ACE Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Абе тя и моята беше запушена ама не ми правила никакъв конденз!!! И аз съм на газ!!Твойта е специална Йовчо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Да на газ карам , и то къси растояния градско.Къде е тоя капак на клапаните за картерните газове.ALEXVAN е прав. Запушена ти е вентилацията на картера и мотора се дави в собственитеси г..на. Изкарай маркуча между възд. филтър и капака на клапаните и почисти "сметаната"от там .За по стари мотори е нормално зимата да задръстват този маркуч и затова трябва да сечисти по често. Покарай така и виж как ще е маслото ,не бързай да го сменяш. Дори и да тинадува леко в охл. система от гарнитурата ,въобще не е задължително да омеша маслото иантифриза. Но ако при студен мотор нивото ти е на чертата на двете половини на казанчето и при 90 гр. при отваряне изхвърля навън доста антифриз ,означава че е възможно вечеда има проблем с гарнитурата ,но в начален стадий. Следи си редовно освен маслото и нивото на антифриза дали спада постепенно.Ако не мърда ,значи с гарнитурата всичко е О.К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 То тази система за газовете трябва да е доста задръстена за да прави такъв конденз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 И ТОВА ОТВАРЯНЕ СЕ ПРАВИ С ЦЕЛ ДА МОЖЕ ДА ДОЛЕЕТЕ СТУДЕНА ВОДА.И пръсване на главата ...Абе нали говорим на работещ мотор да се прави тва, кво е нормално да излиза Охладителната система е под налягане – знаеш, че се качва Т на кипене. Като я олабиш, кипва и тръгва да излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chapai Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Моля, провери при работещ двигател като отвиеш капачката на гърловината от където сипваш маслото дали "духа" или "смуче". Ако не си сигурен, ползвай лист хартия дали ще залепне от вакуума за отвора. Че имам идея къде би могъл да е проблема. Преди това задължително добре почести всички отворчета и маркучлета във връзка с вентилацията на картера. ( Не ме гледайте така 0_0, при мен "смуче" (( BMW M40B16)) - и на мен не ми се вярваше...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) Моля, провери при работещ двигател като отвиеш капачката на гърловината от където сипваш маслото дали "духа" или "смуче". Ако не си сигурен, ползвай лист хартия дали ще залепне от вакуума за отвора. Че имам идея къде би могъл да е проблема. Преди това задължително добре почести всички отворчета и маркучлета във връзка с вентилацията на картера. ( Не ме гледайте така 0_0, при мен "смуче" (( BMW M40B16)) - и на мен не ми се вярваше...)За мотор на АУДИ това май не може да се провери. Още като отвиеш капачката и моторът почва да губи обороти, все едно се дави. Все пак тези мотори са на друг принцип, доста по-съвременни решения от тези в главата на едно БМВ Редактирано 5 Януари 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 5 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Оправи са , днес свалих въздушния филтър, тръбичката между него и двигателя беше пълна , изчистих е , както и сучко от кутията на въздушния филтър.Разкарах колата 20км. и сичко беше наред , маслото си е нормално ниво и чисто без грам пяна.Благодаря за помоща на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2009 А свали ли си капака на клапаните?Аз утре ще правя тая процедура - за да почистя филтъра за картерните газове - щото има яко мизерии - кремава пяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 Свален капака на клапаните - филтъра за картерните газове/задръстен отвсякъде/ изглежда така. Това са последствията след каране на газ, на къси разстояния със запушен филтър за картерните газове.Имам един въпрос - възможно ли е при таково състояние на филтъра/запушен много/ да се повиши разхода на автомобила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 Свален капака на клапаните - филтъра за картерните газове/задръстен отвсякъде/ изглежда така. Това са последствията след каране на газ, на къси разстояния със запушен филтър за картерните газове.Имам един въпрос - възможно ли е при таково състояние на филтъра/запушен много/ да се повиши разхода на автомобила?Малииии.... тя при тебе работата много дебела. Тази мрежа се води маслоотделителна ,а не филтър . Тоест целта и е да непозволява пряко попадане на масло в маркуча към филтъра. Според мене разхода е нормално да се повиши при това положение ,но според мен това чекараш на газ не е причината .Самия аз както съм споменавал карам целогодишно само на газ ,ноосвен малко "сметана" в маркуча ,такова чудо под капака нямам . Ако мрежата е забита наглухо ,съм срещал мнения че помага горелката .Ако обаче не е забита и се образува тази гадост в такива количества ,дано не се окаже проблема в гарнитурата на главата или не дай боже пукнатина . Не е лошо да ти замерят компресията на моторчетонякъде в нормален сервиз. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 Това се получава само зимата - лятото го няма този момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 Колега, ти ме хвърли в голям шок с тези снимки, та и аз пердаша само на газ, ама подобно нещо не съм забелязал... що не си направиш една промивка на двигателя с някоя добавка, гледам, че и самия капак е доста черен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 Аз го нямам тоя проблем за сега, но есента като сменях гарнитурата на капака старателно измих целия капак и маркуча от всички шитове.Ама тея снимки горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chapai Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 А аз те питах нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 Между другото аз такива отлагания не съм виждал при мен.Като го чистех имаше наслоено масло но с черен цвят.Абе масло и антифриз като се смесят не става ли тая бялата шит? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 И аз карам основно на газ и съм си сменял гарнитурата на капака на клапаните - такова чудо като това на снимките не съм виждал . Имаше само отлагания от маслото. Според мен също има някакъв проблем с гарнитурата на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 По принцип знаем,че зимата в големия студ и при каране предимно на къси разтояния се получава конденз.Възможно ли е това да е причината за това явление?При мен след първите застудявания се получи същото явление но само по самата капачка,нямаше по щеката нито се виждаше навътре да е омазано по този начин,и след едно по дълго каране няма нищо.Ако трябва да съм точен при първите студове по капачката имаше капчици вода(като изпотено).А какво е общото с карането на газ и тази пяна,защото аз не мога да схвана общото?А за проверката на гарнитурата,нямали да стане ако се надуе с въздух през отвора на свеща,ако прави балони в казанчето според мен няма какво друго да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 18 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2009 http://www.prista-oil.com/technical/produc...pid=74&l=bgКато подхвърлих темата прочистване на двигателя, защо преди следващата смяна не пробваш това, прочетох доста добри отзиви . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 19 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2009 С двете ръце съм за. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 19 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2009 Благодаря ви колеги - ще го пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2009 .......Какво стана колега ,беше ли забита нацяло мрежата в капака или не ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 21 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2009 През седмицата нямам време за колата - в събота пак ще свалям капака.Сега, като го чистих капака в неделя през мрежата въобще не се процежда светлина, сигурно е забита и много задръстена мрежичката - и най вероятно ще трябва да ползвам горелката както каза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 21 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2009 А някой може ли да ми каже как се сваля този капак и някакви тънкости около него да погледна как е положението при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 21 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2009 През седмицата нямам време за колата - в събота пак ще свалям капака.Сега, като го чистих капака в неделя през мрежата въобще не се процежда светлина, сигурно е забита и много задръстена мрежичката - и най вероятно ще трябва да ползвам горелката както каза.Това за горелката е може би най крайният вариант ,в случай че мрежата е като циментирана . Ако ползвашгорелка ,със сигурност ще трябва да пребоядисваш капака и при неумело боравене и локално прегряване ми се струва ,че може да се изкриви капака. За да провериш проходимостта на мрежата не е нужно да виждаш светлина през нея ,а просто да се забършинакрайника за маркуча и да се надуе с уста. Ако въздуха минава спокойно ,значи мрежата е проходима.Друг начин - палиш мотора и на празен ход вадиш маркуча от капака и гледаш дали духа от там . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2009 Ако позволите колеги, да ви оспамя темата, та преди известно време, когато сменях на колегата connor cane гарнитурата на капака на глапаните, профилактично проверих проходимостта на тази цедка. Мотора е АВК. Установих, че е доста затлачена, като прецених, че първо е редно да пробвам да я отпуша с някакъв препарат, прибегнах до кореселин. Варианта е подходящ САМО при свален капак. В противен случай гнязта отива директно в повдигачите и по разпределителния вал. Та налях половин шише в цедката, от вътрешната страна като за всеки случай запуших от другата страна с парцал. След 15 минути кореселина течеше като водопад през цедката.Така, че преди да използвате горелка, пробвайте с кореселин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване