ducheff Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 (Редактирано) Здравейте колеги ! Въпросът ми е малко странен, но се чудя от 1 куп време и изчетох голяма част от форума свързана с 2та двигателя Един мой приятел има А4 1.8 ADR, а аз 80-ка ABK ,той е карал моята и аз неговата не един път , но винаги сме се чудели, защо моето АБК реагира по агресивно при рязкото настъпване на газта (доста е приятно,да ) ,докато а4-ката плавно набира километрите ? Може би въпроса ми е смешен но... . Извинете ако съм объркал раздела Редактирано 1 Февруари 2009 от ducheff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Айде сега почна се една от рода на мойто г....но не мирише и други констатации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Ееее докога с тез теми,купете си АЦЕ-та и карайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ducheff Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Айде сега почна се една от рода на мойто г....но не мирише и други констатации.Не съм имал на предвид да хваля колата или тем подобни ! Просто си зададох въпроса , и айде без съркастични изрази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 И двете са си острилки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 (Редактирано) отговора ти е заключен във въпроса.къв, АДР ве... ? Редактирано 1 Февруари 2009 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Колеги, не изключвайте фактора, задкормилно устройство. ADR е достатъчно еластичен в параметрите 4500-5500оборота! Давам един глас за ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Адр-а върви повече от АБК-то на всичко.Който му се спори може да пробваме стартче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Адр-а върви повече от АБК-то на всичко.Който му се спори може да пробваме стартче А аз мисля, че adr-то е малко напред, с колко незнам, но разлика определено има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Колегата попита май що единия е "по-нервен" мотор, що подскача повече като му подадеш, не е фанал да спори че върви повече..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 ADR е малко муден в ниските обороти. след 3000 оборота се съживява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 ADR е малко муден в ниските обороти. след 3000 оборота се съживява.И след 5000 умира 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 И след 5000 умираКакто и абк-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 И след 5000 умираявно си карал некъв разпадащ се.Поне наща каруца почти до прекъсвач си тегли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 (Редактирано) Той само Болид от F1 На тия обороти си работи нормално.Дори са 7000 а не 5000 ама пак става Редактирано 1 Февруари 2009 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 явно си карал некъв разпадащ се.Поне наща каруца почти до прекъсвач си теглиСтрува ми се че след 5000об. има леко забавяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ducheff Публикувано 2 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 (Редактирано) Колегата попита май що единия е "по-нервен" мотор, що подскача повече като му подадеш, не е фанал да спори че върви повече..... Именно, далеч съм от тая мисъл! Редактирано 2 Февруари 2009 от ducheff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 Струва ми се че след 5000об. има леко забавяне6000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 700080009000КУПУВАМ !Продадено на господина с рондзавата шапка ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 6000 Ти сигурно по добре знаеш щом имате такава аз само съм се возил и такова впечетление ми е направило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 Имал съм почти всички Атмосферни 1.8 на АУДИ за през годините.От тях АДР-а най-много ме радва.Не,че е най нов,но е най приятен за каране.До 3500 оборота си върви прилично с много доволен разход.Като искаш да го настъпиш над 3500 буквално откача и пак не гори,колкото другите 1.8 при ръчка.Супер си е машаината.До 210 съм го пробвал.190-200 си поддържа с лекота.След 150 си набира много добре,именно от това,че дърпа повече на високи обороти.Километрите са по-километраж не по системи некви модерни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 ДЗ-тката ми се струва,че върви повече от АДР-а.Въпреки че по-голямо впечатление имам от АДР,който въобще не е икономичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Както и абк-то Моето умира след 6000,към 3000 се усеща как дърпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 (Редактирано) Моето умира след 6000,към 3000 се усеща как дърпаИсках да кажа, че на 5500об дърпа колкото и на 5000 ако не и по-малко. На 6000об е чувствително по-слабо за сметка на рева, който става наистина внушителен. Във всеки случай искаш ли да направиш бързо 0-100 просто задължително трябва да включиш 3-та и то още на 80 (по спомени). Абе един от най-бавнооборотните мотори, които съм карал е. Редактирано 3 Февруари 2009 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Исках да кажа, че на 5500об дърпа колкото и на 5000 ако не и по-малко. На 6000об е чувствително по-слабо за сметка на рева, който става наистина внушителен. Във всеки случай искаш ли да направиш бързо 0-100 просто задължително трябва да включиш 3-та и то още на 80 (по спомени). Абе един от най-бавнооборотните мотори, които съм карал е.Може и да е бавнооборотен на мен като все още начинаещ ми е идеален На 5-та с близо 5000 об/мин километража показва към 205 и има още малко за натискане (гумите са ми стандартни 195/65/15) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване