Jump to content

Внос от Италия


BoSabumNimm

Recommended Posts

Какво ще кажете за Б4 1.9 ТДИ нов внос от Италия?

Чувал съм какво ли не за "италианките", е, какво е положението с дизелите?

Аз съм против, знам как карат тия мърлячи и как поддържат, НО......

има и свестни коли.

Едно е ясно ще трябва да си скъсаш задника от гледане и тестване на колата и да не слушаш никой какво ти разправя. ако искаш да имаш читава кола.

Няма как мърлячи навсякъде, а и колите са си стари......рисковано!

Просто гледай внимателно и търпеливо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покупката на дизел втора употреба по принцип е сериозен риск, ако купуваш от Италия - направо заложи в резерва парите за ремонт :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата Събота ми докараха 80- ка б3 от Италия. Беше в плачевно състояние- като се започне от козметични дефекти: шофьорската седалка беше износена толкова много, че се беше показала арматурата, дори дунпрен не беше останал(отгоре бяха нанизали калъфи разбира се, но си беше неудобно); колата беше надрана на доста места до метал; липсваше музика. И се мине през по- сериозни: алармата, едното ел.стъкло, нагревателя на задното стъкло не работеха, а пък на други консуматори просто им нямаше бушоните(познай защто- товареше се инсталацията и изгарахя веднага); при сваляне на другото стъкло, светлините изчезваха; ауспусите бяха закърпени, колкото да се продаде колата; за гуми е доста условно да се говори, колата беше с подобие на сликове; волана се въртеше доста трудно(дори за кола без хидравлика). Като цяло, единственото хубаво нещо беше мотора, който въпреки, че почна да се цапа от масло от капака на клапаните за около 80 км тестване, доста добре работеше. И на това цялото удоволствие му искаха 3100 без ДДС, с платена гражданска за два месеца и транзитни номера. Взех си предплатените пари за колата, дори с риск да изгоря с парите за инвалидното право, което съм си предплатил и сега доста се колебая за караните в Италия коли.

П.С. В Плевен са направили някакъв италиянски център, в който видях доста запазени коли, които по нищо не отстъпваха на тези от караните в останалата част от Европа екземпляри, така, че малко условно е това делене, всичко е до късмет. Така, че, очите на 4, ако ти харесва колата, води я на диагностика и я вземай, ако е изправна :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е внос от Италия. Трябва наистина много да внимаваш защото италианците са пълни мърлячи що се отнасяая за поддръжката на колите си. Вземи я карая я на ръчка мин 5 км поне да видиш има ли носене нанякъде. За дизел най добре отиди да ти направят в някой сервиз диагностика на турбината и двигателя- може би в BOCSH.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също чувах от 1000 места, че жабарите са мърлячи, но попаднах на едно B4, дето ми грабна окото и го взех въпреки всичко. За сега, да не чуе рогатия :twisted: освен консумативите (масла, филтри и т.н.) сам сменил само един маркуч и термостат. Ама за дизел не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мърлячи има навсякъде - всичко е въпрос на късмет. Разликата (доколкото съм чувал) между колите карани в Германия и Италия е, че в Германия имат задължителвн технически преглед TUV, а в Италия маи няма и точно затова се хората смятат, че там колите са в по-окаяно състояние (и наистина има нещо вярно в това) - но както казах по-горе, всичко е въпрос на късмет.

P.S. Моята кола е от Италия и аз съм много доволен от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е от Германия и съм доволен. Разбира се липсваха музики, колонки, климатик, а в багажника имаше само резервна гума, без ключ и крик, но го преживях. Предполагам, че говедото дето я докара я е обезкостило. Иначе всичко друго е о.к. Смених всички консумативи, но това си е нормално. За сравнение - един колега си взе Пасат като кукла от Италия, обаче:

-липсваше модула за ABS и Климатик

-скапа се 1ва скорост - 200лв.

-духа гарнитурата на главата - още не я е правил

-други дребни проблемчета

Въпрос на личен избор, но ако взимам от Италия много бих внимавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е италянка, но евала на предишния и собственик - страхотно поддържана кола!!! По принцип не трябва да се слагат колите в отделни кюпове - като се взима кола трябва де се гледа със 10 чифта очи... Иначе в Италия климата е по-щадящ за колите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

3500лв. през 2000г. до момента ~1500 за ремонти а още и :x основен ремонт на двигателя но инче върви доста добре но може и повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. . . а какви мърлячи има в Италия !!! Е добре, че в Германия няма :twisted: такива кочини съм виждал там, че майка плаче . . .

Всичко е въпрос на късмет и нагласа 8) Добре е като купуваш тук колата, че имаш право да я караш на диагностика, че като си навън само палиш обикаляш я и купуваш ако решиш :?

Хубавият дизел е новият, всеки друг е КЪСМЕТ ! ! !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. . .

Хубавият дизел е новият' date=' всеки друг е КЪСМЕТ ! ! ![/quote']

100% вярно...бахти днес колко истини про4етох в форума направо се учудвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...