Schmeichel Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Например братовчедката. На голфа ставаше все на майонеза, тя си го кара из града до работа и обратно. Правиха някакви ремонти, гарнитура сменяха обаче проблемът се оказа евтиното и кофти масло, с което го карат. На малки дистанции не може да се справи с конденза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Да да добре това е станало от гадното масло а не от това, че е омешало водата или антифриза с маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Ами не. След ремонта пак ставаше майонеза след 1 месец. После смениха маслото с някакъв Кастрол и се оправи проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Преди 4 часа, Passi написа: Някой да е имал досега проблеми породени от качеството на маслото? Питам защото съм карал доста коли с масла които изобщо не са за тях и досега проблеми причинени от кофти масло не съм имал. Звучи доста интересен така поставен въпросът. Проблемът идва като се износят валовете от полусинтетиката, разтракат се хидравличните повдигачи зимата и евентуално се скапе турбината. но на мен досега това не ми се е случило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Полу-синтетиката вече почти не съществува. Много малко масла са полусинтетика. Почти всичко е хидрокрек. В случая с онзи голф, маслото е от варел. За сега неизяснена марка. Но явно присадките са NOK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 (Редактирано) Да повдигна малко темата: По една или друга причина съм решил да сложа масло Amsoil, но търся съвет за това кое точно е подходящо за моята кола. Това са критериите: 1. Ауди А6 Ц4, 2.8 30в, 193 к.с., код на мотора: АСК 2. Пробег на колата около 250 000 км (относително истински); 3. Колата се кара само на бензин, няма газ; 4. Режим на експлоатация: градско/извънградско е 40/60, като градското е с чести студени стартове, а извънградското често включва магистрално шофиране с постоянна скорост от 140-150 км/ч, включително в жегите. 5. В момента карам с Тотал 5в-40 и за 4000 км изчезна близо литър (течове няма); На първо място се колебая между серията на маслото: 1. Signature series - изглежда е по-високия клас, но няма одобрение от VW 502.00 2. European Car Formula - има VW 502.00, но се опасявам, че ако се спра на него ще взема продукта от по-нисък клас. На второ място се колебая за вискозитета: 1. 5в-40 или 0в-40; 2. в някои онлайн калкулатори и прпоръки за този мотор дават дори 5в-30 ?! което малко ме съмнява, но да попитам все пак. Някакви идеи, колеги? Редактирано 19 Юли 2018 от VAZ 21013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Квото да му сложиш пак ще си го изпапа. Та моят съвет е да си продължаваш с тоталката. А тези Амсойл "гурмета" нека си ги папат суперкарчетата.... Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Преди 4 часа, venomcorp написа: Квото да му сложиш пак ще си го изпапа. Та моят съвет е да си продължаваш с тоталката. А тези Амсойл "гурмета" нека си ги папат суперкарчетата.... Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Нещо смислено по темата? Защо да продължава с тоталката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Що за риторични въпроси? Яде ли го? Ако иска да го храни моторчето с гурмета...няма лошо. Всеки сам си преценя как да си гори парите. Та нека му сложи амсойла със спецификацията на моторчето. Нищо , че другото е по-скъпичко . Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Ясно, дискусия няма как да има,не и обоснована. Преди 8 часа, VAZ 21013 написа: Да повдигна малко темата: По една или друга причина съм решил да сложа масло Amsoil, но търся съвет за това кое точно е подходящо за моята кола. Това са критериите: 1. Ауди А6 Ц4, 2.8 30в, 193 к.с., код на мотора: АСК 2. Пробег на колата около 250 000 км (относително истински); 3. Колата се кара само на бензин, няма газ; 4. Режим на експлоатация: градско/извънградско е 40/60, като градското е с чести студени стартове, а извънградското често включва магистрално шофиране с постоянна скорост от 140-150 км/ч, включително в жегите. 5. В момента карам с Тотал 5в-40 и за 4000 км изчезна близо литър (течове няма); На първо място се колебая между серията на маслото: 1. Signature series - изглежда е по-високия клас, но няма одобрение от VW 502.00 2. European Car Formula - има VW 502.00, но се опасявам, че ако се спра на него ще взема продукта от по-нисък клас. На второ място се колебая за вискозитета: 1. 5в-40 или 0в-40; 2. в някои онлайн калкулатори и прпоръки за този мотор дават дори 5в-30 ?! което малко ме съмнява, но да попитам все пак. Някакви идеи, колеги? Имаш ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Здравей Цецо, нещо не съм получил ЛС от теб. Разбирам гледната точка на колегата по-горе, но както казах съм решил да пробвам някое от маслата, които са набедени за много добри. Дори за Red Line се замислям, но там вече ми е малко скъпо. Причината за смяна на маслото е, че ми изтракват повдигачи сутрин (а и не само сутрин), понякога за около секунда трака верига... Искам да пробвам с друго масло, преди да правя каквито и да е механични интервенции по мотора. Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 Ако изтракват само след престой, по-добре пробвай с по-качествен филтър. Причината може да е в клапана във филтъра, който задържа маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 14 hours ago, VAZ 21013 said: Разбирам гледната точка на колегата по-горе, но както казах съм решил да пробвам някое от маслата, които са набедени за много добри. Дори за Red Line се замислям, но там вече ми е малко скъпо. Бях гледал някакви резултати от лабораторни изследвания и Амсойл биеше Red Line по всички показатели. Колко е била достоверна информацията не се наемам да коментирам. По спомен се коментираха 5W30 вискозитетите на 2-те марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 Вероятно направо ще сложа 0в-40 на Амсойл. Едва ли ще има някакъв видим резултат от това упражнение, но живот и здраве ще докладвам тук за наблюденията си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 В момента карам с, Marley 5W30, ще кажа как е спрямо кастрола след някои друг километър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 Опел астра 400000км 1.6 бензин като последните 200000км са на газ само масло на опел още си върви. Сега ауди а6 TDI 4G съответно с масло на VAG. Това знам Аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 То хубаво го знаеш ама нито опел са производители на масло , нито вагините. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Ама отива, купува, слага и кара. Не става доктор по масла, не си играе да пробва 66 марки и вискозитети, докато уцели. Не си мисли, че колата ще стане космически кораб с микрокерамика, или масло за 30-40лв/литъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 On 7/20/2018 at 2:48 PM, VAZ 21013 said: Вероятно направо ще сложа 0в-40 на Амсойл. Едва ли ще има някакъв видим резултат от това упражнение, но живот и здраве ще докладвам тук за наблюденията си. Направи и една промивка...примерно с промивно масло на Приста. Около 20лв е туба 4 литра и е достатъчна. Аз лично мисля, че това масло е овъркил за ратоварен атмосферен мотор с 6.5 литра картер....но нищо не губиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Има си специални флъшове за целта. Не му трябва приста. Иначе да ...финансово си е тъпо да слага такова масло. Един двигател ако си е читав каквото и НЕментосано масълце да му сложиш все ще му свърши работа и няма си го изпапа цялото / стига да отговаря на изискванията от производителя /. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Да, има си разни флъшове, но и там май има уловка - не трябва да е базиран на разтворители, а на детергенти. Или нещо такова... Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Длъшове....ред лайни...юърпъли..амсойли..ксенуми. Ако двигателят вече се е пенсионирал все тая. За тези пари по-добре рециклиране на въпросният. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Ахм да, ЦЕЦО ти каза нещо по-нагоре, ма ти си ляляй ! Този двигател няма как да е заминал на тези км...., че и на двойни ! Колега ВАЗ не е ли по-добре да минеш на 10 - 40 щом ти изчезва толкова за 4000 км ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Особено след промивка с "флъш" е хубаво да се промие мотора с "чисто" масло. Няма нужда малкото количество чернилка, останала по маслените магистрали да разсипва новото (скъпо) масло. До скоро нямаше внос на lubegard...а не знам за нещо друго, толкова ефективно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Аз ползвам на Bardahl BAR-1032. След това промивка с някое наливно 15W40. Ефектът от AMSOIL на този двигател ще е само чиста загуба на пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване