Jump to content

как загрява вашият автомобил?


stanislavM

Recommended Posts

колеги, наистина тази тема прерасна в седянка. Но както и да е. Относно някои изказвания по мой адрес - за термостата съм сигурен, че не е в него. Защото маркучът долу си е студен докато не вдигне към близо 90 гр. Парното също ми почва да духа топло още след няколко минути. Това означава, че си работи. Е, сега за датчика не съм сигурен, може да е в него проблема, но как да го проверя? Ако има някои идея пишете. А за колегата, който му вдига мотора температура от 90 гр. за 5 мин., мнението е хич не е обективно, особено ако има и парно в гаража :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Датчика се проверява лесно-вземаш един мултицет палиш колата да загрее докато се включат перките и след това отваряш разширителния съд ВНИМАТЕЛНО и слагаш сензора за измерване на температура в него.

До 3-4 градуса мах. разлика

На старата ми бензинка го разконспирирах по този начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок. Това го знам, проблемът, че сега през зимата, трудно се получава да тръгнат перките :hilezh: Аз се чудя дали да не е от влошена контактност на връзките или нещо подобно. И на резервуара ми нещо датчика не отчита правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите перки не съм ги чул да работят от 3 месеца.Горивомерът на мен ми правеше врътки от лош контакт на буксата на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа не съм си правил труда да следя тези неша понеже не ми пука...... :blink:

За ме важно да поработи 3/4 мин. преди да тръгна, а след това до 10/15 мин. започва да духа топло и я оставям на 2-ра степен и чак като ми прилушее се сещам да намаля малко поарното.

А конкретно по въпроса, аз смятам че ако се интресувате толкова точно ........ си има заводаки характеристики и е най добре да се провери там, въпреки че това е МНОГО относително нещо.

Най добре е заедно с колата да се подгрява с чарвено вино........ :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите перки не съм ги чул да работят от 3 месеца.Горивомерът на мен ми правеше врътки от лош контакт на буксата на таблото.

а можеш ли да кажеш, къде да търся тази букса и как да оправя проблема? благодаря ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли, че си се завърнал като модератор? :blink::hilezh:

Ми то едни колеги на маса в "Трифона", къде со кротце, къде със заплахи......... и кандисах. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта заковава на 90 след 5 мин (ма се пак седи в топъл гараж)

Мойта беше в началото точно така, но напоследък започна лееко да забавя достигането до работна температура, а като пусна яко парното и пада на 70 градуса. Май и аз ще меткам един нов термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съседът ми също имаше проблем с дачика за горивото и на него му се оказа лош контакт на буксата на таблото. Та си мисля ако можеш да намериш някакъв и да го смениш...става вапрос за температуния....временно..и да видиш дали наистина бачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

корсо: Някой нагоре беше казал, че "един дизел пукнал глава, и за това никога дизел, щото пукали глави".

Ахааа <_<

Аз за тва слагам цитати, баце! Да е ясно и да нема после, ама хър, мър, и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка със загряването днеска си правих разни опити с кодовете на климатроника и по специално код 51 /температура на охлаждащата течност/. Значи сутринта като запалих колата в разтояние на 10 минути и по малко от 5 километра според климатроника температурата достигна 90 градуса. В същото време стрелката на таблото не беше мръднала от 60-те градуса. Това ме навежда на мисълта, че показанията от климатроника взимат информация от друг датчик, който вероятно мери температурата в малкия кръг...преди да отвори термостата. Може нещо и да бъркам де, но ми се струва, че причината АФН-чето да изглежда бавно загравящо е че стрелката на таблото отчита температурата на водата в големия кръг след отваряне на термостата.

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По магистралата температурата пада на 70 градуса , нормално ли е.

Нормално е колега, той ти говори за софтуерно ограничение на температурата, което при нас с теб го няма. При А4 и натам слагат една електроника за да не паникиосва водача, и стрелката пред него си стои на 90... Но през мен минават на ден доста коли, и ти казвам, че при тях стрелката си стои на 90, а аз понеже ги тествам в движение, температурата се мести, нагоре-надолу, НО техните стрелки не мърдат...

Моят съвет, засега не сменяй нищо ако имаш добро парно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е колега, той ти говори за софтуерно ограничение на температурата, което при нас с теб го няма. При А4 и натам слагат една електроника за да не паникиосва водача, и стрелката пред него си стои на 90... Но през мен минават на ден доста коли, и ти казвам, че при тях стрелката си стои на 90, а аз понеже ги тествам в движение, температурата се мести, нагоре-надолу, НО техните стрелки не мърдат...

Моят съвет, засега не сменяй нищо ако имаш добро парно...

Добро е парното . Като карам със 140 температурата е 90 , но аз карам с 100 да ми е спокойно :flipoff:

Редактирано от Valery
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Веднъж температурата стане ли 90 не трябва повече да мърда.При мен като е натоварен двигателя държеше 90,но като се пускам по лек наклон

падаше на 80.Купих оригинален термостат за 50 лв. и вече въобще не мърда от 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро (днес) не знаех каква е нормалната температура на работа (автомобилът е Ауди А3, 1.9 tdi/110 к.с.) и изпадах в тих ужас, когато индикатора приближававше 90-те градуса. По стар навик (заради прегряваща стара кола) парното веднага усилвах парното. След 4-5 минути градусите в колата са нечовешки и се свалят прозорците за да не започнат да ми излизат видения като по индианските филми :hilezh: О, свещена профания... да живеят подобни форуми да ограмотяват неуките юзерчета като мен.

Поздрави за всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах от Люлин до Орлов мост и едвам достигна 75 градуса.... Та утре съм записал час в сервиза на дуди да сменят термостата - после ще пиша как е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та и аз да се изкажа по темата:

от скоро съм с ауди А3,1.9тди, от начало ми беше голяма мъка да разбера защо загравя така бавно - 20 мин и едвам стига 60 градуса.

после реших ей така случайно да спра климатроника преди да потегля сутринта за работа и ето го решението - колата си загря за 0 време (10-ина минути) - стигна 90 градуса и сичко си е ок - след това си пуснах климатроника и температурата ми падна моментално с 15 градуса.

така че има огромно значение дали климатроника работи - особенно ако минаваш малки разтояния като мен (10 -ина км. на отива не за работа)

Редактирано от Naninani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...