Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Няма нужда да ходите. Ето ви линка

http://cms.bg.audi.at/bg/images/modelle/ex...ks/gross/94.pdf

и

http://cms.bg.audi.at/bg/images/modelle/ex...s/gross/105.pdf

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нищо не рабрах аз от тази промоция.

Скоро сменявах масло+всички филтри+спирачна течност+чистачки и както винаги 900 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kато гледам за 4.2 FSI няма никаква промоция. Единствено антифриз и спирачна течност.

При 2.0 TDI e евтинията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на два пъти ми отказваше да даде контакт/запалване и изписва на VAS диагностиката: Steering Column Lock Actuator - Defective.

първият път никой не разбра как запали (бях в провинцията), вторият ми изчистиха грешката и колата си пали всеки път нормално, но някой ден пак ще откаже...

затова ми казаха, че със смяна само. Прото въпросното моторче е заедно с кормилната колона.

Влади, сега ти виждам поста. Без да искам да ти развалям настроението - не е било нужно да сменяш нищо друго, освен... акумулатор. Това е много стар и добре известен проблем при VAG. Новите пасати и 4F страдат доста. Дано не се окажа прав, защото ще трябва да смениш и него. Има инженерен бъг при проектирането на захранването на Column Lock-a и се активира при най-леките спадове в акумулатора. Обикновено този проблем е съпроводен с регистриране на грешка, че алтернаторът не зарежда както подобава (също невярна). Совите не са това, което са :hilezh:

Все пак, ако се случи пак да не иска да ти "отключи" и даде на контакт - даваш ток/сменяш аку и палиш от раз. После изтриваш (пак) грешката и не го мислиш повече.

Ама кат не питаш... :angry:

П.С. М/у другото на хората в софийските Порше-та този проблем им е ОТЛИЧНО известен, но се правят на луди. Преди две седмици мой приятел се беше запътил в Изток да дава 1200 лв за смяна на кормилна колона на Пасат, но го озаптихме.

Test the battery.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, сега ти виждам поста......

:hilezh:

Тема имам при това доста дълга

ако имаш време прочети я и кажи какво мислиш!

В момента съм с трети акумулатор. Първо като ми спретна този номер смених оригиналната Varta пак с Varta, но масово произвежданата със същите параметри. След което стана въпрос за акумулаторите и ходих мерих и казаха, че всико е наред. Втори път ми направи този номер с паленето и тогава констатацията бе, че съм за смяна на кормилна колона. Ходя на две места едновременно (Порше и Жоро). Накрая въпреки, че нямаше нужда си продадох новия акумулатор и си купих оригиналния. Проверих и сервизната акция за ъпдейт на системата - правена е през 2007. Сега смених колоната.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата е всеизвестен, сменя се кормилен прът с компютъра за запалването, там са отделни и не може да се смени само кормилен прът. Тъпо или не към 2 бона мисля е операцията и малко още. На 4F няма такъв проблем. Въобще в Ауди. Сменя се софтуера на кормилния прът ако си с безключово запалване, ако ти пада акумулатора ( не е старата сервизна акция от 2006 г., става дума за нещо ново). Проблема може да е в хлабава маса, примерно в краката, т.е. не добре стегната, но лично мое мнение е че даже и след пристягане има вероятност пак да се покаже проблема. Затова преди подмяната на кормилен прът, аз лично бих проверил- стегнал масите, връзката отдолу на кормилния прът _ двете букси и тогава бих сменял... кормилен прът. Много е неприятно да смениш стара работеща част ...нахалост. Но в случая се надявам горните неща да са проверени. Спомням си имаше тема и за някаква проблемна маса на твоята кола. За какво беше че не помня случая вече добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата е всеизвестен, сменя се кормилен прът с компютъра за запалването, там са отделни и не може да се смени само кормилен прът. Тъпо или не към 2 бона мисля е операцията и малко още. На 4F няма такъв проблем. Въобще в Ауди. ...

Благодаря за мнението. Подейства ми позитивно :steinigung:

масите (тези в краката, тези отстрани ,двигателната на рога и други) са проверени - наред са!

При Пасат наистина кормилната колона е към 2000лв, защото вървяла с комфорт модула, а при ауди той е на друго място. Тези дни ще я тествам ежедневно и ще стискам палци да не ме предаде пак :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те вече май ти предложиха де...

Ти лаптопче нямаш ли? Или излезе, че VAG-Com/VCDS не хваща тази грешка?

Един пиратски кабел е сто и нещо лева, работата със софтуера, поне до ниво прочитане и изтриване на грешки е елементарна. Лаптопът си го нося на път за собствено успокоение. Някак си няма да ми е кеф на 500км от нас да ми светне някоя лампа и да не знам защо и дали мога да продължа, особено пък на 4F, където явно нещо такова може да спре цялата кола...

Макар че, това в моя случай води до затъпяване. Сменях крушка на стопа на Голфа и явно по някакъв начин съм окъсил лапичката на осветленито в багажника. Затаврям си всичко, затварям капака, натискам бутона на дистанционното за заключване, но не сработи. Качвам се в колата, борд компютърът пищи, че багажникът е отворен и си помислих, че се е развалила машинката на централното в багажника, което е често срещан проблем при Голф и макар моят да е малко километри и да беше малко вероятно почнах да го псувам. Изтичах за компютъра, диагностиката казва, че няма комуникация с модула на централното(или remote control модула). Първа проверка при тази грешка-> провери бушоните :steinigung: Е, бушончето за осветлението в купето и багажника, което явно служи и за въпросния модул беше изгоряло. Та така де, диагностика на бушон с лаптоп и VCDS :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и схеми ще трябва да си носи, и пробна лампа :steinigung:

Дано всичко е наред само

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само с VAS става. Другите като Vag com не хващат проблема. И това сме коментирали. Абе с две думи кола-бомба. Казва не и край, ама съм и вдигнал мерника вече :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то най добре влади да може човек да си наема готини коли за уикенда

ако те устройва метрото ежедневно в софия, ти трябва една кола само 50-на уикенда в годината под наем

но па можеш да и скъсаш гъза и да не ти пука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако те устройва метрото ежедневно в софия, ти трябва една кола само 50-на уикенда в годината под наем

но па можеш да и скъсаш гъза и да не ти пука

Не, този вариант не ми харесва. Искам да имам все пак някаква кола, ей така за тръпката.

Незнам за вас, но аз очаквам колата пак да ме остави някъде. Нямам и никакво доверие вече. Прсото не съм имал кола, която да не ме остави на път, при това по няколко пъти. Единствено винаги имам късмета да е на сравнително подходящо място, но това е до време.

Според вас време ли е да я разкарам? незнам какво да правя. То ме е страх да тръгна на път вече, камо ли някъде в чужбина :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас време ли е да я разкарам?

Много я жалиш тая кочина. Подпукай я с 200+ половина час без прекъсване да и вземеш страха. Колата е като жената, колкото повече я коткаш, толкова повече ти се качва на главата.

ПП: Да ме простят аудитата че ги сравнявам с жени :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

това в скрит подтекст означава да ми вземат книжката, нали?

или да я правя тотална щета :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии, ако имаш възможност да я смениш за чисто нова с 3.0TFSI давай :hilezh:

В противен случай мисля, че в тази кола има още доста живот.

Дори е впечатляващо, че толкова много електроника и хай-тек джаджи успяват да работят заедно (почти) безпроблемно.

Всяка кола, на всякакви километри може да те остави на пътя, може...

И на sky колата го беше оставила на пътя, в Европа, поради грешка в сервиза.

Колко ли потенциални проблема могат да накарат 4F да остане неподвижда статуя от раз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз затова ви питам!

това не си е работа да си мисля къде ще ме остави

нямам възможност да я сменя с нова такава. Имам възможност за нова кола до 50000лв или за всякаква стара до тези пари.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това в скрит подтекст означава да ми вземат книжката, нали?

По тъмно няма да спираш на вдигната палка, а на магистрала още по малко :hilezh: За да купиш кола, когато пазара на автомобили е "скъп" и да я продадеш, когато е "ефтин", означава, че или си милионер или си малоумен. Така и така си я стегнал тая кола вземия я подари на някой и вземай следващата за стягане, или пък си купи едно ново, рено, тойота, мазда, фият да ти се смеят всички.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, но става въпрос за пари, а аз говоря за това, че искам кола на която да разчитам. На ауди втора употреба се убедих многократно, че немога да разчитам. Това е. Кажи го късмет, карък, както искаш.

Нали не смяташ, че и да я задържа още година две ще спечеля нещо от нея. Не! даже ще загубя още повече.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не го мисли толкова, че едва ли не да си го просиш.. баща ми първият и единствен когато му светна лампата за DPF я напсува и се ядосваше, че си е сложил таралеж в гащите, които трябва да го извежда постоянно на 15 минутна разходка, вместо кученце, само че за близо година тази лампа светна веднъж и сигурно вече е забравил какво е DPF...

Виж какво ще стане с акцизите, възвръщането им, новите екотакси и т.н. пък тогава го мисли. За 50 000 не мисля, че има нова кола, която да радва така вътре и вън колкото А6. Втора ръка има...А6 на по-малко километри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз затова ви питам!

това не си е работа да си мисля къде ще ме остави

нямам възможност да я сменя с нова такава. Имам възможност за нова кола до 50000лв или за всякаква стара до тези пари.

Ще си дойдеш пак на маздата. Или голф гетеи. Има горе долу избор за тия пари. Само тоя път не си купувай голяма кола, очевидно още те кефят дръпките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...