Jump to content

Поредното наказано БМВ


Recommended Posts

Аа, Вицимире, кво е тва избирателно триене, кви са тия модераторски своеволия? Нема се разберем така, моля да ми се премести мнението в анкетата от "Перфектно" към "Не трябва да е модератор"... :hilezh:

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ивомире, да ти е минавало през ум, че не съм единствен мод на този форум и има някаква вероятност (дори и съвсем минимална на пръв поглед) да не съм пипал аз? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, Вицимире, кво е тва избирателно триене, кви са тия модераторски своеволия? Нема се разберем така, моля да ми се премести мнението в анкетата от "Перфектно" към "Не трябва да е модератор"... :hilezh:

;)

Е не тъй с лошо към Андиту , ся зарад нашите лайна глей кво мазало стана , Влади е затрил и правилно е направил , че то беха ебати простотиите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебало си е мамата от рацери!!!

Ако мразим нещо това е като изпреварвам идиота пред мене да почне да дава газ.

Ай правете се на състезатели там където може,щото после пускате сълзливи теми,а още по-лошо ако четеме статии от последна страница на Труд.

Да и аз карам бързо,даже много бързо понякога,но когато видя някой да ме изпреварва или пък респективно изпреварващ идващ срещу мен винаги намалявам.

Не бъркайте бързото и рискованото каране!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търкам пичове, не Анди! И май още не съм приключил като гледам. И мога да ви уверя, че не е избирателно спрямо потребители, а спрямо творчески постижения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивомире, да ти е минавало през ум, че не съм единствен мод на този форум и има някаква вероятност (дори и съвсем минимална на пръв поглед) да не съм пипал аз? :bia:

Видях, че си се подписал като Горския, та затова. Знаеш, че се бъзикам. Надявам се. ;)

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мразим нещо това е като изпреварвам идиота пред мене да почне да дава газ.

Ай правете се на състезатели там където може,щото после пускате сълзливи теми,а още по-лошо ако четеме статии от последна страница на Труд.

Да и аз карам бързо,даже много бързо понякога,но когато видя някой да ме изпреварва или пък респективно изпреварващ идващ срещу мен винаги намалявам.

Не бъркайте бързото и рискованото каране!!!

Влади го каза много точно, и много вярно. :hilezh: Абсолютно същите принципи имам и аз на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади го каза много точно, и много вярно. :hilezh: Абсолютно същите принципи имам и аз на пътя.

Мдаммм, не мога да разбера, наскоро ми се случи задминавам една Ланча Капа нагоре към Златните мостове и мургавият тип зад волана даде газ, а отпред идва друг автомобил, странен човек, добре че бях дал газ още от завоя иначе 75 конявото нямаше да може да пребори суматито въртящ момент на 2.4 турбо дизел. Да се чуди човек как да възпита подобни хора...

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търкам пичове, не Анди! И май още не съм приключил като гледам. И мога да ви уверя, че не е избирателно спрямо потребители, а спрямо творчески постижения.
УУУУУУУУ! Оставка! Оставка! Оставка! :hilezh:;);)
Мдаммм, не мога да разбера, наскоро ми се случи задминавам една Ланча Капа нагоре към Златните мостове и пича дава газ, а отпред идва друг автомобил, странен човек, добре че бях дал газ още от завоя иначе 75 конявото нямаше да може да пребори суматито въртящ момент на 2.4 турбо дизел. Да се чуди човек как да възпита подобни хора...
Ми лечението за такива е, ако успееш да го изпревариш се прибери пред него на 2 бои разтояние и да скочи на спирачката с двата крака и да се усере и препоти. ;) Аз поне така ги превъзпитавам. :bia: Най-мразя неколегиалност на пътя, от там идват много голям процент сакатлъци. Редактирано от АЗИС
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади го каза много точно, и много вярно. :bia: Абсолютно същите принципи имам и аз на пътя.

Понеже сигурно ме мислите за рацер най-голем искам само да кажа, че винаги залагам на сигурността! То е ясно, че никой не спазва правилата - важното е да се кара внимателно и да не се рискува прекалено!

За съжаление е пълно с неадекватни, нервни типове и полуидиоти, които нарочно засичат :hilezh: и правят глупости на пътя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми лечението за такива е, ако успееш да го изпревариш се прибери пред него на 2 бои разтояние и да скочи на спирачката с двата крака и да се усере и препоти. :hilezh: Аз поне така ги превъзпитавам. ;) Най-мразя неколегиалност на пътя, от там идват много голям процент сакатлъци.

Беше с жената, децата...ще ми е гузно ако те препатят, заради това че майка му го е била с тигана по главата като малък. Иначе ми мина през главата мисълта да спра и да го питам какво иска...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

по темата

Първите кабриолети е46 318 са с 118кс и 1900см2 двигател

и по твоя разказ ми прилича на такова

при по високата скорост тази разлика от 7кс почти не се усеща

разбира се твойто може би има и чип - нали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по темата

Първите кабриолети е46 318 са с 118кс и 1900см2 двигател

и по твоя разказ ми прилича на такова

при по високата скорост тази разлика от 7кс почти не се усеща

разбира се твойто може би има и чип - нали

Не знам къде ги видя тези 7 к.с. разлика след като А4-ката е 150 коня 1.8Т. :hilezh: A за коя година говорим за кабриолета ,щото аз видях че има 2 литра 170 к.с. 2000 година. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде ги видя тези 7 к.с. разлика след като А4-ката е 150 коня 1.8Т. :hilezh: A за коя година говорим за кабриолета ,щото аз видях че има 2 литра 170 к.с. 2000 година. :hilezh:

Колегата показа че колата е 318i, а ако е до 2002 е със стария двг след това тази серия става 143кс и 2,0л обем и 4 цилиндъра с табелка отзад 318i

Ти говориш за 320i които след 2001 са с 170кс и 2,2 литра и размачкват доста сериозно щом дават средни 15ски направи си сметка като 1,8Т в А4 сток дава ниски 16ски

Редактирано от mladfen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8Т в А4 сток дава ниски 16ски
А4 1,8Т 4х4 комби напълно сток скоро записа 17,15

Са последно.... ниска 16-ка ли дава или ниска 17-ка..... почваш си противоречиш ми се струа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са последно.... ниска 16-ка ли дава или ниска 17-ка..... почваш си противоречиш ми се струа :hilezh:

А бе момче гледай какво съм написъл и помисли малко

На божура не е реално времето защото е с наклон и плюс това съм писал че е комби и 4х4

Същото това ауди даваше на Калояново 16,8хх сега ясно ли е

А4 седан 1,8Т с един двигателен мост на Калояново даде 16,3хх напълно сток кола дори катализаторите и стоят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве а да те питам, как става номера NG R5 136 коня, 4х4 сиреч quattro, да накъсва шушона на Е36 320/не ви знам кодовете на моторите/ я ми обясни тоя феномен, и само не ми казвай, че не е възможно, както предполагам, че ще се изцепиш. Тая слава, че Е36 320 е нема толко куц кон май не е незаслужена. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве а да те питам, как става номера NG R5 136 коня, 4х4 сиреч quattro, да накъсва шушона на Е36 320/не ви знам кодовете на моторите/ я ми обясни тоя феномен, и само не ми казвай, че не е възможно, както предполагам, че ще се изцепиш. Тая слава, че Е36 320 е нема толко куц кон май не е незаслужена. :hilezh:

Ами чувал съм че тия коли са 150 коня докато са в магазина :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве а да те питам, как става номера NG R5 136 коня, 4х4 сиреч quattro, да накъсва шушона на Е36 320/не ви знам кодовете на моторите/ я ми обясни тоя феномен, и само не ми казвай, че не е възможно, както предполагам, че ще се изцепиш. Тая слава, че Е36 320 е нема толко куц кон май не е незаслужена. :hilezh:
не разбирам защо го пишеш това като знаеш че факторите са безкрайно много които влияят върху старта, и въобще каква е връзката с темата

Предполагам че на първа и втора отчасти баварката пада но след това до в-мах е отпред и то единствено заради това че не е 4х4

А и нямам нищо напротив да премерим сили с някой колега от Пловдив зада си изясним всичко

Очаквам реални предложения за драг 0899105126 - Младен, аз съм с Е36 320 седан от подписа

Колеги така мисля че ще запазим най лесно спокойния тон нали :hilezh:

Редактирано от mladfen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбирам защо го пишеш това като знаеш че факторите са безкрайно много които влияят върху старта, и въобще каква е връзката с темата Предполагам че на първа и втора отчасти баварката пада но след това до в-мах е отпред и то единствено заради това че не е 4х4А и нямам нищо напротив да премерим сили с някой колега от Пловдив зада си изясним всичко
Не ве, не за друго, ми щот започна да омаловажаваш факта, че автора на темата е разминал некви киселяци като спрели, почна да смяташ коне в плюс на аудито и тем подобни али-бали. Питах как така аджеба става номера кола 14 коня по-малко, един цилиндър по-малко, 14 клапана по-малко да разминава по-мощната с повече цилиндри, коне и бла, бла.......като крив пътен знак? А и само да те коригирам, Аудито не е само на 1-ва и отчасти 2-ра пред 320-ка, до края на 4-та е отпред. ;) Мое сам да посметаш за кви километри говориме. ;) И не е било инцидент, всеки път картинката е една и съща. Как мое Калибра и Вектра 150 коня да ме разминават, като спрел, а 320-ките аз да ги разминавам? Дей ключа от мазата?
Викаш след старта идва нечовешкия повер на БМВ а ? :hilezh:
Бате сичко ставало, като на забавен каданс. ;) Имаше такива поетични умотвориения на некъв сървеменен Христо Смирненски карач на 320 Е36 у техната колиба. :hilezh:;) Като го четох си прехапах езика осемнаесе пъти от смЕх.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК бате приемаме че е така

Искаш ли да се пуснем

Ей така за да докажеш на съфорумците че е така както казваш

Става ли ?

Жалко че си долечко но пусни една тема в БМВ форума и бързо ще си уредиш доста достоен упонент

ПП Давай на ЛС за да не пълнем темата с размисли и страсти само

ПП2 Аз заяждам ли се, ти защо го правиш комплекси ли са или какво - не може ли да се общува по нормално

Редактирано от mladfen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз досега нямам загуба от пускане с 320-ка, от тия до 1997. Като прибавим и факта, че съм доста зле в старта...но имам приятел с 320 2004г....от тия към 170 коня...абе доста пъти си ме е дръпвал./хем съм с чип/..навървяват добре. доста ми харесва и факта, че няма осезаема разлика във вървежа на баварката при пуснат климатик...при мен особено първа е доста куца, а 10% загуба на мощността ми се струват мин 25%...

Абе май новото си е ново...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...