Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

Написал съм ги по-горе. Но най-вече това, че отчита с десетина км отгоре (дори до 50кмюч), както и че броячът на километри ту работи ту-не. Затова преххвърлих стария километраж върху новата платка и отчита вярно,

но ми прави впечатление, че стрелката е станала "мързелива" Тоест при плавно ускорение отива до 25км/ч там спира и се замисля и после веднага скача до 45-50 като през това време аз съм ускорявал плавно до тази скорст.

Вече незнам какъв може да е проблема. Почва да ми писва да се занимавам с таблото - все има нещо, което не е наред :rolleyes::flehan::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Написал съм ги по-горе. Но най-вече това, че отчита с десетина км отгоре (дори до 50кмюч), както и че броячът на километри ту работи ту-не. Затова преххвърлих стария километраж върху новата платка и отчита вярно,

но ми прави впечатление, че стрелката е станала "мързелива" Тоест при плавно ускорение отива до 25км/ч там спира и се замисля и после веднага скача до 45-50 като през това време аз съм ускорявал плавно до тази скорст.

Вече незнам какъв може да е проблема. Почва да ми писва да се занимавам с таблото - все има нещо, което не е наред :f_ck_you::rotcol::hilezh:

Да не опира някъде, в болтчето под стрелката, или централната капачка или противотежестта в плаката ....

Опитай нежно, на ръка, с пръст да задвижиш стрелката ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не опира някъде, в болтчето под стрелката, или централната капачка или противотежестта в плаката ....

Опитай нежно, на ръка, с пръст да задвижиш стрелката ...

Направих го и се оправи :flipoff:

Най-после всичко е ок.

Искренни благодарности към Inkozi :flipoff:

s7302157v.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой занимавал ли се е да прави индивидуална подсветка на стрелките?

Бъзикнах си таблото и сега стрелките нещо не ме радват, трябва им още малко червено

за да стане както би ми харесало. Всякакви идеи ще бъдат много добре дошли.

:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой занимавал ли се е да прави индивидуална подсветка на стрелките?

Бъзикнах си таблото и сега стрелките нещо не ме радват, трябва им още малко червено

за да стане както би ми харесало. Всякакви идеи ще бъдат много добре дошли.

:steinigung:

Има светлина в тунела ... /за стрелките де/

1. Фосфоресцираши лакове/бои

не много добро решение ... никак добро даже ...

2. Индивидуална подсветка на стрелките със SMD диоди. линк

needlekitinstall1fj6bf1.jpg,needlekitinstall6ux0yb3.jpg

-

needlekitshemapq4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих при Xtuners цена за въпросните модулчета!?

@Shado: очаквам ти,като мой агент да проучиш въпроса дали са 100% съвместими за при нас :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази подсветка не е трудна за изработване, стига да намериш подходяща платка (продават) и правилните смд диоди.

... а да и .. да не ви пречат ръцете (като мен :flipoff: ), но въпреки това ще се опитам да си направя, понеже в Х-тунерс цената си спомням, че не ми хареса :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих при Xtuners цена за въпросните модулчета!?

@Shado: очаквам ти,като мой агент да проучиш въпроса дали са 100% съвместими за при нас ;)

@ИСО: бате дано да не ти е спешно :)

Като го видях това, нещо ме засърбяха палците да му се пробвам.

Много е хитра идейката.

Най-вероятно ще стигнем и до пичовете, но първо малко ще се позабавлявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е страшно полезна! Браво!

Аз се нуждая от едно доуточнение относно контролните лампи и по-точно лампата за маслото. Свети като мина 2000об/мин. откачихме датчиците на двигателя-пак светва лампата. И след прочит на подобните теми във форума установих, че е от таблото.

Как мога да оправя проблема? Четох че някакви прекъсвания по пътечки на интегрална схема можело да има, но как да разбера коя е тя самата?

Изобщо всичко би ми помогнало. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.колеги,темата е страхотна и супер полезна за всички ни.Та реших и аз да драсна два реда.Когато си правих километража или по точно осветлението се наложи да си махна стрелките но за съжаление се счупи тази на километража самата ос на стрелката замина,но се бях подготвил с резервен километраж взех му механизма на километража и го монтирах зглобих го и започнаха проблемите като дам газ на място над 2000об. стрелката играеше от 0-60км какво ли не правих оправия няма а съшто така и самия километраж беше на доста повече километри от моя които счупих,та сега ще ви покажа как се връщат километрите и как се разглобява напълно целия механизъм и какво да гледаме за да не ни подскача стрелката.( 1 )Така значи когато сте разглобили километража горе е описано как става извадили сме механизма на километража и искаме да върнем километрите като на оригиналното табло което счупихме :lol: така изглежда механизма развива ме двете болчета на моторчето и махаме платката и поглеждаме най-горе над километрите и виждаме 6-бр.зъбни колелца през които минава ОС която ги държи проследява ме я и там кадето съм отбелязал стрелка с тънка отверка я избутваме.След като излезе оста не я вадете цялата а само да излезе от дупчицата в която се държи след това повдигате и си местите километрите на кадето ви е кеф.(2) За играенето на стрелката се получава най-вероятно защото стария километраж и новия нямат съвпадение за това като свалим платката на механизма на километража и като я обърнем се виждат обозначения примерно моя беше с обозначение (G )а резервния с буква (:flipoff: и за това ми играеше стрелката.От резервния си свалих механизма на стрелката и го варнах на оригиналния с мойта платка и всичко си дойде на място,стрелката вече не играе. (3)Как се сваля механизма на стрелката като го завъртите отстрани ще видите две щипки избутватеги на долу и от другата страна има още две които заради платката не се виждат но след като сте я махнали няма проблеми.Дано да съм бил полезен извинявам се за лошото качество на снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой не е ли попадал на различен от този (на снимките с обясненията на колегите) километраж.

Моя е по друг начин.Моторчето не върти директно въпросното колелце а посредством един червяк.Има няква платка която пречи да се развият болчетата на моторчето и с напъване се получи бракувам километраж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза Инкози и като каза стрелка-------искам мойта синяяяяя...Помисли,ти си моето спасение :hilezh:

:hilezh:

Като бъзикам оборотомера, ще го пробвам дали ще стане със синьо.

Стрелката на бензина също светна. Там е некъв ужас - нещата са в наноизмерението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, опитах нещо да напиша, ама не знам къде отиде. Пиша го отначало. Имам Ауди 80 Б3, 90 г., пълна инжекция. Таблото ми е VDO с оборотомер. Не ми работеше километража. Опитах да го оправя и си счупих остта на стрелката на километража. Преди да отида на моргата за друго табло искам да питам за помощ и идеи. e-mail:jprodanov1449@abv.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си ново табло от моргата. Не работеше, но го взех по-евтино заради остта на скоростомера. Като го разглобих видях, че зъбните колела, пътечките на платката и контактните игли са му здрави. Така здраво изглежда и моето. Не мога да си обясня защо не работеше. Смених счупената ос. Сложих таблото и за сега работи. Очаквам да спре, защото не разбрах причината за отказа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли не правих и не мога да го наглася да показва точно с км/ч карам.Лъже с 20-ина километра.Ако някой има идея нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли не правих и не мога да го наглася да показва точно с км/ч карам.Лъже с 20-ина километра.Ако някой има идея нека сподели.

Винаги ли с една и съща стойност е грешката?

/Трябва да замериш с gps за да установиш/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ли с една и съща стойност е грешката?

/Трябва да замериш с gps за да установиш/

Нямам gps под ръка и не знам с точност но да предположим че ДА ,някви идеи?

За сега съм решил да тръгва стрелката от 40 а не от 20 както е по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес си купих 3 нови крушки за под врътките на парното, разглобих всичко, сложих ги, но не светят.

Вчера уж мерихме с мултицет дали идва ток, но вече имам съмнение че сме видели 1.2, а не 12 волта на мултицета.

Преди година и половина имах някакъв проблем с таблото /на скоростомера / - не светеше /, и не си спомянм дали не взехме ток от друго място за да светне, и поради някаква причина да не стига ток до лапмичките на парното.

От както съм взел колата - никога не са ми светели тези лампи, както и лампите на 3-те уреда.

В момента - таблото си ми свети, както и част от бутоните над касетофона /мъгла, авариийки..../

Понеже нямам в момента мултицет, а пък искам да разбера какво става, въпроса ми е - идвайки ток до таблото и до бутоните над касетофона, защо не светят крушките на парното? Може би са на отделни кабели?

И дали тока идващ към лапичките на 3-те уреда е същия или са други кабели?

Ауди Купе, АБК, 1992 година е колата

Благодаря за отговорите :rolleyes:

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоците за лампичките под врътките на парното и на подсведките на трите уреда минават през потенциометъра на таблото. Тоест, на една верига са.

Веригата на копчетата /мъгла, задно стъкло и др/ минава през ключа на светлините. Аварийките са отделно. Като цяло тоците на копчетата са отделно от тоците на таблото.

Причините да не светят парното и уредите може да са следните.

1. Някоя или всички крушки са изгорели.

2. Буксата на кабелите на трите уреда е разкачена.

3. Веригата, която захранва подсветките на парното и на уредите е нарушена след изход табло.

4. Провери си и бушоните. Имам някакво съмнение, че запалката и захранването на тези подсветки е на отделен бушон.

Провери дали ти работи потенциометъра на таблото.

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоците за лампичките под врътките на парното и на подсведките на трите уреда минават през потенциометъра на таблото. Тоест, на една верига са.

...

Благодаря, колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...