Jump to content

Recommended Posts

Недей мъти водата, олимпиадата тхъ бест

Се сетите шматки, ай чиба и ти и тоя над теб от светия сектантски храм :multi:

П.П И по темата тва верно е едно големо ГОМНО. Преставям си как вдигам с тва 120 и почва да плющи, като боксерки на простор. Кхкхкхкхкхккхкххк :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Боби, викаш сектанти, ама се заглеждате по пипнати Е30-ки с адаша... :multi:

Иначе идеята на въпросния концепт на БМВ е не визията, а това, че може В БЪДЕЩЕ да се направи shape-shifter автомобил. Лично аз се съмнявам, че това някога ще стигне пазара особено с този "шушляк" отгоре, но все пак БМВ са първия car maker, който показва такова "нещо".

В момента дизайнерите просто опипват пазара и мнението на клиентите. Напоследък видяхме доста концепти и все на тема наподобяваща суперкар, което ме кара да мисля, че баварците се канят да пуснат такова животно на пазара, но все още не са се решили как да изглежда и затова и тези "неща" се появяват из нета...

Интересно, след като Поршовете купиха контролния пакет дали ще допуснат Audi да направят конкурент на 911 Турбо?

BTW, новия ZR1 прави от 0-100 за 3.4 сек, 0-160 за 7 сек, а 1/4 миля ги взима за 11.3. И всичко това за 100 000 гущера... Да видим как ще отговорят европейците на тоя шамар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на батмобила. Отзад не го видях, но бива ..за концепт кар :multi:

Спомниам си преди 10-на 12 години Кионинг Спешъл ( а не АМГ ) биаха преобразили една пура 380се като колата на батман...виждал съм я в Сандански и Петрич(наи вероятно на ниакои от петричките кредитни милионери) , та се говорешв 4е в света имало само ниаколко броики. Изумителен тунинг за времето си наистина! ..Някои знае ли дали съществува още КС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BTW, новия ZR1 прави от 0-100 за 3.4 сек, 0-160 за 7 сек, а 1/4 миля ги взима за 11.3. И всичко това за 100 000 гущера... Да видим как ще отговорят европейците на тоя шамар.

Повявай ми..... ще изкарат нещо,дето така ше тресне мериканците,че ше ги върне у първи клас...... даже имам и съмнения :multi:

П.С Питах те и на едно друго място....... аджеба напраиха ли най накрая американците кола,дето да завива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, викаш сектанти, ама се заглеждате по пипнати Е30-ки с адаша... :hilezh:

Никога, тва е долна инсинуация. :hilezh: Къш от храмЪт казАх. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Жива да не бех" :flipoff::hilezh:

Ники, казват че ZR1 бил завивал подобаващо за теглото и конете си. Всичко това обаче ще си проличи на Ринга. Видя се как НАИСТИНА добре завиваща, подксачаща, занасяща и т.н. кола (Nissan GTR) успя да даде време под Porsche Carrera GT... Току що гледах и едно видео за CTS-V на Кеди и мога да ти кажа, че американците малко по малко се опитват да се наложат в Европа като carmaker-и. С този модел явно ще успеят в някаква степен. Явно там пазара за луксозни брендове толкова силно се контролира от Audi/BMW/Mercedes/Porsche/Bentley и т.н., че дяла на американците в тази ниша е станал застрашително малък и сега се опитват да извоюват обратно некви позиции.

Само ми е чудно кога Dodge и ко. ще отвърнат на братския шамар. От години се знае, че Viper не е кола за баш шоферите, повече е за show off и драг рейсинг... вчера пуснах в Audi News темата за новото TT-RS дето пак са го засекли да върти обиколки на Ринга... :) Нещата се развиват и то в положителна посока. Време е вече европейците да осъзнаят, че не са сами на пазара и не диктуват само те играта.

Redneck-овете се събудиха. Камикадзетата отдавна са в нинджа-режим, време е наще кръстоносци да се стягат. :hilezh:

6.2 литра V8, суперчарджнати 550 кончета, пуснати да тичат:

http://www.worldcarfans.com/9080617.010/vi...ilford-michigan

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6.2 литра V8, суперчарджнати 550 кончета, пуснати да тичат:

http://www.worldcarfans.com/9080617.010/vi...ilford-michigan

ееебаааати кендзефа !

ама ей такъв

_189_%20Outhouse.JPG

:flipoff:

P.S. градски да не се обидиш сега ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя дизайнер не е ли време да го уволнят ?

Като му гледам материала от който е направено, ако я одраскам.. ще трябва да я карам на ШИВАЧ а не на тенекеджия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееебаааати кендзефа !

:hilezh:

Може и така да е, но представи си го на пазара в България това на цена ~3/4 от тази на M5/RS6/E55;63... Както казват хората, няма заместване на изместването :D ... 6.2 литра... ухаааа... тва дали мога да го карам само настрани а? :les:

Макар че предпочитам големия Вет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Жива да не бех" ;):rofl:

Ники, казват че ZR1 бил завивал подобаващо за теглото и конете си. Всичко това обаче ще си проличи на Ринга. Видя се как НАИСТИНА добре завиваща, подксачаща, занасяща и т.н. кола (Nissan GTR) успя да даде време под Porsche Carrera GT... Току що гледах и едно видео за CTS-V на Кеди и мога да ти кажа, че американците малко по малко се опитват да се наложат в Европа като carmaker-и. С този модел явно ще успеят в някаква степен. Явно там пазара за луксозни брендове толкова силно се контролира от Audi/BMW/Mercedes/Porsche/Bentley и т.н., че дяла на американците в тази ниша е станал застрашително малък и сега се опитват да извоюват обратно некви позиции.

Само ми е чудно кога Dodge и ко. ще отвърнат на братския шамар. От години се знае, че Viper не е кола за баш шоферите, повече е за show off и драг рейсинг... вчера пуснах в Audi News темата за новото TT-RS дето пак са го засекли да върти обиколки на Ринга... :) Нещата се развиват и то в положителна посока. Време е вече европейците да осъзнаят, че не са сами на пазара и не диктуват само те играта.

Redneck-овете се събудиха. Камикадзетата отдавна са в нинджа-режим, време е наще кръстоносци да се стягат. :hilezh:

6.2 литра V8, суперчарджнати 550 кончета, пуснати да тичат:

http://www.worldcarfans.com/9080617.010/vi...ilford-michigan

Що бе чух че новия вайпър бил добър в едно нещо - бил по бърз на слалом дори от новия нисан. Ама май само в това е добър, и евентуално на топ спеед и на красота - лично по ме кефи от корвет. :les:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай снимки да го видим тоя "нов" Вайпър, че не си спомням да съм чел за него каквото и да било...

Да не става въпрос (съвсем случайно) за 2009 Viper ACR?

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бааси батките.

Пак ще повторя, ВЪН ОТ ХРАМА!!! :lol:

Ся видех клипчето с Кадилака, тоя варел не беше ли неква кошара предназначена за европейския пазар съвместно със Сааб? :blink: И верно е баси коптора тва, нещо ич не съм фен на американските бидонье, малко са мноо ма'трял за нищо. Тех и руснаците съм ги признал за най-некадърното племе по отношение на интериор, двигатели правят и до там, сичко останало също е бльоч страшен.

Редактирано от АЗИС
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба... двигатели. Това, че е интересен за каране не означава, че е врЪО B)

Наще от Audi правят повече коне (30) с 1000cc по-малък двигател :irre: Тва си е цела Ямаха Р1...

А Вайпъро ми е #1 в класацията "Най-добри двигатели за селскостопанска техника" :irre:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://autos.yahoo.com/articles/autos_cont...sawNibXctZ2luYQ

Какъв ли ще е отговора на Audi?

Па, че земат да направат дънково ауди.. след като бмв направят шушляковото бмв :steinigung::hilezh::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва шушляковото е специално за нашите мутрички - ще върви в комплект с ХАМЦУНГ Абидас, маратонки Nekki и бели вълнени чорапки! :stupid:;):) Като цяло мисля че е голяма простотия, както казва колегата със 120 ще плющи като прани гащи на простор :) Номер едно по смях е отварянето на капака - баш на слива си прилича. (е те тука ще изпростея много) Сигурно на мястото на клитора ще сложат турбото :);):) Обаче с ръка на сърцето си признавам че се изкефих как се отварят очите. Само това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не, баш си е покритието на колата. Ето я и статията на български.

цък

А и да сипя още малко простотия ;) С тоя преден капак да кръстят модела GYNO (от гинеколог) а не GINA :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не, баш си е покритието на колата. Ето я и статията на български.

цък

А и да сипя още малко простотия ;) С тоя преден капак да кръстят модела GYNO (от гинеколог) а не GINA :zustimm:

Неееееее! Името и е точно за нея -> (VA)GINA :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стане на 10 години, така ще се е опекла от слънцето, че като се отварят вратите ще се къса. И ще се продават ремонтни комплекти - 20кв.м. плат, шивашки метър, кредичка, ножичка, комплект игли. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пара олимпийците тръгнали да се присмиват. Тва БМВ мое да не види бял свят, ама емблемата от 2 кенефа един до друг си я носите на предният капак :flipoff:

Това беше глупаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...