bugssy Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Здравейте имам един такъв вапрос ако сапоставим тези двата мотора кой от тях е по добрия избор за градско каране и от време на време изванградско ...кои е по бурзия от тези два мотора кои варви повече и кои е по пъргав...ако сложим на старт две ауди А3 кои мотор ще е по бързия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Според мен ТДИ-то ще бие.Има по-голям въртящ момент и турбо... Въпреки, че съм с 1.8 125коня и ми се е случвало да подръпвам ТДИ-та си мисля, че проблема е бил от задкормилното устройство... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomata Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) Според мен само бензин, слагаш за 1000 лв газ инжекцион и се "раждаш". Нафтата може да те мине при скорости над 170 км/ч и на някакви големи наклони. Друго при дизела имаш много скъпа подръжка. Редактирано 7 Юли 2008 от tomata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) Според мен само бензин, слагаш за 1000 лв газ инжекцион и се "раждаш". Нафтата може да те мине при скорости над 170 км/ч и на някакви големи наклони. Друго при дизела имаш много скъпа подръжка.Я повтори! Ааа, редактирал си го Редактирано 7 Юли 2008 от Freestyler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boshman1 Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Ако дизела е с чип може,но ако не е няма шанс.По каталог бензина е с 1 секунда по бърз до 100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Викате нафтата след 170 се развърта яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Викате нафтата след 170 се развърта яко Мчи къ, ти не знаеше ли? Па след 250 направо отлепяш и излиташ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 бъгси ако кара в момента вектра 2000, тя е по-бърза от дизела на а4. имай го в предвид.пък и трябва да си определен типаЖ за да си вземеш ди3еL. се пак АЗИС каза след 250, отлепя от пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Ако дизела е с чип може,но ако не е няма шанс.По каталог бензина е с 1 секунда по бърз до 100Незнам за каталози, ама 1.9ТДИ 110 коня е в пъти по-приятен и еластичен за каране от 1.8 125 коня. Вторият за да докара някакво прилично вървене си иска обороти и то сериозни.И много по-икономичен e 1.9 ТДИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 7 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 бъгси ако кара в момента вектра 2000, тя е по-бърза от дизела на а4. имай го в предвид.пък и трябва да си определен типаЖ за да си вземеш ди3еL. се пак АЗИС каза след 250, отлепя от пътя Ами да карам вектра 2.0 да ви кажа свикнал съм колата да е пъргава а не да се мъча като изпреварвам знам какво е ...мисалта ми е 1.8 дали ще ме задоволи като ускорение аз попринцип искам 1.8т ама данъка бил много горял много и трубото бил консоматив намерих едно А4 турбо карахго да ви кажа впечетлението си на пурва вярно се изтрелва и на 2-ра така ама на 3-та като вклиучих някаде на около 110 км оборотите бяха около 3000 може и отгоре нищо не почуствах набираше си нормално като вектрата незнам това е единственото турбо 1.8 което съм карал вие ми кажете така ли е наистина или това нещо не го биваше...а собственика каза че е сменено турбото с чистак ново ? нече съм пилот от формула но все пак не трябва ли тая кола да вари като луда до към 150км поне аз рядко дигам над 150 обикновенно карам с около 120-140 по магистралите примерен шофиор съм но даржа да е пургава....та ми разправяха че 1.9 тди 110 вари повече от 1.8 125 коня за това ви питам ....така ли е? Разчитам на вас да ми обесните.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) мухаха, ами при почти 3 лева за нафта, ако съм с дизел - ще карам и ще рева като крокодил, аз от голф 2 като се качих на 1,8 т - ми се стори като самолет, ама след 2 - 3 месеца вече имам впечетление, че не върви толкова много, не че е бавна, ама нищо особено, явно се свиква , сега мислите ми са насочени към s4 -265 кончита, ама още събирам стотинки за нея Редактирано 7 Юли 2008 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 мухаха, ами при почти 3 лева за нафта, ако съм с дизел - ще карам и ще рева като крокодил, аз от голф 2 като се качих на 1,8 т - ми се стори като самолет, ама след 2 - 3 месеца вече имам впечетление, че не върви толкова много, не че е бавна, ама нищо особено, явно се свиква , сега мислите ми са насочени към s4 -265 кончита, ама още събирам стотинки за неяЧипни я като за начало твойта да живне малко докат събираш стинки за новата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) Викате нафтата след 170 се развърта яко Аз още се смея..Този двигател на това купе 4 години съм го ръгал.Нямам спомен какъвто и да е дизел да ме е бил след 150..тва сериозно,AGN-а си иска една надолу с междинна газ и си ти.230 по нанадолнище с попътен вятър документирано, кви дизели кви 5 бакс... Редактирано 7 Юли 2008 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Предимството на този дизел ще го усетиш ако ти се наложи изпреварване при изкачване. Натискане на педала до край при включено турбо ти върши работа. Докато с този бензиновия (аз съм с такъв) трябва да върнеш на скорост на която си над 4200 оборота, за да има нужния ефект при рязко подаване на газ. Ако не си състезател и си привърженик на алтернативните горива си вземи бензиновото и му сложи една газова. Може и обикновена - аз съм с такава. Ако искасх да си го караш stock си земи дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) Предимството на този дизел ще го усетиш ако ти се наложи изпреварване при изкачване. Натискане на педала до край при включено турбо ти върши работа. Докато с този бензиновия (аз съм с такъв) трябва да върнеш на скорост на която си над 4200 оборота, за да има нужния ефект при рязко подаване на газ. Ако не си състезател и си привърженик на алтернативните горива си вземи бензиновото и му сложи една газова. Може и обикновена - аз съм с такава. Ако искасх да си го караш stock си земи дизела.Точно това е и моето мнение, много точно го каза. Ако ще е сток - при нормално каране без ръчкане - усещането е че дизела върви доста в повече. При ръчка са на кантар - но какот каза колегата на баир или натоварен ще е по-силен. Инак е ясно че на газ да се кара в момента е най-евтино. Редактирано 7 Юли 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Ако си взимаш 1.8 вместо 1.8Т заради разхода, забрави... и двете горят еднакво. ПС: Днеска пак ми светна лампата, направо ми се реве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Гледам че колегите са взели да те насочвата,та аз да те донасоча,взимай 1.8Т и карай и се небой.Данък се плаща един път годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 7 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Ако си взимаш 1.8 вместо 1.8Т заради разхода, забрави... и двете горят еднакво. ПС: Днеска пак ми светна лампата, направо ми се реве коя лампа светна за горивото ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) Гледам че колегите са взели да те насочвата,та аз да те донасоча,взимай 1.8Т и карай и се небой.Данък се плаща един път годишно.А и двата мотора спадат в една графа - "над 74 kW до 110 kW включително - по 1,65 за 1 kW" 1.8T e 110 kW, a 1.8 e 92 kW... Данъка на 1.8 ще е около 227 лв., а на 1.8Т около 272 лв. тоест за 50 лв. на година се лишаваш от "тръпката" на турбото Редактирано 7 Юли 2008 от doncheff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (Редактирано) 1-дизела си е доста пари... замисли се колко км правиш на година.2-на колко K км ще е този дизел3-ако те тревожи, турбината-вземай атмосферка бенз4-аз съм карал също винтилова вектра А 2.0, вървеше малко по-малко от аудито 1.8. а знаеш има си вървежни вектърИ 5-1.8Т и 1.8 харчат с макс 1л разлика повече при турбото, но това е защото те кара да го натискаш...а вървежа е доста нагоре. И бате за да не ти пиша повече номерца ще ти кажа, отиваш карай един дизел и един бензин на отсечка до сто 2-3 пъти и което е израдва повече, него вземай Редактирано 7 Юли 2008 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Значи карал съм пасат 1.8 125 кс 1999 и ми се стори мега убита кола тва нещо е мъртвец от класа за да върви трябва да ръчкаш здраво в противен случай си по-бавен и от бакшиш на който такъв стил му импонира ОК на мен твърдо Ц за разход не искам да говоря ама не е каталожния а и явно доста хора сме минали през вектра 2 115 кс ми трябва да кажа че дава много по-добро усещане за ускорение динамика а пък разхода е (ръждата и дискомфорта са в друга графа )По темата 1.9 тди си е вече класика експоатационните му разходи са в рамките на приличното, скъп беше преди 4-5 години сега си е ток.Пък и в почти всички режими на каране е по-добър и приятен от тоя 1.8 без т.къде е 8 л градско къде 13 а или 5-6 извън срещу 9-10 бенц или понеже е супер безпроблемно и е безумна далавера сложи газ за тънкаж и после идват едни тънки сметки едни удоволствия от време на време ама тва е друга тема Дизелът си е дизел и ще продължава да отказва мноо хора от бензинчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Викате нафтата след 170 се развърта яко Направо се сцепва от развъртане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 7 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 добре де да попитам колко струва гаэовата уредба на 1.8 турбо и колко струва на 1.8 беэ турбо ??????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Няма особена разлика и двата мотора са само с газов инжекцион предполагам че компа за турбинирания е различен но се тая около 1200 лв зависи кво мислиш да навреш в багажника също. Ако толкова си се навил имам доста читав майстор газаджия ще ти ги обясни на място нещата както и да ти каже цена но е в този порядък И двата мотора са яко рейсърски и тва за развъртането е смях еле па за този бензин дето високите скорости и ластиците са му силата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Ако ще караш големи товари,по големи наклони си вземи дизел,и не е лошо да е пикап,ха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване