Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

ne знам ама като каза пежо новите им модели подозрително приличат на модели от Ауди гамата ... или поне има доста заимствани елементи... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! Тия грозни Пежа са страшно различни от Ауди. Хеле па 308 не мяза на кола, а на някаква смешка.

За 508 - от страни хваща окото, предницата е много изсулена и безстилна, останалото бива. 607 повече ми харесва.

Иначе: Много ясно, че ТДИ не е запазена марка на VAG. Тъпо е, че са се захванали да я регистрират :2gunsfiring_v1:

Ама от друга страна ако бяха успели, щеше да е интересно и добър маркетингов ход. Сега ще трябва да се замислят за някакво наистина уникално обозначение.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne знам ама като каза пежо новите им модели подозрително приличат на модели от Ауди гамата ... или поне има доста заимствани елементи... :bia:

Незнам, но новия Citroen C4, адски ми прилича на A1.

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/citroen-c4-epizod-2.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

F.C. Barcelona спечели AUDI cup

PA-11284996.jpg

Барселона спечели Audi Cup, като победи Байерн с 2:0 във финала на турнира, играл се на Алианц Арена в Мюнхен.

Автор и на двата гола бе младата звезда на каталунците Тиаго Алкантара, разписал се в 42-ата и 75-ата минути. Мачът бе интересен, като и двата отбора имаха своите шансове. С пропуски се отличиха Давид Вия от Барса и новото попълнение на баварците Нил Петерсен. През второто полувреме Юп Хайнкес вкара в игра звездите си Бастиян Швайнщайгер, Марио Гомес и Томас Мюлер, но и това не помогна на Байерн да изравни.

В мач за третото място се срещнаха футболните колоси от Милано - Интер и Милан. Редовното време завърши наравно - 2:2. Милан поведе още в 3-ата минута с гол на Ибрахимович, а в 23-ата минута Дамиао изравни. Росонерите отново излязоха напред след попадение на Пато в 60-ата минута, а в 80-ата минута Д`Алесандро пак възстанови равенството. При рулетката на дузпите щастието се усмихна на Интер.

БГНЕС

audi-cup-8.jpg

Редактирано от Караконджул
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Информативно .....

http://green.autoblo...oncept-w-video/

:hilezh::zustimm:

Коментари?

ПП Молба - модераторите при възможност да поправят грешката ми в заглавието, трябва да е "Мини EV от Ауди". Благодаря!

Редактирано от masurev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължава дебненето на новия Audi A3

източник: Auto Express

дата: 18.08.2011

Моделът ще е първият представител на Audi, прилагащ новата платформа MQB, разработена от Volkswagen.

Фотографи-шпиони от британското списание Auto Express са успели да заснемат прототипа на обновения Audi A3. На изображенията е запечатен хечбекът с три врати, след като е известно, че смяната на имиджа ще засегне цялата гама на A3: хечбека с пет врати, седана, кабриолета и комбито. Най-добре се виждат промените в предната част, където радиаторната решетка е получила трапецовидна форма, а капакът и предните фарове са придобили по „ръбести” очертания. Като цяло автомобилът прилича значително на своите „по-големи братя” A5 и A6.

От Audi обещават, че салонът на новото поколение A3 ще стане по-стилен и съвременен, с използване на качествени материали и оформление в духа на A6. Що се отнася до техническите подробности, то A3 ще стане първият представител на Audi, прилагащ новата платформа MQB, разработена от Volkswagen с използване на леки сплави. В резултат на това бъдещето поколение A3 ще е с 80 килограма по-леко в сравнение с актуалното.

Агенция Speed-Press

Link: http://www.speed-press.com/Продължава-дебненето-на-новия-Audi-A3/?pageId=19113

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немските тунери от B&B представиха програмата си за най-предизвикателното Audi A3, носещо инициалите RS3.

Първия пакет, който са подготвили майсторите от B&B повишава мощността от 340 к.с. (250 кВт) и 450 Нм на внушителните 410 к.с. (302 кВт) и 560 Нм. В случая е оптимизиран турбокомпресора на 2,5-литровия 5-цилиндров мотор.

Същото важи и за втория стейдж, който ще ви предложи 425 к.с. (313 к Вт) и 580 Нм, а третия – 450 к.с. (331 кВт) и 600 Нютон метра.

Клиентите, решили да се сдобият с “изродските” 510 к.с. (375 кВт) и 680 Нм ще трябва да заплатят сумата от 15 950 евро. В тази си версия RS3-ката е оборудвана с новтурбокомпресор и изпускателна система от неръждаема стомана.

Напомпаното Audi RS3 до 510 “коня” извършва класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди и развива максимална скорост от 310 км/ч.

