ipv Публикувано 17 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2008 колеги, наистина тази тема прерасна в седянка. Но както и да е. Относно някои изказвания по мой адрес - за термостата съм сигурен, че не е в него. Защото маркучът долу си е студен докато не вдигне към близо 90 гр. Парното също ми почва да духа топло още след няколко минути. Това означава, че си работи. Е, сега за датчика не съм сигурен, може да е в него проблема, но как да го проверя? Ако има някои идея пишете. А за колегата, който му вдига мотора температура от 90 гр. за 5 мин., мнението е хич не е обективно, особено ако има и парно в гаража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislavM Публикувано 17 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2008 Датчика се проверява лесно-вземаш един мултицет палиш колата да загрее докато се включат перките и след това отваряш разширителния съд ВНИМАТЕЛНО и слагаш сензора за измерване на температура в него.До 3-4 градуса мах. разликаНа старата ми бензинка го разконспирирах по този начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 17 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2008 ок. Това го знам, проблемът, че сега през зимата, трудно се получава да тръгнат перките Аз се чудя дали да не е от влошена контактност на връзките или нещо подобно. И на резервуара ми нещо датчика не отчита правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislavM Публикувано 17 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2008 Моите перки не съм ги чул да работят от 3 месеца.Горивомерът на мен ми правеше врътки от лош контакт на буксата на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Да ви кажа не съм си правил труда да следя тези неша понеже не ми пука...... За ме важно да поработи 3/4 мин. преди да тръгна, а след това до 10/15 мин. започва да духа топло и я оставям на 2-ра степен и чак като ми прилушее се сещам да намаля малко поарното. А конкретно по въпроса, аз смятам че ако се интресувате толкова точно ........ си има заводаки характеристики и е най добре да се провери там, въпреки че това е МНОГО относително нещо. Най добре е заедно с колата да се подгрява с чарвено вино........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Не бре, няма лошо! Само да не прерастне в чирпанско клане. Да разбирам ли, че си се завърнал като модератор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Моите перки не съм ги чул да работят от 3 месеца.Горивомерът на мен ми правеше врътки от лош контакт на буксата на таблото.а можеш ли да кажеш, къде да търся тази букса и как да оправя проблема? благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Да разбирам ли, че си се завърнал като модератор? Ми то едни колеги на маса в "Трифона", къде со кротце, къде със заплахи......... и кандисах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 корсо: Някой нагоре беше казал, че "един дизел пукнал глава, и за това никога дизел, щото пукали глави". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislavM Публикувано 19 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 Като отвориш таблото буксата за горивото е от дясната страна по посока на движението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 мойта заковава на 90 след 5 мин (ма се пак седи в топъл гараж)Мойта беше в началото точно така, но напоследък започна лееко да забавя достигането до работна температура, а като пусна яко парното и пада на 70 градуса. Май и аз ще меткам един нов термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Autohop.bg Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 Съседът ми също имаше проблем с дачика за горивото и на него му се оказа лош контакт на буксата на таблото. Та си мисля ако можеш да намериш някакъв и да го смениш...става вапрос за температуния....временно..и да видиш дали наистина бачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 корсо: Някой нагоре беше казал, че "един дизел пукнал глава, и за това никога дизел, щото пукали глави".Ахааа Аз за тва слагам цитати, баце! Да е ясно и да нема после, ама хър, мър, и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 благодаря на колегите, за насоката в търсене на датчика за гориво. Ще пиша, като стигна до него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 23 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 (Редактирано) Във връзка със загряването днеска си правих разни опити с кодовете на климатроника и по специално код 51 /температура на охлаждащата течност/. Значи сутринта като запалих колата в разтояние на 10 минути и по малко от 5 километра според климатроника температурата достигна 90 градуса. В същото време стрелката на таблото не беше мръднала от 60-те градуса. Това ме навежда на мисълта, че показанията от климатроника взимат информация от друг датчик, който вероятно мери температурата в малкия кръг...преди да отвори термостата. Може нещо и да бъркам де, но ми се струва, че причината АФН-чето да изглежда бавно загравящо е че стрелката на таблото отчита температурата на водата в големия кръг след отваряне на термостата. Редактирано 23 Януари 2008 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valery Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 По магистралата температурата пада на 70 градуса , нормално ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Не. Веднъж като дигне 90 не трябва да мърда....смени си термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 По магистралата температурата пада на 70 градуса , нормално ли е.Нормално е колега, той ти говори за софтуерно ограничение на температурата, което при нас с теб го няма. При А4 и натам слагат една електроника за да не паникиосва водача, и стрелката пред него си стои на 90... Но през мен минават на ден доста коли, и ти казвам, че при тях стрелката си стои на 90, а аз понеже ги тествам в движение, температурата се мести, нагоре-надолу, НО техните стрелки не мърдат...Моят съвет, засега не сменяй нищо ако имаш добро парно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valery Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 (Редактирано) Нормално е колега, той ти говори за софтуерно ограничение на температурата, което при нас с теб го няма. При А4 и натам слагат една електроника за да не паникиосва водача, и стрелката пред него си стои на 90... Но през мен минават на ден доста коли, и ти казвам, че при тях стрелката си стои на 90, а аз понеже ги тествам в движение, температурата се мести, нагоре-надолу, НО техните стрелки не мърдат...Моят съвет, засега не сменяй нищо ако имаш добро парно...Добро е парното . Като карам със 140 температурата е 90 , но аз карам с 100 да ми е спокойно Редактирано 30 Януари 2008 от Valery Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_d8 Публикувано 12 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2008 Веднъж температурата стане ли 90 не трябва повече да мърда.При мен като е натоварен двигателя държеше 90,но като се пускам по лек наклонпадаше на 80.Купих оригинален термостат за 50 лв. и вече въобще не мърда от 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 13 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2008 До скоро (днес) не знаех каква е нормалната температура на работа (автомобилът е Ауди А3, 1.9 tdi/110 к.с.) и изпадах в тих ужас, когато индикатора приближававше 90-те градуса. По стар навик (заради прегряваща стара кола) парното веднага усилвах парното. След 4-5 минути градусите в колата са нечовешки и се свалят прозорците за да не започнат да ми излизат видения като по индианските филми О, свещена профания... да живеят подобни форуми да ограмотяват неуките юзерчета като мен. Поздрави за всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitak_1 Публикувано 13 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2008 и моята е така, бавно загрява. 70 гр. за около 1 час каране.Моята Б4-ка загрява и по - бавно! Дали е термостата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 13 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2008 Днес карах от Люлин до Орлов мост и едвам достигна 75 градуса.... Та утре съм записал час в сервиза на дуди да сменят термостата - после ще пиша как е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naninani Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 (Редактирано) та и аз да се изкажа по темата:от скоро съм с ауди А3,1.9тди, от начало ми беше голяма мъка да разбера защо загравя така бавно - 20 мин и едвам стига 60 градуса.после реших ей така случайно да спра климатроника преди да потегля сутринта за работа и ето го решението - колата си загря за 0 време (10-ина минути) - стигна 90 градуса и сичко си е ок - след това си пуснах климатроника и температурата ми падна моментално с 15 градуса.така че има огромно значение дали климатроника работи - особенно ако минаваш малки разтояния като мен (10 -ина км. на отива не за работа) Редактирано 15 Февруари 2008 от Naninani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване