Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

То времето ще покаже. Сега ще я карам всеки ден и ще я тествам.

цоцко, какъв е този ъпдейт на перките на радиатора? казаха ми колегите ти, че не ми е направен. В какво се изразява евентуалният проблем?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Падане на акумулатора, но досега не съм видял такава кола. Перките се захранват постоянно с два дебели кабела, плус и маса, а сега вече се захранват през 2 релета, т.е. режи се силовия плюс към двете перки и се прекарва през 2 релета. Това е " ъпдейта". Излиза на всички А6 до около 2008. Вчера видях 2 год. Олроуд, 3,2 бензин първата А6 без тази акция. Къде е разликата не разбрах, може би трябва да погледна ел. схемата му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, не залитайте по безмислени спорове. Дайте ми някакъв съвет на мен и за моята кола :respekt:

Аз ти казах още в началото на проблема ти да смениш акумулатора с оригинален и да си караш. Кормилната колона я смени ненужно.

Вкарвай редовно колата да я преглеждат и проверяват за грешки и няма да има изненади.

А тоя Жоро дето ходиш при него можеш да го забравиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой има ли логично обяснение, ако е акумулатора причината?

carlito твърди, че акуто трябва да е оригинално в противен случай има проблем. =Alex= каза, че трябва акумулатора да се смени и колата тръгва. Жоро каза, че акумулатора не е проблема. В Порше като им казах каква грешка е записала потвърдиха, че трябва да сменя кормилната колона и че имали няколко подобни случаи.

Якоб, цоцко, кажете някакво логично обяснение или предположение

Ако първият път, когато ми отказа да запали причината е била поизхабен оригинален акумулатор, то защо колата отказа да даде контакт при подаване на ток от бус, при презареден акумулатор и при поставянето на чисто нов неоригинален акумулатор със същите параметри. След това мистериозно колата запалва....

Вторият път когато отказа, буквално преди 5 минути я бях спрял от движение. Какъв спад на акумулатора може да има в такъв случай?

Да не би всичко да идва от алтернатора и той да прави някакви магарии. Може ли да се провери или смени нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора няма голямо значение в случая. Важното е да е мощен ( над 90 АЧ) и добър производител. Ауди работи с 3 различни производитела. При подаване на ток с външен източник най често на тези коли:

1. Няма полза , защото изтощения е закачен и пада общото напрежение

2. Много голяма вероятност да се изгори нещо, някой модул, компютър - сменял съм например на 4,0 дизел единия комп - беше 3 500 лв. Много положително

На тези коли не се подава ток, а се зарежда или сменя акумулатора

И сега какво, да нямаш пак проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

И сега какво, да нямаш пак проблем?

Нямам още, обаче ме е страх да я изкарам на дълго.

Просто немога да се отърся от чувството, че ще откаже пак.

Иска ми се да знам какъв е проблема и да я проверя (стига да знам как и какво) и някой да каже, че няма да се повтори това. Ама такъв човек няма. Мненията тук несъвпадат и това ме притеснява.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имаш проблем. Щом масите са проверени, въпреки че на тях залагам под 5 процента. Щом е тази грешката, трябвало е да се смени кормилния прът. В него е и компютъра за запалването и отблокирането на кормилния прът, така че СПОКО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко в друга насока...

Предни накладки на 30 000км... имат леееко доловимо износване :D :D :D

016459193-big.jpg

Дискът е ръждясал от известно време стоене :steinigung: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе к,во прави тоз Вертер, успокои ли се?

verter цял ден обикаля из снежна София. Кефя се на квадрото, макар че трафикът ми помрачава част от удоволствието. Сутринта 5км за 55минути. Това трябва да е достатъчно убедително за ситуацията. Имам единствено шанс за бърз старт ако се падна пръв на светофара.

Доволен съм много. Колата пали, върви, спира какво повече да искам.

Якобе, определено ме успокои и сега не мисля за паленето. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм карал куадро на сняг. Лична кола Рено Меган с предни теглещи. Абе на сняг е добре, с нови гуми винаги е така. После дано някое куатро ми срещне пътя , сигурно е много добре на сняг, няма начин. Само късмет да има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта 5км за 55минути.

За тебе дясна лента и насрещно няма ли :) Пък и нали пишеш че си на метро - аз откакто съм на метро грижи и ядове нямам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...даже бях в бързата "бус" лента.

Снощи като видях как трупа не съм спал от нетърпение да подкарам колата. Нямаше как да пропусна заледената обстановка. Голяма тръпка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път като се връщаш към Карлово и има сняг се качи на картинг пистата до Сопот - тогава ще видиш кво е кефа (цял ден седя на бюрото и си мечтая да бях там а не в София) :) .Ако не я знаеш звънни да те опътя.Откакто я научих видях кво е кефа на снега и ръчните :lol:

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам я пистата на отбивката към сопостското Кале е. Кофтито е, че зимно време не стъпвам в Карлово. Трябва да се засечеме с теб някога. Ако идвам случайно ще ти звънна да покажеш какви умения си придобил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някъде имаше скоро статия, мисля от Гризли или Фори, как да се бъзикат майстори. Става дума за термини за налягане на турбо, нещо в барове, пси и т.н. Може ли някой да ми даде препратка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко в друга насока...

Предни накладки на 30 000км... имат леееко доловимо износване :lol::):lol:

016459193-big.jpg

Дискът е ръждясал от известно време стоене :hilezh: ...

Много малки спирачни апарати за А6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някъде имаше скоро статия, мисля от Гризли или Фори, как да се бъзикат майстори. Става дума за термини за налягане на турбо, нещо в барове, пси и т.н. Може ли някой да ми даде препратка

Заповядай !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, много. Статията е страхотна. Колегата има много добри познания в областта на химията и физиката и това ме кефи много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, много. Статията е страхотна. Колегата има много добри познания в областта на химията и физиката и това ме кефи много

оооо Жорката е уникален. Много ценен човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Народе, ужасно ми се потят стъклата и пощурявам. Филтрите на клима-та са си ок (около 3-4 хил. км, карани предимно на вътрешен кръг).

Например колата е карана час-два. Топла, всичко си е ок. Спирам за 10 мин. (изгасвам я, де), влизам, всичко е ок, но секунди след запалването съм като в каца с мляко. И и трябват поне 15 мин да си "изчисти" поне челното стъкло. Климатроника е в режим Ауто. Настроен да вее на челното стъкло не прави нищо в повече. Компресорът, разбира се - е включен (ECON OFF). Някакви идеи?

И друго - УЖАСНО ме дразни покъртително бавното загряване на този двигател. Умирам от студ, половин час каране и трябва и стига малко над половината. Не е истина просто. Доста ме дразни това, особено след като седнах на едно Инфинити ЕХ37, което за буквално 2-3 мин работа на място (без дори газ да му е давана) кротко си закова стрелката на 90 градуса. Колегите с TDI-тата, как е при вас подгряването на чая?

@carlito, интересно ми е при теб бензиновата за колко загрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...