VBI Публикувано 27 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Тази клапа обикновено е отворена в 99% от времето - не съм сигурен дали не се затваря само като спреш вентилатора на парното изцяло . С нея нямаш никакви проблеми след като нямаш записана грешка в климатроника. Дано не си и повредил потенциометъра след интервенцията. Бутончето с "количката" пък няма нищо общо с твоя проблем - то отваря и затваря вакуумно клапата за рециркулация - затова се чува това "цъкане". Тази клапа не се следи от климатроника (вакуумна е и няма потенциометър). Обикновено ако имаш проблем с нея почват да се потят стъклата дори и да се обдухват от вентилатора. Като не си сигурен е по-добре да се информираш предварително защото можеш да си направиш големи проблеми по климатроника - има доста снимки из форума коя клапа къде се намира и за какво отговаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Проверих отново грешките и работата стана по зле 08.7-Клапа за регулиране на температурата – непостоянноблокирала(нея несъм я пипал),15.4-Потенциометъра на клапата за въздушния дебит –непостоянно затворен,15.5-Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала,15.6-Грешка на потенциометъра на клапата за въздушния дебит,май съвсем оплесках нещтата и ще трябва ново моторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Не бързай, първо изтрий грешките с VAG-COM и после виж кои ще се появят пак. НЕ ДАВАЙ "на контакт" с откачени букси на приводните механизми защото веднага записва грешка. Може новите грешки да са от това . Тази клапа, която е м/у климатика и парното ако съвсем е сдала багажа (след твоята намеса ) може да я оставиш просто да е отворена и да и откачиш куплунга за да не се размества - няма проблеми ще си работи добре парното. После на по-късен етап може да се направи и тя. Засега ще трябва да оправиш проблема с клапата, която регулира температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Колега,както VBI каза,грешките са се появили,защото си включвал на контакт колата със свалени букси.И при мен така стана.Ако все още става въпрос (че нещо загубих нишката)за едното от двете моторчета на блока,който беше проблемен при мен,направи следното.Синята и червената букса са еднакви,както и моторчетата и тяхното окабеляване.Включи работещето моторче,на мястото на неработещото.Така ще разбереш кое е проблемно-дали моторчето с потенциометъра или самият климатроник.Принципно,този тип потенциометри,страдат най-вече от износване на графитната писта.Той е еднодисков(не е като на радио с по няколко пластини вътре) и не се предава лесно.Ако графита е здрав и контакторната пластинка е наред,почти няма причина да не работи.Провери с мултицет това което ти писах с напрежението-в единия край трябва да е почти нула,а в другия да е около 7 волта.Това го провери при включени букси,с изключено моторче и закачен мултицет на клемите на моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 При него проблема е в другите клапи, така че няма как да ги пробва като при теб, но пък по-лесно се свалят и обслужват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 (Редактирано) Тази клапа за въздушният дебит се затваря напълно само при спрян климатроник, за да не духа от инерцията на колата през духалките, но се мести и по време на работа обикновенно зимата ако е -10 -20 градуса , тогава се притваря за да остане гореща въздушната струя. Ако не иска да работи, както каза Вальо, може да се изолира, няма кой знае каква разлика. А вакум мъркуча и аз не съм го разгадал още за какво е. Редактирано 27 Октомври 2010 от LiuboG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 :flehan: Благодаря за съветите колеги наистина сега се сещам че бях откачил буксата и дадох на контак но късно се осетих .Щте взема мултицет утре първо да замеря напрежението на потенциометъра и след това ще търся някой с VAG COM да се изчистят грешките.КЪМ КОЛЕГАТА КМ5-колега ако можеш да ми кажеш(ако си спомняш де ) пластинката на потенциометъра в предния край само върху графита ли се движи,защото част от долната пластинка е графитена точно по средата.Пък ме е страх да несъм го разместил.ПОЗДРАВИ!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 (Редактирано) Ако си разместил потенциометъра, но работи ще трябва да направиш адаптация на клапите с VAG-COM. Тази процедура ще трябва да я правиш при всяко сваляне на клемите на акумулатора. Обикновено като се пипа по приводния механизъм се бележи положението на потенциометъра спрямо клапата за да не се налага адаптация после. Редактирано 28 Октомври 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Да,само върху графита.Ако не се бъркам нещо,май няма начин да я разместиш.....Може и да греша,де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Здравейте вързах мултицет към кабелите както ми каза колегата КМ5 но за съжаление няма никой.Мисля да сваля блока и да го разглобя да видя можеби там има някъкъв бъг... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Не знам къде си мерил, но ако си мерил директно на приводния механизъм при откачен куплунг и "няма никой" на изводите на потенциометъра значи проблема е в самия приводен механизъм, а не в блока на климатроника . Не че и там може да няма проблеми, но ще има и съответната грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 Днес реших да си сменя моторчето , само че ми беше жал да срежа кожуха и разглобих всичко както е описал колегата VBI за да го извадя.След като всичко беше разкачено започна дърпането и псуването(кожуха неиска да излезе)Оказа се че при мен има още два кабела за откачане единя е кафяв(маса)хваната за блока на аербега с гайка , а другото си беше сноп с 3 кабела и кръгла букса като снадка незнам каде отиват някъде отстрани под мокета.След изваждането на кожуха извадих моторчето и какво да видя някой неграмотник (явно е сменявал радиаторче )сложил моторчето без едното гумено тампонче (те са 3) и моторчето е седяло накриво и пилило отстрани в кожуха(тампончето го намерих отдолу под кожуха до цифончето на купето.Смених моторчето и сега духа страшно добре(Моторчето което имах под ръка е от АУДИ 100 доста стар модел но здраво само перката си сложих от моето.Абе общто взето нее кой знае колко сложно но търпение и време и нерви ПОЗДРАВИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Искам да попитам преди да съм почнал свалянето на парното,тоест надявам се проблема да се реши по меко.Значи установих че имам запушено радиаторче на парното,единия маркуч беше огън другие леко топъл,сипах добавка на wurth и покарах и после пипнах и двата са горещи та чак не могат да се държат ,а парно пак няма,или поне не е това което търся,при -10 градуса миналата седмица се озъбих.На 01 канал ми показва грешка 8.6 нещо за потенциометъра беше на клапата топло/студено,системата е обезвъздушена отвсякъде,термостата работи ,дайте някакъв съвет ,ако не се намери спасение ще действам по смяната на радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Ами виж си централната клапа дали ти работи адекватно и по точно моторчето й.Аз вчера го смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 демек свалям моторчето на чистачките и след това целия приводен механизъм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 сваляш механизма на чистачките,след това ще видиш черно капаче с 5 винта сваляш го и ще видиш моторчето на централната клапа палиш двигателя и караш някой да разкарва температурата от LO до Hi и гледаш дали моторчето движи лоста,ако не-ново или профилактика на старото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 аз клапата я виждам ,отвил съм капачето и се вижда приводния механизъм как се движи,даже се чува как заглъхва като вдигам температурата.Но парно няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 има едно вакуум клапанче на изхода на радиаторчето-дали работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 ами незнам,как да го проверя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 ами като увеличаваш от LO до HI ще видиш как "шава" ,не помня дали вакуума или пружинката го отваряше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Ако въпросното клапанче не работи топлата вода просто няма да стигне до радиаторчето и нямаш парно! Слагаш климатика на макс на температурата и пипаш след клапанчето тръбата - ако не стане вряла - там е проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Може да си отпушил радиаторчето да минава течност, но по тръбичките вътре има наслоен котлен камък, който е изолатор и реално топлината не може да се отдаде - затова сега и двата маркуча са врели, но нямаш добро парно. Провери си и обслужи температурната клапа - дано е в нея проблема, но ако няма ефект ще трябва да си смениш радиаторчето на парното както ти казах и по телефона . За съжаление добавките за почистване помагат в много малко от случаите. Аз също пробвах какво ли не и в крайна сметка смених радиаторчето на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 хммм,май ще гледам интересен филм,или по точно ще учавствам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Дано не се окаже сериал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Обикновено е в една серия, но много дълга и изморителна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване