Jump to content

audi 100 quattro ACE


integrale45

Recommended Posts

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аха и колата ти на колко моточаса е :hilezh:

в смисъл?

казвам,че е работила на място,защото вчера бах детегледач,и докато си сменям баласта колата работеше.че детето беше вътре,отделно спширане за цигари вестници .еконт и др колата не съм я гасил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в смисъл?

казвам,че е работила на място,защото вчера бах детегледач,и докато си сменям баласта колата работеше.че детето беше вътре,отделно спширане за цигари вестници .еконт и др колата не съм я гасил

пази детето,сещам се като бях ученик ни учиха да караме мотокари и там ни казаха че разхода се изчислявал не колко гори на 100 км а колко на час/това е извън темата айде от вас да мине/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако можех да изчисля на час,щах да знам реално разхода на 100км,е на тази сутрин запалих в 7.45,а в колата качих жена ми и детето в 8.05,защото гледам на климатроника вътрешната температура и докато не стане поне8-10 градуса не качвам детето.Все пак навън ми показва -14.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде и кога ви е срещата?

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=19037&st=720

ти имаш ли АГУ

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този двигател не е препоръчително, всички които са на газ с него имат проблеми. А ако някой няма, нека сподели.

Карам само на бензин и нямам грижи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблеми на газ-много добре върви,НО на бензин не карам,защото за да ми работи на газ трябва да махна клапата на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този двигател не е препоръчително, всички които са на газ с него имат проблеми. А ако някой няма, нека сподели.

Карам само на бензин и нямам грижи :blink:

Баща ми е с АСЕ на газ - никакви грижи. Работи идеално и на газ и на бензин. Е за да има стабилни ниски обороти и на газ и на бензин съм му приложил "кран технолоджи" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми е с АСЕ на газ - никакви грижи. Работи идеално и на газ и на бензин. Е за да има стабилни ниски обороти и на газ и на бензин съм му приложил "кран технолоджи" :hilezh:

Точно това имах в предвид. Който знае повече за разрешаване на проблема нека да сподели по-подробно за колегите на газ :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми е с АСЕ на газ - никакви грижи. Работи идеално и на газ и на бензин. Е за да има стабилни ниски обороти и на газ и на бензин съм му приложил "кран технолоджи" :rolleyes:
ето още един колега доказва колко е изобретателен българинът, това италианец няма да може да го измисли те гледан само на компютрите каквмо пише Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.решението на ACE е реглажен кран техноложки 8-9 при средна скорост извън-градско на газ стабилни обороти на газ и палене студен мотор само на бенз/!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета,ако някой може да постне някое линкче , за да прочета колко му дават/официално/ на това АСЕ като излезе от завода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета,ако някой може да постне някое линкче , за да прочета колко му дават/официално/ на това АСЕ като излезе от завода

За A6 quattro avant извън града - 7,1 при скорост 90км.; 9,0 - при скорост 120; градско - 12,7; бензин H95 - от германия. С нашия, Бог знае колко. Имайте в предвид колеги че това е минимума от производителя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За A6 quattro avant извън града - 7,1 при скорост 90км.; 9,0 - при скорост 120; градско - 12,7; бензин H95 - от германия. С нашия, Бог знае колко. Имайте в предвид колеги че това е минимума от производителя!

Абе горе доло е така,само ако можеш да дадеш директния линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе горе доло е така,само ако можеш да дадеш директния линк.

Това е от книжката на производителя. Линк не знам, ако някой друг знае, да помага :machkaputt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече съм спокоен за мойта,въпреки, че не е куатро- с 50/50 -нормално каране/сменяне на предавките на 3000 об/ и цедене до 6000 об

лятото над 13л/100 не качи :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече съм спокоен за мойта,въпреки, че не е куатро- с 50/50 -нормално каране/сменяне на предавките на 3000 об/ и цедене до 6000 об

лятото над 13л/100 не качи :flehan:

Как при номално каране сменяте предавки на 3000rpm, :D струва ми се твърде виоко.Аз лично като карам нормално сменям между 2000-2500rpm а като бързам на 4500-5000rpm.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как при номално каране сменяте предавки на 3000rpm, :blink: струва ми се твърде виоко.Аз лично като карам нормално сменям между 2000-2500rpm а като бързам на 4500-5000rpm.

При АСЕ е така, тоя сешуар ако му сменяш на 2000 оборота предавките ше загасне. :flehan: Нема толко тъп мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как при номално каране сменяте предавки на 3000rpm, :steinigung: струва ми се твърде виоко.Аз лично като карам нормално сменям между 2000-2500rpm а като бързам на 4500-5000rpm.

3000 са оборотите при които усещаш, че тамъън ще тръгва да върви колицата както си трябва ,но без да се гавриш

KYPO,кво му е тъпото на мотора,че не разбрах :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При АСЕ е така, тоя сешуар ако му сменяш на 2000 оборота предавките ше загасне. :hilezh: Нема толко тъп мотор.

Не можеше да не "минеш" от тука, как следиш всички теми :flehan: работа да ти беше не знам дали би се справил по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...