Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да на газ карам , и то къси растояния градско.

Къде е тоя капак на клапаните за картерните газове.

ALEXVAN е прав. Запушена ти е вентилацията на картера и мотора се дави в собствените

си г..на. Изкарай маркуча между възд. филтър и капака на клапаните и почисти "сметаната"

от там .За по стари мотори е нормално зимата да задръстват този маркуч и затова трябва да се

чисти по често. Покарай така и виж как ще е маслото ,не бързай да го сменяш. Дори и да ти

надува леко в охл. система от гарнитурата ,въобще не е задължително да омеша маслото и

антифриза. Но ако при студен мотор нивото ти е на чертата на двете половини на казанчето

и при 90 гр. при отваряне изхвърля навън доста антифриз ,означава че е възможно вече

да има проблем с гарнитурата ,но в начален стадий. Следи си редовно освен маслото и

нивото на антифриза дали спада постепенно.Ако не мърда ,значи с гарнитурата всичко е О.К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тази система за газовете трябва да е доста задръстена за да прави такъв конденз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ТОВА ОТВАРЯНЕ СЕ ПРАВИ С ЦЕЛ ДА МОЖЕ ДА ДОЛЕЕТЕ СТУДЕНА ВОДА.

И пръсване на главата ...

Абе нали говорим на работещ мотор да се прави тва, кво е нормално да излиза :hilezh:

Охладителната система е под налягане – знаеш, че се качва Т на кипене. Като я олабиш, кипва и тръгва да излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, провери при работещ двигател като отвиеш капачката на гърловината от където сипваш маслото дали "духа" или "смуче". Ако не си сигурен, ползвай лист хартия дали ще залепне от вакуума за отвора. Че имам идея къде би могъл да е проблема. Преди това задължително добре почести всички отворчета и маркучлета във връзка с вентилацията на картера. ( Не ме гледайте така 0_0, при мен "смуче" (( BMW M40B16)) - и на мен не ми се вярваше...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, провери при работещ двигател като отвиеш капачката на гърловината от където сипваш маслото дали "духа" или "смуче". Ако не си сигурен, ползвай лист хартия дали ще залепне от вакуума за отвора. Че имам идея къде би могъл да е проблема. Преди това задължително добре почести всички отворчета и маркучлета във връзка с вентилацията на картера. ( Не ме гледайте така 0_0, при мен "смуче" (( BMW M40B16)) - и на мен не ми се вярваше...)

За мотор на АУДИ това май не може да се провери. Още като отвиеш капачката и моторът почва да губи обороти, все едно се дави. Все пак тези мотори са на друг принцип, доста по-съвременни решения от тези в главата на едно БМВ :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи са , днес свалих въздушния филтър, тръбичката между него и двигателя беше пълна , изчистих е , както и сучко от кутията на въздушния филтър.

Разкарах колата 20км. и сичко беше наред , маслото си е нормално ниво и чисто без грам пяна.

Благодаря за помоща на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А свали ли си капака на клапаните?

Аз утре ще правя тая процедура - за да почистя филтъра за картерните газове - щото има яко мизерии - кремава пяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свален капака на клапаните - филтъра за картерните газове/задръстен отвсякъде/ изглежда така.

dsc07333qi4.th.jpg dsc07332in2.th.jpg dsc07331rc0.th.jpg dsc07330fd7.th.jpg dsc07329up3.th.jpg

Това са последствията след каране на газ, на къси разстояния със запушен филтър за картерните газове.

Имам един въпрос - възможно ли е при таково състояние на филтъра/запушен много/ да се повиши разхода на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свален капака на клапаните - филтъра за картерните газове/задръстен отвсякъде/ изглежда така.

dsc07333qi4.th.jpg dsc07332in2.th.jpg dsc07331rc0.th.jpg dsc07330fd7.th.jpg dsc07329up3.th.jpg

Това са последствията след каране на газ, на къси разстояния със запушен филтър за картерните газове.

Имам един въпрос - възможно ли е при таково състояние на филтъра/запушен много/ да се повиши разхода на автомобила?

Малииии.... :hilezh::hilezh: тя при тебе работата много дебела.

Тази мрежа се води маслоотделителна ,а не филтър . Тоест целта и е да не

позволява пряко попадане на масло в маркуча към филтъра.

Според мене разхода е нормално да се повиши при това положение ,но според мен това че

караш на газ не е причината .Самия аз както съм споменавал карам целогодишно само на газ ,но

освен малко "сметана" в маркуча ,такова чудо под капака нямам .

Ако мрежата е забита наглухо ,съм срещал мнения че помага горелката .

Ако обаче не е забита и се образува тази гадост в такива количества ,дано не се окаже проблема в

гарнитурата на главата или не дай боже пукнатина . Не е лошо да ти замерят компресията на моторчето

някъде в нормален сервиз.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dsc07332in2.th.jpg

Колега, ти ме хвърли в голям шок с тези снимки, та и аз пердаша само на газ, ама подобно нещо не съм забелязал... що не си направиш една промивка на двигателя с някоя добавка, гледам, че и самия капак е доста черен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го нямам тоя проблем за сега, но есента като сменях гарнитурата на капака старателно измих целия капак и маркуча от всички шитове.

Ама тея снимки горе :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото аз такива отлагания не съм виждал при мен.

Като го чистех имаше наслоено масло но с черен цвят.

Абе масло и антифриз като се смесят не става ли тая бялата шит?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам основно на газ и съм си сменял гарнитурата на капака на клапаните - такова чудо като това на снимките не съм виждал :P . Имаше само отлагания от маслото. Според мен също има някакъв проблем с гарнитурата на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип знаем,че зимата в големия студ и при каране предимно на къси разтояния се получава конденз.Възможно ли е това да е причината за това явление?

При мен след първите застудявания се получи същото явление но само по самата капачка,нямаше по щеката нито се виждаше навътре да е омазано по този начин,и след едно по дълго каране няма нищо.Ако трябва да съм точен при първите студове по капачката имаше капчици вода(като изпотено).

А какво е общото с карането на газ и тази пяна,защото аз не мога да схвана общото?

А за проверката на гарнитурата,нямали да стане ако се надуе с въздух през отвора на свеща,ако прави балони в казанчето според мен няма какво друго да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Flushing.jpg

http://www.prista-oil.com/technical/produc...pid=74&l=bg

Като подхвърлих темата прочистване на двигателя, защо преди следващата смяна не пробваш това, прочетох доста добри отзиви .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През седмицата нямам време за колата - в събота пак ще свалям капака.

Сега, като го чистих капака в неделя през мрежата въобще не се процежда светлина, сигурно е забита и много задръстена мрежичката - и най вероятно ще трябва да ползвам горелката както каза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да ми каже как се сваля този капак и някакви тънкости около него да погледна как е положението при мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През седмицата нямам време за колата - в събота пак ще свалям капака.

Сега, като го чистих капака в неделя през мрежата въобще не се процежда светлина, сигурно е забита и много задръстена мрежичката - и най вероятно ще трябва да ползвам горелката както каза.

Това за горелката е може би най крайният вариант ,в случай че мрежата е като циментирана . Ако ползваш

горелка ,със сигурност ще трябва да пребоядисваш капака и при неумело боравене и локално прегряване ми

се струва ,че може да се изкриви капака.

За да провериш проходимостта на мрежата не е нужно да виждаш светлина през нея ,а просто да се забърши

накрайника за маркуча и да се надуе с уста. Ако въздуха минава спокойно ,значи мрежата е проходима.

Друг начин - палиш мотора и на празен ход вадиш маркуча от капака и гледаш дали духа от там .

:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако позволите колеги, да ви оспамя темата, :) та преди известно време, когато сменях на колегата connor cane гарнитурата на капака на глапаните, профилактично проверих проходимостта на тази цедка. Мотора е АВК. Установих, че е доста затлачена, като прецених, че първо е редно да пробвам да я отпуша с някакъв препарат, прибегнах до кореселин. Варианта е подходящ САМО при свален капак. В противен случай гнязта отива директно в повдигачите и по разпределителния вал. Та налях половин шише в цедката, от вътрешната страна като за всеки случай запуших от другата страна с парцал. След 15 минути кореселина течеше като водопад през цедката.

Така, че преди да използвате горелка, пробвайте с кореселин. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...