m_a_r_t_o Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Колеги, коя крушка отговаря за осветлението на часовника в оборотомера? Всичко друго свети освен часовника, одеве свалях таблото крушките изглеждат здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shoto Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 Здравейте колеги имам голем проблем за да не отварям нова тема реших тук да споделя та значи днес като си отварях таблото с уредите заради неработещ километраж си отворих по голяма беля едното се оправи за сметка на другото . Вече не ми работи скоростомера седи си на 20км/ч и не марда,това сам си го направих защо ми трябваше да вадя стрелката на скоростомера която излезе с оста забита за стрелката.Поставих (забих) я обратно оста заедно с стрелката -сглобих си таблото и така имам си работещ километраж и неработещ скоростомер -мисля че е от това вадене на стрелката,която излезе с оста- МОЛЯ ЗА ПОМОЩ фатална ли е тази глупост която направих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damagemaker Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 (Редактирано) След като сме освободили всички необходими винтове пристъпваме към отделяне на платката с уредите от корпуса на таблото.При мен отделянето на платката с уредите от корпуса не стана толкова гладко като на снимките При моето табло, което малко се различава от това на колегата (колата е B4 АDA '94) има 2 винтчета които държат бялата пластмаса за самия корпус намиращи се ПОД ПЛАТКАТА, за това след отвиването на всички отбелязани болтчета на снимките, трябва да се отвият и тези на бензиномера и температуромера, които контактуват между уредите и платката (на снимката са гайки) и да се свали платката. Свалянето на таблото при мен се породи от факта, че не ми показват изобщо или невярно бензино- и температуромера. След подробно изследване не открих "студени спойки" или нещо което да говори за лош контакт. Все пак презапоих всички спойки имащи отношение към проблема и се надявам утре, след като поставя таблото всичко да е наред....иначе отива на датчик, който между другото колко струва? Редактирано 21 Октомври 2010 от damagemaker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Стабилизатора на напрежение го провери преди да отидеш на датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddpa76 Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 днес купих датчик за 1,6 ада 94г. сив на цвят с три крачета.21лв с отстъпка в плевенвчера по точно го купих и всичко ок.днес не показва нищо чета и мисля пръснах буксата с спрей и тръгна утре ще пиша дали има промяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damagemaker Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Стабилизатора на напрежение го провери преди да отидеш на датчици.Как да го проверя? Доколкото съм запознат или работи или не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Малките уредчета отказват като се бъзне стабилизатора, може би има лош контакт щом работят когато си искат.Изваждаш леко таблото(колкото да можеш да бръкнеш с мултицета до стабилизатора). Буксите не се откачат!Даваш на контакт и мериш напрежение :между средното и лявото(погледнато отзад) краче на стабилизатора : 9.75-10.25V ако е друго значи е повреден.между средното и дясното(погледнато отзад) краче на стабилизатора : 12V т.е. има захранване.Извинявам се на автора за анонимния цитат, но не можах да намеря темата в която го е обяснил.Не съм записал кой го е казал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Как да го проверя? Доколкото съм запознат или работи или не...В дълбока заблуда си. Ако са му напукани спойките на едно или повече от 3- те крачета, ту ще работи, ту- не- зависи коко дупки има по пътя . Оглеждат се спойките с лупа за микропукнатини и се презапоявати трите крачета превантивно, за да се елиминира тази причина със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damagemaker Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Презапоих спойките, утре го слагам и дано да е било това, а ако не ауто+ е наблизо...Мерси за бързите отговори, колеги Иначе колата я имам от скоро, та ще подпитвам чат-пат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankostrong Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Пфу разбута ли се това табло .. после става тука има тука няма.Налагаше ми се да го свалям 2-3 пъти и разглобявам.И преди няколко дни ми се изгуби осветлението на таблото и на въртачките на партното. Най голямата дивотия е, че сутрин когато подам контакт без да съм запалил фаровете таблото ми свети.След като запаля двигателя продължава да свети за малко и после гане.След това пускам габарити фарове къси дълги .. все тая табото е не свети. Иначе контолните прибори и лампички разни за масло акомулатор и др. работят. Къде да ровя какво да търся?