Jump to content

Recommended Posts

Здравейте. Искам да попитам колегите а А4 Б6 доволни ли са като цяло от колата и къде са им слабите страни на този модел - по специално бензиновите мотори- понеже съм се насочил към покупката на такъв автомобил?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде насам народе щастливците с Б6-ци да не се спотайват, че и на мен ми е интересно

още по интересно ми е някой от вас ако преди това е карал Б5-ца и може да направи сравнение м/у цените на резервните чаркове , въобще поддръжката като цяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е невероятна раликата в подръжката. В Б6 има повече електроника, което е ясно къде води :lol: носачите май не са по-скъпи. съединител с маховик при Б6 е весела сума... абе разпитайте по магазините кое колко, за по сигурно

конфорта е по-добре от б5, като цяло за мен това е най-важното : Б6 е много по-хубава и приятна за ползване от Б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B6 е няколко класи над B5 във всяко отношение. Особено по комфорт и по сигурност.

Поддръжката е маааалко по-скъпа, но разликата е малка. Говоря като части, иначе средно на месец излиза по-евтино, защото се троши по-малко от B5 :lol:

Добре познати и неизбежни дефекти:

- лака по материалите в интериора се люпи

- бобините на всички бензинови мотори горят много. Всеки цилиндър е с отделна бобина на стойност около 80лв. При моделите произведени от февруари 2003 нататък проблемът е отстранен

- сравнително редки случаи на износена и разбита жабка, която не се затваря и отваря добре, съответно няма естетичен вид

Други дефекти при B6 няма, което за мен го прави един от най-успешните модели на пазара. Електрониката наистина е много повече, но е много надеждна (тва все пак не е мерцедес :lol: )

P.S. Нещо за болната тема с носачите: чел съм, че при B6 окачването е променено, за да се реши проблема с честото износване на носачите. Трудно ми е да преценя дали са успели.

PS/2 Носачите на B5 и B6 са напълно еднакви и взаимозаменяеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси скапаната кола - то-тиха, по-красива, по-сигурна, по-икономична, по-съвременна, ебаси боклука

B6 е няколко класи над B5 във всяко отношение. Особено по комфорт и по сигурност.Поддръжката е маааалко по-скъпа, но разликата е малка. Говоря като части, иначе средно на месец излиза по-евтино, защото се троши по-малко от B5 :hilezh:Добре познати и неизбежни дефекти:- лака по материалите в интериора се люпи- бобините на всички бензинови мотори горят много. Всеки цилиндър е с отделна бобина на стойност около 80лв. При моделите произведени от февруари 2003 нататък проблемът е отстранен- сравнително редки случаи на износена и разбита жабка, която не се затваря и отваря добре, съответно няма естетичен видДруги дефекти при B6 няма, което за мен го прави един от най-успешните модели на пазара. Електрониката наистина е много повече, но е много надеждна (тва все пак не е мерцедес :) )P.S. Нещо за болната тема с носачите: чел съм, че при B6 окачването е променено, за да се реши проблема с честото износване на носачите. Трудно ми е да преценя дали са успели.PS/2 Носачите на B5 и B6 са напълно еднакви и взаимозаменяеми.
Не са съвсем еднакви, освен това задното окачване е многораменно за разлика от В5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуйче, що да е скапана бре?! Кой е казал такова нещо?!

Носачите според мен СА еднакви. Питай Димо или Демир.

Задното НЕ се нарича многораменно, ако трябва да сме технически точни. Води се независимо double-wishbone със стабилизираща щанга. Както и да е, това не е толкова важно. Ти искаше да кажеш, че задните им окачвания са различни, което е най-важното за возията и стабилността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуйче, що да е скапана бре?! Кой е казал такова нещо?!

Носачите според мен СА еднакви. Питай Димо или Демир.

Задното НЕ се нарича многораменно, ако трябва да сме технически точни. Води се независимо double-wishbone със стабилизираща щанга. Както и да е, това не е толкова важно. Ти искаше да кажеш, че задните им окачвания са различни, което е най-важното за возията и стабилността.

Шегувам се ве вуйче:lol: Лоша, много лоша кола:D:):D Дай Боже всекиму;) Много си е убава колата и трошенето на предницата и смяната й на всяка половин година е мит касаещ ,,новия внос,, от Италия. При предните носачи 3 са идентични с тези на В5 с изключение на този на който се захваща амортесьора но разликата е малка, ще я забележиш като тръгнеш да слагаш амортесьора и не става;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задното НЕ се нарича многораменно, ако трябва да сме технически точни. Води се независимо double-wishbone със стабилизираща щанга.

За по просто му викат мултилинк. :wall: Иначе е вярно че ако не се драскаха така пластмасите по интериора щеше да е супер. Но не е толкова страшно /скъпо/ изглаждането на тоЗ проблем. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по просто му викат мултилинк. :) Иначе е вярно че ако не се драскаха така пластмасите по интериора щеше да е супер. Но не е толкова страшно /скъпо/ изглаждането на тоЗ проблем. :)

Ах бе значи бе, не е мултилинк, това ви обяснявам тука цял ден! :wall: Мултилинк е друго, да ви го линкна на всичките :):nixweiss: Няма мултилинк при задното на B6 - има един голяаам кютук от всяка страна, като закривена вилица, wishbone му се вика, ба ли го отзад как се превежда на БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм навъртял с моята В6 вече над 60000км по родните пътища и още няма нищо за смяна по окачването. Предполагам, че скоро някои шарнир ще сдаде багажа и ще трябва да сменям носачи, но за щастие още не е дошло това време. Аз имах проблем с компресора на климатика или по-точно с някаква шайба, която се оказа, че се е скъсала и смених целия компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека пита и кой бензинов двигател препоръчвате

защото и аз следя темата и да не пускам нова - 1.8Т или 2.0FSI

ясно че ще кажете 2.0TFSI ... но все пак от горните кой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека пита и кой бензинов двигател препоръчвате

защото и аз следя темата и да не пускам нова - 1.8Т или 2.0FSI

ясно че ще кажете 2.0TFSI ... но все пак от горните кой

За съжаление 2,0тфси не се слага на В6. Така че 1,8Т мисля че няма конкуренция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление 2,0тфси не се слага на В6. Така че 1,8Т мисля че няма конкуренция.

Аз също предпочитам 1.8Т заради по-добрите динамични характеристики. Ама 2.0FSI също е един съвсем добър мотор, така че каквото и да избере човек, няма да съжалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0FSI изисква немски 98-октанов бензин! Трябва да се има в предвид, все пак разходите за гориво надвишават тези за поддръжка в пъти.

В този мотор са реализирани някой идеи за смесообразуване, които бяха изостаени в последствие, не съм сигурен доколко е добър избор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0FSI изисква немски 98-октанов бензин! Трябва да се има в предвид, все пак разходите за гориво надвишават тези за поддръжка в пъти.

В този мотор са реализирани някой идеи за смесообразуване, които бяха изостаени в последствие, не съм сигурен доколко е добър избор...

Ако не те мързи дай някакви подробности /за изоставените идеи/, защото излиза една възможност да сменя моята кола за В7 2,0тфси 2005г., но още не съм съвсем сигурен дали го искам достатъчно много.

Аз зная как върви 2,0Т, но нямам никаква информация за това какъв мотор е, надежден ли е и т.н. А това че изисква 98 не е болка, щот аз и сага карам със 100 октанов. :rolleyes:

п.п. Ако под изоставени идеи имаш предвид че 2,0Т не се предлага на А4, то това е по-скоро някаква маркетингова стратегия, защото на А3 все още си се предлага и е доста добра алтернатива на 3,2фси, който пък от своя страна си е истински мотор. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен Б6 е страшна кола.Ако на следващата среща някой даде едно кръгче ще съм много радостен и благодарен :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен Б6 е страшна кола.Ако на следващата среща някой даде едно кръгче ще съм много радостен и благодарен :flipoff:

Ела в Пловдив и ще ти дам :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бихте ли сравнили а4 Б6 с А6 С5?

и на мен ми е интересно това сравнение

Прави ми впечатление че доста хора си накупиха Ц5 и за няколко месеца ги продадоха и си взеха Б6 или поне мислят да го правят това.

Аз не съм се возил в Б6 ама като седнеш в него се си е А4 :flipoff: Съвсем друго е в А6.

На мен обаче и Ц4 по ми харесва от Б5, така че едва ли ми е много обективно мнението :flipoff:

За в града е ясно коя кола е по-добрата, обаче ако се сметне че 2/3 от километрите (че и повече) които се минават са извънградско коя ще е по-добрата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те мързи дай някакви подробности /за изоставените идеи/, защото излиза една възможност да сменя моята кола за В7 2,0тфси 2005г., но още не съм съвсем сигурен дали го искам достатъчно много.

Аз зная как върви 2,0Т, но нямам никаква информация за това какъв мотор е, надежден ли е и т.н. А това че изисква 98 не е болка, щот аз и сага карам със 100 октанов. :)

п.п. Ако под изоставени идеи имаш предвид че 2,0Т не се предлага на А4, то това е по-скоро някаква маркетингова стратегия, защото на А3 все още си се предлага и е доста добра алтернатива на 3,2фси, който пък от своя страна си е истински мотор. :hilezh:

При "чистия" 2.0FSI (както и при 1.6FSI) имаше три вида смесообразуване - хомегнно с бедна смес, хомогенно с богата смес, и бедна смес която е запалима само в областта на свещта (нехомогенна бедна смес). Трите типа се избират от ECU в зависимост от натоварване обороти и прочее. В началото на десетилетието се смяташе (Концерна смяташе), че това е върха на сладоледа и по този начин ще бъде реализиран нисък разход на гориво. За тази цел двигателите бяха оборудвани с клапи, които даваха такъв ъгъл на въздушната струя, какъвто е необходим за моментното смесообразуване. Тези машини са оборудвани и със катализатор акумулиращ азотните оксиди резултираащи от работата с бедни смеси. (Нещо като филтъра за твърди частици при дизелите). В действителност концепцията беше изоставена преди 2-3 години и вече няма двигатели работещи на бедни или нехомогенни смеси, дори и новия 3.2FSI предствен в А5 е без споменатите клапи.

В твоя случай с 2.0ТFSI няма от какво да се притесняваш - всички тезии свободни съчинения са заминали в архива <_<

btw 3.2 в А3 не е FSI а е вече поодъртелия VR6 от Golf RS, и лично според мен 2.0TSI е много по-добър избор за А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от няколкото дена карам Б6 2.0 бензин с всички екстри общо взето и съм поразен от качеството на колата.Возията е невероятна,дори и по наще пътища имаш чувството че няма дупки .и стВсичко е направено масивно абилно,няма потропвания и всичко си е на мястото,вътрешното пространство е голямо абе перфектен автомобил,надмина ми очакванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

btw 3.2 в А3 не е FSI а е вече поодъртелия VR6 от Golf RS, и лично според мен 2.0TSI е много по-добър избор за А3.

Голф 4 R32 искаш да кажеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...