Nikieva Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 не мисля че опираме до аналогово и дигитално,защото и двете се управляват с can-l,cah-h пинове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Някой може ли да даде списък с функции/кодове които са тествани на А6 C5 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) copy и paste от key generatora,ръчно не вкарвам нищо.къде ми е грижата? версия 311.2 Редактирано 27 Октомври 2013 от zevsa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Колеги с цветния дисплей съм,може ли нещо да се барне по него,примерно да ми изкара някакво лого,или каквото и да било ,и през кой канал се стига до него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Здравейте и от мен Едно въпросче, при опит да се прочете Airbag-a на Porsche Cayenne, не влиза в модула. Двигателя го чете без проблем. Някой знае ли как мога да влезна в airbag-a. С оригинален vag-com съм, отидох при колега с "правен" vag-com, който ми изтри грешката, но не видях от къде влезна. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent ето това ми дава като грешки ,по принцип не се сваля пасажерското стъкло,и от двата бутона,иначе чрез ключа се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 CAN-шината е с два кабела, но единия е прекъснат някъде, вероятно в прегъвката на вратата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Незнам за тази тема ли съм или за другата, но ми излизат две грешки, ако може някой да каже какво ще рече:Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 919 860 E Component: AB-KOMBIINSTR.UN4 D06 Coding: 00142 Shop #: WSC 01239 IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0W5050108 1 Fault Found:01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 06A 906 018 AQ Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03 Coding: 04000 Shop #: WSC 000011 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) ExceededReadiness: N/A Колата е а3 98' 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Първата е имобилайзера... в някакъв момент нещо не се е разбрал с ключ едно и е блокирал запалването. Ако нямаш проблеми с паленето просто изтрий грешката и я игнорирай. Случва се понякога. За втората можеш да прочетеш тук: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Благодаря колега един път наистина не искаше да запали и светеше ключа с колата но се оправи и запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 (Редактирано) Някой знае ли от къде да взема Serial Number на този модул от снимката. Става въпрос дали през ваг-кома мога или трябва да се добера до модула да го препиша от него? И ако е този варианта, дали знаете къде се намира самия модул? Даже незнам точно и за какво е. Благодаря предварително. P.S. Интересува ме с учебна цел, за отключване на телевизията в движение. Не е за злопутреба. Редактирано 11 Ноември 2013 от K4m3n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Разбрах как се гледат серийните номера на модулите - в го пише "Advance ID" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Един страничен въпрос.Може ли да се видят реалните километри на колата?В случая имам Ауди А3 98 година 1.9 AGR ?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Здравейте, на кой канал се гледат стойностите на двете ламбди сонди и на егр-а и какви трябва да са те за 1.6 AUR(вероянто са идентични при всички варианти на 1.6)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Здравейте,колеги!Въпроса ми е откъде да си купя ваг ком кабел.Гледам,че в продавалник има по 20 лв или са некви ментаци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 http://sklad66.com/cms/vcds.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Здравейте!Поръчах си въпросният кабел от 100лв и сега гледам из торентите кракнати версий..... -коя версия би ми свършила работа за А4 Б7 2006 ? (дали да търся по-нова версия или и с по-старите е същата работа?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Последната версия винаги е най-добра.Ако си купил наш продукт, всичко необходимо идва с него, вкл. и последната версия, в момента тя е 12.12.0Няма разумна причина да се ползват по-стари версии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ясно! Значи всичко си върви с кабела. Благодаря! Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Привет колеги! Направих първия си "auto-scan" и излязоха няколко грешки.....като най-много ме притесняват тези за "Engine" две на брой..... Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Revision: --H13--- Serial number: Coding: 010C0003180F0120 Shop #: WSC 02198 264 68805 VCID: 2F6190BFEE1D4C7BAA9-807A2 Faults Found:008801 - Boost Pressure Control Valve (N249) P2261 - 008 - Mechanical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 16 Reset counter: 255 Mileage: 88968 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3278 /min Load: 10.6 % Speed: 47.0 km/h Temperature: 73.0°C Temperature: 22.0°C Absolute Pres.: 1020.0 mbar Voltage: 14.097 V000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 91477 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1271 /min Load: 21.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 20.0°C Temperature: 9.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.478 V ...... другите са за радиото и за алармата 3 грешки дава ...... 3 Faults Found:01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - -01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - -01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 1 Fault Found:00858 - Connection; Radio Intermediate Frequency (IF) Output to Antenna Amplifier 29-10 - Short to Ground - Intermittent доста съм начинаещ все още и моля за съвет най-вече за тези първите грешки - Boost Pressure Control Valve .....нещо за турбото ли ще става дума и изобщо дали е нещо страшно......колата си върви няма проблеми уж.... Редактирано 19 Ноември 2013 от borgbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) след като е маханикал малфункшъна най вероятно се касае за проблем с блоу офа - какъв ти е блоу офа? оригинал или афтърмаркет!? също мое да ти издиша или смуче вакум/въздух системата!Н249 се грижи да отваря блоу офа по принцип изтрий грешките и вижж дали ше се появи пак иначе тази грешка се е появявала 16 пъти след последното чистене и трябва да направиш лог на 3та , за да видиш какво става при тези условия Freeze Frame:RPM: 3278 /minLoad: 10.6 %Speed: 47.0 km/hTemperature: 73.0°CTemperature: 22.0°CAbsolute Pres.: 1020.0 mbarVoltage: 14.097 V 2те грешки нямат общо една с друга Редактирано 19 Ноември 2013 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Мерси колега!Утре ще пробвам да изчистя и ще видим. Иначе за блоу-офа предполагам е оригиналния, а това за лог на 3та не го разбрах ) Простете за невежеството ми, но от днес имам кабела и вече втори ден чета по темата.....имам и още един въпрос.....с фабричен ксенон съм, но нямам копчето за DRL(виж снимката) и искам да си активирам дневните през VCDS..... четох ,че се прави през "central electronics module" , но как да намеря правилните кодове (когато е на AUTO да светят само дневните през деня без габарити) Благодаря предварително! Редактирано 22 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 Някой знае ли как се изключва TPMS индикацията, защото датчиците ги няма и всеки път, когато се запали колата, пищи грешка на таблото. Става въпрос за Q7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване