Jump to content

Най-проблемен двигател?


Freestyler

Recommended Posts

Абе аз два петака карах преди тва "проблемно" ACE,и за двата 220 бяха мечта,а тва си ги прави.Вярно още нищо не съм сменял,имах грижи в началото щото е било на газ,но след компетентна намеса всичко си дойде на мястото.

Баце ми и старата и новата ми ги сбъдват 220, та не знам кви мъки са имали твойте петаци, аз грижи от тва естество неам. :steinigung:

А и за кви петаци говориме, щот има и 1.9 петаци карбуратор, има и 2.2 Т давай да се уточняваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Тва па беше странно Купе за ръчка па седана за кво никой не каза. :hilezh: Аз не харесвам купета, ма па обичам се ръчкам и кво стана ся? :steinigung:<_<:hilezh:

Стана Competition! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце ми и старата и новата ми ги сбъдват 220, та не знам кви мъки са имали твойте петаци, аз грижи от тва естество неам. :steinigung:

А и за кви петаци говориме, щот има и 1.9 петаци карбуратор, има и 2.2 Т давай да се уточняваме.

NG..айде да сме по-точни,аз ги харесвам спор няма.Говоря за времето за което ще ги направи тия 220...добре че оправиха малко магистралите та да има некъв шанс.А дали са били строшени! <_<...пожелавам ти само такива,за да разбереш кво е здрав двигател!ACE-то е скъпо за подръжка но за вървеж не го слагай до остарелите петаци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе говорите за 1.6 за безсмислен, а 1.4? :steinigung: а иначе мнооого съм чувал за проблемен 2.5 тди, вуйчо ми караше А8-ца с такъв и 1 път му направи проблем, ама беше достатъчно голям тоя проблем <_< 5 'иледарки се изръси за нещо по турбината, че повече от 40-50 без турбината нещеше да дигне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе говорите за 1.6 за безсмислен, а 1.4? :steinigung: а иначе мнооого съм чувал за проблемен 2.5 тди, вуйчо ми караше А8-ца с такъв и 1 път му направи проблем, ама беше достатъчно голям тоя проблем <_< 5 'иледарки се изръси за нещо по турбината, че повече от 40-50 без турбината нещеше да дигне

Моооре 1.4, а 1.1? Жена ми е с такъв. На Туинго. Къмто 600 кила съ се нея. Аз като се кача, на светофар, нема петак, нема шестак, всички ги късам (без те да подозират за наличието на състезателен елемент обаче :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ACE-то е скъпо за подръжка но за вървеж не го слагай до остарелите петаци!

Бухахахахаххаха..... бацеее ако знаеш "колко като тебе вече плакаха" от остарелите петаци :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е най-преебан.Ем не върви,ем не харчи. :bia: 1.8 RU-75 магарета е.

Съгласен съм, че е малко спънат, ама изобщо не е преебан. Виждал съм такъв на 400000 километра, 350000 от които са изминати на газ. И все още си върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е AFB,Смених му филтр за кратерните газове,регенирах турбината,сминих гарнитурите на двигателия,дето имаше течове,всички маркучи на вакум системата са сменени!!!!!! общо към 2000 лв.Вече го имам 2 години,Карах 15хил.км.Толкава радост(от кола де) не съм имал никога.Предешните бяха ,Субару 1.8 Боксер,октавия 2.0м бензин,БМВ 520 99') .Най голямия проблем на А6 2,5 ТДИ,СПОРЕД МЕН,е негов предешния собственик.

Cheers.

Олек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе петаците са си класика :bia:

Истински мотор на АУДИ... ACE съм чувал че е на заем от VW

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе петаците са си класика :bia:

Истински мотор на АУДИ... ACE съм чувал че е на заем от VW

Няма кой мотор да са зели назаем от VW :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се впускам в излишни спорове, искам да попитам, колко от вас имат и поддържат АСЕ от години???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се впускам в излишни спорове, искам да попитам, колко от вас имат и поддържат АСЕ от години???

Ми аз да ти отговоря. Не повече от 5% от тези с категорично мнение изобщо знаят кво е АСЕ. Голяма част го бъркат с белината. :shock: Тук малко се получава като в една друга тема, в която драйвъри на 80-ки, вещо ни осветляват за проблемите и недостатъците на А4. Ма поне е весело. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе гледам некви тука дето отвявали тва-онова,те такива с изпърдели петаци са ми най-сладки на магистралата.Добре че NG-то ми е слабост та ще се въздържа от плювки.Рулзче ти дато си на сека манджа мерудия,колко Аудита си сменил,и колко ACE-та лично си отвял...а карал ли си такова изобщо?!...или пак цитираш на някой спомените?!

Редактирано от longrunner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock:

Абе имаше,някъква модификация на Ауди...май "Компетишън"(S2 Like) и викаха, тя не беше ли с АСЕ???

Защо,в Германия Ауди 2.0 16V се води SPORT???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше лошо всеки, който изказва мнение, да напише какви Аудита е притежавал, колко време ги е поддържал и т.н. Sorry, ама "Аз съм фен на Левски, понеже не съм фен на ЦСКА" не е аргументирана позиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблемен не знам, но за най-безсмислен мога да номинирам 1.6i! :shock:

Подкрепям напълно. Но поне е здрав, за разлика от 2.5 ТДИ.

Между другото 1.6 качен на А2 и А3 върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...