Don_Diego_ Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 бахти презавиването,в какво точно се изразява,че още не съм схванал Виж темата за последното софийско quattro challenge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 (Редактирано) Виж темата за последното софийско quattro challenge И по -точно бЕлото куатро Редактирано 4 Януари 2009 от bubsan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 И по -точно бЕлото куатро НЕ бЕлото куатро, а белия 5ак с куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 (Редактирано) бахти презавиването,в какво точно се изразява,че още не съм схванал Ааа презавива,презавива ...особено на тесен път истървеш ли го... Редактирано 4 Януари 2009 от kinjal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 бахти презавиването,в какво точно се изразява,че още не съм схванал И аз ма си мълчим да изглеждам по-умен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Ами джаснете се в някой храсталак като мен и ще резберете какво е презавиване(ама ще ви кажа само на вас,какво да направите преди туй ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 така и не разбрах това недозавиване на куатрото какво е,даже мисля че завива доста по стабилно от такава само с предно или поне от опитите които съм правил до този извод стигнах.Зимата определено е по добре с куатро щото нема преспа в която да затънеш и потегля на всякакъв наклон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 бахти презавиването,в какво точно се изразява,че още не съм схванал E та кво... може би просто по-бавно схващаш. И аз ма си мълчим да изглеждам по-умен .Хубаво правиш. Задръж тази позиция и никой нЕма те усети. Ами влезте във завой и дайте газ и ще видите кво значи свръхзавиване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Ами влезте във завой и дайте газ и ще видите кво значи свръхзавиване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 4 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Недей така някой който не разбира от сарказъм да не тръгне да ни съди за подвеждане на граждани с квадро към канаФката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Ами влезте във завой и дайте газ и ще видите кво значи свръхзавиване. Най много да продължат направо Те тва е недозавиванеС предно и със ръчна,колата започва да завива доста преди завоя -влизаш с вратите,а после само отпускаш ръчната и газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 ......Хубаво правиш. Задръж тази позиция и никой нЕма те усети. Не можах да задържа Ами влезте във завой и дайте газ и ще видите кво значи свръхзавиване. На това не му ли се казва поднасяне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Ами джаснете се в някой храсталак като мен и ще резберете какво е презавиване(ама ще ви кажа само на вас,какво да направите преди туй )Не беше храст бие...беше си купчина пръст....кацнахме на меко поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Абе момчета, кви глупости пишете тука, направо ще почина!Всяка кола, с която се влезе на по голяма скорост в хлъзгав завой, почва да недозавива!Затова на хлъзгав път, или караш с нормална за дадения завой скорост, или хлъзваш колата преди завоя и го зимаш с вратите!А относно презавиването на кватрото, мойта колица, на равния знежен път, като и дойде турбото, задницата тръгва настрани, даже и на 5та!Нито ми траа ръчна, нито нищо!Особенност на кватрото е че при завои, колата се движи, както настрани, така и по диагонал защото предницата също тегли!Като се свикне с това и се добие увереност, снежните пътища със завои са невероятен фън, няма задно, няма предно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 ...А относно презавиването на кватрото, мойта колица, на равния знежен път, като и дойде турбото, задницата тръгва настрани, даже и на 5та!Нито ми траа ръчна, нито нищо!Особенност на кватрото е че при завои, колата се движи, както настрани, така и по диагонал защото предницата също тегли!Като се свикне с това и се добие увереност, снежните пътища със завои са невероятен фън, няма задно, няма предно!И аз тва се опитвам да им кажа... но освен квадро си трябва и мотор де. С Легенда или АСЕ трудно става номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 АСЕ трудно става номера. Бате не ги почвай и ти щот мноо ше им додеме. А иначе за завиването си абсолютно прав. Само в тоя форум може да се види тва, че предното завива по-добре в сняг от куатрото. Ма не ми се влиза в обяснения, щот нема сми....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Предното си завива перфектно на снягного лесно му се върти волана на сняг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Предното си завива перфектно на снягного лесно му се върти волана на снягМахни ремъка на хидравликата и раЛтата шИ заспи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) Карайте шейни!Там нема предно, нема задно, нема недозавиване,нема врати с които да се влиза в завоите,всичко се свежда до прост шуус. Редактирано 5 Януари 2009 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 След последните няколко дни снега се появи и в локацията, където се намирам в момента. Разбира се първото нещо, което направих е да покарам.. Ето малко ъпдейт по темата.Тестовият автомобил 8Е Avant 2.5TDI (AKE - 180hp) с tiptronic, четири нови Dunlop SP Wintersport 3D 205/55R16 и изключено ESP: При хлъзгаво/лигаво време с относително приемливо ниво на сцепление quattro има силна тенденция към недозавиване. При сравнително ниска скорост подкарването на автомобила на една страна е трудно занятие. Описването на завой с приятно изнесена задница може да се получи единствено при доста успешен scandinavian flick, но принципно той е фактор за описване на завой с всякакъв вид предаване. Подкарате ли завоя с подаване на газ най вероятно ще се наложи да се откажете, защото quattro-то му е малко трудно да се сети какво искате от него и като цяло завоя свършва в недозавиване. Ръчната не я слагаме в сметката, защото тя според мен служи (освен за закрепяне на автомобил на силен наклон) за промяна на траекторията на неуспешно воден автомобил в положение на пързаляне - сиреч за коригиране на грешки или при положение, че сте хванали по-хлъзгав участък от колкото искате. Дори при предно предаване дрифтовете са значително по-интересни без използването на ръчна. Нещата придобиват значително драматичен обрат при сняг. Колкото ненавиждах quattro системата при горе посочените условия, толкова я заобичах при навалял/отъпкан сняг. Ускорението от място при включено ESP, в зависимост от мощността разбира се, варира в границите на тръгване "все едно си на сухо" без дори ESP-то да премигне или с лек танц на целия автомобил и кратки намеси на ESP. Естествено това зависи много от нивото на сцепление под гумите. При изключено ESP и по-ниско ниво на сцепление тръгване направо не е крайно драматично, защото автомобила си тръгва все едно е на мокро. При потегляне от спряло положение дирекно в завой обаче подаването на газ подсеща quattro-то да хвъли доста голям процент на задно предаване и карането е повече от приятно. В зависимост от това колко ви стиска и колко широко е мястото пързалянето в двете посоки без проблем могат да стигнат над 80-90 км/ч като автомобила се контролира по учебник. Ходих на едно летище вчера и на няколко пъти минавах над 110 на врати без никаква драма. Най-интересната част обаче остава карането по завои. Отново ръчната я изключвам от сметката. Ако се чувствате достатъчно уверени зад волана моя съвет е да си подготвите завоя завивайки първо в грешната посока на принципа на scan flick и с подаване и отнемане на газта да преместите тежестта, за да може да се отметне на другата страна. Подкарате ли веднъж quattro-то на врати и има ли пред вас правилната поредица завои може да дрифтите до като ви свърши бензина (или нафтата в моя случай). Просто съм възхитен от управлението на колата. Страшно предсказуема, прекрасно балансирана и много приятна за каране. Като съвет бих дал - Намерете заснежено голямо пространство за да свикнете с автомобила и да се упражненявате вън от опасните тротоари/коли/пешеходци в града. След като сте достатъчно уверен в собствените си способности и тези на автомобила (без да ги надценявате - любима дисциплина на българските шофьори, от опит го знам) наредете трасе на въпросното пространство с повечко завои или изберете малко натоварен междуселски път, затворете го с приятели от двете страни и си покарайте на воля. Аз го правя редовно, ползваме станции за комуникация и се редуваме да караме с няколко "аркадаша". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 7 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 (Редактирано) Супер си го описал, дай сега съвет какво да правим с куатрото на мокро/лигаво/сухо ако влетим в завой със скорост надвишаваща физическите възможности на колата - явно с газ не трябва? Редактирано 7 Януари 2009 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 ............ако летището е Щръклево какъв е пропускателния режим там и има ли опция и аз да се включа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 да на сняг куатрото става друга система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Сър Т е прав за лигавото време!Е там е ибахти зора да я подкараш с вратите!Требе мноооого сила, гледал съм в нета Инак на сняг е супер кеф да си с Кватро!Има го това че е по лесно да завиваш обратно на завоя преди него, но ако са ти хубави гумите и има достатъчно сцепление под тях за да не изтърва предницата, колата си тръгва доволно и без подобна маневра(при мене мине ли 2К оборота, щото и идва турбото тогава)!И аз карам със същите гуми дънлоп уинтър спорт!Има нещо обаче което е минус при зимните гуми, и това е че колата иска повече газ за да тръгне(просто гумите държат повече), докато с летните управлението не е толкова по лошо(говорим за дрифт), обаче не е нужна мн газ и дори в малки улички с 5-10 км се движиш с вратите Другото което се сещам е да тренирате много на широко, за да опознаете движенията на колата и начина на противодействие!Освен това така свиквате да реагирате адекватно когато колата е настрани, а не да се бият спирачки и да пускаме волана докато спреме(в нещо).Полигона или летището или всяко по широко място е идеално за тая цел!Сполайте дрифтъри и весела зима! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 (Редактирано) И аз карам със същите гуми дънлоп уинтър спорт!Има нещо обаче което е минус при зимните гуми, и това е че колата иска повече газ за да тръгне(просто гумите държат повече), докато с летните управлението не е толкова по лошо(говорим за дрифт), обаче не е нужна мн газ и дори в малки улички с 5-10 км се движиш с вратите ми то това е щот летната гума по-лесно превърта щот има по-малко сцепление, докато зимната по-яко се хваща за пътя и съответно по-трудно превърта...и ако ти потребе спецление за да избегнеш нещо и при летната по-трудно ще стане номера...поне това ми подсказва логиката Редактирано 7 Януари 2009 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts