Jump to content

Как се управлява автомобил с Quattro


nmm

Recommended Posts

Ти въртел ли си се с куатро да видиш какъв филм е ? Не ти да го поднесеш, а само да се завърти. С 4х4 съм се вътрял така както със задно никога.

По тръдно се завърта, но и по-трудно се овладява...

Това съм го изживял на предното - пиклива работа и затова и не го харесвам. Но пък е по практично от задното :bia:

За куатрото ако се държи повече като задно (както чета SirT и bobsen) ще съм супер хеппи :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 295
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Бих казал много по- добре от задно,впечатления от миналата зима.

Говорим за стил на каране все пак разбира се, че е по-добре от кола с задно.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам че щом съм с навици от задно съм в джаза с куатрото ?

Поне така си мислих като я купувах :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш вземи кола със задно и слез на колелото до шела и почни да въртиш с повечко газ,после пробвай и с А6-чката,ще откриеш балкан разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой така и не каза, какво точно ще се развали, ако си чукаме ръчни...... huh.gif

Казахме торсен :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш вземи кола със задно и слез на колелото до шела и почни да въртиш с повечко газ,после пробвай и с А6-чката,ще откриеш балкан разлика.

То с тоз аФтомат ще вида зор да я засуча :musik:

Причината за поста е че изобщо нямам представа ако се завъртя с таз кола ко праим... А още няма сняг да пробвам/тренирам и се задоволявам засега със словесни врътки. Инак Благодаря на всички които казаха смислени неща по въпроса, особнено на SirT.

Edit:

Като реших да изпитам чичко гугъл за "Driving quattro" и най неочаквано налетях на това което търся... пак в нашия форум, браво на Slaf

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото е точно като задното като поведение. Точно за това няма смисъл от него :)

Мислиш,ли приликата според мен е много малка.Немога да избацам сега клиповете,ама имам един филм за дрифта,от дискавъри и тама дават с кое се дрифти по добре,като сложиха един уред който мери градусите/ъгъла/ и сравняваха рс4 и м3,аудито правеше по-голям ъгъл и след това се изправяше без проблем,а бмв при този ъгъл или се завърташе или се оправяше много по -трудно.

P.S нямам нищо против БМВ,теста беше с такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото е точно като задното като поведение. Точно за това няма смисъл от него :)

Що за щуротия :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забеляза ли колко място беше необходимо на РС4 за дрифта и как излезна от пистата? тия смайлита не ги слагам ей така за кеф :)

Мир да е нека бъде на твойта,не карай куатро щом не откриваш никакво предимство в това. :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така за всички оперирани от чувство за хумор, ще кажа:

Има разлика между куатро и задно, да по-добро е в определени ситуации. Погледнете какви глупости се изписаха предишната страница и може да вденете за какво става въпрос.

Дано спите по-спокойно сега

:):o:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Ще може ли колега да ме научите как се прави, щото гледам давате акъл, берем и аз прифанем малко :)

За Вас,колега не само е възможно,но и абсолютно безплатно.

На сняг,на мокра както и суха настилка,разполагаме и с "подходящи за целта" автомобили.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото е точно като задното като поведение. Точно за това няма смисъл от него :hilezh:

Mухахахахахахааахахахххаах!!!

:)

Същото е...има малко разлики обаче...разликите са,че нЕма прилики :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се управлява автомобил с Quattro???Отговорът е само един и той е:Много лесно!!!

А баш, казано най-общо. Всички драми дет ги имат колите само с един задвижващ мост при 4х4 го няма, с хубави гуми ли си, под теб кво е, 30 санта сняг, лед или квито и да са лайна въобще не те ебът. :bia: Отпадат ти маса натоварващи ангажименти по време на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има един синдром - аз го наричам "SUV синдром", защото по мой наблюдение датира от собствениците на SUV автомобили, пренася се в тези с по-скъпи возила и от там залива много голяма част от шофьорите. Та собствениците на SUV автомобили благодарение на по-големия размер на автомобила, по-високата позиция на водача и 4х4 задвижването смятат, че физичните закони тях не ги касаят. Съответно и 10х10 да ти е колата в 60 см сняга няма абсолютно никакъв вариант да минеш, ако просвета на автомобила е 20 см. Забиват си ефектно Q7-ците в пряспа сняг и се чудят защо не могат да излязат. Успешно можеш да затънеш и с A4 Quattro, и с Q7, и с Range Rover, и с Defender, ако си достатъчно тъп да се набиеш някъде и колата ти опре на под. И това е времето, в което караме на сняг. 95% от времето обаче караме на сухо, мокро, хлъзгаво, мъгла и т.н. Също така доволно много хора смятат, че 4х4 задвижването е "вся и всьо" на пътя и често можеш да видиш опити да влизат с неразумни скорости в завои, където вариант да излязат с тази скорост няма. На практика по средата на завоя започват едни спирачки, едни криволичения и гъделичкане в стомаха на зад кормилното устройство. Този синдром се пренася и по улиците. "Аз съм с джипа" или "Аз съм 4х4" и нямам проблеми. Да, няма проблеми сравнено със средностатистически автомобил със задвижване на предния мост - при потегляне допълнително въртяните колела неимоверно помагат, но задвижването няма никакво отношение към спирачния път и при хлъзгави странични натоварвания. С думи прости караш ли на лед 4х4 би ти помогнало да потеглиш по-уверено ... и до там. Мисля, че тази тема е много полезна, защото огромна част от шофьорите у нас (както и по света) нямат никаква идея от възможностите на автомобилите си и не познават автомобилите си в по-драматични ситуации. Всяка една система: предно, задно и 4х4 в милионите му разновидности, включително разновидностите на Quattro се кара и усеща по различен начин (естествено, ако човека зад волана не стои като саксия вътре или като сврака кацнала на волана с двете ръце на "11 и 5"). Затова смятам, че няма ясна формула за управлението на различните разновидности задвижване и то варира от способностите и усета на шофьора. Продължавам да твърдя, че е по-добре човек да отиде на широко и безопасно място и да изпробва автомобила си, за да има представа от това, което се случва с него и когато попадне в кофти ситуация да не загуби ценно време в паника. Също продължавам да твърдя, че огромна част от "белите" идват от самочувствието на шофьора, доверявайки се на електронни системи и най-вече на 4х4 задвижване. Ставал съм свидетел на безумни ситуации продиктувани от "увереността" в "SUV синдрома" - 10 автомобила X5 завиват по хлъзгав есенно/зимен асфалт, 4 минават движейки се със 60 км/ч без никаква драма, 5-тия изправя завоя и директно се удря в скалите остреща. Шофьорът разбира се вини автомобила, системите и т.н. Никога няма да чуете у нас някой да каже, че е слаб шофьор. Истината обаче е, че 90% от шофьорите по пътищата са слаби и с 4х4, и с Quattro и с шасе по шапте винаги ще си създават сами опасни ситуации, за съжаление няма да излизат от тях винаги наранени само те.

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt::lol: За мен това е човек, който не само говори, а и разбира какво говори! Супер си бате, тая тема трябва директно в Златен фонд да иде!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното за мен е обаче, че високо проходими автомобили се купуват като топъл хляб. Това много ме изкефи "Suv синдром" :lol: За какво подяволите се купуват освен за избиване на комплекси ( в повечето случай ) не ммога да си обясня ?! Тук да не е Монголия или Някои Индийски щат ?! Сняг не вали , почти няма черни пътища които да свързват София и Пловдив примерно ... поне на мен ми е странно.

И мен ме кефят някой модели и аз бих си купил , но не за всекидневна кола , а за кеф само.

Не ангажирам никой с моето менение.

А за коментара на колегата просто :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното за мен е обаче, че високо проходими автомобили се купуват като топъл хляб. Това много ме изкефи "Suv синдром" :hilezh: За какво подяволите се купуват освен за избиване на комплекси ( в повечето случай ) не ммога да си обясня ?! Тук да не е Монголия или Някои Индийски щат ?! Сняг не вали , почти няма черни пътища които да свързват София и Пловдив примерно ... поне на мен ми е странно.
Е как що, щот са чички с малки паци и компенсират собствените си оскъдни размери с големи жипки. А погледнато чисто инженерно карат едно големо гоМно, защото нито са джипове, офф-роуд качества тия паркетници нЕмат никви, също и на шосе са пълна смрат и леш. Реално некви гюмове, за некво смешно демонстриране и парадиране на нещо си, са тая категория автомобили.
Веднага ти отговарям. Прекрасни пътища и теглене на ДДС
Да ве баш, и кат си с джанта 22 като си с джип се тая, кривиш и трошиш всичко. А за ДДС си прав донякъде, има Х5-ци фигуриращи като баничарки даже с минат технотест. :hilezh: Позьори тънкачи. БГ стилистика отсекъде.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежо 106 , Пежо 206 , Ситроени , фиести и какво ли не се регистрират с 1+1 така че ДДС едвали е проблем , ако искаш да го теглиш на всяка цена. А за пътищата КYРО вече каза :hilezh:

Като цяло бая комплекси има. Вчера един с един Ескалейд ми се напъваше на пл. Съединение все едно трябва да му правя път и вижте колко върви ВЕЛИКИЯ "джип" .

Мнооого се дразня !

Да паркирам на тротоари някакси Ескалейд няма да си купя ... . Но явно е вървежно !

Редактирано от cyberhill
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се бях замислил за Х5 от старите с повечко екстри за 35к има... А ако си с ниска кола, като моята, на всеки легнал полицай се моля да не задере муцуната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгасен съм за сравнението м/у S и GL ... ок спирам да споря. :hilezh:

Аз на а4-ката съм със сток окачване и нямам ама никакъв проблем с колегите на полицайте :hilezh:

За примера с полицайте около екото ... незнам какви са , но в Пловдив и въобще където съм ходил съм нямал проблем с легналите полицай е имал съм , ама не са били сток , а афтерсток :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...