Martin_Lozanov Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Здравейте колеги Първо да се похваля от 10 дни съм с нова придобивка А6 C5 A6 2.5 TDI 1999 година 150 кс и е с чип (на optimist аудито ). Колата много ми харесва - от всякъде е невероятна. Има обаче нещо, което ме притеснява. За ниските предавки не съм го забелязал, но се случва когато съм на 4 или 5-та с около 70 км/ч да натискам педала, а колата не ускорява. Просто си стоят забити и оборотите и километри и не иска да се движи. Гледаха я на диагностика излезе дебитомер - смених го с оригинален всичко по колата казват че е на 6. Обаче това нещо което се получава просто не ми дава спокойствие. Възможно ли е да е от свещите - защото знам, че отдавна не са сменяни, от друга страна колата си пали идеално сутрин(само 2 пъти запалих от втория път). Моля за помощ и съвети и благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Свещите не могат да имат нищо общо, защото при дизеловите автомобили те работят само при паленето на колата и то ако е студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 3 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Ясно, та значи ще да е нещо значително по-тежко.. ??Само пропуснах да отбележа - принципно колата има много тяга и направо излита, обаче това за 2-и път се появява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Звучи като че колата влиза в сервизен режим и компа изключва турбото. Особено на 4 и 5 с ниска скорост... Не бой се колега, някой датчик ще е или се е зацапало турбото просто. Тряпва пак на диагностика според мен. Имаше няколко сензора МАП, МАФ и н75 до колкото помня. Потърси темата. Имаше поне 2 такива само че за 1.9тди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 4 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Благодаря, дано да е нещо малко, че ако трябва да сменям цялото турбо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 4 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Само да добавя - при форсиране отзад мирише на масло, а не на изгорели газове, което ме притеснява да не би турбината да си заминава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Не съм сигурен какви са признаците за такова нещо. Един колега беше писал, че му заминала турбината, ама преди да замине виела много и минал 30 000км докато свърши... Ама дали само шум може да е показател за заминаване.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 4 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Няма никакво виене направо лети колата, само дето на 2 пъти ми заби, иначе турботи си надува като за световно, ама тоя мирис на масло от зад ме притеснява, пък и днес гледах, че е омаслено горе турбото, не съм сигурен дали е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Здравейте колеги Първо да се похваля от 10 дни съм с нова придобивка А6 C5 A6 2.5 TDI 1999 година 150 кс и е с чип (на optimist аудито ). Колата много ми харесва - от всякъде е невероятна. Има обаче нещо, което ме притеснява. За ниските предавки не съм го забелязал, но се случва когато съм на 4 или 5-та с около 70 км/ч да натискам педала, а колата не ускорява. Просто си стоят забити и оборотите и километри и не иска да се движи. Гледаха я на диагностика излезе дебитомер - смених го с оригинален всичко по колата казват че е на 6. Обаче това нещо което се получава просто не ми дава спокойствие. Възможно ли е да е от свещите - защото знам, че отдавна не са сменяни, от друга страна колата си пали идеално сутрин(само 2 пъти запалих от втория път). Моля за помощ и съвети и благодаря предварително Здрасти Марто относно забиването провери ли при майстор клапанчето, което се намира до горивния филтър , съмнително е да е заминало за 15х км но пък тва което пишеш отговаря на симптомите които имах преди да го сменя Как си запалил от втория път ? ако ти е светнала лампата за подгряването изчакай да загасне , тая кола пали по-добре от бензинка.Принципно турбото надува след 1500 об и като караш на 4-5 с 70 май си под тия обороти и е до някаква степен нормално да се замисля малко вкарай трета да видиш кво става но замислянето трябва да е съвсем кратко както пишеш май не е. Колкото до припушването възможно е да е от турбото но както сам видя колата върви доста повече от очакваното и самото турбо не издава никакви обезпокояащи звуци. Както ти казах колата е карана в последно време само градско верно с хубава нафта но е възможно да се е образувал нагар и да пречи на лапатките на турбото да се движат свободно ако това е така се образува свръх налягане и колата сработва в сервизен режим ( преди да почнеш да се тревожиш излез извънградско и покарай по-сериозно примерно 100 км с постоянна висока скорост 3000 об предполагам ще се поотпуши и няма да го прави.Говорих с моя познат даде ми координати на майстора който се занимавал с ремонт на турбини принципно ми каза че рециклирането с 6 м гаранция е между 700-900 лв тва ми се струва приемливо но не мисля че точно на тая кола турбината е вече за ремонт. Те повечето монтьори като ги заръсят едни от 9 кладенеца доводи ще доставят а рядко има истина в мненията им и няма турбо на групата ВАГ дето не е омаслено от 100 ТДИ на 100 ще има омасляване когато почне да харчи масло и то над 4-5 литра на 10-12 х тогава може да има смисъл от рециклиране турбинката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 След като смени дебитомера има ли полза ??? Диагностиката с ВАГКОМ какво показа ??? Значи искам да ти дам един съвет да не бързаш с даването на големи суми за рециклиране , нови турбини и пр. , проблема може да се окаже много дребен и най-вероятно е така . Понятието "авариен режим " за твоята кола не съществува . Огледай цялата система вкл. кулера , тръбопроводите за други омазнявания като това до турбото и се допитай до няколко специалиста . Имах подобни симптоми , два - три пъти ми се появиха на същия мотор като твоя , изкарах я на магистралата и повече не се появиха . УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 ...... изкарах я на магистралата и повече не се появиха . УСПЕХтова от известно време го правя 1-2 пъти месечно, софия-пловдив-софия 2500-3000 оборота, без добавки, само нафта до горе от лукойлрезултатът е положителен, препоръчвам го на всеки който му се занимава, цялото отиване и връщане ми струва 50-60лв с винеткатанормално е тези коли не са направени за градско каране на малки разстояния, на този мотор му трябва каране извънградско 140-160 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 (Редактирано) ...Понятието "авариен режим " за твоята кола не съществува...Напротив! Пробвал съм го няколко пъти с А4-ката като й бях базикал турбото. Всички симптоми който описва са на проблем с турбината, като под проблем нямам предвид рециклиране или подмяна, а просто турбината му дава прекалено голямо налягане в ниските обороти. Прави се една диагностика с VAGCOM в движение на 3-та при 3000 оборота какво налягане дава и се регулира. Редактирано 5 Февруари 2009 от stilko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 5 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Ще видим какво е колеги, днес това, което ми направи впечатление е, че като се форсира колата от зад има само сажди, но не са мазни и няма и следа от масло А утре съм на диагностика и детайлен преглед, за да се види къде може да е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Напротив! Пробвал съм го няколко пъти с А4-ката като й бях базикал турбото....Понятието авариен режим излиза след 2001 -ва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 7 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2009 Колеги, вчера бях на диагностика и подробен преглед Оказа се, че трябва да се почисти турбината и да се смени клапанчето. А миризмата на масло идва от запушен филтър на картерните газове. В четвъртък благодарение на съфорумеца Виктор направихме експеримент и от ауспуха излезе съвсем малко черно - но не омаслено за щастие, така че проблемът не е толкова сериозен. Имам обаче друг въпрос - задните стъкла не работят от копченцата, а само от моята конзола, онзи ден обаче от лявата задна страна стъклото се свали и след това се вдигна само до половината едвам сме го вдигнали с една приятелка - това от водачите ли е, или е възможно да е друг проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2009 Колеги, вчера бях на диагностика и подробен преглед Оказа се, че трябва да се почисти турбината и да се смени клапанчето. А миризмата на масло идва от запушен филтър на картерните газове. В четвъртък благодарение на съфорумеца Виктор направихме експеримент и от ауспуха излезе съвсем малко черно - но не омаслено за щастие, така че проблемът не е толкова сериозен. Имам обаче друг въпрос - задните стъкла не работят от копченцата, а само от моята конзола, онзи ден обаче от лявата задна страна стъклото се свали и след това се вдигна само до половината едвам сме го вдигнали с една приятелка - това от водачите ли е, или е възможно да е друг проблема има теми и за двете, поразрови се назад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 7 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2009 Благодаря, ще потърся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Колеги, вчера бях на диагностика и подробен преглед А миризмата на масло идва от запушен филтър на картерните газове. В четвъртък благодарение на съфорумеца Виктор направихме експеримент и от ауспуха излезе съвсем малко черно - но не омаслено за щастие, така че проблемът не е толкова сериозен.Филтъра за картерните газове е сменен преди под 20 х км и е много малко вероятно да е запушен( смених го с този от 163 кс версия казаха че е по -добър) как го констатираха тва че ми е много интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 9 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 и аз тфа се чудя, ама като са казали ще го сменям. А тоя клапан дали е на 6, щото на 2 диагностики даде грешка и така не се управлявало добре турбото.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 (Редактирано) Като ти се дават излишни пари давай казвам ти филтъра си е ок като го свалят ще видиш сам Виж от това което коментирахме за забиването залагам ,че клапана пак се е прецакал някои грамотен майстор да ти го провери ако не се лъжа трябва да прави вакум но щом дава грешка е от него а и тоя филтър за к.газове не може да го хванат с диагностика или поне аз не знам да може Редактирано 9 Февруари 2009 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c5 diesel Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Филтъра за картерните газове е сменен преди под 20 х км и е много малко вероятно да е запушен( смених го с този от 163 кс версия казаха че е по -добър) как го констатираха тва че ми е много интересно Извинявайте за вмешателството -този филтър къде се намира и лесно ли се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Извинявайте за вмешателството -този филтър къде се намира и лесно ли се сменя?НЕ се сменя особено лесно намира се под декоративната кора на мотора горе долу между двете глави . БАЯ разглабяне си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 трябва да имаш тънки сръчни ръчички и става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorkata81 Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 Наскоро имах проблем с този филтър на картерните газове. Най-лесно се разбира че е запушен като се развие капачката на маслото и от там излиза въздух а също така и от щеката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaGaRoV Публикувано 25 Март 2009 Доклад Share Публикувано 25 Март 2009 Наскоро имах проблем с този филтър на картерните газове. Най-лесно се разбира че е запушен като се развие капачката на маслото и от там излиза въздух а също така и от щекатада не е нещо проблем в турбото(преди време имах подобен проблем и излезе вакуумния клапан на турбото) успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts