divak Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Здравейте! Купих си наскоро Ауди А4 Авант 1.9ТДИ Куатро 98г. Искам да попитам как мога да разбера дали имам тази система? Защото колкото и да му давам газ и да се опитвам да избоксувам не става дори и гумите да са в трагично състояние. Дали заради Куатрото или някаква система против боксуване или съединител. Нищо не разбирам от коли така че се извинявам предварително ако задавам глупав въпрос. : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 имаш електронен блокаж на диференциала(работи с данни от ABS-а) и по никакъв начин не можеш да му повлияеш,той си бачка независимо и във фонов режим,искаш ,или не Еми едно от важните достойнства на куатрото е липсата на "преплъзване" при зверската газ(максимално предаване на въртящия момент от всички колела на настилката),за мен е предимство,за други не е,зависи от това,защо и как си експлоатираш возилото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 22 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Ааааа е мн. благодаря! аз понеже не ми е ясно и не съм карал куатро или 4х4 и не ми е ясно и ми беше просто любопитно да знам. За мен това също е голямо предимство! Само изпробвам възможностите на колата Още веднъж благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Недей зорлем да си трошиш колата! Не може да пребуксува заради куатрото, а и двигателя му иде слабичък за твоята цел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 22 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Няма! Вече знам,че не може. А да питам като се е тръгнало с въпросите. Четох,че по принцип съединителя си отделял високо.. усещам и треперене ? Това нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Няма! Вече знам,че не може. А да питам като се е тръгнало с въпросите. Четох,че по принцип съединителя си отделял високо.. усещам и треперене ? Това нормално ли е?За високото отделяне може и да мине за нормално, но треперенето НЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 22 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Явно ще бера ядове..... а парите почти свършиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 еее се едни 600лв ще се напънеш още малко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 23 Март 2008 Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 не плаши човека бре, нищо му няма на съединителя, моя е за смяна от 20 000 км , ако не бях прочел темата въобще нямаше и да се сетя че ми е за смянаа и нов е ..не помня колко беше , но оригинален от Ауто 1 със смяна и гаранция в мотоексперт излизаше под 300 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 23 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 Аз незнам как точно трябва да го тествам... дърпам ръчната включвам на 3-та и отпускам слабо съединителя... Газ трябва ли да дам през това време и ако да колко? Защото без гас ми гасне колата.А до колкото до треперенето.. усеща се като си поставиш крака на педала и леко го натиснеш. Тука сега ме стресират,че смяната на ангренажния ми ремък е 700лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 23 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 И друг въпрос електрония блокаж на диференциала ESP/ASR ли е или е друго подобно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 23 Март 2008 Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 И друг въпрос електрония блокаж на диференциала ESP/ASR ли е или е друго подобно?ЕDL- e системата за електронен блокаж на диференциала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Март 2008 Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 ..........Тука сега ме стресират,че смяната на ангренажния ми ремък е 700лв. А ти от как си го взел това ауди какво му смени. И ако не е тайна за какви парички го взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 23 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 То ми е на 3 дни.. още нищо не съм му сменял утре ще се разправям с това само му направих застраховките и регистрациите. Взех го за 9000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 24 Март 2008 Доклад Share Публикувано 24 Март 2008 Защото колкото и да му давам газ и да се опитвам да избоксувам не става дори и гумите да са в трагично състояние.Еййй, хората дават милиони и влагат много труд, за да измислят системи, с които да се избегне този нежелан ефект, а то... все не може да се угоди на българина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 24 Март 2008 Доклад Share Публикувано 24 Март 2008 Защото колкото и да му давам газ и да се опитвам да избоксувам не става...Става, става... кинта и желание да има пък ще ти кажа как и къде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Март 2008 Доклад Share Публикувано 25 Март 2008 еее се едни 600лв ще се напънеш още малко!абе може да се наложи и мааалко повече се напънеш.. че с това претрисане и високо отделяне.. говорим за дизелов мотор - ако искаш да платиш само веднъж труда, сменяй и маховика! (Още около 1000лв).Ремък + ролки + пистов ремък + ролки + виско съединител + филтри + масло и труд.. и също си отива към 1000лв колега..не е било лошо да го знаеш преди да вземаш кола за всички заделени пари и сега да се налага да се напъваш яко първия месец докъто я обслужиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 26 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2008 Е колеги ... за нещастие влезнах в бокса ... както си карах мъркащото дизелче изведнъж почна да трака по-силно и след 2 минути шума беше доста силен на метал се чуваше и почна да притриса.... и така нито беше прегряла нито съм я ръчкал нито нищо. др. седмица ще разберем какво му е ... дано да не е сериозни изваждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts