Jump to content

Как се управлява автомобил с Quattro


nmm

Recommended Posts

  • Отговори 295
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

да попитам и аз лайчески, на жига и на бима като дръпнеш ръчната не тормозиш ли дифа?

говориш за безсмъртници... еле па ако си в Е36 купе 24в, там 'ремОса' бълва огин, не мож го умори туй жувотно така лесно... :o питай за ситроен хм защо ръчната е крачна и защо въздейства на предните колела... ма иначе е яка кола де... хилеж

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам и аз лайчески, на жига и на бима като дръпнеш ръчната не тормозиш ли дифа?

НЕ :o

На Жига-та по дифолт не баца, пък БНВ-то си се "носи" и на сухо без ръчна :hilezh:

В общия случай е логично да се скъса некое жило преди да те предаде дифа...

Ама ако пък попаднеш на ЯКО жило ше е интересно после :)

Май при халдекс-а и следващите поколения (там дет abs, esp... им контролират преразпределянето) се правят некви симулации...

С дърпане на ръчна, да си мисли колелото, че има съпротивление и да получи някакъв въртящ все пак...

Но не говорим тук за дрифтене с ръчни итн, а да се измъкне човек от некоя "клопкЪ".

Айде, дано съм казал нещо много грешно да може да се получи неква тема все пак...Според мен е интересна !

П.П. Повече май нЕма да пиша аз в таа тема, то никой с quattro не казва кво аджеба прай с него... Само се даа газ май :o:o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен да натиснеш съединителя за да дръпнеш ръчната няма смисъл...майката му е идва завоя долу заснежено (и сухо да е само повер да има)....та идва завоя (десен) ти си на 3-та , удряш втората и я спъваш с едно ляво-дясно....колата тръгва с вратите мачкаш и гаста и чертае

имайте впредвид че на сняг рязкото връщане на газта и леко заклащане докато се усетите ще видите дали ви свети задния стоп особено за предното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как НЕ трябва да се прави.

А така трябва да се прави,но трябва и малко повече опит.И много е важно да знаеш какво искаш от колата да направи в даден моменти как да стане това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре стига го хранихте Бръма... все пак е излязъл пича и се е радвал на снегО, за разлика от половината форум, дето като видят бело и се гушат под юргана и не смеят да излязат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така трябва да се прави,но трябва и малко повече опит.И много е важно да знаеш какво искаш от колата да направи в даден моменти как да стане това.

нали не си мислиш, че това става със стандартна кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре стига го хранихте Бръма... все пак е излязъл пича и се е радвал на снегО, за разлика от половината форум, дето като видят бело и се гушат под юргана и не смеят да излязат...

A, половината...

Мисля, че сте прекалено тактичен коУега :respekt:

То повече от половината карат с летни гуми :gut:

А и никой не се е родил научен, това е вярно.

Все пак е важно да се забавлява човек и по възможност се не очисти докато го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как НЕ трябва да се прави.

:D

Ще може ли колега да ме научите как се прави, щото гледам давате акъл, берем и аз прифанем малко :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така трябва да се прави,но трябва и малко повече опит.И много е важно да знаеш какво искаш от колата да направи в даден моменти как да стане това.

а туй

? А8-ца....дет не успя да излезе от валяците ма дрифтва :flipoff: Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а туй
? А8-ца....дет не успя да излезе от валяците ма дрифтва :hilezh:

И други са стигнали до извода, че все пак куатрото не е идеална система.

Каране на куатро е почти като каране на кола с задно,като изключим недозавиването мноо гадно нещо, което освен куатрото и разположението на мотора пред моста също помага.При каране на сухо и особено при по - висока скорост преди завоя пускате газта ако е прекалено бързо спирачка като по - време на спирачката една предавка на долу.Колата тръгва леко да поднася задницата от там както сте по средата на завоя газ и ако трябва малко корекция с волана но при куатрото почти не се налага такава.(това е при екстремно каране)

Това за карането иначе най- доброто куатро е 1 му вариант с 2 блокажа.Единия на задния мост другия на средния диф така няма шанс колата да увисне ако едно колело загуби сцепление.Вариант 2 е с въпросния торсен който обаче за да сработи му е необходимо съпротивление за това ако една гума е на крик кола с торсен не тръгва а от там и малко по - страното държане на колата на сняг и кал.3 вариант е с едс и там този проблем е решен защото система блокира клелото което е без сцепление, и колата тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали не си мислиш, че това става със стандартна кола?

Не виждаш ли,че това е ACE можеби на газ :hilezh:

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е да пръцкаш на топло под юргана, докато другите се трепят по баирите...

Мнооо ясно, па после у такива теми да са нема толко светнати батки. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Бобсен,моето тръгва с една гума на крик.

Ако е задно с блокаж да ще тръгне ама ако е предна няма освен ако не ти задържа спирачката.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами куатро е ,пробвал съм и на предно и на задно колело.
Ако си с торсен ще си първия дори в завода на алди казват че няма.
Погледни само. Тва ми обира точките по надолу не коментира вече Е то какво остана проходимостта
Не само колега куатрото за разлика от предно или задно задвижване не е толкова фатално когато допусне грешка водача. Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти въртел ли си се с куатро да видиш какъв филм е ? Не ти да го поднесеш, а само да се завърти. С 4х4 съм се вътрял така както със задно никога. По тръдно се завърта, но и по-трудно се овладява...
Абсолютно съм съгласен с теб ,но точно това по трудното тръгване е важно при нормално каране.Инче не само куатро е всички 4х4 са така.
На крик на колелца, вдигам задно дясно,качвам се пала ,1-ва пускам съединителя и колата тръгва.
Имаш ли ръчен блокаж?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее,един колега дето да е съгласен с мен.

М да имено едл а ти помага да тръгнеш.Принципа е следния торсена предава въртящия момент към моста с по голямо сцепление.Е да ама за да сработи му е неободимо съпротивление.А когато си на крик такова липсва.А при теб едл а "хваща" колелото дето боксува и осигурява съпротивление зада сработи торсена.Но пък от друга страна спъва инерцията на колата няма пълно щастие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвате да откривате топлата вода май....

Вече колОлото открихме ли ?!

Тия неща дет си ги обяснявате даже аз ги знам :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да имено едл а ти помага да тръгнеш.Принципа е следния торсена предава въртящия момент към моста с по голямо сцепление.Е да ама за да сработи му е неободимо съпротивление.А когато си на крик такова липсва.А при теб едл а "хваща" колелото дето боксува и осигурява съпротивление зада сработи торсена.Но пък от друга страна спъва инерцията на колата няма пълно щастие.

При мене има :musik:

dsci0912.jpg

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...