Ако не работиха изобщо да ровя в предпазителите ама те понякога светат..... Аудито е Б3 91год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Врътката за регулиране силата на светлината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankostrong Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Врътката за регулиране силата на светлината. Тя ли да се е скапала?Врътках я насам на там дори не примигнаха ш.....те лампи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankostrong Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Няма да е от нея ... свалих я и изметих Пълно късо дава в единия край и като въртя до другия ходи до 50 Ома. Мисля че си работи нормално. Някакви други идеи да имете ??!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Ключа за фаровете може би, след като светка без да е включено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankostrong Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Ключа за фаровете може би, след като светка без да е включено. Ами ръчках го и него.В смисъл не съм го отварял но го разбутвах в различни посоки докато са пуснати габарити или фарове с надеждата да примигнат светлините по таблото но Тц.Ни вопъл ни стон. Още стуртинта ще му скоча на ключа на фаровете но от това човеркане по метода "проба грешка" се скапват и други неща и направо ми става мъчно вече кой знае каква изненада ще ми поднесе пак нещо друго покрай таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
player Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) здравейте колеги,километража спря да ми отчита изминатите километри, както и главния,от какво може да е?благодаря Редактирано 3 Ноември 2010 от player Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 И аз имам болежка с километража. И на мен, ако може малко помощ. Оборотомерът си седи на 1100 оборота, когато колата е на празен ход. Мерихме оборотите с някакъв уред, заковава си ги на 900 и си работи тихо, равномерно и т.н. НЕ е като да работи на 1100 оборота. Това ме навежда на мисълта, че проблема е в километража ?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
player Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) и при мен работи,а като ги задържа с газта на 750 почва да тресе и пак качи на 1000,стъпково моторче ли е не мога да разбера.а уреда за градуси може ли да се коригира,понеже преди да го сваля таблото,показваше 80 градуса като работи,а сега 88 и вкл перката? Редактирано 3 Ноември 2010 от player Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 и при мен работи,а като ги задържа с газта на 750 почва да тресе и пак качи на 1000,стъпково моторче ли е не мога да разбера.а уреда за градуси може ли да се коригира,понеже преди да го сваля таблото,показваше 80 градуса като работи,а сега 88 и вкл перката?не нее. При мен проблема е в километража нещо. Имах преди време проблем със стъпковото моторче, но ги отстраних с 1 почистване . Някой, ако има идея, относно километража ще се радвам да я сподели. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulian Tsonev Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 тази седмица реших този досаден проблем с това колелце. Един колега от сливен ми го прати по куриер и ето че километража вече отчита. Ако има и други мераклии нека пишат ще дам неговият телефон. Сам си ги отлива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Здравейте, след като си смених изгоряли лампички по таблото и местене напред- назад, докато видя как светят, ми изчезна осветлението на таблото , запалката и 3-те врътки.Всичко друго работи. Обаче сега като превключа на габарити лампата неми свети, а свети на къси светлини. Отвън фарове, габарити си работят. Някой да даде съвет. Колата е В3 87г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Евентуално бушон #12 като начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Евентуално бушон #12 като начало.... и после направо към кабела на багажника... от опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 12 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2011 Благодаря за отговорите,проблема се оказа бушон №14,но понеже предният ден като ръчках по таблото пак така угасна и след незнам какво пипане се оправи си помислих,че може да не е бушон, пък стана и тъмно- мъгливо. Свалях двата щепсела няколко пъти без да издърпам черните стопери, и чак тогава се сетих за чичко Гугъл и че имам книги.Мъка, ма глупоста по хората ходи.Поне рабрах,че изгорили бушона лампата за габарити свети като се превключи чак на къси светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlik74 Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 здравейте . Имам проблем с километража и скоростометъра.Работи 1-2ч.и след това исключва.Мисля че като загрее повече,тогава го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване