Jump to content

Вграден имобилайзер на А4


yavornik

Recommended Posts

Колата е а4, 1.8 Т от 1996, когато дам на контакт не винаги ми загасва лампичката на имобилайзера и трябва да извадя ключа и след това пак да опитам, понякога става от раз, понякога от трети опит. Дочух, че трябва да се сменя някакъв чип/ключ+чип или и аз не знам какво точно. Къде мога да направя това и някой имал ли е сходен проблем? Имам чувствотъо, че е по-чест проблема, когато колата е топла/напечена от слънце например/.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай със смените.

Има едно кабелче, което прави проблема.

Трябва да му се почистят контактите на буксите и се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е а4, 1.8 Т от 1996, когато дам на контакт не винаги ми загасва лампичката на имобилайзера и трябва да извадя ключа и след това пак да опитам, понякога става от раз, понякога от трети опит. Дочух, че трябва да се сменя някакъв чип/ключ+чип или и аз не знам какво точно. Къде мога да направя това и някой имал ли е сходен проблем? Имам чувствотъо, че е по-чест проблема, когато колата е топла/напечена от слънце например/.Благодаря предварително.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги и аз съм в групата :flipoff: Някъде във форума се споменаваше за някакъв кабел към четеца. Тези дни ще си водя колицата на доктор и ако нещо изскочи ще свиркам :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към чакащите "слушатели" :hilezh:

сейм шит :hilezh:

Роска, я фърли малко светлина на село , че си потрошихме ключовете

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои може ли да каже как се изключва вобще този имобилаизер,ама без да свети ламбата на таблото,защото за да ми пали колата от дистанционното на колата маи трябва да го резна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен този проблем се реши след смяната на кабела на четеца в сервиз на бош.

Това е първото нещо с което с сблъсках след покупката на моята кола, срещу 70 лв. го отстраниха в сервиза на М комплект на Сливница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е първото нещо с което с сблъсках след покупката на моята кола, срещу 70 лв. го отстраниха в сервиза на М комплект на Сливница.

И ти ли :rolleyes: Обаче къто следам колко са ти вземали...малеее.При мене след 2-3 опита да ми програмира ключът и след смяната на кабела ми взема 40-45лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

И аз имам този проблем.

Кажете кое е кабелчето, чеее се побърквам. Качвам се в колата и 5 мин. моля лампичката на имобилайзера да загасне. Като през това време си правя упражнения по вкарване и изкарване на ключа :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си го <_< А в BOSH-a, като питах ми вика 250лв. понеже се отстранява софтуерно. На мен чак ми стана смешно ... викам му мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи как...не се стискай :hilezh:

Колега при мен махнаха кората под волана,волана и двете малки пластмасови капачки зад волана.Така стигнаха до самият патрон на който има едно пръстенче(до колкото разбрах това е четеца)от него излиза въпросният кабел който се сменя.При мен гумената изолация на кабела беше прокъсана на няколко места и се виждаха жичките,след подмяна на повреденото пърче кабел(около 20-30см.)преблема изчезна :)

За малко да забравя да напиша,че кабелът е увит с някаква допълнителна изолация и че от четеца излиза само този кабел така,че няма как да се обърка.

Дано да съм бил полезен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...