Boiski Публикувано 25 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 ако намериш още една да се обадиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 1 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 Някой да знае кое реле отваря клапана на ГНП-то за нафтата, че на едим приятек спря да му подава ток към клапана??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 1 Май 2008 Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 Да си провери тоците от контакния ключ към ................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 1 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 да ще му кажа да провери и тоя вариант.... Аз да ви кажа днес си смених гарнитурата на клапаните ...... егати и гумата 30лв иначе и шпилки сменях .... сега сме топ гъзари не ни капи масълце корка много зле нова беше а течеше..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuro Tores Публикувано 11 Май 2008 Доклад Share Публикувано 11 Май 2008 Колеги казваите кога ще ги пробваме с б3 1.9 пълна инцекция 113 коня съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 11 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2008 Абе ти голема бегачка караш бе... ... каде ше се мерим с теб...... ние с тея коли си орем бустана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 11 Май 2008 Доклад Share Публикувано 11 Май 2008 По принцип и аз се включвам към отбора. Фактически моя дизел е 1.9 на VW, но с още един цилиндър. Като замисъл, конструкция, надеждност и др. моторите са доста сходни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 13 Май 2008 Доклад Share Публикувано 13 Май 2008 (Редактирано) Опа Ето ме и мен. И аз карам такова дръгелче и съм много доволен.Моторът ми е на 360к не е отварян и освен тракащи повдигачи(зимата) друг проблемнямам. Не гори масло (по скоро имам тук там течове) и върви супер за годините и конете си. Наистина класика в дизеловите мотори. Редактирано 13 Май 2008 от supervlao Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 13 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2008 Привет на всеки който чете темата...... На последък като потрглям ми се лучва няколко пъти да ми забие колата дори 3 - 4 пъти я загасих .... - не зная каква е причината, дали жилото и неговите връзки са се амортизирали и не мога да подам нужната тяга или някоя механика не сработва с турбото .... не мога да си го обясня. трябва да я форсирам (нямам оборотомер) но на слух ги докарвам около 3000 об. за да потегля без да се помъчи да изгасне.... НЯКАКВО МНЕНИЕ ИЛИ ПРЕПОРЪКА .......! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 13 Май 2008 Доклад Share Публикувано 13 Май 2008 Звучи ми като износена хидравлична глава на нафтовата помпа. Симптомите ми бяха подобни. Трябваше й много газ за да тръгне и като загрееше много падаше на много ниски обороти и гаснеше при тръгване с малко газ.ДАНО НЕ Е ТОВА!Пробвай на загряла кола да полееш помпата с вода и ако се оправи за малко значи е тя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stambo Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 + още един с б3 1.6дмога да кажа смо плюсове за колата, двигателя е 57 коня но върви учудващо добремислех да я продвам тъи като имам и друга кола но маи ще продавам другата разхода е изключително нисък двигателя и много опростен и няма никви грижигодишния данък е 9лв спрямо другата ми кола бмв 530 на което е 190 лв само трябва малко да и обърна внимание и да си я постегна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 18 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 (Редактирано) Някой имал ли е ядове с разтоварващия клапан на турбото..... аз не че имам ама имам съмнения и се чудя дали работи в правилните норми, защото е развит до край в най горно положение... а на един колега гледах неговия е някаде по средата.... ако някой има практическо виждане а може и малко литература ще съм много доволвн... 1.6 TDI SB Редактирано 18 Август 2008 от Боян Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambi Публикувано 6 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2008 Здравейте, и аз карам Б3 1.6 TDI 1991, за година и половина и 15-16000 км. съм сменил само спирачни дискове и накладки.Колата е супер, единствения и недостатък е че е стара на години, но според мен е доста по добра от мого по нови и по скъпи автомобили.Евтини части, добър разход, негниещо купе, приличен салон, какво повече му трябва на човек. А ако говорим за динамика, вървене и държание на пътя(за стабилноста имам малка забележка) мога спокоино да кажа че това е наистина една дизелова бегачка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 7 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2008 Здравейте, и аз карам Б3 1.6 TDI 1991, за година и половина и 15-16000 км. съм сменил само спирачни дискове и накладки.Колата е супер, единствения и недостатък е че е стара на години, но според мен е доста по добра от мого по нови и по скъпи автомобили.Евтини части, добър разход, негниещо купе, приличен салон, какво повече му трябва на човек. А ако говорим за динамика, вървене и държание на пътя(за стабилноста имам малка забележка) мога спокоино да кажа че това е наистина една дизелова бегачка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 (Редактирано) Някой имал ли е ядове с разтоварващия клапан на турбото..... аз не че имам ама имам съмнения и се чудя дали работи в правилните норми, защото е развит до край в най горно положение... а на един колега гледах неговия е някаде по средата.... ако някой има практическо виждане а може и малко литература ще съм много доволвн... 