Jump to content

BMW e 36 328 coupe vs AUDI 80 B4 2.8 Competition vs Fiat Coupe 2.0 20 V Turbo


Recommended Posts

Тоя е бащата на сичкия тунеК в глобален мащаб. :rolleyes::)

BMW-V5-001.jpg

И си има цела армия ученици, даже некой са го надминалЕ. ;)

nightmare45.jpg

nightmare46.jpg

nightmare42.jpg

nightmare25.jpg

And the winners are......... :bia::)

nightmare33.jpg

nightmare51.jpg

nightmare93.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мухахаахха аве смешен ти в такъв варел качвал ли си се или по нета и снимки събираш мнения. На второто ми прилича, да не кажа, че съм убеден, от тоя еФтин и крив бидон по-гаден и клошарски интериор има може би само твоя позагнил японски коптор/вече в тва съм убеден на 1000%/ :stupid: Ше ми сравнява фЯт и Ауди, като интериор :f_ck_you: нЕма втори такъв клоун. :f_ck_you: За БМВ вече не моем си кривим душата по-яко е от ауди, не като детаил/тва е въпрос на вкус/, а като удобство и положение в колата, по-удобна и яка кола за каране от БМВ нема ФАКТ.

Има - нисян - ама тва е друга тема...

Та фята гаден викаш - нали кат се качи пичока вътре и кат види пининфарина където се е подписал и гащите и падат ве атмосферник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - нисян - ама тва е друга тема...

Та фята гаден викаш - нали кат се качи пичока вътре и кат види пининфарина където се е подписал и гащите и падат ве атмосферник.

Кат му види 20-годишната тениска и кола,още поече :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - нисян - ама тва е друга тема...

Та фята гаден викаш - нали кат се качи пичока вътре и кат види пининфарина където се е подписал и гащите и падат ве атмосферник.

Ма пичока както па знае кой е тоя ти Пининфарина, па направо са се насралЕ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та фята гаден викаш - нали кат се качи пичока вътре и кат види пининфарина където се е подписал и гащите и падат ве атмосферник.

:hilezh::stupid:

кАжи само - имаш ли 15-16 години?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За БМВ вече не моем си кривим душата по-яко е от ауди, не като детаил/тва е въпрос на вкус/, а като удобство и положение в колата, по-удобна и яка кола за каране от БМВ нема ФАКТ.

Азис- Бате ти ме утепа с тея думи :hilezh::stupid::rotcol:B):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Азис- Бате ти ме утепа с тея думи :hilezh::multi::hilezh::hilezh::flehan:
Що нещо неверно ли казах? :bia:
Кат му види 20-годишната тениска и кола,още поече :hilezh:
Теб, кат ти види акнясалата мЕйзна мутра и верно им падат гащите на момите, ма от смЕх. И тва преди да си си отворил устата ръсейки поредната дебилщина. :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече почнах курсовете и почнах да се замислям и за кола,имам парици и нашите ще ми помогнат ,харесъл съм си тези трите коли,не бъдете пристрастни а кажете коя от трите коли наи ще ми подхожда,разход,ходова част,вървеш,любител съм на високите скорости и искам спортен автомобил

Принципно Фиата ... но не съм в час с подръжката ... а и тоя Фиат влиза в голямия акциз и не знам на кви пари ще го вземеш.Може би БМВто е ок за теб ... до колкото знам 2.8 харчи разумно понеже има голям въртящ момент в ниските ... чувал съм, че на магистрала с около 160 и включена клима харчат около 8л... което е доста добре. С дребни модчета също се засилва добре ... 220-230 коня без много вложени пари... па и може едно нитро да му боднеш за още 1000лв ... 100ца дюза ще му дойде добре.... може да се наложи съединител да правиш. Ако ще е турбо кола ... верно е по-добре С2-ка пред този Фиат ... даже може и по-евтино да ти излезе щото тоя Фиат с този мотор държи цена. За силна атмосферка ... 328 е доста добър избор... и върви доста повече от Б4 2.8 мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиата зле? Само като се види от кое студио излиза е ясно че е кола с доста добът интериор и екстериор. Двигатела ами не знам май Фил в типото беше с такъв и даваше някакви 11-ки :) . Като почнете всички да плюете по талянските котури и яд ме хваща. Прави сте че се чупят така е за това са и по ефтини защото са с по-ефтини консумативи. Б4 сега ще ми се нахвърлят всички ама вътре за мен си е пълно дърво но тази кола няма изразен спортен интериор като купето на фиат и е предназначена по за улегнала и семейна кола. БМВ коментара за нея е следния. За новобранец кола със задно и с тоя двигател ще има отнесени бурдюри или стълбове. Напълно съм съгласен че слаба кола е се кара по-зле отколкото мощтна такава. Бърза кола може да се кара бавно, за разлика от бавна да се кара бързо и като тръгнеш да изпреварваш да се чудиш ще успееш или не с изпреварването.

Избирай си каквото си харесаш ти а не това което харесват другите. Винаги ще има някой дет да ти каже че колата ти е гадна и не си е заслужавала парите или нещо такова. Успех с избора и още нещо - книжката не те прави добър шофьор, а натрупания опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърза кола може да се кара бавно, за разлика от бавна да се кара бързо и като тръгнеш да изпреварваш да се чудиш ще успееш или не с изпреварването.

Ама има и вариант да е толкова бърза, че да те е страх като изпреварваш дали, ако дадеш всичката газ ще тръгне настрани по време на изпреварването ... и ти дали ще я овладееш на време и прибереш преди да си се срещнал с този отсреща. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама има и вариант да е толкова бърза, че да те е страх като изпреварваш дали, ако дадеш всичката газ ще тръгне настрани по време на изпреварването ... и ти дали ще я овладееш на време и прибереш преди да си се срещнал с този отсреща. :)

В момента се радвам че не съм на задно защото щеше да се получава точно това което казваш :hilezh:. Въпреки това предницата тръгва но точно това е че като се свикне с колата дори и със задно ще може да се кара. За новобранец каквато и да е колата ако кръвта му от мозъка отива в петите и слаба и силна да е може да се случи инцидент. И по добре ми е да карам кола над 100 к.с. отколкото 45 к.с. и да знам че изпреварването не е само мираж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не караш БМВ,тогава??? :hilezh:

Що ве не моем кажем, кое по ми доставя кеф, като седна вътре ли ве. Чак наклон ми даде кво да карам. :owned:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече почнах курсовете и почнах да се замислям и за кола...
па и може едно нитро да му боднеш за още 1000лв ... 100ца дюза ще му дойде добре.... може да се наложи съединител да правиш. ..

Вие в една и съща тема ли се намирате :hilezh::owned:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие в една и съща тема ли се намирате :respekt::stupid:

Оооо..ти да видиш чипса и торес в една тема за кво става въпрос.Обирам на аптеката под нас успокоителните и сядам да чета с компрес на главата. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо..ти да видиш чипса и торес в една тема за кво става въпрос.Обирам на аптеката под нас успокоителните и сядам да чета с компрес на главата. :steinigung:

Ти кво с тая нещасна лагуна умряла ко искаш да ги пуснем с 320-ката на баща ми да ти се разпадне торсиончето като мина покраи тебе ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти кво с тая нещасна лагуна умряла ко искаш да ги пуснем с 320-ката на баща ми да ти се разпадне торсиончето като мина покраи тебе ......

Абе вас не вЪ ли е яТ, че плащате данък за 150 коня, а реално ползвате къде 90 :steinigung:

Може да не ми отговаряш, че бързо ше ми писне дискусията с теб ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...