Jump to content

Имобилайзер Ауди А6/С4


Teo A6

Recommended Posts

здравейте,

някой сблъсквал ли се е с проблема имобилайзер? Не пали и свети жълтата количка. Като я оставя да преседи няколко часа, пали от раз и лампата не свети. Чудя се, дали е ключа или ел.блок на имобилайзера? Лошото е че имам само 1 ключ и не мога да разебра с пробване. Днес закачих колата на тестер и държи постоянна грешката: 01176 - Key signal too low...

ако някой има идея какво може да е, да споеля ;-)

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и аз наскоро то имах този проблем ... с ваденето на нов ключ обикновенно се оправя (85лв в Бриколаж в моя случай) ... макар че много рядко ми се случва пак да не запали от първия път ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

някой сблъсквал ли се е с проблема имобилайзер? Не пали и свети жълтата количка. Като я оставя да преседи няколко часа, пали от раз и лампата не свети. Чудя се, дали е ключа или ел.блок на имобилайзера? Лошото е че имам само 1 ключ и не мога да разебра с пробване. Днес закачих колата на тестер и държи постоянна грешката: 01176 - Key signal too low...

ако някой има идея какво може да е, да споеля ;-)

Мерси

Коя година ти е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година ти е колата?

Колата е 1997г. Аз си мисля, че няма логика да е от ключа, то в него има само пасивен елемент. По вероятно е да е блока на имобилайзера... не знам... ако я запаля тези дни ще я карам в Юнитрейд или Порше....

Мерси все пак на отзовалите се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

От два дена Колата ми прави проблем с паленето. Светва жълта лампа на таблото която представлява автомобилче с ключ т.е. това е предполагам имобилайзера и колата не пали. След десетина минути отваряния и затваряния с дистанционното и опити за палене угасва и всичко е наред. Казаха ми че това е от жегата, компютъра нещо сигурно се бъгва, термометъра на таблото показваше 32,5 градуса. Как да го отстраня това нещо? Колата е А6 1,8Т 1998 октомври.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С времето се прецаква антенката на имобилайзера която е закачена към боша. Най добре е да го разкарате този заводски имобилайзер, така или иначе на крадците им отнема 10 секунди да го излъжат. Повечето аларми от среден клас имат изаходи за допълнителен имобилайзер, просто си вържете него и проблемите ви ще изчезнат !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва вече да го приемем, че проблема с имобилайзера си е заводска недомислица на Ауди на моделите до 2001 г. Минах по този път с предишната А4-ка и след доста питане стигнах до решението. Обадих се на големия пич-съфорумец deliveryman (Демир), отидох до "Аутотехника" и за никак не голяма сума просто ми смениха пистовото кабелче на четеца на имобилайзера. Проблемът изчезна веднага и повече не се появи никога. Бързо, лесно и сравнително евтино е, а в същото време не трябва да се отлага, защото крие в себе си риска някъде по пътищата в някоя дъждовна нощ съвсем да се доскапе и там да си останете, хапейки се от яд. Туй то. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не пали и свети жълтата количка. Като я оставя да преседи няколко часа, пали от раз и лампата не свети...
От два дена Колата ми прави проблем с паленето. Светва жълта лампа на таблото която представлява автомобилче с ключ т.е. това е предполагам имобилайзера и колата не пали. След десетина минути отваряния и затваряния с дистанционното и опити за палене угасва и всичко е наред

Имах подобен проблем, оказа се , че ампулата с чипа, която се намира в ключа се е разлепила и се движеше свободно из ключа .

Проверете сия ...

Иначе, най-често проблема е в четеца на чипа, който е под волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=42450

Колеги от както си играх с буксите на имобилайзера,ВЕЧЕ ПОЧТИ ЦЯЛ МЕСЕЦ КОЛАТА ПАЛИ БЕЗ ПРОБЛЕМ[ да не викам дявола]Остана само страхът при завъртането на ключа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Разглобих цялата кола, куплунзи, релета аларми висят като прани гащи отдолу под волана. Намерих антенката на имобилайзера, куплунга към бялата кутийка (имобилайзера предполагам). Почистих всички маси куплунзи и прочие. Антенката дава 25 ома и на куплунга и на платката на имобил. и никакви размърдвания на кабели и букси не променят показанието на уреда 25 ома. А лампата мига та мига и изгася когато си поиска. Имам два ключа и с двата симптомите са еднакви в смисъл пали когато си поиска (изгася лампата на имобилайзера и не изгасва след като запали). Помощ помагайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли как може да се премахне заводския имобилайзер? Все си мисля ,че на коли на по 15+ години това е излишна "екстра". Аз лично веднага бих ампутирал моя имобилайзер ако знаех как да го направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем с имобилаизера но при мен се изразяваше по друг начин-запали за секунди и угасне.Когато си искаше палеше,но лампичката не ми мигаше.Закарах я на жичкаджия игра си 1-2ч.разбира се не в мое присъствие,след което каза че е махнал имобилаизера и е носил някаква платка да я обучава за да работи колата без него.Цялото това удоволствие мислех,че ще ми струва 80-100лв.,реално не се изпотил за 1-2ч пък и мазоли не му бяха излезли от работа,но тои ми обяви,че за услуата му дължа 180лв.За това колега като я закараш на маистор,защото като чета на там отиват работите питаи първо колко ще струва за да не останеш неприятно изненадан от УСЛУГАТА. Поздрави.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем преди 2 години когато си взех колата! Бая чудене падна, но не след дълго прочетох, че се оправя с контактен спрей!!! Взех от въпросния, вкарах тръбичката на спрея в ключалката на стартера и много стабилно попръсках! Идеята е, че явно от годините и всичката мръсотиЯ, която се събира по ключа се набива и в ключалката и с този спрей се оправя! Пръскайки 2 пъти с изчакване малко между двете (спрея е летлив и изчезва почти мигновенно) се оправи и от две години не ми е правило никакви проблеми с паленето! Моя съвет е да пробвате и след това да давате космически суми за поправка ако това не помогне! :bia::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя твой метод работи ден до пладне и кофтито е че може да откаже в неподходящ момент и ако се заинати имото си оставаш паметник. Най-добре е да се махне въобще и без тва плаши гаргите тоест няма да спре някой които иска колата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично при мен, както съм написал, вече 2 години не се е повторил проблема. Пък и то честно казано май няма нещо, което да спре някой, който иска колата, но пък колкото повече пречки има - толкова по-добре за този на когото е колата! :hilezh: Ако искат колегите да пробват пък ако не им помогне здраве да е и да режат жици. Поздрави! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да съдействам на колеги за решаването на проблема с имобилайзера(с4-5). Пишете на лични btw не става с рязане на жици :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравей те колеги,скоро закупих Ауди 2.5 ТДИ 180к.с куатро,и понеже имобилайзерът е изтръгнат ABC и ESP неработят.Някой има ли идея,как бих могъл да си реша проблема.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам лекото подозрение че ABC и ESP ти не работят поради прецакана електроника на АБС модула често срещан проблем между другото..Няма особена връзка с имото... Модула има шанс да се оправи като се свали прегледат се споиките и ако имаш късмет ще се оправи ако ли не "нов" втора употреба че цената им в магазина е :blink:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

И при мен го има този проблем с имобилайзера. Бре да му се невиди. Трябва да включа изключа десетина пъти на контакт докато загасне смотаната жълта лампичка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше този проблем и всичко се оправи след като разглобих и изчистих буксата на антената на имото. Беше окислена и няколко пъти колата не пожела да запали и докато разбера от какво е се вкарах във филм, а то се оказа повече от тъпотия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не чистих никакви букси. Направо го дадох на едни пичове да го байпаснат .. имобилайзера. 

Бал съм го. За 17 годишна кола .. неква оакана защита дето апашите я прескачат за 10 секунди ... 

Аре нема нужда ди ми прави проблеми само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил. Повече от ясно е,че няма да ги спре.

Като прочетох пост-а ти от вчера,реших че сега ти прати тези мизерии,та затова споделих за чистенето на буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има този проблем на А4 1.9 АФН.След заключване и отключване се оправя .А тази антенка за която пишете ,ще се види ли лесно след като се свали кората под волана ? Питам, защото все още не съм ръчкал никъде по колата .  :icon_biggrin:

Редактирано от Пламен Янев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антената на имото е черната пластмаса,която опасва патронника. При А4 не знам точно на къде отива кабела и,но пък лесно може да се проследи. При А6 Ц4,модулчето е зад оборотомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...