tigardeen Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Вчера вечерта се качвам аз на колата пускам си фаровете и какво да видя не светят. Започнах да си мисля какво съм направил през деня и се сетих че смених крушката на единия габарит. Започнах да проверявам бушоните всичко си е наред. Имам габарити мога да присветвам с фаровете ама фарове нема Ако на някой му се е случвало такова нещо моля помогнете. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 99% ръчките на волана са ти проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Завий волана на някоя страна и включи фаровете да видиш какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigardeen Публикувано 22 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Благодаря. А някой може ли да ми каже как се свалят тези ръчки че успях да сваля само горното капаче зад кормилото но това не ми помогна много да стигна до дях. Трябва ли да свалям волана? Благодаря.Нищо не става Пламене същата работа - фарове нема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 по спомен - няма как да откачиш кабелите от ръчките ако не свалиш волана - най-лесно ще видиш като си махнал горното капаче. А и ако ръчките не са ти от 2 части, тогава май със сигурност трябва да сваляш волата. А той по принцип не е проблем да се сваля. Трябва ти камък 24 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Пробвай с ВД-40, ако не стане ето как се сваля - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7033 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Колега отивай да ти оправят ключа, ако не се е разтопил много и да ти сложат 2 товарни релета, за да не става повече така. И аз сам го ял тоя с 90-ката. Останах без фарове посред нощ на междуградски път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Сложи си релета задължително!А ако нямаш ключ, скоро моята кола ще я вземе колега от клуба за части и ще можеш да си напазаруваш от него перфектен ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigardeen Публикувано 22 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Дай го тоя ключ колега че званях на италянеца - няма, питах тук там, няма . а аз нямам фарове а иначе каде да отида да ми сложат релета. а на ключа видимо от ван нищо му няма а иначе е капсолован и не съм го разкапсуловал за да не остана съвсем без светлини.Ще се гръмна вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 да, махаш нитовете и на тяхно място слагаш болчета с гайки - това че е капсолован не е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n i k o Публикувано 23 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2007 И аз сам го ял тоя с 90-ката. Останах без фарове посред нощ на междуградски път.И при мен стана същото преди 5 дена,добре че не беше на завой щото сигурно щах да се пребия. Колеги по тоя въпрос искам да питам няколко неща:1.Няма ли по принцип реле през което да минава товара на фаровете или той минава през ключа2.Нов тоя елемент струва доста скъпо,а втора употреба му искат 100лв.,а и не намерих от моя модел. Та ако някой е купувал наскоро ще съм му благодарен да сподели за да се орентирам горе доло колко вървят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 23 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2007 И аз сам го ял тоя с 90-ката. Останах без фарове посред нощ на междуградски път.И при мен стана същото преди 5 дена,добре че не беше на завой щото сигурно щах да се пребия. Колеги по тоя въпрос искам да питам няколко неща:1.Няма ли по принцип реле през което да минава товара на фаровете или той минава през ключа2.Нов тоя елемент струва доста скъпо,а втора употреба му искат 100лв.,а и не намерих от моя модел. Та ако някой е купувал наскоро ще съм му благодарен да сподели за да се орентирам горе доло колко вървят.1.Нямат релета.2.При закупуване на втора у-ба задължително с някаква уговорка /гаранция/ ,макар и минимална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigardeen Публикувано 23 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2007 Благодари на всички ви днес си разпробих нитовете и се оказа че ватре е страшно нагоряло и го изчистих и сега съм с фарове. И аз започвам да се замислям да си сложа релета но ще почакат малко че съм за гърне преди това.Пожелавам лека и безавариина на всички ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 24 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2007 недей да отлагаш много много релетата, че идва зимния сезон когато нон-стоп се кара с включени фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dany85 Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 И аз имам същия проблем. Някой може ли да ме ориентира как да поставя тези релета, че ми искат 65 кинта за труд, а вчера си купих самото реле на BOSCH за 3.50лв. от кварталния магазин да ладички и мисля да си го боря сам. По-точно искам да разбера на куплунга кой е кабела, който създава проблемите за да включа там релето. С чистене фаровете ми работиха точно .... 1 ден и пак се пречукаха. И сега пак пончкога се почвяват, ама не си е работа. Та колеги, помагайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 Фаровете се правят с две релета, за къси и дълги... , някъде във форума имаше схема, потърси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dany85 Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 Моята борба с проблема продължава. След серия замервания на напрежение установих. че при включени къси светлини на фасунката на крушката идват 0.02V, на което у наше село му викат - нищо. Рзбирам да идваха 2-3V и да ме ногат да светнат, ама... Заслушах се внимателно в звуците в купето и дочух, че има щракане, когато превключвам на дълги, което ме наведе на мисълта, че все пак колата има поставени някъде релета. Разглобих и кората, която покрива релетата под волана и от там действително се чува щракане, но ми се стори, че идва от алармата. Пробвах какво ли не и накраяопънах един кабел от жълто-черния кабел, които влиза във фасънйата като + на късите и го боднах на лостчето за светлините където е жълто-черния кабел и "О Боже, прогледна". Започна да се чува прищракване на реле, за съжаление колкото пак можах да чуя отново от алармата. За сега мисля да закрепя положението, като направя байпас на въпросния + за късите и така ще си сработва тъпото реле. Забелязах обаче, че винаги, когато колата е на контакт и късите ми светлини светят, ама не помня дали и без да съм включил на габарити или и без пипане на лостчето. Явно + нещо си е бил камшика. Та дайте акъл дали според вас са правилни изводите ми или да продължа да си троша главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boreca Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 Най добре е да се сложи реле поне на късите светлини.