Jump to content

Да се похваля!Пълна промяня на А4 към Allroad


Recommended Posts

Най накрая ми остана време да направя няколко снимки и да споделя радостта с вас!Преди месец дойде време за ъпгрейд и след много умуване и безсънни нощи :hilezh: реших да се хвърлям яко в джаза!!!

Ето и избора ми!

Allroad 2.7 Biturbo 2002 година!А вътре какво ли няма.....Досега не бях карал кола с толкова много екстри!

Е със сигурност има и по хубави и по нови....ама и парите са им хубави!

Ето и снимчици!

post-1437-1198406389_thumb.jpg

post-1437-1198406398_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти си си изпълнил моята мечта :flehan: - само да те радва и никакви грижи да нямаш с нея - много е красива и 2 пъти по здрава да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

красавица.Да си жив и здрав и само да те радва.Земем ли си Олроуд или А8 повече никога нема да сменям колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала! :steinigung::hilezh::wall:

Това е КОЛАТА! От всички марки и техните модели, произвеждани някога някъде. Това е моето лично мнение. Единственото по-хубаво е новият Allroad.

Искаме подробно review, с много текст, обяснения, детайли, снимки и т.н. малко по-нататък - като я покараш и добиеш впечатления!

И много голямо :respekt: за мотора: това е ПРАВИЛНИЯТ мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз вече понатрупах доста впечатления щото за 2 месеца и врътнах едни бързи 5000 км. :P:P:P

И та по любимите ми планински трасета...сняг..лед...киша...мъгли!

Не мога да кажа че нещо ко знае колко ме е изумило в поведението и..все пак и старата ми А4 си беше куатро!Но сравнението и неуместно!Просто стои като залепнала на пътя,без значение на каква настилка карам!Е естествено си взех и 4 нови зимни Goodyear Ultra grip Performance 17` за да е всичко както си трябва!

Два три пъти ми се е включвал ESP-то ....не че знам точно какво прави..по точно как го прави но те кара да си още по сигурен!

Толкова за возията и стабилността!

Най-много се кефя на мотора обаче!Тия 250 кончета(май все още всичките са си там :wall: ) направо пълнят душата!Особенно на спорт режим на скоростите колата полудява....Чак изключва и тогава минава на друга предавка!!!Пробвах я и на макслскорост..245 и не ще повече!Не че е малко!

Салона вътре създава неописуем уют и удобство отвсякъде и за всички в колата!!!Всичко е качено на волана..стерео,скорости,телефон и не се налага да се разсейва човек.Измежду екстрите които има най ми харесват:подграването на седалките и отпред и отзад а така и на ВОЛАНА!Парктроник отпред и отзад,щорите на задните стъкла и багажника,системата Bosse със субуфер, Tv,DVD,changer 6 discs!Двуцветния кожен салон радва много окото а седалките Рекаро направо те обгръщат отвсякъде!!!Естествено всичко е електрическо седалки прозорци шибедах огледала....

С две думи колата е създадена да доставя удоволствие по време на шофиране!

Много хора ще се запитат за разхода....Не знам колко е достоверен бордовия комп но засега се очертават два вида разход:по магистрали- 14-15.5 на 100 и второстепенни пътища 12.5-13.5 на сто!Градско нямам защото съм от провинцията ;) но в София карах един цял ден и ми даде 19-20!!!!

Като се има предвид че преди карах с Ви пауър дизел на 2.26 литъра сега с бензина на 1.95 ми идва почти същото!

Забравих да спомена и за въздушното окачване!!!Засега в оффроуд условия не съм го пробвал но за паркиране на по трудни места е голяма екстра! :steinigung:

Засега е това!

Мерси на всички за пожеланията и да ви се връщат тройно! :respekt::hilezh:;)

Ако някой има въпроси на драго сърце бих отговорил!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да си я караш.За екстрите които има благородно ти завиждам :steinigung: .Относно вървенето по доволен ли си от 2,5 дизела на А4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!

Наистина колата е уникална. :steinigung: Имайки в предвид, че в новия allroad името е само за декорация, бих предпочел стария пред него. Особенно в комбинация с 2.7Т и двуцветния Recaro салон. Пожелавам ти посещения в сервиза само за консумативи и аксесоари :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да си я караш.За екстрите които има благородно ти завиждам :respekt: .Относно вървенето по доволен ли си от 2,5 дизела на А4

ЕЕЕЕЕЕЕ дума да не става!

Не че А4-ката не вървеше...180 коня все пак беше а и по лека!

Но чувството на изстрелването на 2.7 е невероятно!

Но това е друга тема....Да не почват сега ПЕЧКАРИТЕ да се бият по гърдите!!

:steinigung::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дааааа....сбъднал си си една моя мечта. и като цвят ...и мотор......супер. да ти е честита. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да попитам,ако не е тайна колко парички ти излезе красавицата?Верно тва е истинският мотор!!!Със здраве да си я караш,и понеже е коледа,пожелавам на всички ни по 1 такава истинска"Джипка"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и от мен много безавариини км и само за бенз да си харчиш паричките.

Сега да кажа др имах удоволствието за 13 дни това лято да експлоатирам близо 1700км Олроуд 2003 2,5 ТДИ /180к.с/ впечатления уникален автомобил за разхода градско 15-16, извънградско нормално каране 12л като ти натежи крачето отива на 14л рекорда му е София-Сл.бряг 17,8л имай едно на ум че частите са космически от собственика знам няколко цени /трети стоп 160лв, стоп 140лв,накладки предни 700-900/

а пак ти казвам ЧЕСТИТО :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и от мен много безавариини км и само за бенз да си харчиш паричките.

Сега да кажа др имах удоволствието за 13 дни това лято да експлоатирам близо 1700км Олроуд 2003 2,5 ТДИ /180к.с/ впечатления уникален автомобил за разхода градско 15-16, извънградско нормално каране 12л като ти натежи крачето отива на 14л рекорда му е София-Сл.бряг 17,8л имай едно на ум че частите са космически от собственика знам няколко цени /трети стоп 160лв, стоп 140лв,накладки предни 700-900/

а пак ти казвам ЧЕСТИТО :wall:

Не са чак толкова скъпи частите!!!

Поне в сравнение с А4-ката няма големи разлики!

Смених ремъците,ролките,водна помпа,амортисьорчето(обтегач) и каквото си трябва при покупка!Частите излезнаха към 650 лева!

Предните накладки са 170 лв.- Текстар!(на моето не са 8-те накладки като на С-ката)

Масло Кастрол EDGE 5 W 30 плюс всички филтри - 290 лева!

Въобще съвсем нормални цени за обслужването на такъв клас кола!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, милион безаварийни и да знаеш че и аз благородно ти завиждам, т.к. това е любимия ми АВТОМОБИЛ...

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито и от мен колега...цните найстона звучат много разумни.Жив и здрав !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колата колега,мн.безавариини километри ти пожелавам и аз,ето едно от прекрасните качества на този автомобил http://vbox7.com/play:8650ed5b, :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я! Тя като мойта, като изключим цвета и парктрониците от цитираните екстри, браво, браво да те радва дълго, аз на мойта и се радвам повече отколкото на С4-ката, друга класа кола си е просто.

За разхода, като гледам ти е нормален или по-скоро в границите, на мен ми дава смесен 12,6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито и от мен, да ти е здрава и безаварийна и да те радва дълги години :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...