Jump to content

AMSOIL - непознато или не, те са първи в синтетиката


Recommended Posts

Например братовчедката. На голфа ставаше все на майонеза, тя си го кара из града до работа и обратно. Правиха някакви ремонти, гарнитура сменяха обаче проблемът се оказа евтиното и кофти масло, с което го карат. На малки дистанции не може да се справи с конденза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами не. След ремонта пак ставаше майонеза след 1 месец. 

После смениха маслото с някакъв Кастрол и се оправи проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Passi написа:

Някой да е имал досега проблеми породени от качеството на маслото? Питам защото съм карал доста коли с масла които изобщо не са за тях и досега проблеми причинени от кофти масло не съм имал.

 Звучи доста интересен така поставен въпросът. Проблемът идва като се износят валовете от полусинтетиката, разтракат се хидравличните повдигачи зимата и евентуално се скапе турбината. но на мен досега това не ми се е случило

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полу-синтетиката вече почти не съществува. Много малко масла са полусинтетика. Почти всичко е хидрокрек.

В случая с онзи голф,  маслото е от варел. За сега неизяснена марка. Но явно присадките са NOK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да повдигна малко темата:

 

По една или друга причина съм решил да сложа масло Amsoil, но търся съвет за това кое точно е подходящо за моята кола. Това са критериите:

1. Ауди А6 Ц4, 2.8 30в, 193 к.с., код на мотора: АСК

2. Пробег на колата около 250 000 км (относително истински);

3. Колата се кара само на бензин, няма газ;

4. Режим на експлоатация: градско/извънградско е 40/60, като градското е с чести студени стартове, а извънградското често включва магистрално шофиране с постоянна скорост от 140-150 км/ч, включително в жегите.

5. В момента карам с Тотал 5в-40 и за 4000 км изчезна близо литър (течове няма);

 

На първо място се колебая между серията на маслото:

 

1. Signature series  - изглежда е по-високия клас, но няма одобрение от VW 502.00

2. European Car Formula - има VW 502.00, но се опасявам, че ако се спра на него ще взема продукта от по-нисък клас.

 

На второ място се колебая за вискозитета:

 

1. 5в-40 или 0в-40;

2. в някои онлайн калкулатори и прпоръки за този мотор дават дори 5в-30 ?! което малко ме съмнява, но да попитам все пак.

 

Някакви идеи, колеги?

 

Редактирано от VAZ 21013
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квото да му сложиш пак ще си го изпапа. Та моят съвет е да си продължаваш с тоталката. А тези Амсойл "гурмета" нека си ги папат суперкарчетата....

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, venomcorp написа:

Квото да му сложиш пак ще си го изпапа. Та моят съвет е да си продължаваш с тоталката. А тези Амсойл "гурмета" нека си ги папат суперкарчетата....

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Нещо смислено по темата?

Защо да продължава с тоталката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за риторични въпроси? Яде ли го? Ако иска да го храни моторчето с гурмета...няма лошо. Всеки сам си преценя как да си гори парите. Та нека му сложи амсойла със спецификацията на моторчето. Нищо , че другото е по-скъпичко .

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,

дискусия няма как да има,не и обоснована.

Преди 8 часа, VAZ 21013 написа:

Да повдигна малко темата:

 

По една или друга причина съм решил да сложа масло Amsoil, но търся съвет за това кое точно е подходящо за моята кола. Това са критериите:

1. Ауди А6 Ц4, 2.8 30в, 193 к.с., код на мотора: АСК

2. Пробег на колата около 250 000 км (относително истински);

3. Колата се кара само на бензин, няма газ;

4. Режим на експлоатация: градско/извънградско е 40/60, като градското е с чести студени стартове, а извънградското често включва магистрално шофиране с постоянна скорост от 140-150 км/ч, включително в жегите.

5. В момента карам с Тотал 5в-40 и за 4000 км изчезна близо литър (течове няма);

 

На първо място се колебая между серията на маслото:

 

1. Signature series  - изглежда е по-високия клас, но няма одобрение от VW 502.00

2. European Car Formula - има VW 502.00, но се опасявам, че ако се спра на него ще взема продукта от по-нисък клас.

 

На второ място се колебая за вискозитета:

 

1. 5в-40 или 0в-40;

2. в някои онлайн калкулатори и прпоръки за този мотор дават дори 5в-30 ?! което малко ме съмнява, но да попитам все пак.

 

Някакви идеи, колеги?

 

Имаш ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Цецо, нещо не съм получил ЛС от теб.

Разбирам гледната точка на колегата по-горе, но както казах съм решил да пробвам някое от маслата, които са набедени за много добри. Дори за Red Line се замислям, но там вече ми е малко скъпо.

Причината за смяна на маслото е, че ми изтракват повдигачи сутрин (а и не само сутрин), понякога за около секунда трака верига... Искам да пробвам с друго масло, преди да правя каквито и да е механични интервенции по мотора.

Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изтракват само след престой, по-добре пробвай с по-качествен филтър. Причината може да е в клапана във филтъра, който задържа маслото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, VAZ 21013 said:

Разбирам гледната точка на колегата по-горе, но както казах съм решил да пробвам някое от маслата, които са набедени за много добри. Дори за Red Line се замислям, но там вече ми е малко скъпо.


Бях гледал някакви резултати от лабораторни изследвания и Амсойл биеше Red Line по всички показатели. Колко е била достоверна информацията не се наемам да коментирам. По спомен се коментираха 5W30 вискозитетите на 2-те марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно направо ще сложа 0в-40 на Амсойл. Едва ли ще има някакъв видим резултат от това упражнение, но живот и здраве ще докладвам тук за наблюденията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел астра 400000км 1.6 бензин като последните 200000км са на газ само масло на опел още си върви. Сега ауди а6 TDI 4G съответно с масло на VAG. Това знам Аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама отива, купува, слага и кара. Не става доктор по масла, не си играе да пробва 66 марки и вискозитети, докато уцели. Не си мисли, че колата ще стане космически кораб с микрокерамика, или масло за 30-40лв/литъра. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/20/2018 at 2:48 PM, VAZ 21013 said:

Вероятно направо ще сложа 0в-40 на Амсойл. Едва ли ще има някакъв видим резултат от това упражнение, но живот и здраве ще докладвам тук за наблюденията си.

Направи и една промивка...примерно с промивно масло на Приста. Около 20лв е туба 4 литра и е достатъчна.

Аз лично мисля, че това масло е овъркил за ратоварен атмосферен мотор с 6.5 литра картер....но нищо не губиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си специални флъшове за целта. Не му трябва приста. Иначе да ...финансово си е тъпо да слага такова масло. Един двигател ако си е читав каквото и НЕментосано масълце да му сложиш все ще му свърши работа и няма си го изпапа цялото / стига да отговаря на изискванията от производителя /.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има си разни флъшове, но и там май има уловка - не трябва да е базиран на разтворители, а на детергенти. Или нещо такова...

Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Длъшове....ред лайни...юърпъли..амсойли..ксенуми. Ако двигателят вече се е пенсионирал все тая. За тези пари по-добре рециклиране на въпросният.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахм да, ЦЕЦО ти каза нещо по-нагоре, ма ти си ляляй ! Този двигател няма как да е заминал на тези км...., че и на двойни ! 

Колега ВАЗ не е ли по-добре да минеш на 10 - 40 щом ти изчезва толкова за 4000 км ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено след промивка с "флъш" е хубаво да се промие мотора с "чисто" масло. Няма нужда малкото количество чернилка, останала по маслените магистрали да разсипва новото (скъпо) масло.

До скоро нямаше внос на lubegard...а не знам за нещо друго, толкова ефективно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...