Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

Аз искам ревизия на задните спирачни апарати и ръчната,че нещо я няма!Василе тъй като ти пое инициативата со тебе ше дръжем връзка!

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 531
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На който му трябва майстор за механични инДжекциони - Пепи е човека. Огромни благодарности, друже!  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

след тежки битки и несгоди

 

030950877-big.jpg?r=0

 

030950878-big.jpg?r=0

 

крясъци от типа  ,мамооо кит ! и други подобни ,съм на линия за всякакви дивотии :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фона на това което избяга и скъса ме е срам,и има къде къде по големи рибари от мен,като има нещо ще сложа снимки,а Пловдивската компания да каже как са с времето и има ли място където да е сянка  да има ток ,да може да се работи ? :bia:

 

ПП бира ще има за всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам въпрос. Наскоро си сменях горната помпичка на съединителя (става въпрос за B4 2.0 16V ACE, 1994 г.) и тъй като щеше да се обезвъдушава цялата спирачна система, помолих майсторите да ми сменят задния ляв спирачен апарат. При свалянето на въпросния обаче се оказа, че от ABS-а до спирачния апарат тръбичката е суха, т.е. ABS не пуска течност към колелото. Миналата година на ГТП ми казаха, че въпросното колело не хваща. Преди години когато купих Аудито имах пролем с ABS-а и го смених. Иначе педала на спирачките е нормално твърд и колата си спира нормално, лампата за ABS-а на таблото си светва при подаден контакт и след като запаля изгасва, което също ми се струва нормално. Та въпроса ми е дали този проблем не е от датчика (ако има такъв) на задното колело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, че в една тема е достатъчно - който знае ще ти помогне, иначе става боза :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, --------------------

 

провери от АБС-А дали излиза течност,ако да  провери магистралата дали някъде е натисната юнашки и да спира течността

 

 

 

а по въпроса относно дали при нови дискове трябват нови накладки ,принципно да,но не е задължително,реших да експериментирам с моята кола,само да вметна условието,системата да е работила добре и накладките да нямат износвания накриво,използвах тази марка дискове  288 -25 на прилична цена

031157286-big.jpg?r=0

старите накладки са АТЕ,имат съвсем малко живот,,но реших в името на истината да рискувам,,е минах 500 км ,включително и днес за кратко тествах новия си чип със скорост малко над 200 и резултата е приятно спиране и никакви вибрации все още,та такива  :blowkiss:  работи

,

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега buzzi пак с призив към теб.

 

След дългият ни разговор по телефона изпълних всичките ти препоръки при смяна на дисковете, накладките и сервизирането на спирачните апарати и т.нат.

Да те подсетя за моя дълготраен проблем - след постоянна профилактика на спирачната система и подменяне с нови дискове и накладки за около 6-8 к км. криви предните дискове. 

Нямам задържаш супорт, нито блокирали водачи, нито крива главина - замерена и за няколко хиляди км. предните дискове започват да тресат при натискане на спирачката само при скорост между 70-85 км час.

 

Вече се отказах за купувам нови дискове и накладки /имам общо 4-и комплекта/ и след поредното изкривяване ги дадох на стругар. Ефекта след монтажа им с поредните нови накладки е никакъв. 

Според компетентното мнение на стругаря - дисковете се изкривяват по странен начин - на ПРОПАДАНЕ. Т.е. по продължение на кръга диска върви равно и изведнъж има пропадане от няколко десети и после пак изравняване. 

При шофиране като натискам леко спирачката /примерно при спиране на светофар/ се усеща как колата "прелашква" - задържа, отпуска, задържа отпуска. Това при подадено еднакво усилие на спирачният педал.

В последствие пробвах само чрез задействане на ръчната и установих, че основното "прелашкване" идва от задните спирачни дискове. Смъкнах и тях и им пуснах по една стружка и монтирах с нови накладки - ПРОБЛЕМА СИ ОСТАНА.

 

При разработването на спирачките съм повече от внимателен - 500 км почти без бутане на спирачният педал, никакво прегряване на дисковете, никакво задържане на спирачен апарат или водач. Перфектно изчиствана на повърхностите където ляга диска - просто съм изпълнил всичко, което ми каза, НО продължава да криви дисковете по един и същи начин и то без да намеря обяснение ЗАЩО?

 

 

Би ли направил един анализ на написаното и дал направление за работа или откриване на проблема, че съм много в задънена улица.

 

ПП. Възможно ли е от това въпреки, че и задните дискове са струговани т.е. отхвърлям възможността да са криви и това, че има пак "прелашкване" на ръчна да тресе на волана /на педал/ и да криви предните дискове на "пропадане"???

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са дисковете,делфи? това което казваш е невероятно,пропаднали дискове,това значи че основата е  крива също,престъргване само на място без да се сваля диска,лашкането може да е от моста ,ако е разбил тампоните,за задния мост говоря,тресенето  преди светофара е от предните дискове,намери други ,може и от морга само да са в размер,леко да се минат на струг,но преди да се пусне стружка,задължително се с минава на фланеца-дорник на струга една тънка стружка за да се избегне биенето,не е лошо да се премери диска за биене там където се стяга с болтовете,ако там е ок,нещата може и да станат,успех,пиши като имаш развитие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четири комплекта дискове - 1 - оригиналните на Ауди, 2- Брембо, 3- комплект Незнайни /от морга/, 4- Паджит.

Първият и последният модел са пристъргвани уж по правилата, не на място, а свалени на струг, първоначално замерени със уред за биене /микрометър/  и после струговани отвътре, отвън и в основата където ляга към главината без да се променя положението на диска и резултата е същият - 6-8 к км и започват да бият между 70-85 км/ч.

Начина на струговане, който съм описал е изпробван доста пъти, така че предполагам е коректен - какво ще кажете вие?

 

Тампоните на задният мост смених седмица преди да струговам дисковете така, че ги изключвам като предпоставка за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с какви джанти  и гуми си,гледали си ги при гумаджия?Предните амортисьори здрави ли са?сега си спомних за една колад ето подскачаше и имаше подобен проблем,оказа се изпуснал амортисьор,напълно,в дупка колата направо като в желязо дрънкаше,после обезвъздушаването  по моя начин ли го прави,можеш ли да прикачиш ,ако имаш къде да го направиш разбира се  тест на спирачките и да снимаш резултата в пункт за ГТП? МН ми е любопитно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще ме затрудниш във връзка със снимковият материал, но ще помисля по въпроса. Сега съм в Южна Гърция на почивка, прибирам се другата седмица и ще направя опит.

 

Джантите - оригиналните на автомобила, гумите НОВИ сега за пътя до Гърция налях бая пари в колата включително 4 нови Фулди.

Амортисьорите - Билщайн на 3 години, маслени и абсолютно здрави.

 

Не давам нищо да тропне, лопне и жужне по автомобила, всичко се сервизира моментално и на място без никакви компромиси и най-често от мен.

 

ПП. Под тест на ГТП предполагам, че искаш снимков материал на спирачното усилие колело по колело ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Я кажи след автомивка на другия ден нормално ли е да са блокирали колелата. Оправя се с леко газ докато опуснат. Ефекта е като на дръпната ръчна като подаваш газ, колата леко прикляква и след това се чува едно топване, след което всичко се нормализира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено така става,от ръждата по диска накладките буквално залепват,нищо притеснително не виждам,По скоро ,ако е карана колата и желязото е горещо,водата ще се изпари бързо.Но ако е студено всичко и колата пак се остави на паркинг,гаранция ще се залепят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонт на задни спирачни апарати на ОПЕЛ АСТРА,освен пословичната ръжда,ви тррябва и един прекрасен камък петостенен,който не се намира навсякъде,но най готиното е че от опел са предвидили вкаменяването на водачите и са сложили тапи от неръждавейка от пред.

031283274-big.jpg?r=0

031283275-big.jpg?r=0

031283276-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

TOYOTA RAV 4 2005 г,край с пословичните здравини на японките,имат готини решения ама да се цепят гумите на бутлата ..не съм съгласен

 

031388093-big.jpg?r=0

031388092-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес buzzi успешно се справи със задачката която му поставих - спекло бутало в 8 бутално брембо. Тръгнах си доволен с измит апарат, без спечено бутало и съм готов да ги освежа успешно. Благодаря!

 

1174669_10201269688458615_1222705974_n.j

 

1237570_10201269688498616_1139815602_n.j

 

1233573_10201269650697671_370303428_n.jp

 

1233493_10201269650737672_1233893280_n.j

 

Обичам да ми взимат парите след бързо и перфектно свършена работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ша ме вземат за извън земен с тоя фенеР,хииххих,големо животно това брембо,днес си беше ден на тая марка,Ивеко пълен ужас за ремонтиране на задните му спирачки ,авуди от космическите......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...