Jump to content

Recommended Posts

П.С. Дай неква идея как да си засеча Vmax че вече и аз незнам кое не лъже

взимаш един хронометър (най-точния който намериш, не че ще има голяма разлика), отиваш на магистралата и засичаш време между две табели (има ги на всеки километър) и делиш 3600 на секундите които засечеш, ако не си схванат в пръстите с хронометъра и имаш нормално зрение (да видиш табелите при голямата скорост :D ) грешката ще е не повече от +-5км/ч

за lampard: не се лъжи да взимаш РС2, че тя може и да не вдигне 260 и ще си много разочарован :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 154
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

за lampard: не се лъжи да взимаш РС2, че тя може и да не вдигне 260 и ще си много разочарован

тука ще си замълча :D:wink:

ман 20v ли караш а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На климатроника имам някои функции, една от които е да показва скоростта. Интересно, но има разлика между това, което показва стрелката, и цифровия километраж. Разликата е около 10 % в полза на стрелковия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимаш един хронометър (най-точния който намериш, не че ще има голяма разлика), отиваш на магистралата и засичаш време между две табели (има ги на всеки километър) и делиш 3600 на секундите които засечеш, ако не си схванат в пръстите с хронометъра и имаш нормално зрение (да видиш табелите при голямата скорост  ) грешката ще е не повече от +-5км/ч  

за lampard: не се лъжи да взимаш РС2, че тя може и да не вдигне 260 и ще си много разочарован

За мене най-сигурния начин е да си видиш оборотите с които караш после по предавателното число на предавката която караш и по разтоянието което изминаваш с един оборот на гумата определяш с колко м/с се движиш и оттам доста лесно можеш да ги превърнеш в км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това щеше да е отличен, метод, ако оборотомера не беше толкова грешен, колкото и километража :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз бих едно Порше на старт с Аскона 1,3С на 100години, само, че пича се беше престроил в лентата за направо, а завиваше надясно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо подобно не ти казвам. Но, поне на мен ми се струва, както казах и по горе, че темата се превърна в пи*комерене, ако се върнеш на първата страничка и прочетеш въпроса на колегата и съпоставиш с това, което се изписа на последните три сам ще се убедиш. Подхвърлих иронично случката с Поршето, за да ти намекна, че това ауди може и да не се е дърпало с теб, а да си се е движело нормално, а дори и да си го бил, едва ли е повод да го наречеш куц кон.

Хайде, със здраве и безаварийно пътуване на всички, че от няколко дни в участъка от Пирогов до 6- то РПУ по някоко самоубийци- бързаци в насрещното се появяват, а вече си е на практика зима и не е за такива изпълнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не се бегам без тоя до мен да не знам проеди да ни пусне светофара го питах 20v срещу 20v Quattro той ми се изсмя търгнахме аз го поведох на 2 на 7000 с около кола и на следващия светофар мина на червено СМЕШНИК :):):)

А това за пилотите и пирогов споко аз внимавам не се състезавам с всеки както некой пилоти по улиците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и аз имам едно quattro 163k.c. дай да ме дръпнеш и мен. искам да

видя как върви 4е нещо ми се вижда куцо....

дай некви снимки да го вида кво представлява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и аз имам едно quattro 163k.c. дай да ме дръпнеш и мен. искам да

видя как върви 4е нещо ми се вижда куцо....

немаш грижи, приятел в нужда се познава

когато кажеш

ама ... въже имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/cgi-bin/printdet.cgi?...097138329343674

то на мах. скорост ще ме биеш защото тази пове4е от 230 не може да отлепи ама аз искам на ускорение да видя как е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/cgi-bin/printdet.cgi?id=11097138329343674

то на мах. скорост ще ме биеш защото тази пове4е от 230 не може да отлепи ама аз искам на ускорение да видя как е....

Тая четворка не беше ли на Експото? Помня я много добре' date=' дали не е същата.

