rally Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 мотора е 1.8T и ми гори много масло казаха ми да си сменя гумичките защото колечеството в изгорелите газове било огромно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladii Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 някой беше писал че са му эели 100 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Ами то зависи, но май по-най опростената процедура излиза 30-40 лева и още толкова за работа.Казвам най-опростена, защото при мен за да спре харча на масло освен гумички се наложи да се сменя и гарнитура на капака, а и повдигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 На мен ми взеха 60лв. за работа. Освен това ти трябват гумички за клапаните и евентуално (препоръчително) гарнитура за капака на клапаните. Частите ми намери КОКО 100 С4 на отлична цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaHyTo Публикувано 23 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2008 Цената е мн. относително нещо. Закарай главата да я видят професионалисти и да ти кажат, можеш да имаш крив клапан и да е нужно да се шлайфат леглата на клапаните. Най-добре свали главата и тогава ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 23 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2008 Аз ги сменях в началото на годината заедно с двата ремъка на Ауди 80 Б3 и ми излезе:вложки-8лв.гарн.капак-6лв.ремъци 2бр.-14.50лвтруд-80 лв.Пиша всичко, защото незнам каква част от труда е за смяна на вложките, но предполагам към 50-60 лв., така че повече от 70 лв. не трябва да ти вземат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 23 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2008 Ако си сигурен, че не е от турбо, а от гумички, по-добре смъкнете главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladimirov Публикувано 23 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2008 Цената е мн. относително нещо. Закарай главата да я видят професионалисти и да ти кажат, можеш да имаш крив клапан и да е нужно да се шлайфат леглата на клапаните. Най-добре свали главата и тогава ще разбереш.Знаеш ли сервиз в които ще свършат качествено тази работа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaHyTo Публикувано 23 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2008 Знаеш ли сервиз в които ще свършат качествено тази работа ?Значи има един масйтор който се занимава с такива работи, но шлайфането, напасванто и смяната на гумичките бих ти препоръчал хора които само с това се занимават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2008 А ако колата не харчи повече от 200-300гр. има ли смисъл да се прави тази операция ?Няма ли като са нови гумичките на клапаните да се оптимизира работата на двигателя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Когато гори повечко масло се "зацапва" л-сондата и в последствие по-лошо работи двигателя заради голямото количество маслени пари в неизгорелите газове. Натрупването на тези отлагания върху л-сондата, свещите и катализатора ускоряват тяхното износване. Но това е валидно (предполагам), когато разхода на масло е доста по-голям. Примерно 1л масло на 2-3000км и повече. Тогава се забелязва омасляването на последното гърне и получаването на една маслена гривна отвън на накрайника. Също так при форсиране на по-високи обороти се забелязва гадната миризма на масло. Така, че последиците не са толкова невинни заради лоши гумички на клапаните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 (Редактирано) на мен ми гореше около 800 гр. масло за 1000 км. и със смяната на вложките се оправи-за около 6000 км. да е изгорила 150 гр. Редактирано 24 Юли 2008 от Dimitar Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishtnika Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 (Редактирано) маи аз наи-прясно съм правил гумичките и гумичките са 10 лв комплекта сваляне и качване на главата 100 лв които ти ги реди и маже взима наи-евтино 45 така че смятаи и вклиучи все пак гарнитурата на главата и на капака към 40-50 лв двете + шлаифането на главата което е задължително за съжаление и то е 45 лв всичко е 250 лв някъде само че ако ти е много дъртичка колата наи вероятно смяната на гумичките няма да промени нещата сегментите също е хубаво да се направят а на тва вече аз му викам основен ремонт Редактирано 24 Юли 2008 от hishtnika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Не винаги се налага сваляне на главата за да се сменят гумичките на клапаните. Моите като ги сменяха не сваляха главата. Определено предпочитам да не се сваля главата без нужда, затова и преди да отида да ги сменят, ги питах дали ще свалят главата или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 ако са повече клапаните (16, 20 .. ) или повечко цилиндрите ( 5 да речем ) е препоръчително да се смъкне главата, хем и клапани ще се напаснат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Абсолютно вярно , просто за моя двигател не се налага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Не виждам смисъл да се сваля главата освен ако няма нужда. Майстор дето не може да ги смени без сваляне на главата го еби у майстора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Не виждам смисъл да се сваля главата освен ако няма нужда. Майстор дето не може да ги смени без сваляне на главата го еби у майстораАз ги сменям без сваляне на главата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Таман щях да пиша нова тема Добре,че я видях тази. Та на въпроса за гумичките на клапаните: подхарчва ми масълце около 1.1 литра за 7000 км. Казаха ми че за да се направи добре тази процедура ремонта е около и над 500 лева. Така ли е щото го чух от двама майстора вече? Трябвало да се маха главата,да се шлайфа, да се напасват клапани(които при мен са 20) и още некви неща. Не ми се прави ама зе да подпушва повечко напоследък. Дайте съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Смяната на гумичките без свалянето на главата излиза около 120лв с гумичките. Аз лично не бих свалял главата без нужда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Смяната на гумичките без свалянето на главата излиза около 120лв с гумичките. Аз лично не бих свалял главата без нужда Ок ама на този мотор става ли без сваляне на главата? И не е ли по-добре все пак да се погледне вътре на къв хал е. Знам,че не трябва да се дърпа дявола за опашката ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishtnika Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 единственото хубаво на свалянето е че можеш да си провериш и сегментите по между другото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 За Б4 абт-двигател гумички на клапаните,семеринга на разпределителния вал,гарнитура на капака+труд,65лв общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts