GogiCh Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Фаровете на моята кола (А6С4) са с лупи. Имам две забележки към тях. Първо светят много слабо на къси (смених крушките Н1 с Осрам найт брейкър) и пак не светят добре даже никак. Второ тръгнах да ги регулирам от винтовете защото левия фар свети много наляво, въртях въртях и винта свърши но продължава да бие в ляво е не чак толкова в ляво но пак е доста в ляво?????????? Чудя се да ги разглобя и да ги почистя ли какво, на преднатата си кола така направих и нещата се оправиха значително. Колата не е блъскана никога фаровете са оригиналните Хелла и не зная защо са толкова зле????? Ако имате идея моля споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Ми ти сам си отговори на въпроса ве пич. Щото са оригиналните. И мойте са некфи оригинални, не светят както трябва и отдавна се каня да ги почистя, ма се нема вре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tages Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Четете "verter" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 6 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Четете "verter"Моето е А6С4 и там са стъклени може би се разглобяват по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Много лесносе разглобяват и свалят имат по 8 щипки които се махат и стъклото пада всичко се разглобява много лесно почистваш с памучен парцал без никави препарати обаче. Наслоената финна прах много лесно се маха/стъклата рефлекторите и лупите/Ще станат като нови разликата поне на мойте е уникалана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 А трябва ли да се сваля бронята, като при вертеровата Ц5-ца? Щото там си е играчка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Четете дее Ето за фарове без лупи.С лупи ще пусна скоро, като си купя , но принципно не е по- различно много, можете да ги отвиете лупите, от гърба на рефлектора или само да ги забършете, без да ги сваляте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 8 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Четете дее Ето за фарове без лупи.С лупи ще пусна скоро, като си купя , но принципно не е по- различно много, можете да ги отвиете лупите, от гърба на рефлектора или само да ги забършете, без да ги сваляте.Точно това направих на старата си кола (опил вектра). Браво много добре си описал нещата до пролетта ако някой пусне за лупи ще е страхотно иначе на пролет ще направя опит да ги отворя и почистя. Благодаря за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Живот и здраве, до тогава трябва да съм си намерил такива фарове и ще пусна описнаието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Моите ги закарах при едно момче, което роботи в "Кобра" автостъклата да ги почисти. Ефекта беше много добър, фарчетата станах като нови, но въпреки всичко пак светиха слабо. Сложих крушки Osram Silverlight, които уж светиха повече от тези с които бях. Ефект имаше, но пак светиха недостатъчно добре, особено в дъждовни условия. Реших си проблема след слагане на ксенон и на дългите и на късите. Е тогава ефекта беше наистина поразителен, и изпитвах истинско удоволствие от нощно каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irusev Публикувано 9 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Вчера паравих профилактика на моите, понеже реших да и сложа ксенони. Оказа се много елементарно. Автомобила е А6С4 с лупите. Сваля се декоративната лайсна под фара, от там се откриват два винта, същите два ги има и отгоре. Фара се държи на 4 точки. Излиза заедно с мигача, който се откача веднага след демонтажа. Както каза колегата по-горе, свалят се осемте скоби, които притискат стъклото към тялото на фара. след това се откача мотора за регулиране по вертикала , който е отзад, така реглектора остава на 2 опорни точки, това са малки щипки, които се освобождават с малка отверка. Така рефлектора е изваден. Лупата и малкия рефлектор (за късите) се държат на 4 гайки, а самата лупа на 4 винта. разглобява се всичко и се почиства с микрофибърна кърпа (рефлектора не се пипа с пръсти) Лупата и рефлектора на халогена се държи на 2 винта и 1 гайка. Също се разглобяват и почистват. За големия рефлектор на дългите е ясно, там само финния прах с микрофибъра (с вода и препарати не се мие нищо, освен предното стъкло на фара, което може да измиете на мивката, също и гуменото уплътнение). Ефекта от профилактиката е поразителен, особено ако при сглобяването монтирате ксенонови крушки на късите. При тоя модел е лесен монтажа, единствено по трудно се намира място за баласта. Успех на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 12 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Вчера паравих профилактика на моите, понеже реших да и сложа ксенони. Оказа се много елементарно. Автомобила е А6С4 с лупите. Сваля се декоративната лайсна под фара, от там се откриват два винта, същите два ги има и отгоре. Фара се държи на 4 точки. Излиза заедно с мигача, който се откача веднага след демонтажа. Както каза колегата по-горе, свалят се осемте скоби, които притискат стъклото към тялото на фара. след това се откача мотора за регулиране по вертикала , който е отзад, така реглектора остава на 2 опорни точки, това са малки щипки, които се освобождават с малка отверка. Така рефлектора е изваден. Лупата и малкия рефлектор (за късите) се държат на 4 гайки, а самата лупа на 4 винта. разглобява се всичко и се почиства с микрофибърна кърпа (рефлектора не се пипа с пръсти) Лупата и рефлектора на халогена се държи на 2 винта и 1 гайка. Също се разглобяват и почистват. За големия рефлектор на дългите е ясно, там само финния прах с микрофибъра (с вода и препарати не се мие нищо, освен предното стъкло на фара, което може да измиете на мивката, също и гуменото уплътнение). Ефекта от профилактиката е поразителен, особено ако при сглобяването монтирате ксенонови крушки на късите. При тоя модел е лесен монтажа, единствено по трудно се намира място за баласта. Успех на всички!Благодаря, вчера ходих да си слагам зимни гуми и между другото питах за реглаж на фаровете оказа се че ми го направиха безплатно (може би заради акция светлина) та ми се строри че нещатата се подобриха доста. Искам да попитам според вас проблем ли е да карам на къси и на фарове за мъгла докато ги изчистя или се реша да сложа ксенон ( да прегрява нещо? кабели? инсталация?). Забелязах и още нещо не винаги десния фар се мести когато му дам от вътре за ел. регулирането по височина, но пък другия феномен който забелязвам не за първи път - когато запаля без да пипам нищо левия фар се сваля сам малко надолу (да речем една степен) нормално ли е това или имам някъв проблем с двете моторчета (когато обаче може би си втълпявам позагреят целите фарове машинките започват да работят нормално). Ами това от скоро я имам тая кола с голям мерак си я взех, но ми се роди дъщеря и сега през повечето време си седя в къщи и чакам с нетърпение да порасне за да можем да пътуваме (много обичаме) а фаровете са много важно нещо за безопасното пътуване...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irusev Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Гогич, не е проблем да караш на къси и халоген за мъгла едновременно, освен ако не ти навърти на електромера много Най-добре ако пътуваш много си сложи ксенон, ще ти реши всичките проблеми с осветяването, но ще трябва да се спестява малко от памперсите Ако са замърсени рефлекторите и лещите една профилактика също ще даде отражение на крайния резултат. Успех и Честито за дъщеричката! Хубави работи са това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Ако са замърсени рефлекторите и лещите една профилактика също ще даде отражение на крайния резултат.по тази тема да кажа че не почиствайте рефлекторите с мокри кърпички, хрома се матира и изтърква.с памучета за сваляне на грим става идеално. Но всеки сам си решава!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 точно така! Със суха кърпичка за монитори или очила също става. Тея фарове са страхотни за разглобяване и могат и лупите да се свалят и почистят. Много хубаво ще светнат след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irusev Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Правилно! С микрофибърна кърпа е най безопасно за покритието на рефлектора. А за регулатора на височина на рефлектора на първо време може да пръснеш контактен спрей (WD-40) в куплунга, евентуално ако проблема е в окиса от влага, ако не се оправи се разглобяват и се прави профилактика и на тях, която се състои в почистване на трите контакта за управление и захранване и двата контакта подаващи напрежение на двигателчето (всичко това е разположено на една платка). Преди няколко дни го правих на моята и затова ми е прясно още Моя проблем беше от студена спойка и презапоих всички елементи по платката за по сигурно. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 При мен положението беше трагично светеха колкото да ме виждат нощем, но при почистването установих че рефлектора ми е потъмнял отгоре на късите (аз съм без лупи) и залепих домакинско фолио, сложих Philips Xtreme Power и сега фаровете са толкова силни, че чак не мога да повярвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 залепих домакинско фолио, сложих Philips Xtreme Power и сега фаровете са толкова силни, .винаги има начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristalov Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 Фаровете на моята кола (А6С4) са с лупи. Имам две забележки към тях. Първо светят много слабо на къси (смених крушките Н1 с Осрам найт брейкър) и пак не светят добре даже никак. Второ тръгнах да ги регулирам от винтовете защото левия фар свети много наляво, въртях въртях и винта свърши но продължава да бие в ляво е не чак толкова в ляво но пак е доста в ляво?????????? Чудя се да ги разглобя и да ги почистя ли какво, на преднатата си кола така направих и нещата се оправиха значително. Колата не е блъскана никога фаровете са оригиналните Хелла и не зная защо са толкова зле????? Ако имате идея моля споделете.Колеги, на мой комшия на А6С4 (с лупи са му фаровете) се оплаква, че супер зле му светят късите. Поръчахме ксенон на 4300К за късите и го монтирахме днес, но след като се стъмни и решихме да го пробваме, човекът твърди, че почти няма разлика в светеното от халогенната му крушка, която беше OSRAM +30%. Според него разликата е най-много 20%, което според мен, а и според него не е задоволително. Има вероятност фаровете да не са му регулирани много добре, но не мисля, че това е основната причина за незадоволителния резултат. Фаровете са му оригиналните "Хела". Според вас едно почистване на рефлекторите и най-вече лупите, ще се окаже ли определящо за качеството на осветлението или знам ли и аз какво да правим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 Има вариант за нанасяне на ново покритие на рефлекторите на фароветеи тогава не може да няма осезаем ефект-просто светват като нови.http://www.ideabg.com/clients/ewert/proizvod.php Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristalov Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 (Редактирано) Има вариант за нанасяне на ново покритие на рефлекторите на фароветеи тогава не може да няма осезаем ефект-просто светват като нови.http://www.ideabg.com/clients/ewert/proizvod.phpРефлекторите му (поне доколкото успях да преценя гледайки през стъклото) изглеждат доста прилично, в смисъл не изглеждат прегоряли или потъмняли. Надявах се с почистване да се размине Честно казано се чувствам кофти, че го подведох. Казах му, че ще светне поне 2 пъти по-добре (поне при моето Рено Лагуна така стана) с тази разлика, че аз нямам никакви лупи, а само рефлектор. (а съм чувал, че с лупи е още по-добър ефекта). Тъпо стана и затова се надявам да има елементарно обяснение, което да е и лесно отстранимо. Самите ксенони светят доста силно, но резултатът във видимостта не е толкова осезаем. Редактирано 25 Ноември 2008 от kristalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 26 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 Рефлекторите му (поне доколкото успях да преценя гледайки през стъклото) изглеждат доста прилично, в смисъл не изглеждат прегоряли или потъмняли. Надявах се с почистване да се размине Честно казано се чувствам кофти, че го подведох. Казах му, че ще светне поне 2 пъти по-добре (поне при моето Рено Лагуна така стана) с тази разлика, че аз нямам никакви лупи, а само рефлектор. (а съм чувал, че с лупи е още по-добър ефекта). Тъпо стана и затова се надявам да има елементарно обяснение, което да е и лесно отстранимо. Самите ксенони светят доста силно, но резултатът във видимостта не е толкова осезаем.Точно за това говоря, че след като сложих Осрам Найт Брейкър направо останах втрещен от липсата на ефект, но аз дадох само 30лв за крушки. На опила преди бях с Осрам Силвър Стар фаровете бяха Бош и си светяха много ама много по-добре от тия на Ауди-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristalov Публикувано 26 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 След като разглобихме фаровете и почистихме рефлекторите и най-вече лупите, които изглеждаха замъглени и опушени и след регулиране в СБА нещата си дойдоха на мястото. Сега човека казва, че светят двойно по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 27 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2008 След като разглобихме фаровете и почистихме рефлекторите и най-вече лупите, които изглеждаха замъглени и опушени и след регулиране в СБА нещата си дойдоха на мястото. Сега човека казва, че светят двойно по-добре Това ли е разковничето? Как се разглобяват? Моите наистина изглеждат замъглени, точно едни такива са матови лупите, но мислех че така трябва да са. При първа възможност ще ги разглобя, предполагах че не може Хелла да не могат да правят фарове...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristalov Публикувано 27 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2008 (Редактирано) На предната страница колегата irusev е описал как става разглобяването, а малко по-нагоре Ivo Dinkov е дал линк как се разглобяват тези без лупите. Като комбинираш двата поста мисля, че ще се справиш без особени спънки. Успех Днес сутринта срещнах пак комшията на който слагахме ксенона А6-цата и каза, че снощи е карал доста по тъмно и вече може да каже, че ИМА ИСТИНСКИ ФАРОВЕ Редактирано 27 Ноември 2008 от kristalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване