Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз имах подобна драма с нивото на маслото, изглеждаше ми доста над максимума, но се оказа, че щеката маже като я вдигам и лъжеше. Мисля, че източих около 500 мл. и на другия ден ми даде сигнал за ниско ниво. Като загрее на място и я изфорсираш, пуши ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свещите са ок, имаш запушен ЕГР и този пушек се казва diesel cold smoke. Качи teamviewer и ми шерни екран да ти направя една бърза дистанционна диагностика.



Като запалиш клати ли мотора или почва да работи равномерно без да мени изобщо оборотите докато си на P?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята така изпушваше първоначално и бяха прекъснали четири подгр.свещи. Записани грешки за тях нямаше!

Е как разбра, че е от тях, като е нямало грешка?

Някакво мнение имате ли по тази тема: http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=3825

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свещите са ок, имаш запушен ЕГР и този пушек се казва diesel cold smoke. Качи teamviewer и ми шерни екран да ти направя една бърза дистанционна диагностика.

Като запалиш клати ли мотора или почва да работи равномерно без да мени изобщо оборотите докато си на P?

Малко го разклаща. Имам чувството, че го прави докато заработят и 6-те цилиндъра нормално. След това не мени обороти. Като цяло пали една идея по-трудно/мудно от преди. Но не забива докато пали - да спре за секунди и да продължи. На място след изфорсирване няма пушек.

 

От изгорели свещи прави ли този номер и сега в студеното да пали по-трудно? Свещите са си оригиналните и не са сменяни.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!От седмица имам А6!Търсих из темата нещо за парктроника.Отпред не реагира.Някакви предположения?

Връзване с кабел, трябва да си покаже болката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега няма как...твърде късно и студено. През седмицата ако си свободен. Трябва да видя дали и нета от телефона ще върви достатъчно бързо. Но ако ми кажеш, къде да погледна и на кои канали утре ще я закача пак.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как разбра, че е от тях, като е нямало грешка?

Правеше го само на първо палене за деня и като ги замерих: четирите бяха между 200 и 500 ома.

Някакво мнение имате ли по тази тема: http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=3825

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези нашите коли имат ли опцията: на задна да свалят страничните огледала?

Аз нямам памет, но съм фейслифт. Струва ми се че не всеки път го връща в същото положение обаче и така и не го използвам...

Enabling reverse mirror tilt on cars without memory seats: Go to module 52 Door Elect, Pass., Long Coding, Byte 4. If the byte has value 40 (cars without electrically folding mirrors), change it to 4C. If the byte has value 50 (cars with folding or folding/dimming mirrors), change it to 5C. Afterwards when reversing and the mirror knob is in passenger position the passenger side mirror will tilt while on reverse to better show the curb. Without memory seats it is currently not known if the tilt can be adjusted, it seems to default to a standard amount according to reports (see links below, thanks to EuroDan and Unisurfer). It was reported by -V- (here in Finnish: http://www.ultimatevw.com/keskustelu/index.php?cmd=aihe&id=10753&sivu=185) that 4C won't work in some cars, but value 44 instead does. This probably has to do with equipment levels. Ross-Tech has updated their VCDS/VAG-COM software data to include relevant bits with descriptions, so you can more easily try different combinations.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не го връща, затова я спрях екстрата, трябва да имаш харизма като екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сменям свещи. Ако не се оправи ще се логнеш да видим какво ще излезе.

 

В тази тема споменават за MAF сензора. Моят проблем е абсолютно същия, като на този с БМВ-то.

 

https://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=89039&t=89039

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи дебитомера и запали студена колата и кажи дали ще тресе.

Без дебитомер ще си по МАП сензор дозирането на нафтата, ако спре да тресе - ъпдейт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пушека трябва ли да изчезне след като изключа дебитомера? И какво се ъпдейтва в случая?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто разкачи дебитомера и запали и кажи как ще работи. Без дебитомер smoke limiter-а е по MAP сензор, а не по дебитомер. Демек без дебитомер автоматично се изключва ЕГР-а и елиминираш евентуалната причина в едно от двете. Преди да ходиш да дадеш 500лв за дебитомер, пробвай това.

Ъпдейтва се моторния компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест да сменям свещи като за начало.

Замери ги с мултецет, трябва да са до 1 ом.

Ако са в тази стойност търси другаде и  Стефан да помага :respekt:

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, изключих дебитомера и запалих. Имаше леко син пушек, но определено по-малко от предните дни и само от единия ауспух. Вчера беше от двата и осезаемо повечко от днеска. Възможно ли е от по-топлото време? Работи около 30 сек така. Мотора запали нормално, както с включен дебитомер. Изгасих и включих дебитомера и запалих. Нямаше пушек и изфорсирах. С включен дебитомер при изфорсирване излезе малко син пушек при първото изфорсирване само. Загасих и изключих дебитомера пак. Паля и пак няма син пушек. Изфорсирах няколко пъти не излезе син пушек, а по-скоро черен пушек. Но беше малко. Всичкото това става за около 2 мин. При първото палене колата въртеше малко повече спрямо последващите запалвания.

 

Някакви данни мога ли да логна? 13-14 канал на двигателя какви стойности трябва да показват и в движение ли се мерят само?

Изобщо от този дебитомер може ли вади син пушек?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там нищо няма да ти каже на 13 и 14, логни 1-ви и 3-ти канал и качи лога тука. Вади пушек заради затлачен колектор или ЕГР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...