Jump to content

Recommended Posts

Новите версии работят без проблем под Win 8.1 - 32 или 64 бит.

Пример от наскоро пусната версия 12.12.0 на Руски:

RUS%2012.12.0-3.jpg

Мерси :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Искам да попитам някой знае ли, когато светне на таблото символа на спирачките и премигне 3 пъти какво значи?

Искам да допълня ,че това го прави при запалване,а не на контакт и при сменени накладки ! Колата е Ауди А4 1.9 TDI 2001г.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Може да е свързано с нивото на спирачната течност?  :gruebel:  Дали си го погледнал, след смяната на накладките?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Питането ми е дали някой се е сблъсквал с този проблем. Колата е 4ф 3.0  дизел2005г.

мулти волан. Монтирах лостче за темпомат, прекарах липсващия кабел до ЕКУ-то, прекодирах модула на волана, той си потдържа темпомат и се прие кода без проблем. лостчето си работи нормално- вижда се в каналите на модула.

Но като стигнах до вкарването на кода в двигателя, ударих на греда.

11463 не го приема никаде. Също не ми дава лонг кодинг на двигателя. Да отбележа че като отворя 01 двигател и на 07 нямам Логин ами Кодинг2. Което мисля че е нормално. добре но като напиша кода и казва че не е приет. също пробвах и в 16 секюрити аксес. и там пак не го приема. Знам че на по-новите коли темпомата се активирапрез лонг кодинга, но в двигателя намам такава функция. в други модули на същата кола я има но в двигателя не.

пробвах всичко което успях да открияв нета, но нестава и не става. има ли друг начин да се вкара този код. също ако някой знае кой бит точно във файла отговаря за това ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Така ли прекодира модула [16] - Steering Wheel Electronics

Audi A6 (4F) Steering Wheel ElectronicsContents [hide] 1 CodingCoding0?xxxxx: Model0 = Left Hand Steering1 = Right Hand Steering0x?xxxx: Steering Column Adjustment+1 = Electric Steering Column Adjustment+2 = Lane Departure Warning0xx?xxx: Steering Wheel0 = Standard Steering Wheel1 = Sport Steering Wheel2 = Multi-Function Steering Wheel0xxx?xx: Tiptronic & Heating+1 = with Tiptronic+2 = with Steering Wheel Heating0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS) / Adaptive Cruise Control (ACC)0 = No Board Computer - No Cruise Control System (CCS) - No Adaptive Cruise Control (ACC)1 = with Board Computer2 = with Cruise Control System (CCS)3 = with Adaptive Cruise Control (ACC)4 = with Board Computer and Cruise Control System (CCS)5 = with Board Computer and Adaptive Cruise Control (ACC)0xxxxx?: Chassis1 = Sedan2 = Avant (with Rear Wiper)

И така дали няма да стане:

 

[select]
[01 - Engine]
[Login - 11]  

Enter 11463 
[Do It!]

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве?те колеги. За много години. От няколко дни имам кабел и програма VAG COM 311-2, но като тръгна да влизам в няко? контролен модул ми дава грешка- To many comunications errors to continue. Ще съм много благодарен ако няко? помогне. Времето за свързване го свалях до 1. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е точно така не става. така прекодирах волана , но двигателя изобщо не дава да му се вкара никакъв код. Сега чакам колата пак да дойде при мен да пробвам и нещо друго и ако стане ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Направи обратното, върни си заводската настройка модула на волана. Прекодирай двигателя първо и след това модула във волана. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Не е вярно.
Винаги има и сериозни подобрения и за по-стари модели.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли изброил няколко?

Както и да посочиш кои от тях могат да са от каквато и да е полза на средностатистическия потребител-аматьор на VAG-COM.

За 95% и 409.1 предлага много повече от използваното и необходимото за непрофесионални цели.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само допълненията по лейбъл файловете са повече от достатъчни за всеки средностатистически потребител-непрофесионалист!

Без изобщо да говорим за другите неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално не излизат подробности за всеки лейбал,

основните неща може да се видят тук - http://www.ross-tech.com/vcds/revisions.html

и конкретно за 12.xx - http://www.ross-tech.com/vcds/download/beta/12-10.html

Не обичат да си признават бъговете, само се посочва, че са отстранени.

но все пак:

От 1760 лейбал файлове в 12.xx, 654 да обновени след 2011г. (годината на версии 11.xx)

От 2650 род файла, всички обновени.

и тези файлове са само помощна информация, полезна е за всеки.

KKL интерфейса e за версии като 409 или Lite, може да се използва само на коли до около 2003г.

Не мога да преценя дали 95% от използваните коли са преди 2003г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве?те колеги. От няколко дни имам кабел и програма VAG COM 311-2, но като тръгна да влизам в няко? контролен модул ми дава грешка- To many comunications errors to continue. Ще съм много благодарен ако няко? помогне. Времето за свързване го свалях до 1. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такава драма с един кабел дето взех последно. С вагком така и не успях да вляза в контролера. Но пък с моноскан влиза без да се замисля. От тук изхождам, че проблемът е в настройка на самия вагком, но така и не задълбах да го оправям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги моя проблем си остава,днес пак е пробвано и уви пак нищо.колата е а4 96год афн.не намира абсолютно нищо.с каквато и програма да се пробва и различни параметри не става.след като купих колата се свърза 1път без проблем,след това ми сложиха една китайска аларма-от тез с отварящите ключове,днес изкарах бушона на алармата и пак неще.къде да търся проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам какво ще ми е нужно да регулирам  дросел клапата на моето audi a4 b5 1.8 adr 1996g. ориентирал съм се към този кабел http://sklad66.com/cms/Interfeys-kabel-KKL-USB-za-VAG-COM/VCDS-Lite-i-dr.html дали ще ми върши работа и от къде да дръпна програмата от тук ли ( http://www.ross-tech.com/vcds/download/ ) сигурно е платена или има безплатна версия и искам да видя инструкциите за работа,интересува ме само адаптацията на клапата за сега

Редактирано от rosenrt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам диск и кабел, подарък, мисля че е от склад 66. Използвам WIn8. Върху кабела пише: Hex Can Bus 8051. На диска има няколко файла. Инсталирам 409.1.. Пропускам стъпката с регистрация, защото не знам какво се прави там. След, което при отваряне на ВАГ, и тест има само Ком Портове. Как да му "издокарам" USB.  Разгледах някакъв manual от диска, в който пише че трябват driver, но ми липсва стъпката при включване на кабела... Никаква реакция.Мерси, предварително  :)

Редактирано от Alexanderi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги моя проблем си остава,днес пак е пробвано и уви пак нищо.колата е а4 96год афн.не намира абсолютно нищо.с каквато и програма да се пробва и различни параметри не става.след като купих колата се свърза 1път без проблем,след това ми сложиха една китайска аларма-от тез с отварящите ключове,днес изкарах бушона на алармата и пак неще.къде да търся проблема...

Здрасти колега. Виж да не са скъсали някой кабел от буксата на колата, като са слагали алармата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такава драма с един кабел дето взех последно. С вагком така и не успях да вляза в контролера. Но пък с моноскан влиза без да се замисля. От тук изхождам, че проблемът е в настройка на самия вагком, но така и не задълбах да го оправям.

Колега,а с този моноскан с какъв кабел се свързваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа. Бих предположил само, че няма да има проблем. На един колега му бяха подарили кабел за 805 версия на вагкома, като му бяха дали диск с 409 с уверението, че това е програмата за този кабел. Дотогава живеех с убеждението, че няма да тръгне ниската версия на програмата с кабел за по-висока. Да ама тръгна. Както си тръгна и версия 805.

Ако ти върви нормално версия 11.11, не виждам причина да ползваш моноскана. Този проект нещо умря. Последната версия беше доста работеща, но автора на програмата пращаше един reg файл, с който се лицензираше и можеше да се ползва само за 1 кола на 1 компютър. Веднъж ми се наложи преинсталация на компютъра, като след това автора така и не ми прати нов ключ. Намерих си по-стара версия която работи без нужда от такива ключове, но тя е доста куца. Но пък поне работи, за разлика от вагкома (на конкретния кабел и моята кола, на други коли не съм пробвал дали ще влиза в контролерите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...