Jump to content

Чисто нова или малко карана кола?


Нова или почти-нова кола?  

250 гласа

  1. 1. ????????? ?????????.

    • ????, ?????? ?? ? ???????? ?? ??? ???? ? ? ????????? ????????? ?? ???.
      80
    • ????? ????, ??? ???? ? ????? ??-???????.
      173


Recommended Posts

Пропуснал съм круиз контрола, както и тризоналният комфортен климатроник в моята селекция, които също поръчах :flipoff:

Твоят избор също не е лош, но аз лично не бих избрал дизела. От 6-так дизел какъвто карах преди да мина на 2.0ТДИ ми се видя крачка назад. Вярно, че 1.8TFSI градско под 10 не пада, но на извънградско е 7, което е много нисък разход за това вървене. Бензиновият мотор не се чува, адски безшумен и е с характеристиките на дизелов. Максималният му въртящ момент е 250 Нм още на 1500 оборота и колата има същото поведение като дизел, можеш да караш на високи предавки в ниски обороти и колата си има тяга. Честно казано не съжалявам , че избрах бензина. Освен това помисли за Bang& Olufsen системата, звука е уникален - 14 високоговорителя, страхотно усещане.

Sky, Xenon plus не включва в себе си Adaptive lights. Той включва само би ксенон, динамично регулиране на оптичният сноп, както и автоматично почистване на фаровете.Adaptive lights си е отделна екстра и се плаща отделно и на практика , това е при завой фаровете ти да следват траекторията на завоя, което не е включено в Ксенон плюс. А за седана, аз също предпочетох седан, комбито ама никак не ме кефи.

Редактирано от Pretorian33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 463
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тонито каза, че иска да е дизел, заради разхода, защото кара изключително градско и то много. Иначе за седана БРАВО :wall: Цвета незнам дали си уточнил, но сребърен металик рулз :hilezh: Аз ако си взимах нова кола на лизинг, 100% щях да се нахвърлям с екстри, пък после така и така ще я плащам докато я карам... Всички екстри, които си заслужават бих изджаскал :hilezh:

А това цветен дисплей за водача... тва навигация ли е или ФИС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си е прав за седана.На мене първоначално ми харесваше комбито повече,но нещо много бързо почна да ми простее,а и това комби за да изглежда добре трябва да е със S line пакет,18ки и тн.Седана си е много по-представителен и стилен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тонито каза, че иска да е дизел, заради разхода, защото кара изключително градско и то много.

Всички екстри, които си заслужават бих изджаскал :)

А това цветен дисплей за водача... тва навигация ли е или ФИС?

Именно това е причината да се насочвам към икономичните моторетки. За момент се поинтересувах и от 2.7 ТДИ, но се оказа, че доплащането е 14000 лв. :hilezh:

Иначе аз мисля всички смислени екстри съм натъпкал. Само 6600 за навигация си спестих. :) От днес обмислям и един външен S-LINE пакет да прибавя, тъй като върви с един много хубав сив цвят, който иначе струва към 5000 лв.

Цветния дисплей на ФИС-а се има впредвид.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фвруари месец ще си поръчам това:

8K20QC Audi A4 2.0 TDI DPF 54,842

PRF Алуминиеви джанти 7.5J x 16 Y-дизайн с шест лича, с гуми 225/55 R16 1,201

0TD Стелки отпред и отзад 86

1XV Мултифункционален, спортен волан с три лъча 1,057

PDC Декоративни елементи - "Aluminium Hologram" 458

PS1 Спорти предни седалки с електрически лумбални опори 1,297

6XE Външни огледала с електрическо регулиране, с функция прибиране 787

7K6 Датчик за налягането в гумите 175

PX4 Фарове "Xenon plus" 2,126

8Q5 Adaptive lights 765

8N6 Сензор за светлини и дъжд 273

9Q4 Информационна система за водача с цветен дисплей 252

8T1 Cruise Control 578

8K1 Постоянно включени светлини 0

7X4 Акустична система за паркиране с датчици на предната и задната броня 1,681

8UM Радиосистема "Symphony" 1,352

9VK Bang & Olufsen Sound System 1,951

6E3 Комфортен подлакътник между предните седалки 415

7AL Алармена инсталация 983

4ZB Пакет "Гланц" 350

2Z0 Без означение за тип и кубатура 0

6NQ Тапицерия на тавана с черен цвят 415

71,044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз пък, за да бъда конкретен, реших да постна направо финализираната оферта за колата,на която се спрях и която май повече няма да променям. :hilezh:

Понеже и аз се замислям върху темата нова Б8 ето и моите разсъждения:

1.Цвят металик - 1681 лв (това някакъв златен металик ще да е), според мен

супер надута цена при VW е наполовина (те по-малко металик ли слагат?)

За това бяла или черна.Черното на нищо не прилича докато стигна от мивката

до офиса , затова бяла.

2.Пакет гланц - за тъмна кола е супер но за светла не става.

3.Кожен салон 3 915 лв. - не е за мен. Сива тапицерия и табло - задължително.

Много по-красиво, дава усещане за простор и винаги изглежда много по-чисто.

4."Advanced key" - според мен ненужно и скъпо.

5.Падаща облегалка на задната седалка - 633 лв. е това е рекет в най-чиста форма.

6.Стъклен шибидах - 2 139 лв - не благодаря

7.Мулти волан с три лъча и планки - за мен с четири лъча е по-удобен, планките да

си ги ползват от Ауди.

8.Audi hold assist - 111 лв. може и без него ама пък 111 лв къде ли не сме ги дали?

Дотук спестих към 10 000 лв, от офертата на Дакс, 6 000 от които обаче веднага връщам на

Ауди под формата на NAVI Plus със MMI и още 1 899 за Audi Bluetooth с което съм свикнал много,

но тази цена е пладнешки нагъл обир и не мога още да ги прежаля.

Като и да го въртим и сучем, от Ауди са решили да ни вземат по 80 бона и мърдане няма.

Това си е. :flipoff:

Редактирано от tsvet40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Като и да го въртим и сучем, от Ауди са решили да ни вземат по 80 бона и мърдане няма.

Това си е. :hilezh:

И тук става въпрос за 2,0тди, един мотор който не се отличава с някакви особени добродетели. Представи си кво става при 3,2, 3,0тди или дори 2,0Т. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш някой попадения за оптимизиране на цената, но....всеки сам си знае от кое има нужда и от кое не. Бяла кола например не бих си взел ама НИКОГА :hilezh: Това че последната година това беше моден цвят не означава нищо, точно след година ще излезне от мода и отново бялото ще стане нежелано , а колата непродаваема :flipoff: Металика е скъпичък, но на слънце разликата с него и без него е осезаема. Това за сивата тапицерия и табло е шега, нали ?? За адвансед кея съм съгласен , че си е малко безмислено. Стъкленият люк също, а е и източник на куп паразитни шумове, забелязъл съм в Q7. Волан с четири лъча ще ме прощаваш , но е доста грозен, а за удобство с 3 лъча е по-удобен. В противен случай защо е спортен ? :hilezh:))

Съгласен съм , че Ауди се излагат с падащата облегалка, това е истинско кожодерство. Но да направиш разни смислени и безмислени икономии за да ги дадеш за нави плюс, това за мен са най -тъпо дадените 6000 бинки, след като и най-елементарната навигация за 400 лв е на светлинни години по-добра. Давам ти пример

http://gps-6.com/files/HP-iPAQ-316-Travel-Companion.jpg

Двуядрен процесор, IGO 2008 , 3D карти за цяла Евроа, Северна и Южна Америка. Как трезвомислещ човек може да даде 6000 лв за вградена навигация, която е толкова дървена като графика и картите са по 700 лв. Не си струва ама никак.

Не се заяждам с този пост, просто излагам моето виждане :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим че за 55 бинки се взема извънземен Ситроен Ц5, незнам качвали ли сте се, и отвън и отвътре е впечатляващ:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш някой попадения за оптимизиране на цената, но....всеки сам си знае от кое има нужда и от кое не. Бяла кола например не бих си взел ама НИКОГА :schreiben: Това че последната година това беше моден цвят не означава нищо, точно след година ще излезне от мода и отново бялото ще стане нежелано , а колата непродаваема :flipoff: Металика е скъпичък, но на слънце разликата с него и без него е осезаема. Това за сивата тапицерия и табло е шега, нали ?? За адвансед кея съм съгласен , че си е малко безмислено. Стъкленият люк също, а е и източник на куп паразитни шумове, забелязъл съм в Q7. Волан с четири лъча ще ме прощаваш , но е доста грозен, а за удобство с 3 лъча е по-удобен. В противен случай защо е спортен ? :)))

Съгласен съм , че Ауди се излагат с падащата облегалка, това е истинско кожодерство. Но да направиш разни смислени и безмислени икономии за да ги дадеш за нави плюс, това за мен са най -тъпо дадените 6000 бинки, след като и най-елементарната навигация за 400 лв е на светлинни години по-добра. Давам ти пример

http://gps-6.com/files/HP-iPAQ-316-Travel-Companion.jpg

Двуядрен процесор, IGO 2008 , 3D карти за цяла Евроа, Северна и Южна Америка. Как трезвомислещ човек може да даде 6000 лв за вградена навигация, която е толкова дървена като графика и картите са по 700 лв. Не си струва ама никак.

Не се заяждам с този пост, просто излагам моето виждане :)

Дали бялото ще излезе от мода или не е спорен въпрос, според мен тепърва ще се налага като мода.Освен това за мен Б8-цата е много по-красива бяла.

До скоро мнението ми за бяла кола беше точно като твоето, но нещата се променят.Мръсният металик на слънце изглежда точно така, както мръсният неметалик.

Това за сивото табло ИЗОБЩО не е шега имал съм и едното и другото.Като ергономия няма особена разлика межу три лъчев и четири лъчев волан, на мен вторият

ми е по-удобен, защото си слагам ръцете на долните две спици при дълъг път.А е спортен, защото това е любимият спорт на Ауди - как да вземем повече пари, като

наречем нещо "спортен" или му добавим отзад хипер-турбо якото "tronic" .

Елементарната навигация не е светлинни години по-добра, нито като рутиране, нито като интерфейс нито като нищо, освен това вградената навигацията ти включва много

други неща, не само навигиране (от 6 000 лв би следвало да се извадят 800 за Concerta).Но, си абсолютно прав че, това нещо не би трябвало да струва 6 000 лв.

За всяко нещо за което съм писал имам лични наблюдения, т.е. имал съм и едното и другото.(Без Advanced Key)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тонито каза, че иска да е дизел, заради разхода, защото кара изключително градско и то много.......

За карането предимно градско с този мотор си има тема във VW форума - цък.

Идеята на новата кола е именно да си избереш екстрите които ти трябват и ти харесват. Всеки харесва и има нужда от различни неща така, че според мен водите излишен спор. Все едно спорите с радиото :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам как успявате да ги докарате тези цени по 80 - 100 хиляди лева с малките мотори (ясно е как - с много екстри, де). Жена ми кара такова с 2.0Т бензин 180 кс и излезе доста под 70 хиляди. Част от екстрите дори не знаем какво правят. Но все пак - дали за такъв нисък клас автомобил е разумно да се дават толкова пари? Дали горния клас не предлага екстрите като стандартно оборудване с минимална разлика в общата цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той класът си е ОК, обаче ако ще се дават примерно 100 хиляди лева, дали няма да се окаже, че същото оборудване и мотор ще ги има при А6? А4 е клас за "пестене" - т.е. ако искаш Ауди, но имаш все пак лимит в парите. Или казано по друг начин, купуваш си нещо като Тойота, Хонда или Мондео, ама по-луксозно, с престиж и съответно - за 10-15 хиляди отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам как успявате да ги докарате тези цени по 80 - 100 хиляди лева с малките мотори (ясно е как - с много екстри, де). Жена ми кара такова с 2.0Т бензин 180 кс и излезе доста под 70 хиляди. Част от екстрите дори не знаем какво правят. Но все пак - дали за такъв нисък клас автомобил е разумно да се дават толкова пари? Дали горния клас не предлага екстрите като стандартно оборудване с минимална разлика в общата цена?

Забрави я тази теория. В премиум класа на Ауди , Мерцедес, БМВ винаги дори да минеш от средния клас в горният, пак базата е гола като пушка. Ако искаш екстри плащаш и то солено. Няма такова животно като А6 и да си дойде с екстрите стандартно. Мой приятел си взе нова А6-ца за 66000 лв. Ами няма нищо, гола е като пушка. Моята А4-ка с екстрите ме кефи в пъти повече. Какво не знаеш за екстрите - яко осветеният път от би ксенона, готините кожени седалки или отоплението на седалките, култовата визия на външният С лайн пакет или саунда на Бенг енд оулфсен сестемата, кефа на цветните дисплей. Ами струва си парите и ползите са очевидни. Ясно е че в екстри се набиват едни около 20000 лв., ама кефа цена няма :blink:

И не съм съгласен, че А4 е клас за пестене. Купувам си А4 от 95 година , нови. Този клас си е точно за мен. А6 и А8 е изхвърляне, представителни лимузини, а не семеен автомобил. Предпочитам яко оборудвана А4-ка отколкото орязана и дървена А6.

Редактирано от Pretorian33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е въпросната А4-ка на жена ми има би-ксенон, трилъчев мултиволан волан, тризонален климатроник, разни щори, круиз контрол, умен ключ (не знам това дали се води екстра, палиш като вкараш ключа и натискаш), металик, лети джанти и др. под. Та мисълта ми е, че не е чак "гола като пушка", с по-голям мотор от най-често дискутираните тук 2.0тди и 1.8 т и пак е под 70 хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

успя ли да го покараш на сняг?

как се представя предно + асистентите?

Не съм, когато валя снега в София бяхме с жена ми във Велинград на почивка където не капна и капка. Оборудвал съм го с 4 нови зимни гуми Континентал и само чакам :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е въпросната А4-ка на жена ми има би-ксенон, трилъчев мултиволан волан, тризонален климатроник, разни щори, круиз контрол, умен ключ (не знам това дали се води екстра, палиш като вкараш ключа и натискаш), металик, лети джанти и др. под. Та мисълта ми е, че не е чак "гола като пушка", с по-голям мотор от най-често дискутираните тук 2.0тди и 1.8 т и пак е под 70 хил.

За А4 В8 ли говориш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...