Jump to content

гумички на клапаните


Recommended Posts

Ами то зависи, но май по-най опростената процедура излиза 30-40 лева и още толкова за работа.

Казвам най-опростена, защото при мен за да спре харча на масло освен гумички се наложи да се сменя и гарнитура на капака, а и повдигачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми взеха 60лв. за работа. Освен това ти трябват гумички за клапаните и евентуално (препоръчително) гарнитура за капака на клапаните. Частите ми намери КОКО 100 С4 :( на отлична цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е мн. относително нещо. Закарай главата да я видят професионалисти и да ти кажат, можеш да имаш крив клапан и да е нужно да се шлайфат леглата на клапаните. Най-добре свали главата и тогава ще разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги сменях в началото на годината заедно с двата ремъка на Ауди 80 Б3 и ми излезе:

вложки-8лв.

гарн.капак-6лв.

ремъци 2бр.-14.50лв

труд-80 лв.

Пиша всичко, защото незнам каква част от труда е за смяна на вложките, но предполагам към 50-60 лв., така че повече от 70 лв. не трябва да ти вземат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е мн. относително нещо. Закарай главата да я видят професионалисти и да ти кажат, можеш да имаш крив клапан и да е нужно да се шлайфат леглата на клапаните. Най-добре свали главата и тогава ще разбереш.

Знаеш ли сервиз в които ще свършат качествено тази работа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли сервиз в които ще свършат качествено тази работа ?

Значи има един масйтор който се занимава с такива работи, но шлайфането, напасванто и смяната на гумичките бих ти препоръчал хора които само с това се занимават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако колата не харчи повече от 200-300гр. има ли смисъл да се прави тази операция ?Няма ли като са нови гумичките на клапаните да се оптимизира работата на двигателя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато гори повечко масло се "зацапва" л-сондата и в последствие по-лошо работи двигателя заради голямото количество маслени пари в неизгорелите газове. Натрупването на тези отлагания върху л-сондата, свещите и катализатора ускоряват тяхното износване. Но това е валидно (предполагам), когато разхода на масло е доста по-голям. Примерно 1л масло на 2-3000км и повече. Тогава се забелязва омасляването на последното гърне и получаването на една маслена гривна отвън на накрайника. Също так при форсиране на по-високи обороти се забелязва гадната миризма на масло. Така, че последиците не са толкова невинни заради лоши гумички на клапаните :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми гореше около 800 гр. масло за 1000 км. и със смяната на вложките се оправи-за около 6000 км. да е изгорила 150 гр.

Редактирано от Dimitar Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маи аз наи-прясно съм правил гумичките и гумичките са 10 лв комплекта сваляне и качване на главата 100 лв които ти ги реди и маже взима наи-евтино 45 така че смятаи и вклиучи все пак гарнитурата на главата и на капака към 40-50 лв двете + шлаифането на главата което е задължително за съжаление и то е 45 лв всичко е 250 лв някъде само че ако ти е много дъртичка колата наи вероятно смяната на гумичките няма да промени нещата сегментите също е хубаво да се направят а на тва вече аз му викам основен ремонт

Редактирано от hishtnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги се налага сваляне на главата за да се сменят гумичките на клапаните. Моите като ги сменяха не сваляха главата. Определено предпочитам да не се сваля главата без нужда, затова и преди да отида да ги сменят, ги питах дали ще свалят главата или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако са повече клапаните (16, 20 .. ) или повечко цилиндрите ( 5 да речем ) е препоръчително да се смъкне главата, хем и клапани ще се напаснат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл да се сваля главата освен ако няма нужда. Майстор дето не може да ги смени без сваляне на главата го еби у майстора:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл да се сваля главата освен ако няма нужда. Майстор дето не може да ги смени без сваляне на главата го еби у майстора:hilezh:

Аз ги сменям без сваляне на главата! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таман щях да пиша нова тема :hilezh: Добре,че я видях тази. Та на въпроса за гумичките на клапаните: подхарчва ми масълце около 1.1 литра за 7000 км. Казаха ми че за да се направи добре тази процедура ремонта е около и над 500 лева. Така ли е щото го чух от двама майстора вече? Трябвало да се маха главата,да се шлайфа, да се напасват клапани(които при мен са 20) и още некви неща. Не ми се прави ама зе да подпушва повечко напоследък. Дайте съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на гумичките без свалянето на главата излиза около 120лв с гумичките. Аз лично не бих свалял главата без нужда :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на гумичките без свалянето на главата излиза около 120лв с гумичките. Аз лично не бих свалял главата без нужда :hilezh:

Ок ама на този мотор става ли без сваляне на главата? И не е ли по-добре все пак да се погледне вътре на къв хал е. Знам,че не трябва да се дърпа дявола за опашката ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б4 абт-двигател гумички на клапаните,семеринга на разпределителния вал,гарнитура на капака+труд,65лв общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...