Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Въпросът ми е малко странен, но се чудя от 1 куп време и изчетох голяма част от форума свързана с 2та двигателя :) Един мой приятел има А4 1.8 ADR, а аз 80-ка ABK ,той е карал моята и аз неговата не един път , но винаги сме се чудели, защо моето АБК реагира по агресивно при рязкото настъпване на газта (доста е приятно,да ;) ) ,докато а4-ката плавно набира километрите ? Може би въпроса ми е смешен но... :bia:. Извинете ако съм объркал раздела :bia:

Редактирано от ducheff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега почна се една от рода на мойто г....но не мирише и други констатации.

Не съм имал на предвид да хваля колата или тем подобни ! Просто си зададох въпроса , и айде без съркастични изрази

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не изключвайте фактора, задкормилно устройство. ADR е достатъчно еластичен в параметрите 4500-5500оборота! Давам един глас за ADR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адр-а върви повече от АБК-то на всичко.Който му се спори може да пробваме стартче :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адр-а върви повече от АБК-то на всичко.Който му се спори може да пробваме стартче :blink:

А аз мисля, че adr-то е малко напред, с колко незнам, но разлика определено има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата попита май що единия е "по-нервен" мотор, що подскача повече като му подадеш, не е фанал да спори че върви повече..... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след 5000 умира

явно си карал некъв разпадащ се.Поне наща каруца почти до прекъсвач си тегли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той само Болид от F1 На тия обороти си работи нормално.Дори са 7000 а не 5000 ама пак става :hilezh:

Редактирано от pleyboi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно си карал некъв разпадащ се.Поне наща каруца почти до прекъсвач си тегли

Струва ми се че след 5000об. има леко забавяне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата попита май що единия е "по-нервен" мотор, що подскача повече като му подадеш, не е фанал да спори че върви повече..... :flipoff:

Именно, далеч съм от тая мисъл!

Редактирано от ducheff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000 :)

Ти сигурно по добре знаеш щом имате такава аз само съм се возил и такова впечетление ми е направило

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм почти всички Атмосферни 1.8 на АУДИ за през годините.От тях АДР-а най-много ме радва.Не,че е най нов,но е най приятен за каране.До 3500 оборота си върви прилично с много доволен разход.Като искаш да го настъпиш над 3500 буквално откача и пак не гори,колкото другите 1.8 при ръчка.Супер си е машаината.До 210 съм го пробвал.190-200 си поддържа с лекота.След 150 си набира много добре,именно от това,че дърпа повече на високи обороти.Километрите са по-километраж не по системи некви модерни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЗ-тката ми се струва,че върви повече от АДР-а.Въпреки че по-голямо впечатление имам от АДР,който въобще не е икономичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето умира след 6000,

към 3000 се усеща как дърпа

Исках да кажа, че на 5500об дърпа колкото и на 5000 ако не и по-малко. На 6000об е чувствително по-слабо за сметка на рева, който става наистина внушителен. Във всеки случай искаш ли да направиш бързо 0-100 просто задължително трябва да включиш 3-та и то още на 80 (по спомени). Абе един от най-бавнооборотните мотори, които съм карал е.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа, че на 5500об дърпа колкото и на 5000 ако не и по-малко. На 6000об е чувствително по-слабо за сметка на рева, който става наистина внушителен. Във всеки случай искаш ли да направиш бързо 0-100 просто задължително трябва да включиш 3-та и то още на 80 (по спомени). Абе един от най-бавнооборотните мотори, които съм карал е.

Може и да е бавнооборотен на мен като все още начинаещ ми е идеален :flipoff: На 5-та с близо 5000 об/мин километража показва към 205 и има още малко за натискане (гумите са ми стандартни 195/65/15) :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...