Тунерите от B&B предлагат и ново спортно окачване с два модула (Comfort и Sport), което снижава колата с 20 мм до пътната настилка, 19- или 20-цолови колела и нова спирачна система.

:):bia::):stupid::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 Hybrid Concept

Ще видим и този хибрид какъв дявол ще излезе. Струва ми се твърде голяма кола за да бъде хибридизирана успешно...

Вие какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време А8 е алуминиево , след това хибрида ще е с 4 цилиндров бензинов мотор , което означава че като тегло ще е доста лек . Ест батериите качват теглото , но това е нормално за всеки хибрид . Така , че аз смятам , че А8 не е прекалено голяма за да е хибрид - 480НМ са напълно достатъчни да ускорят 5,2 метровия кораб до 100 км/ч за 7,7 сек :hilezh:

Средния разход от 6,4 е близък до дизеловия , но в градския трафик хибрида е много по-ефективен от всичко друго .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подаде се предницата на фейслифтовото Audi R8

Най-спортния модел в гамата на Audi е в разгара си и производителя вече тества неговата модернизирана версия. Тя ще доминира с повече мощ, впечатляваща динамика и подобрено управление.

Изненадващо, обаче в мрежата се появи снимка, която разкрива предницата на фейслифтовото R8. Би трябвало обновеният суперавтомобил да се появи на пазара догодина. Но, дали премиерата му ще се състои във Франкфурт през септември?

Както и сами виждате от прикачената по-горе фотография, предната част на R8-цата впечатлява с уголемените отвори за въздух, футуристичните светидиодни светлини и ревизираната радиаторна решетка, чийто дизайн е вдъхновен от този при A5 и A6.

Според непотвърдена информация, фейслифт версията на Audi R8 ще ни зарадва с промяна в мощността на предлаганите на този етап двигатели. Осемцилиндровия 4,2-литров ще генерира 450 к.с. (331 кВт), а 5,2-литровия десетцилиндров – 540 конски сили (397 кВт).

Промяна, също така ще има и в скоростната кутия на освежената R8-ца. Седемстепенната S-tronic ще замести сегашната R-tronic.

Източник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS7 Все още не се е появил модела S7 и вече започнаха сериозните спекулации по отношение на топспортиста RS7. Според американското издание Road & Track, немският производител работи върху „горещa” версия на А7-цата с мощност 608 к.с. (447 кВт).Размишленията показват, че под капака на „внушителния” RS7 ще се крие бензинов агрегат с обем 4,0-литра V8, проектиран да доставя мощност в рамките на 600 „коня”.Логично е точно този модел да представлява силна конкуренция на бъдещото поколение BMW M5 (F10), което вероятно ще доминира с 560 к.с.Прогнозите са, че през следващата година ще дебютира Audi RS7.

future-car-2012-audi-rs-7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според последната информация около гиганта Audi компанията се готви да изненада верните си фенове с хибриден модел автомобил през 2014 г. Производителят подготвя Audi A4, което ще бъде изградено около иновативната платформа MLB Evo. Това ще даде на колата няколко предимства.

Първото от тях е, че автомобилът ще бъде със 150 кг по-лек от своя предшественик...

Към цялата новина.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6, S7 и S8 с нов двигател и много коне

V8, две турбини, 4,0 литра работен обем и Power, Unlimited power

Започнаха атаките (чакахме ги отдавна). Всяка компания започна да пуска по малко информация за своите звезди на изложението във Франкфурт. Какво става, когато Audi пусне нов S модел? Поръчките започват да валят. А какво става, когато се появят три (не, четири) S-ки наведнъж? Паника.

Към цялата новина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S6, S7 и S8

Audi представи три нови версии, носещи обозначението S. Става дума на наточените варианти на бизнес седана S6, луксозния хечбек S7 и лимузината S8. Първите два автомобила са снабдени с четирилитров осемцилиндров мотор TFSI с два турбокомпресора и мощност 420 к.с.

Предишното поколение S6 беше оборудвано с десетцилиндров атмосферен агрегат с обем 5.2 литра, който се монтира и на Audi R8 и Lamborghini Gallardo. Този мотор беше с 15 к.с. по-мощен от сегашния, което обаче съвсем не означава, че новото S6 е по-бавно от предшественика си.

Напротив, новоизлюпената S-шестица ускорява до 100 км/ч за 4.8 секунди, докато предшественикът му изпълняваше същото упражнение за 5.2 секунди. S6 се явява пряк конкурент на BMW 550i (407 к.с.), а върховата модификация RS6 ще бъде изправена срещу BMW M5 (560 к.с.) на по-късен етап.

От техническа гледна точка второто ново попълнение на Audi, обозначено като S7, е идентично с модификацията S6. Визуално предницата на S7 е доста сходна с флагмана S8. Сред малкото различия са радиаторна решетка, оребрението на капака, по-ниският профил и светлините, както и естествено по каросерията тип хечбек.

Под капака на най-луксозния седан на марката S8 също е монтиран двигател 4.0 TFSI, но неговата мощност е увеличена до 520 к.с. Въпреки че S-осмицата е по-голяма и по-тежка от S6 и S7, повишената мощност позволява на луксозната лимузина да ускорява по-бързо другите две нови попълнения в S-семейството.

Новият флагман на компанията от Инголщат достига 100 км/ч за 4.2 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. И трите нови модификации с индекс S са снабдени с пневматично окачване с доста по-спортни настройки от тези на стандартните версии.

Още подробности очаквайте след официалната премиера на S6, S7 и S8 след две седмици във Франкфурт.

thumb_audi-s6-s7-i-s8-otkriyte-razlikite_0.jpgthumb_audi-s6-s7-i-s8-otkriyte-razlikite_1.jpgthumb_audi-s6-s7-i-s8-otkriyte-razlikite_2.jpgthumb_audi-s6-s7-i-s8-otkriyte-razlikite_3.jpg

Източник: www.mobile.bg

Редактирано от Nikkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ще произвеждат e-tron Spyder

3923188L.jpg

3923196T.jpg

Тези снимки бяха разпространени от фен страницата във „фейса“ на американското поделение на Audi. Разликата между хибридния Audi e-tron Spyder и едноименния концепт, представен на автосалона в Париж преди година, са новите въздухозаборници в предната броня и въздушните отвори в калниците.

Силовият тракт на e-tron Spyder е дует между дизелов V6 с две турбини, мощност 300 к.с. и въртящ момент 650 Нм, задвижващ задните колела. Предните задвижват комплект електромотори с мощност 86 к.с. Сумарно цялата система генерира 382 к.с. и 1001 Нм, което позволява на роудстъра да се ускорява до 100 км/ч за 4,4 секунди.

По-рано през годината бе съобщено, че серийният модел ще може да изминава 1000 км при среден разход на хибридната задвижваща система ще е 2,2 л/100 км.

Източник:topgear.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ae866df9a3b5ea2f33de1e3b159783cd_big.jpg

В интернет се появиха шпионски снимки на бъдещото наточено изпълнение на модела Audi A1. Според папараци става дума за серийната версия на RS1, която вече преминава тестове на пистата "Нюрбургринг". Засега от компанията не изнасят никаква официална информация, а дебютът на автомобила се очаква през март догодина в Женева. Дотогава спекулациите по темата ще продължават. Ето и най-актуалните до момента. Съдейки по снимките, може да се заключи, че визията на новото RS1 е изпълнена в стила на концепцията Audi A1 clubsport quattro, която беше демонстрирана през май тази година. Прототипът clubsport quattro беше оборудван с 2.5-литров турбомотор с мощност 503 к.с. и с фирмената система за предаване на въртящия момент и към четирите колела quattro. Тогава от компанията заявиха, че концептуалното А1 може да ускори до 100 за 3.7 секунди. Специалистите в бранша обаче напълно изключват подобен агрегат за серийното RS1. Според една от възможните версии моделът ще разполага с четирицилиндров двулитров турбомотор с мощност 280 к.с., който ще работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия и система quattro. Автомобилът ще е оборудван с мощна спирачна система и спортни седалки. От 0 до 100 ще ускорява за пет секунди, а максималната скорост ще е 240 км/ч. Според друга информация в "наточеното" А1 ще бъде използвана хибридна силова система, включваща електромотор, който ще предава мощността си на задния мост. Електродвигателят ще се захранва от изключително компактен блок от иновационни акумулатори. Очаква се впоследствие тази хибридна схема да бъде използвана и за други модели на марката Audi. Има и трета версия какво ще се крие под ефектната външност на загадъчното RS1. Според нея двигателят ще бъде заимстван от VW Golf GTI, но вместо стандартните за този мотор 210 коня ще бъде форсиран до 250 к.с. Този агрегат ще се комплектова със седемстепенната скоростна кутия S tronic с два съединителя. При този вариант ускорението от 0 до 100 ще отнема шест секунди. Все още не е напълно известна и визията на серийното RS1. Ясно е, че благодарение на нов аеродинамичен бодикит тя ще е различна от стандартната версия. По всяка вероятност RS1 ще разполага и със 17-цолови лети джанти и всички атрибути, присъщи на автомобилите с приставка RS. Всичко това обаче са само догадки, а как всъщност ще изглежда RS1 и какво ще се крие под ефектните ламарини ще разберем най-рано в началото на следващата година.

http://fakti.bg/avto...agadachnoto-rs1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...