Аз си сложих 2 релета само на късите.Мисля 4е от тук гледах http://www.audi80.ru/Repair/Electric/LightThruRelay/След това даже и по силно светят.Не си спомням само дали има6е схема.ако намеря 6те я приложатук на мен ми излязоха и картинки и схема http://www.audi80.ru/Repair/Electric/Light...relay_print.aspСамо се постарай да си го направиш качествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 25 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2007 Моята борба с проблема продължава. След серия замервания на напрежение установих. че при включени къси светлини на фасунката на крушката идват 0.02V, на което у наше село му викат - нищо. Рзбирам да идваха 2-3V и да ме ногат да светнат, ама... Заслушах се внимателно в звуците в купето и дочух, че има щракане, когато превключвам на дълги, което ме наведе на мисълта, че все пак колата има поставени някъде релета. Разглобих и кората, която покрива релетата под волана и от там действително се чува щракане, но ми се стори, че идва от алармата. Пробвах какво ли не и накраяопънах един кабел от жълто-черния кабел, които влиза във фасънйата като + на късите и го боднах на лостчето за светлините където е жълто-черния кабел и "О Боже, прогледна". Започна да се чува прищракване на реле, за съжаление колкото пак можах да чуя отново от алармата. За сега мисля да закрепя положението, като направя байпас на въпросния + за късите и така ще си сработва тъпото реле. Забелязах обаче, че винаги, когато колата е на контакт и късите ми светлини светят, ама не помня дали и без да съм включил на габарити или и без пипане на лостчето. Явно + нещо си е бил камшика. Та дайте акъл дали според вас са правилни изводите ми или да продължа да си троша главата.Ако си от Бургас свиркай, ще погледна за какво става въпрос и може да се разберем да ти сложа релетата в удобно за мен време безплатно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 25 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2007 http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2835 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 28 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 танкер теб къде може да те открие човек за консултация??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dany85 Публикувано 30 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2007 Колега, благодаря за отзивчивостта. От София съм и няма да мога да се консултирам на живо. Все пак нали ще ставам и аз инж., та за сега сам се мъча да ги правя. След вчеращната схватка открих, че реле е поставяно допълнително под кората на волана, то си работи, но нешо не съм мн сигурен, че е за светлините. Накрая прекарах едни кабели от акумулатора до под волана и от там до левия фар. За сега управляваната верига е ясна. Проблема е как да вържа управляващата верига с лостчетата. Видях че при фаровете кабела по които идва +12В на късите е жълто-черен. Следвах здравата логика и с резаччките му случих случка при лостчетата, обаче - ядох го . Така винаги, когато колата е на контакт се пускат късите и фактически нямам габарити отпред, докато колата работи и общо взето няма файда, че имам лостчета. Та сега ще има реставрация и наново ще се гадае как да управлявам релето. Изобщо не ми е ясно как се управлява и индикацията на таблото. След щателния преглед установих, че съм имал и зумер за забравените светлини, ама като никога не съм го чувал.... Вече поне тои ми надува главата . Сега чакам отново подобряване на времето и битките продължавата, че за петук колата трябва да е на 6 и даже преглед да мине, понеже 8-ми декември дойде . Малко се отплеснах с писането. Ако някой знае кой кабел се прекъсва за да се върже релето така, че да се управлява от лостчетата нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 3 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2007 Това реле което си намерил под волана е за алармата най вероятно, ние алармаджиите ги слагаме там , да са най близко до боша, то ти прекъсва паленето на двигателя при активирана аларма , има и още едно реле под волана но то е малко по скатано и е за мигачите. Цъкни аварийните и ще разбереш кое е точно то. А колкото до управлението на релетата за фаровете, вземи го от предпазителите направо. 4 предпазителя по 10 А един след друг са наредени, 2 за дълги и 2 за къси за ляв и десен фар по отделно, можеш от там направо да си откачиш клемата за към фара и да я закачиш след релето, без да правиш нова инсталация, макар че аз лично предпочитам ново кабелченце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Колеги надявам се на компетентна помощ.При мен проблемът е следният.Преди два дни се наложи да карам през нощта и се оказа че нямам къси светлини.През деня това не се забелязва и затова не съм разбрал кога точно е възникнал проблема.Всички светлини работят без проблем с изключение на късите-имам габарити, фарове за мъгла и дългите, само късите не работят.Можете ли да ме насочите от къде да започна проверката за да достигна до проблема .Проверил съм само предпазителите за късите, но при тях всичко е наред.Възможно ли е при включване на лосчето от габарити на къси да има проблем само с тях тъй като при включване на дългите от другото лосче те работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go6ko4 Публикувано 27 Март 2011 Доклад Share Публикувано 27 Март 2011 Здравейте колеги,Много има писано по този тема но аз да питам извинете ме Късите светлини изчезнаха,някакви идеи какво може да е?Чистих лосчетата не е предпазите...Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване