Jump to content

ESP/ASR


divak

Recommended Posts

Здравейте! Купих си наскоро Ауди А4 Авант 1.9ТДИ Куатро 98г. Искам да попитам как мога да разбера дали имам тази система? Защото колкото и да му давам газ и да се опитвам да избоксувам не става дори и гумите да са в трагично състояние. Дали заради Куатрото или някаква система против боксуване или съединител. Нищо не разбирам от коли така че се извинявам предварително ако задавам глупав въпрос. : :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш електронен блокаж на диференциала(работи с данни от ABS-а) и по никакъв начин не можеш да му повлияеш,той си бачка независимо и във фонов режим,искаш ,или не :respekt: Еми едно от важните достойнства на куатрото е липсата на "преплъзване" при зверската газ(максимално предаване на въртящия момент от всички колела на настилката),за мен е предимство,за други не е,зависи от това,защо и как си експлоатираш возилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа е мн. благодаря! :respekt: аз понеже не ми е ясно и не съм карал куатро или 4х4 и не ми е ясно и ми беше просто любопитно да знам. За мен това също е голямо предимство! Само изпробвам възможностите на колата :bia: Още веднъж благодаря :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей зорлем да си трошиш колата! Не може да пребуксува заради куатрото, а и двигателя му иде слабичък за твоята цел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма! Вече знам,че не може. А да питам като се е тръгнало с въпросите. Четох,че по принцип съединителя си отделял високо.. усещам и треперене ? Това нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма! Вече знам,че не може. А да питам като се е тръгнало с въпросите. Четох,че по принцип съединителя си отделял високо.. усещам и треперене ? Това нормално ли е?

За високото отделяне може и да мине за нормално, но треперенето НЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не плаши човека бре, нищо му няма на съединителя, моя е за смяна от 20 000 км , ако не бях прочел темата въобще нямаше и да се сетя че ми е за смяна

а и нов е ..не помня колко беше , но оригинален от Ауто 1 със смяна и гаранция в мотоексперт излизаше под 300 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам как точно трябва да го тествам... дърпам ръчната включвам на 3-та и отпускам слабо съединителя... Газ трябва ли да дам през това време и ако да колко? Защото без гас ми гасне колата.А до колкото до треперенето.. усеща се като си поставиш крака на педала и леко го натиснеш. Тука сега ме стресират,че смяната на ангренажния ми ремък е 700лв. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг въпрос електрония блокаж на диференциала ESP/ASR ли е или е друго подобно?

ЕDL- e системата за електронен блокаж на диференциала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........Тука сега ме стресират,че смяната на ангренажния ми ремък е 700лв. :flipoff:

А ти от как си го взел това ауди какво му смени. И ако не е тайна за какви парички го взе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ми е на 3 дни.. още нищо не съм му сменял утре ще се разправям с това само му направих застраховките и регистрациите. Взех го за 9000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колкото и да му давам газ и да се опитвам да избоксувам не става дори и гумите да са в трагично състояние.

Еййй, хората дават милиони и влагат много труд, за да измислят системи, с които да се избегне този нежелан ефект, а то... все не може да се угоди на българина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колкото и да му давам газ и да се опитвам да избоксувам не става...

Става, става... :hilezh: кинта и желание да има пък ще ти кажа как и къде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее се едни 600лв ще се напънеш още малко!

абе може да се наложи и мааалко повече се напънеш.. че с това претрисане и високо отделяне.. говорим за дизелов мотор - ако искаш да платиш само веднъж труда, сменяй и маховика! (Още около 1000лв).

Ремък + ролки + пистов ремък + ролки + виско съединител + филтри + масло и труд.. и също си отива към 1000лв колега..не е било лошо да го знаеш преди да вземаш кола за всички заделени пари и сега да се налага да се напъваш яко първия месец докъто я обслужиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги ... за нещастие влезнах в бокса ... както си карах мъркащото дизелче изведнъж почна да трака по-силно и след 2 минути шума беше доста силен на метал се чуваше и почна да притриса.... и така нито беше прегряла нито съм я ръчкал нито нищо. :blink: др. седмица ще разберем какво му е ... дано да не е сериозни изваждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...