nmm Публикувано 14 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ти въртел ли си се с куатро да видиш какъв филм е ? Не ти да го поднесеш, а само да се завърти. С 4х4 съм се вътрял така както със задно никога. По тръдно се завърта, но и по-трудно се овладява...Това съм го изживял на предното - пиклива работа и затова и не го харесвам. Но пък е по практично от задното За куатрото ако се държи повече като задно (както чета SirT и bobsen) ще съм супер хеппи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Бих казал много по- добре от задно,впечатления от миналата зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) Бих казал много по- добре от задно,впечатления от миналата зима.Говорим за стил на каране все пак разбира се, че е по-добре от кола с задно. Редактирано 14 Декември 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 никой така и не каза, какво точно ще се развали, ако си чукаме ръчни...... Рано или късно ще омекнеш, к'во друго да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 14 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Да разбирам че щом съм с навици от задно съм в джаза с куатрото ? Поне така си мислих като я купувах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Адаш вземи кола със задно и слез на колелото до шела и почни да въртиш с повечко газ,после пробвай и с А6-чката,ще откриеш балкан разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 никой така и не каза, какво точно ще се развали, ако си чукаме ръчни...... huh.gifКазахме торсен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 14 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) Адаш вземи кола със задно и слез на колелото до шела и почни да въртиш с повечко газ,после пробвай и с А6-чката,ще откриеш балкан разлика.То с тоз аФтомат ще вида зор да я засуча Причината за поста е че изобщо нямам представа ако се завъртя с таз кола ко праим... А още няма сняг да пробвам/тренирам и се задоволявам засега със словесни врътки. Инак Благодаря на всички които казаха смислени неща по въпроса, особнено на SirT.Edit:Като реших да изпитам чичко гугъл за "Driving quattro" и най неочаквано налетях на това което търся... пак в нашия форум, браво на Slaf Редактирано 14 Декември 2008 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 (Редактирано) Това щастие си тръгва след 20-30 км/ч майДокато не му кажа аз Редактирано 15 Декември 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Куатрото е точно като задното като поведение. Точно за това няма смисъл от него Мислиш,ли приликата според мен е много малка.Немога да избацам сега клиповете,ама имам един филм за дрифта,от дискавъри и тама дават с кое се дрифти по добре,като сложиха един уред който мери градусите/ъгъла/ и сравняваха рс4 и м3,аудито правеше по-голям ъгъл и след това се изправяше без проблем,а бмв при този ъгъл или се завърташе или се оправяше много по -трудно.P.S нямам нищо против БМВ,теста беше с такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Куатрото е точно като задното като поведение. Точно за това няма смисъл от него Що за щуротия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Забеляза ли колко място беше необходимо на РС4 за дрифта и как излезна от пистата? тия смайлита не ги слагам ей така за кеф Мир да е нека бъде на твойта,не карай куатро щом не откриваш никакво предимство в това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Така за всички оперирани от чувство за хумор, ще кажа:Има разлика между куатро и задно, да по-добро е в определени ситуации. Погледнете какви глупости се изписаха предишната страница и може да вденете за какво става въпрос. Дано спите по-спокойно сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Не бе колега,имам си чувство за хумор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Ще може ли колега да ме научите как се прави, щото гледам давате акъл, берем и аз прифанем малко За Вас,колега не само е възможно,но и абсолютно безплатно.На сняг,на мокра както и суха настилка,разполагаме и с "подходящи за целта" автомобили.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Куатрото е точно като задното като поведение. Точно за това няма смисъл от него Mухахахахахахааахахахххаах!!! Същото е...има малко разлики обаче...разликите са,че нЕма прилики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 Как се управлява автомобил с Quattro???Отговорът е само един и той е:Много лесно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 Как се управлява автомобил с Quattro???Отговорът е само един и той е:Много лесно!!!А баш, казано най-общо. Всички драми дет ги имат колите само с един задвижващ мост при 4х4 го няма, с хубави гуми ли си, под теб кво е, 30 санта сняг, лед или квито и да са лайна въобще не те ебът. Отпадат ти маса натоварващи ангажименти по време на каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 (Редактирано) има един синдром - аз го наричам "SUV синдром", защото по мой наблюдение датира от собствениците на SUV автомобили, пренася се в тези с по-скъпи возила и от там залива много голяма част от шофьорите. Та собствениците на SUV автомобили благодарение на по-големия размер на автомобила, по-високата позиция на водача и 4х4 задвижването смятат, че физичните закони тях не ги касаят. Съответно и 10х10 да ти е колата в 60 см сняга няма абсолютно никакъв вариант да минеш, ако просвета на автомобила е 20 см. Забиват си ефектно Q7-ците в пряспа сняг и се чудят защо не могат да излязат. Успешно можеш да затънеш и с A4 Quattro, и с Q7, и с Range Rover, и с Defender, ако си достатъчно тъп да се набиеш някъде и колата ти опре на под. И това е времето, в което караме на сняг. 95% от времето обаче караме на сухо, мокро, хлъзгаво, мъгла и т.н. Също така доволно много хора смятат, че 4х4 задвижването е "вся и всьо" на пътя и често можеш да видиш опити да влизат с неразумни скорости в завои, където вариант да излязат с тази скорост няма. На практика по средата на завоя започват едни спирачки, едни криволичения и гъделичкане в стомаха на зад кормилното устройство. Този синдром се пренася и по улиците. "Аз съм с джипа" или "Аз съм 4х4" и нямам проблеми. Да, няма проблеми сравнено със средностатистически автомобил със задвижване на предния мост - при потегляне допълнително въртяните колела неимоверно помагат, но задвижването няма никакво отношение към спирачния път и при хлъзгави странични натоварвания. С думи прости караш ли на лед 4х4 би ти помогнало да потеглиш по-уверено ... и до там. Мисля, че тази тема е много полезна, защото огромна част от шофьорите у нас (както и по света) нямат никаква идея от възможностите на автомобилите си и не познават автомобилите си в по-драматични ситуации. Всяка една система: предно, задно и 4х4 в милионите му разновидности, включително разновидностите на Quattro се кара и усеща по различен начин (естествено, ако човека зад волана не стои като саксия вътре или като сврака кацнала на волана с двете ръце на "11 и 5"). Затова смятам, че няма ясна формула за управлението на различните разновидности задвижване и то варира от способностите и усета на шофьора. Продължавам да твърдя, че е по-добре човек да отиде на широко и безопасно място и да изпробва автомобила си, за да има представа от това, което се случва с него и когато попадне в кофти ситуация да не загуби ценно време в паника. Също продължавам да твърдя, че огромна част от "белите" идват от самочувствието на шофьора, доверявайки се на електронни системи и най-вече на 4х4 задвижване. Ставал съм свидетел на безумни ситуации продиктувани от "увереността" в "SUV синдрома" - 10 автомобила X5 завиват по хлъзгав есенно/зимен асфалт, 4 минават движейки се със 60 км/ч без никаква драма, 5-тия изправя завоя и директно се удря в скалите остреща. Шофьорът разбира се вини автомобила, системите и т.н. Никога няма да чуете у нас някой да каже, че е слаб шофьор. Истината обаче е, че 90% от шофьорите по пътищата са слаби и с 4х4, и с Quattro и с шасе по шапте винаги ще си създават сами опасни ситуации, за съжаление няма да излизат от тях винаги наранени само те. Редактирано 17 Декември 2008 от Sir T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 За мен това е човек, който не само говори, а и разбира какво говори! Супер си бате, тая тема трябва директно в Златен фонд да иде!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Странното за мен е обаче, че високо проходими автомобили се купуват като топъл хляб. Това много ме изкефи "Suv синдром" За какво подяволите се купуват освен за избиване на комплекси ( в повечето случай ) не ммога да си обясня ?! Тук да не е Монголия или Някои Индийски щат ?! Сняг не вали , почти няма черни пътища които да свързват София и Пловдив примерно ... поне на мен ми е странно.И мен ме кефят някой модели и аз бих си купил , но не за всекидневна кола , а за кеф само.Не ангажирам никой с моето менение.А за коментара на колегата просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Странното за мен е обаче, че високо проходими автомобили се купуват като топъл хляб. Това много ме изкефи "Suv синдром" За какво подяволите се купуват освен за избиване на комплекси ( в повечето случай ) не ммога да си обясня ?! Тук да не е Монголия или Някои Индийски щат ?! Сняг не вали , почти няма черни пътища които да свързват София и Пловдив примерно ... поне на мен ми е странно.Е как що, щот са чички с малки паци и компенсират собствените си оскъдни размери с големи жипки. А погледнато чисто инженерно карат едно големо гоМно, защото нито са джипове, офф-роуд качества тия паркетници нЕмат никви, също и на шосе са пълна смрат и леш. Реално некви гюмове, за некво смешно демонстриране и парадиране на нещо си, са тая категория автомобили.Веднага ти отговарям. Прекрасни пътища и теглене на ДДСДа ве баш, и кат си с джанта 22 като си с джип се тая, кривиш и трошиш всичко. А за ДДС си прав донякъде, има Х5-ци фигуриращи като баничарки даже с минат технотест. Позьори тънкачи. БГ стилистика отсекъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 (Редактирано) Пежо 106 , Пежо 206 , Ситроени , фиести и какво ли не се регистрират с 1+1 така че ДДС едвали е проблем , ако искаш да го теглиш на всяка цена. А за пътищата КYРО вече каза Като цяло бая комплекси има. Вчера един с един Ескалейд ми се напъваше на пл. Съединение все едно трябва да му правя път и вижте колко върви ВЕЛИКИЯ "джип" .Мнооого се дразня !Да паркирам на тротоари някакси Ескалейд няма да си купя ... . Но явно е вървежно ! Редактирано 17 Декември 2008 от cyberhill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Аз се бях замислил за Х5 от старите с повечко екстри за 35к има... А ако си с ниска кола, като моята, на всеки легнал полицай се моля да не задере муцуната... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Съгасен съм за сравнението м/у S и GL ... ок спирам да споря. Аз на а4-ката съм със сток окачване и нямам ама никакъв проблем с колегите на полицайте За примера с полицайте около екото ... незнам какви са , но в Пловдив и въобще където съм ходил съм нямал проблем с легналите полицай е имал съм , ама не са били сток , а афтерсток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts