martinich Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 да попитам и аз лайчески, на жига и на бима като дръпнеш ръчната не тормозиш ли дифа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 (Редактирано) да попитам и аз лайчески, на жига и на бима като дръпнеш ръчната не тормозиш ли дифа?говориш за безсмъртници... еле па ако си в Е36 купе 24в, там 'ремОса' бълва огин, не мож го умори туй жувотно така лесно... питай за ситроен хм защо ръчната е крачна и защо въздейства на предните колела... ма иначе е яка кола де... хилеж Редактирано 13 Декември 2008 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Timon Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 да попитам и аз лайчески, на жига и на бима като дръпнеш ръчната не тормозиш ли дифа?НЕ На Жига-та по дифолт не баца, пък БНВ-то си се "носи" и на сухо без ръчна В общия случай е логично да се скъса некое жило преди да те предаде дифа...Ама ако пък попаднеш на ЯКО жило ше е интересно после Май при халдекс-а и следващите поколения (там дет abs, esp... им контролират преразпределянето) се правят некви симулации...С дърпане на ръчна, да си мисли колелото, че има съпротивление и да получи някакъв въртящ все пак...Но не говорим тук за дрифтене с ръчни итн, а да се измъкне човек от некоя "клопкЪ".Айде, дано съм казал нещо много грешно да може да се получи неква тема все пак...Според мен е интересна !П.П. Повече май нЕма да пиша аз в таа тема, то никой с quattro не казва кво аджеба прай с него... Само се даа газ май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 според мен да натиснеш съединителя за да дръпнеш ръчната няма смисъл...майката му е идва завоя долу заснежено (и сухо да е само повер да има)....та идва завоя (десен) ти си на 3-та , удряш втората и я спъваш с едно ляво-дясно....колата тръгва с вратите мачкаш и гаста и чертаеимайте впредвид че на сняг рязкото връщане на газта и леко заклащане докато се усетите ще видите дали ви свети задния стоп особено за предното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ето как НЕ трябва да се прави. А така трябва да се прави,но трябва и малко повече опит.И много е важно да знаеш какво искаш от колата да направи в даден моменти как да стане това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Аре стига го хранихте Бръма... все пак е излязъл пича и се е радвал на снегО, за разлика от половината форум, дето като видят бело и се гушат под юргана и не смеят да излязат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 А така трябва да се прави,но трябва и малко повече опит.И много е важно да знаеш какво искаш от колата да направи в даден моменти как да стане това. нали не си мислиш, че това става със стандартна кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Timon Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Аре стига го хранихте Бръма... все пак е излязъл пича и се е радвал на снегО, за разлика от половината форум, дето като видят бело и се гушат под юргана и не смеят да излязат...A, половината...Мисля, че сте прекалено тактичен коУега То повече от половината карат с летни гуми А и никой не се е родил научен, това е вярно.Все пак е важно да се забавлява човек и по възможност се не очисти докато го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ето как НЕ трябва да се прави. Ще може ли колега да ме научите как се прави, щото гледам давате акъл, берем и аз прифанем малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) А така трябва да се прави,но трябва и малко повече опит.И много е важно да знаеш какво искаш от колата да направи в даден моменти как да стане това. а туй ? А8-ца....дет не успя да излезе от валяците ма дрифтва Редактирано 14 Декември 2008 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 а туй ? А8-ца....дет не успя да излезе от валяците ма дрифтва И други са стигнали до извода, че все пак куатрото не е идеална система.Каране на куатро е почти като каране на кола с задно,като изключим недозавиването мноо гадно нещо, което освен куатрото и разположението на мотора пред моста също помага.При каране на сухо и особено при по - висока скорост преди завоя пускате газта ако е прекалено бързо спирачка като по - време на спирачката една предавка на долу.Колата тръгва леко да поднася задницата от там както сте по средата на завоя газ и ако трябва малко корекция с волана но при куатрото почти не се налага такава.(това е при екстремно каране)Това за карането иначе най- доброто куатро е 1 му вариант с 2 блокажа.Единия на задния мост другия на средния диф така няма шанс колата да увисне ако едно колело загуби сцепление.Вариант 2 е с въпросния торсен който обаче за да сработи му е необходимо съпротивление за това ако една гума е на крик кола с торсен не тръгва а от там и малко по - страното държане на колата на сняг и кал.3 вариант е с едс и там този проблем е решен защото система блокира клелото което е без сцепление, и колата тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) нали не си мислиш, че това става със стандартна кола?Не виждаш ли,че това е ACE можеби на газ Редактирано 14 Декември 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Друго си е да пръцкаш на топло под юргана, докато другите се трепят по баирите...Мнооо ясно, па после у такива теми да са нема толко светнати батки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Колега Бобсен,моето тръгва с една гума на крик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) Колега Бобсен,моето тръгва с една гума на крик.Ако е задно с блокаж да ще тръгне ама ако е предна няма освен ако не ти задържа спирачката. Редактирано 14 Декември 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ами куатро е ,пробвал съм и на предно и на задно колело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) Ами куатро е ,пробвал съм и на предно и на задно колело.Ако си с торсен ще си първия дори в завода на алди казват че няма.Погледни само. Тва ми обира точките по надолу не коментира вече Е то какво остана проходимосттаНе само колега куатрото за разлика от предно или задно задвижване не е толкова фатално когато допусне грешка водача. Редактирано 14 Декември 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 На крик на колелца, вдигам задно дясно,качвам се пала ,1-ва пускам съединителя и колата тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ти въртел ли си се с куатро да видиш какъв филм е ? Не ти да го поднесеш, а само да се завърти. С 4х4 съм се вътрял така както със задно никога. По тръдно се завърта, но и по-трудно се овладява...Абсолютно съм съгласен с теб ,но точно това по трудното тръгване е важно при нормално каране.Инче не само куатро е всички 4х4 са така.На крик на колелца, вдигам задно дясно,качвам се пала ,1-ва пускам съединителя и колата тръгва.Имаш ли ръчен блокаж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 нали това е идеята на Quattro, да не те дава на канафки, стълбове,дръФчета и други такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ръчен не,имам EDL-което мисля,че върши същата работа.Ако не ти се вярва през свободно време ще снимам клип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Еее,един колега дето да е съгласен с мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Еее,един колега дето да е съгласен с мен.М да имено едл а ти помага да тръгнеш.Принципа е следния торсена предава въртящия момент към моста с по голямо сцепление.Е да ама за да сработи му е неободимо съпротивление.А когато си на крик такова липсва.А при теб едл а "хваща" колелото дето боксува и осигурява съпротивление зада сработи торсена.Но пък от друга страна спъва инерцията на колата няма пълно щастие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Timon Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Почвате да откривате топлата вода май....Вече колОлото открихме ли ?!Тия неща дет си ги обяснявате даже аз ги знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 (Редактирано) М да имено едл а ти помага да тръгнеш.Принципа е следния торсена предава въртящия момент към моста с по голямо сцепление.Е да ама за да сработи му е неободимо съпротивление.А когато си на крик такова липсва.А при теб едл а "хваща" колелото дето боксува и осигурява съпротивление зада сработи торсена.Но пък от друга страна спъва инерцията на колата няма пълно щастие.При мене има Редактирано 14 Декември 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts