yavornik Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 Колата е а4, 1.8 Т от 1996, когато дам на контакт не винаги ми загасва лампичката на имобилайзера и трябва да извадя ключа и след това пак да опитам, понякога става от раз, понякога от трети опит. Дочух, че трябва да се сменя някакъв чип/ключ+чип или и аз не знам какво точно. Къде мога да направя това и някой имал ли е сходен проблем? Имам чувствотъо, че е по-чест проблема, когато колата е топла/напечена от слънце например/.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 Не бързай със смените.Има едно кабелче, което прави проблема.Трябва да му се почистят контактите на буксите и се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavornik Публикувано 19 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 А може ли малко повече информация какво е това кабелче и по-скоро кой и къде може да направи тази процедура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 Питай Deliveryman. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmama Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Колата е а4, 1.8 Т от 1996, когато дам на контакт не винаги ми загасва лампичката на имобилайзера и трябва да извадя ключа и след това пак да опитам, понякога става от раз, понякога от трети опит. Дочух, че трябва да се сменя някакъв чип/ключ+чип или и аз не знам какво точно. Къде мога да направя това и някой имал ли е сходен проблем? Имам чувствотъо, че е по-чест проблема, когато колата е топла/напечена от слънце например/.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1969 Публикувано 25 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2007 мамка my и на мен ми прави същотoникoй да свирне къде можем да си го оправим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Я дайте повече инфо за тоя имобилайзер, да го е*а у жицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 И аз съм на опашката слушатели... явно си е проблем от самата изработка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Пробваите с другия ключ, дали ще има проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavornik Публикувано 28 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 A ако няма друг ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 A ако няма друг ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 италианска афера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 италианска афера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Колеги и аз съм в групата Някъде във форума се споменаваше за някакъв кабел към четеца. Тези дни ще си водя колицата на доктор и ако нещо изскочи ще свиркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j.k Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 И аз се присъединявам към чакащите "слушатели" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 (Редактирано) И аз се присъединявам към чакащите "слушатели" сейм шит Роска, я фърли малко светлина на село , че си потрошихме ключовете Редактирано 28 Ноември 2007 от wizard2000bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Много слушатели станахме......... Но досега всички си траем и чакаме някой друг да се оплаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenrsd Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 А някои може ли да каже как се изключва вобще този имобилаизер,ама без да свети ламбата на таблото,защото за да ми пали колата от дистанционното на колата маи трябва да го резна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 При мен този проблем се реши след смяната на кабела на четеца в сервиз на бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 29 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2007 При мен този проблем се реши след смяната на кабела на четеца в сервиз на бош.Това е първото нещо с което с сблъсках след покупката на моята кола, срещу 70 лв. го отстраниха в сервиза на М комплект на Сливница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 29 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2007 Това е първото нещо с което с сблъсках след покупката на моята кола, срещу 70 лв. го отстраниха в сервиза на М комплект на Сливница.И ти ли Обаче къто следам колко са ти вземали...малеее.При мене след 2-3 опита да ми програмира ключът и след смяната на кабела ми взема 40-45лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 19 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2008 И аз имам този проблем. Кажете кое е кабелчето, чеее се побърквам. Качвам се в колата и 5 мин. моля лампичката на имобилайзера да загасне. Като през това време си правя упражнения по вкарване и изкарване на ключа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 20 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2008 Оправих си го А в BOSH-a, като питах ми вика 250лв. понеже се отстранява софтуерно. На мен чак ми стана смешно ... викам му мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 кажи как...не се стискай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 кажи как...не се стискай Колега при мен махнаха кората под волана,волана и двете малки пластмасови капачки зад волана.Така стигнаха до самият патрон на който има едно пръстенче(до колкото разбрах това е четеца)от него излиза въпросният кабел който се сменя.При мен гумената изолация на кабела беше прокъсана на няколко места и се виждаха жичките,след подмяна на повреденото пърче кабел(около 20-30см.)преблема изчезна За малко да забравя да напиша,че кабелът е увит с някаква допълнителна изолация и че от четеца излиза само този кабел така,че няма как да се обърка.Дано да съм бил полезен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване