и да очакваш после да наливаш само бензин. Щото може с години да не се наложи ремонт ама е добре да си имаш едни 1000-2000 подготвени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАШИЯ ПРОБЛЕМ Е че в Ауди има отдел който се грижи за "програмиране" на дефекти и шарнирните болтове са така натаманени(още не съм ги изследвал-няма време) че при определени условия се разбиват. Разбира се на огледално гладките пътища в Германия едва ли за тях има такава "драма", както ти казваш. :flipoff:

НАШИЯ ПРОБЛЕМ е че НАШИТЕ ПЪТИЩА, не са като ТЕХНИТЕ ПЪТИЩА.

А лафа за специалния отдел за програмиране на дефекти ... малко несериозно звучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък казвам, че няма драма! :flipoff: Всичко си е в реда на нормалното! Който иска нищо да не сменя, а ако му се наложи да струва 50 леа разходи, да си кара Голф 2 или Вектра А! Тука говорим за Ауди! Който си е купил ауди требва да може и да го поддържа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАШИЯ ПРОБЛЕМ е че НАШИТЕ ПЪТИЩА, не са като ТЕХНИТЕ ПЪТИЩА.

А лафа за специалния отдел за програмиране на дефекти ... малко несериозно звучи.

1.Отделите в Ауди не ги измислям аз. т.е. това не е лаф(за тези които не са разбрали)

2. Инкози още ми праща клубна карта(май не е тук мястото ама карай)

3. Перформанса на нашите аудита до голяма степен се дължи именно на това многораменно окачване. (За сравнение пробвайте някоя каручка голф или фокус)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Отделите в Ауди не ги измислям аз. т.е. това не е лаф(за тези които не са разбрали)

2. Инкози още ми праща клубна карта(май не е тук мястото ама карай)

3. Перформанса на нашите аудита до голяма степен се дължи именно на това многораменно окачване. (За сравнение пробвайте някоя каручка голф или фокус)

1. Продължава да не звучи сериозно..

2. Ако не ти се чака, ела да си я вземеш, готова е. Ако имаш търпение, ще ти я изпратя когато мога. Проблем? Мноо па докачлив се извъди бре. Да съм ти длъжен с нещо? А дали си прочел това?

3. На мен ли говориш?

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не смятам, че А4 се отличава с бог знае каква возия...

Не и такава, която да оправдава това скъпо окачване

А иначе съм съгласен - който иска без пари да си вземе ладичка, там с тел и тиксо всичко се оправя :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък казвам, че няма драма! :zustimm: Всичко си е в реда на нормалното! Който иска нищо да не сменя, а ако му се наложи да струва 50 леа разходи, да си кара Голф 2 или Вектра А! Тука говорим за Ауди! Който си е купил ауди требва да може и да го поддържа!

Ама па съвсем си е така. Мойта е с оригиналното заводско окачване и от както е излязла от поточната линия (2000г.)не е сменян нито един носач. А и още не са тръгнали да се разбиват. Карана е 24 месеца в Б-я и не гъкват. Единствената "драма" е в цената, а не в здравината на окачването.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха ха

хахахахахаха

ти чуваш ли се :flipoff:

Чета се....

А колкото до возията - измежду А4, Audi 100, Citroen Xantia i Renault Laguna, spored men A4 е най-зле откъм возия и откъм цена за поддръжка.

Не казвам, че е зле като цяло или, че автомобилът не си струва (все пак и аз такова карам), но не си отговаря на цената за поддръжка...

Патриотизма не трябва да пречи на реализма :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета се....

А колкото до возията - измежду А4, Audi 100, Citroen Xantia i Renault Laguna, spored men A4 е най-зле откъм возия и откъм цена за поддръжка.

Не казвам, че е зле като цяло или, че автомобилът не си струва (все пак и аз такова карам), но не си отговаря на цената за поддръжка...

Патриотизма не трябва да пречи на реализма :flipoff:

:unsure::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета се....

А колкото до возията - измежду А4, Audi 100, Citroen Xantia i Renault Laguna, spored men A4 е най-зле откъм возия и откъм цена за поддръжка.

Не казвам, че е зле като цяло или, че автомобилът не си струва (все пак и аз такова карам), но не си отговаря на цената за поддръжка...

Патриотизма не трябва да пречи на реализма :flipoff:

Ти наясно ли си за какво е сложено това скъпо алуминиево окачване, съвсем различно като концепция?

Май не си - не е с цел по-мека возия, а по-добра стабилност в завои и каот цяло + по-добър контрол над колата.

Някой от колегите във форума беше пуснал научно обяснение за голямото предимство на 4-те носача на колело, и че при Ф1 идеята на окачването била подобна.

А пък и си е друго да знаеш че 4 носача ти държат колелцето, недай си боже нещо стане нещо с някой носач, 4 е повече от 1 (все пак са стари коли и нчма нищо сигурно)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета се....

А колкото до возията - измежду А4, Audi 100, Citroen Xantia i Renault Laguna, spored men A4 е най-зле откъм возия и откъм цена за поддръжка.

Не казвам, че е зле като цяло или, че автомобилът не си струва (все пак и аз такова карам), но не си отговаря на цената за поддръжка...

Патриотизма не трябва да пречи на реализма :unsure:

Тва е Ауди, баце! Не е някаква френска сФирка или италянски минет! АУДИ! Ако искаш!

А и не знам за кво говорим! Вече има цени от 600лв за пълен комплект носачи по предницата на В5! Ба деееа! Толко ли е скъпо! Ако некой се плаши от тази цена, представям си ако му се скапе турбото или помпата! :hilezh: Казах! Взима си Вектра А! Хем не се троши! Хем има два носача по 50лв всеки! :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета се....

А колкото до возията - измежду А4, Audi 100, Citroen Xantia i Renault Laguna, spored men A4 е най-зле откъм возия и откъм цена за поддръжка.

Не казвам, че е зле като цяло или, че автомобилът не си струва (все пак и аз такова карам), но не си отговаря на цената за поддръжка...

Патриотизма не трябва да пречи на реализма :unsure:

Леките носачи са много добри за комфорта, точно па ксантия да даваш за пример е смешно, минеш през бабуна и после 1-2 минути се клати колата като лодчица, ебем ти комфорта. Вече С5 е друга бира де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...