1.6 TDI SBКолега ако ми кажеш къде точно се намира този разтоварващ клапан може утре да ти кажа в какво положение е моя,понеже с един и същ мотор 1.6TDI SB Редактирано 27 Декември 2008 от sparco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 22 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2009 Колеги да ви попитам и вас имате ли теч(омасляване) на най-горната гарнитура на капака на клапаните мисля и с каква гарнитура сте там ?От скоро виждам че почва да се омаслява и ще трябва да сменям гарнитурата.Вчера питах тук там каква да сложа и получих 10 различни препоръки.Единия ми вика слагай силиконова,другия коркова и аз нз каква да слагам.Дайте някакви препоръки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 22 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2009 Колеги да ви попитам и вас имате ли теч(омасляване) на най-горната гарнитура на капака на клапаните мисля и с каква гарнитура сте там ?От скоро виждам че почва да се омаслява и ще трябва да сменям гарнитурата.Вчера питах тук там каква да сложа и получих 10 различни препоръки.Единия ми вика слагай силиконова,другия коркова и аз нз каква да слагам.Дайте някакви препоръки Здрасти, моя съвет е да дадеш 30 лв за гарнитура от гумените и забравяш за това. Защо? - тя се ползва независимо колко пъти я сваляш, и не можеш да стегнеш толкова че да я скъсаш или да изплюе защото си има там едни втулки който ограничават това. Към нея има едни шпилки които ако твоите не са такива ги сменяш.....от доста време съм с такава и не тече ..... Но пак огледай течовете, свали капака на ремъка, и огледай там дали няма омасляване защото на мен ми течаха всички семерини като я купих.не са скъпи по 6 - 7 лв е бройката само че е малко играяка да ги смениш.....Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 23 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2009 Мерси колега,ще се ориентирам кам такава гарнитура стига да намеря от тоя модел и ще се огледам за други течове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daskal4e Публикувано 31 Август 2011 Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 Здравейте!От скоро и аз съм с 1.6тди RA мотор, нищо че на подписа ми стои NE. Имам въпрос към по-запознатите. За какво служи електрическия прекъсвач, който е монтиран на рейката на ГНП. Явно въпросният сработва при отпускане на педала на газта, но какво включва/изключва?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 4 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2011 Имал съм Б2 с 1,6ТД и бих могъл да препоръчам изключително кадърен диагностик/помпаджия за тези мотори. Човекът е супер съвестен и взима символични цени. Малко е извън обсъжданата тема, но реших, че ще е от полза. Ако някой има нужда, давам координати на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosen pekov Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Колеги от 2005 година карам въпросната В3 1,6 TDI . Като цяло имам добри впечатления от колата. От скоро имам проблем с наличието на въздух в маркуча за излишното гориво. Принудих се да карам на "система" с туба за да изолирам възможностите за проблеми с горивопровода ,клапана на горивният филтър и клапана на обратната нафта към резервоара, съединения , скоби и т.н. Отначало след като свързах двата маркуча в туба с нафта работеше нормално и паленето си беше нормално без да има наличие на въздух по маркучите но след няколко дни тъкмо бях решил че проблема е някъде във филтъра , но въздуха в маркуча за излишното гориво се появи отново. Смених дифтунките на щуцера на входа на ГНП-то без резултат. ГНП-то няма никакви течове от никъде. Даже внимателно го почистих от вън там където може да се бръкне разбира се , но течове няма. След изгасване на мотора се виждат мехерчета с въздух да се връщат по входният маркуч за горивото. При работа на изходният маркуч нафтата излиза с много въздух , направо прилича на пяна. Сутрин пали много трудно , изисква много въртене на стартера , иначе след това си работи нормално и върви без видими разлики от преди. Започвам да си мисля че , имам заминала гарнитура някъде по ГНП-то ,Вие как смятате възможно ли е да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agrogrind Публикувано 7 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2011 Здравейте от скоро карам ауди 90 1.6 тди, като цяло съм очарован от малкия двигател как тегли купето и от смешния разход, но като го избуза се усешта едно чудене (ту има мощ ту не) Това става около 3800-4200-300 оборота... Отворих капака и гледам колектора след турбото има малко нагар възможно ли е от там ако не излизат правилно изгорелите газове да се получава този ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 7 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2011 Колега след турбото е ИЗПУСКАТЕЛНА ГЕНЕРАЦИЯ а нагара може да се е образувал от изгоряла гарнитура. Но преблема може да е от друго дебит на гориво , дюзи , дебитомер , нафтова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agrogrind Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Да се надяваме, че ще е от гарнитура, а да попитам смяната и скъпа ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agrogrind Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Да се надяваме, че ще е от гарнитура, а да попитам смяната и скъпа ли е?В бош казаха едни космически цени, а не намерих някой по-евтина гарнитура и реших да си я побългаря Направих си от Азбест. Разделих старите пластини и между 2 сложих Азбест-а. Завъртях я добре. Да се надявам, че няма да изгори Утре, други ден ще я натегна пак. Сега върви по-добре и почти не изпуска от там мн съм доволен, но по нататък ще се събират пари за гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване