daks Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 (Редактирано) Колеги, напоследък ми стана навик да се допитвам за нещо, в което не съм сигурен. Предложиха ми от едно място срещу 100 лв. пълен комплект оригинални махагонови лайстни за вратите и таблото. Става дума за тъмния лакиран махагон, който се слага май само на модела след 99 г. (фейслифта на А4). Та по тоз повод, бихте ли споделили мненията си относно интериора, махагонът или карбонът е за предпочитане?!?Лично аз от край време съм си фен на махагоновите изпълнения, но отвсякъде чувам мнения, че карбонът бил по-модерен и стоял по-строго и спортно.Ее, ай да видим ся, кой на ква позиция е по въпроса??? Редактирано 11 Октомври 2007 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 тъмно А4 само с Карбон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Махагон,карбона ми е много..селско.Всички пернишки "разпилки" са с карбонови имитации,а и ако колата ти не е раздута като за карбон с над 200 и нагоре коня е безсмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 На черен/тъмен салон махагон задължително.Моита е със светал салон и табло и махагон не отива...иначе това щеше да е първото нещо което да имплантирам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 11 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Махагон,карбона ми е много..селско.Всички пернишки "разпилки" са с карбонови имитации,а и ако колата ти не е раздута като за карбон с над 200 и нагоре коня е безсмислено.Бе мощността тука май не е определяща. Въпросът е кое как застава визуално. Иначе А8-иците с по 335 к.с. пак са с махагон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 махагон, особено за 100лв. и карбона ми харесва, но не седи толкоз топло и уютно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 11 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 и карбона ми харесва, но не седи толкоз топло и уютно.И на мене такива мисли ми се въртят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Махагон. КАТЕГОРИЧНО! Втора кола под ред карам с махагон, усещането за уют е съвсем друго. Като се кача в кола с карбон и имам чувството, че съм седнал в каруца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 11 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Махагон. КАТЕГОРИЧНО! Втора кола под ред карам с махагон, усещането за уют е съвсем друго. Като се кача в кола с карбон и имам чувството, че съм седнал в каруца.Че ме ухарчите вие, ееййй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Тони, това на което му викате повечето карбон, е някакво фолио!Ето това е карбонВиждал съм на живо на една стотица S4, няма таква красота!По темата: аз харесвам и "карбон" и махагон, много зависи от цялостното изпълнение на колата, махагона придава тежест и благородно излъчване и не върви с Рекаро салон и спортни уреди. Докато карбона е семпъл и модерен, придава усещане за спорт и пасва със спортни интериори и екстериори.Махагона страшно пасва с кожен салон, докато карбона по се слива в изпълнение от плат, естествено върви и със кожа, но тогава седалките са спортни.Абе спорна работа с две думи, въпрос на "апетит" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Тони, нема как да избегнеш ухарчването. Така сме хора, като нас, които гледат на колите си не само като средство за предвижване. Ако тръгнеш с махагон, задължително след това трябва да сложиш и кожа, за да се завърши усещането за уют, топлина и лукс!Виж махагона, дето ти предлагат в какво с-ние е и дали е въобще махагон. Реалната цена лайсните май е към 2000лв. Но според мен и да е имитация 100лв си е без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 не ме слушай, секи си има вкус, ма аз махагон мноо трудно ше имам в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 не ме слушай, секи си има вкус, ма аз махагон мноо трудно ше имам в колата Ше стоиш на вратата, ше се запъваш и нема да го пускаш вътре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Виж махагона, ..........дали е въобще махагон.Ето това е ключа! Истинският махагон е доста скъп и доколкото знам това, което слагат в средния клас коли е груба имитация на махагон. И на мен ми изглежда като сините халогенни крушки, имитиращи ксенон Както един колега по-горе беше определил карбона - селска работа. Ако ще е имитация, поне да е на метал - добре са я издокарали! Аз също "махагон" не бих си сложил в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Ето това е ключа! Истинският махагон е доста скъп и доколкото знам това, което слагат в средния клас коли е груба имитация на махагон. И на мен ми изглежда като сините халогенни крушки, имитиращи ксенон Както един колега по-горе беше определил карбона - селска работа. Ако ще е имитация, поне да е на метал - добре са я издокарали! Аз също "махагон" не бих си сложил в колата Има А4ки с истински махагон има такива и с имитация! Като и с истински карбин и имитация! Кой за каквото си е платил при покупката на колата. Аз съм сигурен, че моя е истински например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Може Аз съм виждал имитацията и мога да кажа, че е пълна трагедия. Това, ако е моята кола, ще го изкъртя и ще си карам с дупки в таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Може Аз съм виждал имитацията и мога да кажа, че е пълна трагедия. Това, ако е моята кола, ще го изкъртя и ще си карам с дупки в таблото ако закъсаш викай да помагам да къртиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokonai Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Аз като си вземах Куто S line вървеше с алуминии, но на мен ми излезе късмета с допълнителна бреза в интериора. Имаше още няколко варианта. Нека като говорим за дърво да не разбираме само махагон. Въпроса е да има ли дървени детайли или само студен карбон и алуминий.Другото Ку е само с алуминий. Плюса му е че не му личи прахта, но е адски студено и неприветливо. А дръвцето си топли сърцето само с един поглед... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 мойто мнение е махагона е за по горен клас коли с по лимо визия - А6, А8 А4 ми е по спорт визия и я предпочитам с "карбон" или със сивите ластни пък и корсо е прав ... махагона води до кожен салон :multi: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 пък и корсо е прав ... махагона води до кожен салон и при мен стана така какъв е извода? махагона води до допълнителни разходи!а на "карбона" даже не му личи прахта , пестиш отвсякъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Колеги, напоследък ми стана навик да се допитвам за нещо, в което не съм сигурен. Предложиха ми от едно място срещу 100 лв. пълен комплект оригинални махагонови лайстни за вратите и таблото. Става дума за тъмния лакиран махагон, който се слага май само на модела след 99 г. (фейслифта на А4). Та по тоз повод, бихте ли споделили мненията си относно интериора, махагонът или карбонът е за предпочитане?!?Лично аз от край време съм си фен на махагоновите изпълнения, но отвсякъде чувам мнения, че карбонът бил по-модерен и стоял по-строго и спортно.Ее, ай да видим ся, кой на ква позиция е по въпроса??? Аз съм с такъв махагон за какъвто говориш и на мен страшно ми харесва. Това го казвам, не защото мойто гардже е най-хубаво, а защото това беше първото нещо което ми направи впечатление в тази кола. Определено този махагон внася уют. Така че ако наистина си намерил такъв за 100лв. според мен го отнасяй. Ако искаш може да се видим някъде да видиш как стои на колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Като визия - твърдо махагон Иво (corso) - по какво разпознаваш, че е истински махагон? Аз при мен смених 2 от лайстните, защото бяха пукнати и оставам с впечатление, че просто е доста сполучлива имитация (според мен е пластмаса) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 (Редактирано) Аз съм с такъв махагон за какъвто говориш и на мен страшно ми харесва. Това го казвам, не защото мойто гардже е най-хубаво, а защото това беше първото нещо което ми направи впечатление в тази кола. Определено този махагон внася уют. Така че ако наистина си намерил такъв за 100лв. според мен го отнасяй. Ако искаш може да се видим някъде да видиш как стои на колата...Колегата вчера видя как стои той затова пусна темата.Бяха ми направили с един друг колега сандвич на моята А6-ца, отпред и отзад по една А4-ка след фейслифта, едната със спортните лайстни, другата с махагон, но и с кожен салон.На мен лично много ми хареса варианта с махагона!Тони, ако лайстните наистина са от дърво, и можеш за 100лв да ги отнесеш, не се замисляй. Гледах една брошура на новата А3 от Порше.бг, и ми направи впечатление, че двойно-полираното дърво стъпва около 2000лв като екстра!а от друга страна, ще имаш и двата варианта - к'вот душа ти сака Редактирано 12 Октомври 2007 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanzz Публикувано 12 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 според мен дървени детайли изобщо нямат място в колата, били те истински или имитация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 12 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2007 Виж махагона, дето ти предлагат в какво с-ние е и дали е въобще махагон. Реалната цена лайсните май е към 2000лв. Но според мен и да е имитация 100лв си е без пари. Не бе, то става дума за оригинални лайстни втора употреба свалени от А4. Видях ги и никак не ми изглеждат имитации. Т.нар. махагон на А4-ките след фейслифта е доста по-готин от на тези от 95 г., който си е жива пластмаса с фолио отгоре като от "Домко". Това, което съм намерил е тъмно и не матово, а лъскаво(лакирано). Проблемът е обаче, че нещо не се намират другите парчета, дето са за централната конзола на таблото (около бутоните горе,CD-то и климатроника).Колегата вчера видя как стои той затова пусна темата.а от друга страна, ще имаш и двата варианта - к'вот душа ти сакаБе и така точно не е, щото аз същия ден по-рано бях получил офертата за дървенийката и после въпросният колега ми дойде екстра на време да го видя и на живо. Накрая ще си направя едните врати с карбонец, другите с махагонец и кат си искам ще си гледам едното, кат ми е кеф другото. Я как съм нахитрел напоследък, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts