Jump to content

Recommended Posts

В неделя на идване към София и после обратно към Прованса пробвах баба Яга с колко бяга :D 8) . На равно - 200. При лек наклон - 210. Без значение дали е на газ или на бензин. На 5-та предавка по-вече от 5000/5 и нещо об/мин не ще да вдигне и тва е :twisted: . Чудя се :roll: , ако налея в резервоара 100 октанов бензин дали ще развие по-вече обороти. Или няма смисъл. В книгите пише, че това е максималната скорост, ама нали ги знаете производителите - винаги се презастраховат и обикновено пишат по-малко от реалните възможности. Обаче определено не съм доволен от резултата :) . Все си мисля, че с тази кубатура оборотомера трябва да достига червената зона без собен проблем дори на 5-та. Вие как мислите?

П.С.: На срещата стана дума за макс. скорост и за това, колко гориво харчи - не знам колко е, но ми даде среден разход 8,6 л./100 км. газ (на бензин съм минал едва 10-тина км), при средна скорост 110 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 154
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нещо не ти е вред бангията според мене - мойта я пробвах миналата седмица с новите гуми как е - еми резултата е 220км/ч двама човека и лек байр, като оборотомера беше почти на 6000об. Направи ми впечатление че продължаваше да дърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магистрала "Тракия", отсечката след Макдоналдс & Шел, посока Пловдив(демек на равно). ~195 км/ч, мисля че бяха около 5200 об/мин, СЪС СИГУРНОСТ можеше и още, но настигнах някакви коли, които тръгнаха да се изпреварват и се наложи да намаля. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж се връщах от Варна с Ауди 90 87' 2.3 и на магисталата на излизане от града ни изпревари Б4 2.3. След това около 80 км (колкото е магистралата) карахме с 220 км/ч на 2 коли разстояние и никой не можеше повече :twisted: Сега същото това ауди не вдига повече от 200 :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от предавателното число на 5та скорост. На купетата Б3 например е доста спортна 5та скорост (0.80 и нещо) и там няма проблем да се докара до редлайна, обаче моето си беше с по-икономична 5та (.75) и съм стигал 215 на равно далече от червеното.

Общо взето вмакс е критерий за останалата мощност в двигателя, но и за състпяние на гуми, окачване и аеродинамика! Отвори си прозореца и пробвай да вдигнеш 200 например :twisted:

В каквито и обороти да вкараш колата не може да вдигнеш повече от колкото позволява мощността й + аеродинамиката. Даже някой коли си достигат максимална скорост на 4та, а 5та се ползва единствено за икономия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам при 2.3 как е ама 260 при около 6000 оборота.На старото беше 2.0 116 коня 220 при 5700 оборота

Абе приятел по наклон ли ги правиш тия километри или не са ти верни скоростомерите?

Нещо доста нереално ми се види

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто е с по-късата скоростна кутия

1- 3.545

2 -2.105

3 -1.300

4 -1.029

5 -0.838 , но въпреки това щте ми трябват около 230-240км/ч за да влезе в Редлайна :roll:

А понеже стана въпрос за челно съпротивление четох някъде че Б3 има по-добро от Б4 и доста по-добро от купето ама не помна коефициентите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нищо нереално 260 на магистралата на обсолютно прав участък при около 6000 оборота.От колко може да ускорявате на 5-та аз от 40 km

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе приятел по наклон ли ги правиш тия километри или не са ти верни скоростомерите?  

Нещо доста нереално ми се види

Говоря за 2.0 20V 160HP не съм се изказал правилно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам при 2.3 как е ама 260 при около 6000 оборота.На старото беше 2.0 116 коня 220 при 5700 оборота

Абе приятел по наклон ли ги правиш тия километри или не са ти верни скоростомерите?

Нещо доста нереално ми се види

Аз съм правил 220 с моето, то също е 2.0 115кс... по-скоро около тях, но както и да е.

А гумите ми са 205/45R16

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мойта я пробвах миналата седмица с новите гуми как е - еми резултата е 220км/ч ...

Само да вметна, че новите гуми (както и новите двигатели, ама това май не е актуално) имат пробег на разработване - не помня цифри, но нещо като до 90-100км/ч за първите 1000 км ми се върти в главата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, .... аз се замаях. Това да не са скорости при свободно падане от мост :twisted::) Ако не, сега е момента да се разходя до Пловдив, може да вдигна 300. Това предишното 235 по нанадолнище явно нищо не е. Тя колата можела още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Venci

хахахххааахах слаб си ти... ford fiesta 1.1i 250... без да влезе 4ервените из Петрохан :)

хаххаха базикам се... ама верно за много високи скорости се говори тука...даже и по каталог ги няма...ама тука нали колите са старички...разработени и вдигат повече

П.С. невярвам моита и 190 да направи без да изхвърчи нещо :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами 240 км/ч но влязох в червения сектор 7100 оборота, иначе можеше още

Незнам ако на вас не ви се вярва амам 260 на прав участък ги лепи.Пич не се верва да влезеш в 7000 и да не ти изключи.Да не си с чип а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цялата тема разбрахме на кой колко му лъже километража :twisted:

Шанса да се постигне реална скорост по-висока от заводската е минимален, все пак двигателите не са 1:1 от конвейра, но разликата пак ще е до 5км, защото при тия скорости вече необходимата мощност започва да нараства експоненциално за достигане примерно на 20км по-висока скорост. Въздушното съпротивление расте пропорционално на квадрата на скоростта и мощността на двигателя отива да се бори основно с този фактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цялата тема разбрахме на кой колко му лъже километража  

Шанса да се постигне реална скорост по-висока от заводската е минимален, все пак двигателите не са 1:1 от конвейра, но разликата пак ще е до 5км, защото при тия скорости вече необходимата мощност започва да нараства експоненциално за достигане примерно на 20км по-висока скорост. Въздушното съпротивление расте пропорционално на квадрата на скоростта и мощността на двигателя отива да се бори основно с този фактор.

Ако на теб ти лъже на мен не. :twisted::):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...