ole Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 http://www.true-passion.de/index.php?cid=1867в началото е малко тъпо, та превъртете малко след средата на клипчето, там на пресечения терен дет карат Q7-цата, по едно време дясната задна гума висва във въздуха но тва не пречи на SUV-a да продължи напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Объркано е клипчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
incognito Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 ABLSлинка е към грешния клипQ7 е градска машина.. един вранглер танцува кръгове около него. та да си го кажем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Falkon Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 Q7 и офроуд две несъвместими понятия типичен паркетник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 (Редактирано) ох, много се извинвявам че съм постнал грешното клипче в същия сайт гледах въпросното клипче и офроуд възможностите на Q7 са много добри като се има предвид лукса и комфорта, който предлага!!!! то не може хем да е свръх проходимо и има екстри, хубав комфорт, лукс и перфектен дизайн...Q7 съчетава това по-много добър начин, кво като еди коя си УАЗКа или нз си какво е по-добра офроуд машина след като си вътре и ти изпопадат пломбите...Ще го потърся това кличе, дано да го намеря Редактирано 17 Ноември 2007 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Първо питайте Коконай за приключенията му на морете и после пишете глупости! Джипа си го бива много - втулката между волана и седалката ако е дефектна - друг въпрос! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Чак пък много? Ако не беше по-малкия клиърънс сигурно стария allroad щеше да е по-добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 По добър за какво? Никой не говори тука за Офроуд-шампионата нали! А там почти само G-класи останаха! Пък и много зависи от шофера - некои и на равно се обръщат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Ако някой твърди, че подобни машини имат качества на off-roader значи просто те самите не са изживявали истински off-road .... всички те имат чудесни качества на 4х4 автомобили за предвижване..... от вас до детската градина да си вземеш детето, да напазаруваш или да отидеш на ски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 (Редактирано) Wizi, приятелю ти карал ли си извън пътя някога? И как го разбираш това? Щото аз ви говоря за каране по черни пътища - не напреко из ливадите!А по черни пътища имам бая доста опит! И то не с джип! И в кал, и в сняг! И не съм закъсвал досега никъде! Е удрял съм колата отдолу тук-там - ма тва си е неизбежно! Та за такова каране си е екстра джипката! За друго - има си е за професионални машини! Редактирано 17 Ноември 2007 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Q7 не става за офроуд само по една причина.Ще се издраска... Виж, след 6-7 години (а може и след 15) ще става. Ще си взема тогава една да си возя чакъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 ti чакъл ще возиш ама имам един агент ...само нови коли си купуват и редовно крадеше павета/правеше ремонт на вилата си та му трябваха / от някоя разбита улица и ги хвърляше на задната седалка като се напълни багажника и колата се влачи по земята, а с туарега скачаше от тези най дебелите тротоари , и преминаваше от тротоара на асфалта със 60км и вика глей нищо му няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 За офроуд възможностите нека не пишем предположения,а факти,аз лично не съм имал допир да модела,но ако някой е имал и го е изпитал да драсне.То е ясно,че една виетнамка ще го разцепи от всякъде,ама да го сравним с туарег,МЛ,Ланд ровър,и др от класа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bezrukov Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Ако някой твърди, че подобни машини имат качества на off-roader значи просто те самите не са изживявали истински off-road .... всички те имат чудесни качества на 4х4 автомобили за предвижване..... от вас до детската градина да си вземеш детето, да напазаруваш или да отидеш на ски. на място казано. Горе четох нещо за Wrangler. Позамислете се останалите малко дали Q7 ще мине през условията през които ще мине Wrangler. Не говорим само за черен път, а за много кал, камъни и тежки терени, което наистина се изисква от една Offroad машина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Момчета - много писатели, малко пробвали! Кви вранглери, кви пет лева! Много реклама - малко работа! Виждал съм такъв на 5 см сняг на полегато и равно как неможа да откине!Казах ви - Коконай е тествал - говорили сме си! Има какво да каже и напише! Ако иска де!Що се отнася до офроуда - напреко на деретата нищо не може да мине, освен ако не е специално пригодено, като джипките за шампионата, да не говорим за пилотите им!За Q7 - клиренс има доста добър, малко му е дълга базата, другото е шофъорски способности!Да се сравнява с тоя кютук - Вранглера - тъпо - по-дълъг е с има-нема 2 метра! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 КуЗибен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 К'в клирънс като междуосието му е 6 метра Пиша, защото съм са ме возили достатъчно на лъскави каручки, къде за майтап, къде на ски и горе-долу имам представа какви са им способностите. А пък съм се возил и на това нещо:Това е клирънс. Това е машина за off-road. (под нея са седнали двамата близнаци, които са го тунинговали. Това е първото ниво на тунинг, в процес е цялостен туинг + двигател... само на фасон леко ще мяза на оригинала) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bezrukov Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 ходил съм на офроуд със такъв дзвер, само че по стария модел, е па нема място дето да не минава. Впрочем, Wizi, тоя Вранглер май го имаше пред палатата на Киров на пловдивския панаир и беше почти в същата поза, само малко по разкеркечен. Специално за Q7 е с твърде големи габарити за да има офроуд възможности. Q7 е джип, чийто офроуд се състои в това да мине по разкаляната ливада или да върти добре през снега. И лично на мен ще ми е бая жал да го юрна през каманаците - прекалено лачен е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 (Редактирано) Ама пак не четете какво се иска от въпросния SUV Q7...погледни го тоя смотан вранглер и погледни Q7, звяра и красавицата общо взето,а за луск, комфорт и т.н. да не говорим, там е плачевно, целта въобще да пусна тая тема, а и пустото клипче което не мога да намеря, беше да покажа че все пак Q7 има достатъчно офроуд възможности и не е изцяло асфалтен джип...защото не е само лукс и комфорт, а има и офроуд жилка, къде са руските машини тоя вранглер и т.н. ?! само офроуд братче, нищо друго, е Q7 предлага много повече като възможности, те за това е тематаП.С. ето едно подобно клипче ,на това дет тряяше да пусна в 1-вото мнение, ма съм го объркал с друго Редактирано 18 Ноември 2007 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bezrukov Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 TYKЕто ти реалните възможности... Офроуда и красотата(+ лукса) са 2 взаимоизключващи се неща!!! Не може да искаш от една финна и красива жена да копа на нивата или да мъкне торби с чакъл и пясък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 тва клипче го гледах вече и да, баира си е бая голем, и както вече ще се запеня да повтарям, не може от такъв джип(комфорт+лукс+ куп други неща) да се иска да направи това, което правят професионалните и пригоденти за такова катерене джипове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 (Редактирано) ... ЕТО ГОООООО гледайте от 4-та минута нататък Редактирано 18 Ноември 2007 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tita Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 Q7 е джип, чийто офроуд се състои в това да мине по разкаляната ливада или да върти добре през снега...Много си прав ... Бих добавила само - да минеш с цялото си домочадие през места, които са трудно достъпни за други автомобили, без да се притесняваш за сигурността и удобството на малката си принцеса (примерно), седяща на задната седалка.П.П. А, като сме почнали да си пускаме клипчета вижте това Drifting the Q7и това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts