Jump to content

ALFA ROMEO 147 1.9 JTD


Recommended Posts

Хаха..... започнахте пак с манталитета, това е авто форум, не е бабешка седянка кой на кой купил, и кой какво работи, ама дали изкарва достатъчно.

СМЕШНИ СТЕ, а се имате за големи хора.

И аз спирам да пиша, защото комлексите взеха надмощие над фактите... за пореден път. Лек ден

Редактирано от TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 176
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хаха..... започнахте пак с манталитета, това е авто форум, не е бабешка седянка кой на кой купил, и кой какво работи, ама дали изкарва достатъчно.

СМЕШНИ СТЕ, а се имате за големи хора.

Научи се да уважаваш БАТКОВЦИТЕ и спри да гледап толкоз телевизия и да играеш на плейстейшъна, че има доста BRAIN-DAMAGE.... На бас се хващам че не схвана коментара ми за IC2 шината на алфата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете TDI - не го бийте по болната тема. :stupid: Спортсменство трябва да има в спора :hilezh::hilezh: Аз се обявявам за fairplay ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха..... започнахте пак с манталитета, това е авто форум, не е бабешка седянка кой на кой купил, и кой какво работи, ама дали изкарва достатъчно.

СМЕШНИ СТЕ, а се имате за големи хора.

И аз спирам да пиша, защото комлексите взеха надмощие над фактите... за пореден път. Лек ден

Е тва бате е манталитет и поведение на хлапе - като видя, че няма какво да каже почна да обижда - то е лесно от компа.Айде да не навлизам в подробности че Васко ше земе да заключи темата заради мене.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А би ли споделил защо само няколко месеца след като я купи я пусна за продажба?

защото света е динамичен, ходи ми се пак в Германия за кола, примерно колата е супер ( тоест технически изправна, без забалежки) и ако не я продам ще и сложа газ и ще я карам, но все пак има и по-нови, примерно 156 след 2002 е със фейст лифт ( много е добра), а и съм казал отдавна, че искам А4 Б6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЛФА E ПО-СКОРО ГАДНА И ЗЛА ОТКОЛКОТО ДОБРА :stupid:

Добрите алфи са само на картинките :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфа е страхотна кола:stupid: Когато е служебна и не я плащам аз и всичките й съпътстващи ремонти:hilezh: Толкова добра че въпреки че ми е служебна не искам да я карам и затова се мъча да избера между МЛ и Туарег.

Искам кола да карам а не да търся съвети в нета с какво да й напръскам окачването за да не скърца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Научи се да уважаваш БАТКОВЦИТЕ и спри да гледап толкоз телевизия и да играеш на плейстейшъна, че има доста BRAIN-DAMAGE.... На бас се хващам че не схвана коментара ми за IC2 шината на алфата

Айде бате да ми изкоментираш нещо по-просто, щот нали сме ноу прости и не разбираме от IC2 шини - звъни бившата ми приятелка със А3-ката, отказало централното, отивам в сервиз, кво се оказва, майсторчето ми вика радостен " А то тва си е нормално за тях, блока с централното е те тука отзад в багажника, до него минават некви маркучета с течност за задната чистачка, ма те като се задръстят или нещо се откачи и всичко капе в блока и т.н. бла-бла ", и като го отвори, вътре всичко патинирало. Ебем ти и великият инголщадски инженер, дето е измислил най-гениалният пренос на данни по IC2 шина, а ми блокира централното на 5год кола, дето струва колкото не знам си колко модела нови. Ако тръгнем да търсим инженерни недомислици - навсякъде има такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между АУДИ и другите от VAG има доста разлика. AUDI e по-скоро между PORSCHE (фирмата-майка) и VAG

Къде е тази ЛЕГЕНДАРНОСТ при алфа?? Кой е победител в ЛЬО МАН?

Ха-ха-ха! И къде е разликата между Фабия-Поло, Октавия-Голф-А3-Леон или А4-Пасат-(мисля че и Супърб е на същото шаси, ако не е на А6) в окачване и двигатели? Ауди може и по документи да има някаква свързаност с Порше, но като техника няма нищо общо! Ама много-много нищо общо! След 95-96г Ауди си е чист VAG (в малко по-скъп вид), т.е. можеш да си мечтаеш да е в премиум сегмента ама не е! Факт!

Лека.

П.П. А Льо Ман го печели и Пежо преди години например, но това не направи марката Пежо харизматична! Факт! Така, че автомбилния спорт във всичките му форми нито започва, нито свършва с АУДИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. можеш да си мечтаеш да е в премиум сегмента ама не е! Факт!

Бе тук не си много прав, точно там си е ... Ако говорим за масови автомобили ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе тук не си много прав, точно там си е ... Ако говорим за масови автомобили ...

Не говоря за масови автомобили! Говоря за марки от рода на Астон Мартин, Порше, Ферари, Ламбо и т.н.! Марки леко в страни от шир-потребата и все пак далеч от Ролс-Ройс и Майбах!

Редактирано от Thor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема що не я метнете в спамилнята и да се лее вино и ракия.

Че е веселба голяма като чета.

И аз си мисля същото!! :hilezh::stupid:

Това е Новата тема подобие на "Дизел или бензин за автомобил над 7 г." ;);)

Най-интересното е, че и двамата автори са ми лично познати, големи симпатяги и без да искат предизвикват обширни дискусиии и спорове. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха-ха! И къде е разликата между Фабия-Поло, Октавия-Голф-А3-Леон или А4-Пасат-(мисля че и Супърб е на същото шаси, ако не е на А6) в окачване и двигатели? Ауди може и по документи да има някаква свързаност с Порше, но като техника няма нищо общо! Ама много-много нищо общо! След 95-96г Ауди си е чист VAG (в малко по-скъп вид), т.е. можеш да си мечтаеш да е в премиум сегмента ама не е! Факт!

колкото и да съм фанатизиран не мого да отрека че си прав

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бате да ми изкоментираш нещо по-просто, щот нали сме ноу прости и не разбираме от IC2 шини - звъни бившата ми приятелка със А3-ката, отказало централното, отивам в сервиз, кво се оказва, майсторчето ми вика радостен " А то тва си е нормално за тях, блока с централното е те тука отзад в багажника, до него минават некви маркучета с течност за задната чистачка, ма те като се задръстят или нещо се откачи и всичко капе в блока и т.н. бла-бла ", и като го отвори, вътре всичко патинирало. Ебем ти и великият инголщадски инженер, дето е измислил най-гениалният пренос на данни по IC2 шина, а ми блокира централното на 5год кола, дето струва колкото не знам си колко модела нови. Ако тръгнем да търсим инженерни недомислици - навсякъде има такива.

Тва е мноо тъп довод! Един смотан блок за централно не може да бъде проблем, даже и да не работи. ТЪПОТ ОНА АЛФАТА Е ЧЕ НА ТАЗИ ШИНА МОЖЕШ ДА СИ ПРОГРАМИРАШ КОПЧЕТО НА РАДИОТО ДА ДАВА ГАЗ НА МОТОРА!!! А ТЯ ОБИКАЛЯ ПРЕЗ ЦЯЛАТА КОЛА!!! УНИКАЛНО ШИБАНО РЕШЕНИЕ!!! ПОЗНАЙТЕ АКО НЕЩО СТАНЕ С ТИЯ КАБЕЛИ, ДАЛИ НЯКОЙ ЩЕ НАКАРА ТАЗИ КОЛА ДА ТРЪГНЕ ;):hilezh:;)

Тва го има и при някои модели на ОПЕЛ :bia:

колкото и да съм фанатизиран не мого да отрека че си прав

Ами според мен повечето коли на VAG започват да заприличват на AUDI.

Вижте само как ПАСАТ примерно е с надлъжно разположен двигател

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oсвен това проблема е че талянския инжИнер мисли на парче - ако на едно място примерно минава тръба със съответната стойка и впоследствие до нея трябва да мине още една тръба той няма да смени единичната стойка с двойна или да й промени конструкцията а просто върху старата ще сложи още една за да мине и втората тръба;)

Не знам каква слава имат Алфа но единствената им слава за която аз се сещм е на отвратителни коли. Кат сека талянска бангия

Редактирано от Audi_90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха-ха! И къде е разликата между Фабия-Поло, Октавия-Голф-А3-Леон или А4-Пасат-(мисля че и Супърб е на същото шаси, ако не е на А6) в окачване и двигатели? Ауди може и по документи да има някаква свързаност с Порше, но като техника няма нищо общо! Ама много-много нищо общо! След 95-96г Ауди си е чист VAG (в малко по-скъп вид), т.е. можеш да си мечтаеш да е в премиум сегмента ама не е! Факт!

Лека.

П.П. А Льо Ман го печели и Пежо преди години например, но това не направи марката Пежо харизматична! Факт! Така, че автомбилния спорт във всичките му форми нито започва, нито свършва с АУДИ!!!

AUDI-VW-SKODA-SEAT са си в консорциум с име PORSCHE AG. Евтините модели на PORSCHE са си правени с части и решения от VW и AUDI.

Целия VAG до скоро се ръководеше от Фердинанд Пиех, който си е съсобственик на PORSCHE.

За пасата, който говориш и суперба - те са си по-скоро AUDI отколкото VW (двигателите им са надлъжно разположени)

Тука обаче като си вземаш АУДИ знаеш че е по-добро от VW - заслужава си повечето пари дето даваш.. докато при алфите даваш повече пари а пак си караш смотан ФИАТ :hilezh:

PORSCHE държат над 30% от VAG, те са мажоритарен собственик. Акциите им във VAG постепенно нарастват. Ето ти една тема да образоваш: http://audi.online.bg/index.php?showtopic=30500

ПП Пежо бяха победители на Льо Ман когато се състезаваха сами срещу себе си. И то за кратко. После PORSCHE ги отнесе като куцо пиле домат. Сега PORSCHE лансира AUDI, първо с FSI, а напоследък и с TDI.

Пежо направиха отчайващ опит тази година да направят конкуренция... беше жалка гледка...Няма как Пежо да станат легендарни - те са си смотани като алфите ;):bia:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е мноо тъп довод! Един смотан блок за централно не може да бъде проблем, даже и да не работи. ТЪПОТ ОНА АЛФАТА Е ЧЕ НА ТАЗИ ШИНА МОЖЕШ ДА СИ ПРОГРАМИРАШ КОПЧЕТО НА РАДИОТО ДА ДАВА ГАЗ НА МОТОРА!!! А ТЯ ОБИКАЛЯ ПРЕЗ ЦЯЛАТА КОЛА!!! УНИКАЛНО ШИБАНО РЕШЕНИЕ!!! ПОЗНАЙТЕ АКО НЕЩО СТАНЕ С ТИЯ КАБЕЛИ, ДАЛИ НЯКОЙ ЩЕ НАКАРА ТАЗИ КОЛА ДА ТРЪГНЕ ;);):bia:

Аве бате, ма как остро се изказА само :hilezh: Според теб прочутите с проблемите си с електрониката Алфи не палят ако нещо стане с някой кабел на някоя лампичка или ако не работи радиото. Ше ме умориш от смях. Ако нещо станело - ми ако стане нещо на компа на прехваления ти ВАГ ? Ше се включи резервния ? Аз ти казвам как не можеш да си заключиш великия премиум автомобил щото некой умник пуснал некви маркучи с вода точно до некъв блок, който така добре херметизиран, че беше зелен като жабуняк вътре. НАПРАВО ПРЕМИУМ УМНО РЕШЕНИЕ !

Колкото до талянския инженер - сигурно той е измислил отварянето на предния капак на премиум А2, извинявам се ако съм в грешка, но май бях прочел някъде, че не било съвсем проста работа ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Ауди е Порше колкото Фиат, Ферари ;)

Абе са се сетих, Бате не зимай Алфа 147 за приятелката си.Вземи Пасат 1.9 ТДИ и никой тука няма да ти каже лоша дума. ВЕрвай ми!Бах ги и в ФАЛ цвагените

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...