Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Здравейте колеги,

някой от вас да е имал проблем със внезапна загуба на звук от всички говорители от левите или десните врати?

Нещо намокрено може би? Или разхлабени/откачени букси някъде?

P.S: възможно ли е да е от акумулатора? Днес слушах повечко музика и той е на 60%...

Може би компа включва енергоспестяващи функции?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Редактирано от trackersoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Може ли някой да ми каже как с VAG-COM да активирам бутона за гласовия набор от волана?...когато го натисна и ми изписва че бутона не е инсталиран?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4F и 20-ки май вече идва много, поне да беше А8. Сигурен съм че колегата няма да ги изтърпи дълго.

Вчера гледах RS6 4F с 20-ки и стояха чудесно и много естествено (титаниева джанта с 5 разделени на три лъча спици, мисля че е за Q).

Но може би RS-ката има раздути калници, не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има да, и то доста... 20-ките не са лоши, на пичагата само размера на гумата му е куц, ама явно на такова ниво му е математиката...

Тясна и ниска гума на голямa джантa...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже как с VAG-COM да активирам бутона за гласовия набор от волана?...когато го натисна и ми изписва че бутона не е инсталиран?

http://www.audienthusiasts.com/VagComTelephone.html

Аз го пробвах миналата седмица, но не успях да го подкарам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май просто всеки в тоя форум си кара 4 ф ката ... никой не налива пара за тунинг ...

само не харесва че ми сипвате ....

Изчитането на безкрайните теми ще промени мнението ти в друга посока, слагането на джанти едва ли е най-добрият тунинг. Минал съм през 4 комплекта и точно размяната на джанти никога не съм смятал за тунинг.

Сипват ти заради размера на гумата и това че джантата не е оригинална.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на какво може да се дължи едно по-шумно тракане при подаване на газ в ниските обороти? След това се оправя, а по-късно се оправи и на ниските. Идеята ми е да не е симптом на нещо затръгвало...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква нафта джъткаш? Аз откакто съм е купил, а това са вече над 100К Км зареждам само шел випауър. В началото пробвах и другите нафто, но тази най-ми се нрави.

Чукането може да е от порциите гориво впръсквани при ниски обороти, а те може да са различни според състоянието на всяка дюза. Даже не точно порциите а образуваната от разпръсквача мъгла. Чука и от голям аванс.

Чипнат ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В обратен ред :)

Не съм.

Карам с omv обикновен или max motion - редувам ги.

Може би ще трябва да ги правя нещо тези дюзи. Дали не е от тях? Преди време една-две ми бяха с показатели -40.0ms, -50.0 на каналите 70+ дето се гледа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audienthusiasts.com/VagComTelephone.html

Аз го пробвах миналата седмица, но не успях да го подкарам

Благодаря,колега,при мен стана и работи перфектно.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракането прави ли го когато не си в движение? Аз имам подобен симптом - при студен двигател/скоростна кутия и шофиране с около 70-80 км/ч (спускам се от Бояна по бул. България например), обикновено съм на 5-а предавка, при отнемане на газта, и след това леко погалване на педала на газта се чува тракане все едно карам друг, некултивиран (стар) дизел, а не мекия звук на шестака. Ако натисна съвсем леко по-силно педала на газта, звука се оправя. Имам чувството, че не е от двигателя, а по-скоро от скоростната кутия, все едно "откача" и после не успява да "закачи". Прави го само в движение, на място не съм успял да изкарам този звук. Най-често се оправя като покарам малко/позагрее двигател/скоростна кутия. Прави го също и по баир, най-вече на 5-а предавка, когато отнема газта и отново подам. Все едно не зацепва скоростна кутия веднага и се чува един такъв тракащ звук, все едно карам дърт дизел.

 

P.S. Карам само и единствено с Maxx Motion Diesel, никога не съм си замервал дюзите, ако може някой да посочи инфо как става - дали в движение, дали на място и т.н. как точно се прави...

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията са -40 -50, а каналите над 70ти. Не исках да ги изброявам. Възможно ли е тракането да в от дюзите?

 

да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз с още едно въпросче. Преди време писах как при палене някой път върти много по-дълго от нормалното. Преди ден-два забелязах, че като е запалена и се включи някакъв друг ел. консуматор (стъклата примерно) и е на габарити, светлината от фаровете леко намалява и пак си се нормализира. Също като е отворена вратата и цъкна централното заключване/отключване лампата отдолу на вратата рязко намалява и после пак се оправя. На заминаващ акумулатор ли мирише? Battery level-a в ММИ е винаги на 100%, ама той май е само за успокоение....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 100% не са живота нито нивото на заряд на акумолатора.

Това е шанса да запали при следващото стартиране.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да се оплача. Сложих еС-лайн 18-ки джанти с предписания размер на гумите 245х40 и на обикновеното окачване не ми харесва как стоят,четири пръста разстояние до калника. Явно без спортно окачване няма да се дооформи картината. Няма да е сега,някой ден ще е. Ще почета за варианти,може би и качествени неоригинални,просто нещо във форума се наплаших,че имало сто вида оригинални пружини и амортисьори и че едва ли не зависело и от кода на боята кои точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...