Колкото дo темата No Comment

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти уби вече тотално коня ' date=' мойте уважения ама за тебе нема изгода братче ГПС-и , километражи , лазери глупости всички дават отклонение от около +-200км/ч . Епа освен да се примирим че колите ни прават некви 120 и тва си е. Сорри ама яко се нервирах с това изказване за ГПС-а,който доколкото знам дава с точност до 10та от километъра . :):)

П.С. Дай неква идея как да си засеча Vmax че вече и аз незнам кое не лъже[/quote']

Виж пич, не се чувствам длъжен да те уверявам в каквото и да е било. Просто гледам чат пат телевизия, чета често тукашната преса и след това споделям какво хората са казали по темата като я интерпретирам разбира се с мои думи. Ако ти мислиш, че си по-наясно с нещата как точно стават иди и спори с тях - не с мен. Окей?

Vmax се засича най-точно с датчик подобен на оптичната ти мишка, който "гледа" към асфалта и по този начин отчита с каква скорост се движи колата. Преди време беше едно допълнително колело, което се прикрепяше към колата да отчита същото нещо.

Още нещо! Седиме една вечер с един мой приятел на пловдивската магистрала и му засичаме бързото Ауди с хронометър в ръка колко прави от 80-120км/ч на 5та скорост... Засичаме, засичаме и стойностите все са 5.1,5.0,4,9... и ние викаме "Значи 5.0 секунди!", което е принципно СУПЕР бързо, но пък и колата му е яко наточена, та се кефим яко. Минава време и на мен ми попада онази статия, където са тествали няколко тунинговани RS4ки (някъде по-долу във форума седи статията) и там пише точно тази стойност - :augenauf: :) - сам си направи сметка колко точно може човек да си засече скоростта с хронометър в ръка.............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry ако съм те засегнал нещо , обаче си бях лафил със някакъв пич от Цунамито и той ми обяснява че имали некви ГПС устройства , който са специално за засичане на Мах скорост - давали много малки отклонения , но били доста скъпички , не става въпрос за ГПС-ите дето ги имат почти всички нови коли .

П.С. Тва за лазирите не го знам иначе съм напълно съгласен за помощното колело , обаче ми се струва че от `95год насам вече не го ползват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... от друга страна имаш право да вярваш МНОГО на GPS устройства (може верно не на всички точно де), че измерват точно защото МТМ Би-мото го засичаха на Нардо пистата с такоз уред и казаха, че давало 99.7% точен резултат, значи е така просто и толкова :)

това с колелото е наистина старо, но явно измерва яко точно. На сравнително новите тестове гледам, че засичат с такива лазерни устройства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се струва логи4но с 10м отклонение. Дори Една нормална навигационна система не може да даво толкова. Просто на голееееемите "кръстовища" по магисталите ша се загубиш ако имаш нето4ност по-голяма от 2-3 метра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) значи като се размотавам из Германия с навигация се получава следното... Въвеждаш адреса и докато не мръднеш поне 10на метра няма никакъв шанс да чуеш "The route is being calculated" - просто защото GPSa няма още грам идея ти къде аджеба се намираш. При големите кръстопъти, където се пресичат магистрали примерно и имаш 5-6 ленти да избираш, навигацията те напътства на къде трябва да караш, но определено няма точно в този момент представа къде се намираш и дали караш по описанията й. Чак когато мръднеш определено в дадена посока, взел си отклонение примерно, разбира дали си на верния път или трябва да ти калкулира нов маршрут.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Golf3 GTI 16V '97, взех я под 100000км, километраж до 240 и го пълни на газ, ама трудно.

До скоро карах 2.3Quattro max 210, но много бавно ги набира.

B4 седан 2.0, 115к.с. бензин само от Shell/OMV '95, перфектна мax 200.

как ги правите тия 260км не мога да си обясня, освен ако колата не е 20v 5c. или някое turbo или нещо друго по-нестандартно и на спускане и . . . .

И аз имам познати с опели и др. коли 1.1, 1.3 и те също карат по магистралата с по 180 и дърпат разни неподозиращи нищо хора по кръстовищата. . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...