Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Онзи ден от София за Благоевград се опита да ме рутне от голямото колело не през магистралата, а през центъра на града и после по някакъв стар път успореден на магистралата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой пробвал ли се е да си подкара телефона на MMI 2G екрана? Като гледам варианти за video interface-и има бол. Определено navigon-a ще се справя доста по-добре от стандартната навигация. Иначе единственото тегаво нещо е да се изтегли композитния кабел от багажника до жабката... че доколкото знам тв тунера е там.

По-нататък сигурно ще го пробвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,при мен пак се появи проблемът с несветещата стрелка на уреда за измерване на температурата-предложете ми майстор ( по възможност в Пловдив).....ако ли не ще дойда до София...много ме дразни това само тази стрелка да не свети-стои като кръпка и искам да я оправя .

Редактирано от PokupkiBg.com
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, възможно ли е VAG кабела, който ползвам да не е читав и затова да нямам достъп до някои системи, като например Parking Assistance . Общо взето вчера се опитах да си отключа някои работи и когато се опитвах да кодирам нещо, даваше 31: Request out of reach. Успях само да си подкарам скритото меню, но визуалния парктроник и войс контрола, не. Отделно като дадох auto scan, даде грешка на бая модули (на някои си пишеше, че не може да се върже с тях, лог-а обаче остана на лаптопа в нас...), но в същото време онзи ден беше при майстора и грешки нямаше, така че предполагам е от кабела, но все пак исках да питам преди да взема нов. Специално и Parking Assistance даваше грешка, а си работи перфектно (ESP-то също изписка на DIS-а, ама и то си работи...)

 

Също така исках да питам, има ли начин парктроника да се настрои да се пуска автоматично при движение на автомобила под 10км/ч, а не само като дам на задна или натисна копчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от кабела, а просто имаш модул, който не поддържа функцията. Специално за парктроника сме го дискутирали десетки пъти. По втория въпрос - не, най-малкото защото като се наредиш на светофара и като ти се включи парктроника не е много гот :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Проверих го модула и го поддържа, поне според парт номерата, които беше постнал на сайта си (все пак ще проверя отново довечера). Що се отнася до парктроника, на бенца ми е точно обратното. Работи си постоянно и ако ти пречи го изключваш от копчето. Така ми е доста по-удобно и честно казано за 2 години ми се е наложило да го изключа 2 пъти, когато е имало голямо поток на хора измежду колите и естествено не спира да пищи.

Иначе си помислих, че от кабела, защото на Auto-Scan-a пищи че не може да се върже с Parking Assistance модула и вади грешки.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. да му вярвам на кабела?! Щото оня ден беше при майстора и не вярвах че за 200-300км могат да излязат толкова грешки, а при него всичко беше чисто.

 

 

kainy иди си флашни ЕКУтата на мотора и на скоростната. ЕГР-а е затапен...

 

 

Това къде мога да го направя?

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малка циклова порция на празен ход, ако дюзичките подпикават. Някакво играене на оборотите фиксира при темпомата, като променя нещо по ЕГР-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Флашовете в Ауди. Майстора ти явно не е в час с аудитата, за да не може да хване ЕГР-а.

 

То всъщност не се ли шутнираше (заобикаляше или както там се води) EGR-a и дали да не го направя. Ако не се лъжа трябва и да се ремапва колата, което надявам се може да се направи без да се повишава мощността, както нормално се прави, че не ми трябва на този етап.

 

И понеже подобни простотии са правили в Балканстар... В София Запад ако отида с махнат EGR ще се правят ли на интересни или не им дреме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR-а се спира с winOLS. Ако го шунтираш с монетка или капачка от буркан ще даде грешка веднага. След като си флашнеш моторното ЕКУ, тогава си спри ЕГР-а софтуерно, защото, ако го направиш сега и флашнеш ще се изтрият промените, които са направени, демек спирането на ЕГР. Без ЕГР ще ти намали с една идея пушека на празния ход, ако пуши и ютото, което излиза отзад :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А понеже така или иначе явно ще ходя до Ауди... Да си флашна ли и скоростната кутия (ако вече не е флашвана), че четох доста смесени мнения по въпроса. Някои са доволни, други не и то най-вече от адаптацията ако не се лъже. И също така ако съм чел правилно има и ъпдейт на DIS-а (таблото), който не знам дали го правят в Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парктроникът ми пищи постоянно-повреден е??? единият от датчиците е ,,потънал" навътре в бронята...Как се отстранява проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми датчика трябва да се постави на мястото му. Не мога да кажа със сигурност дали има достъп през багажника или трябва да се сваля бронята. В който и да е случай просто трябва да наместиш датчика в леглото му, а ако то е счупено, естествено ще трябва да го залепиш... Не го бави много, щото от там влиза вода и повече бели могат да станат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...