Jump to content

Коли с десен волан - мнения


jovko

Recommended Posts

... Честно казано не ти е съвсем сполучливо сравнението защото мога и да те нарека нарушител. След като в България е прието автомобилите да са с волан отляво и така е организирано движението мисля и ти си длъжен да спазваш това.

Кокич, това за организацията на движение - ясно Ама къде и в кой нормативен акт е записано, че воланите на МПС-тата трябва да са у лево?

Въпреки това ако колите с десен волан минаваха на Технотест никога нямаше да се стигне до тази тема!

Жоре, минават си , зашото няма нормативна база, на чието основание да не минат ...

Те минават бе колега :hilezh: С някой лев минават като стой та гледай :hilezh:

Колега, лично аз съм прекарвал такава кола (с дясна дирекция) на техно тест ... и знаеш ли колко ми струваше 10 лева и нощо не съм бутал под масата или на когото и да било ...

Хора!!! .. от изписаното до тук излиза, че за всичката тая касапница по пътищата ни са виновни водачите с коли, внесени от Англия ...

С абсолютно същите доводи(опасност за останалите участници) и т.н. могат да се отправят искания и за забрана вноса , регистрацията и управлението на МПС на повече от 10 години да речем ... Щото никой не е на ясно колко и как са поддържани въпросните вече "стари бараки" - и те, при определени условия са опасни за всички останали участници в движението.

Проблемите ни са другаде ... Факт е че имаме ЗДвП и правилник .. Те са достатъчно добри, но колко от нас ги спазват ? Колко от нас, като се качат на магистралата карат с по-малко от 130 ? Колко от нас спазват стриктно знаците и ограниченията в населените места? Колко от нас зачитат останалите участници в движението и не ги псуват и т.н. , след като са им отнели предимство не ги засичат ...

Колко от нас са поискали, по един или друг начин , дори, само чрез участие на избори , отговорните институции да си изпълняват задълженията, свързани с движението по пътищата , подджането им, почистването им и т.н. ...

Колко от нас са се обадили на телефона на МВР-корупция, след като им е бил зададен въпроса "Ами сега какво ще правим?"

Не ни е проблема в колите с десни волани ... проблема е другаде ... Наричам го "начин на мислене и отговорност на пътя и за него" ... От всички!!! От шофьора на дипломатическия мерцедес до последния дядо с лада на 25г. от пешеходците, от държавните и общински органи отговорни за състоянието на пътната мрежа и тротоарите, Най вече от органите, които имат за цел да контролират всичко това... всички трябва да си спазваме правилата за движение и задълженията , за да не се избиваме като пилци по пътищата ни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 310
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Еми явно ми е трудно да разбера, колко трябва да ми е акъла да се натреса плътно след голям камион , тир или бус, и да нямам никва видимост, да не предприема нужната маневра да се уверя случайно дали има някой в другото платно и тогава да предприема изпреварване, що си милите че всеки който кара с десен волан ей тъй, живота не му е мил и хоп изкача из зад камиона и почва да се набира с/у колите в насрещното ?Ай стига параноя, вземи седни в такава кола, и сам ще се убедиш че няма да изскачаш така както си мислиш.Със сигурност мога да кажа че дясната дирекция не е за рацери, а е по-скоро за по-улегнали шофери, и именно рацерите хвърлят това негативно отношение към колите с дясна дирекция, щото си карат без да мислят.

Браво, радвам се че си примерен и караш по този начин, но това си ТИ. Можеш ли да гарантираш същото за останалите лумпени, които са проблем за движението и в автомобил с лява дирекция? Само че с лява дирекция те са 50% опасни, а при дясна почти 100%...

Не мисля, че си много вървежен. Точно пък у село се спукват да ти се смеят, че караш кола с обратен волан. Двама мои приятели си докараха колите от Англия в България миналата година.Тъй, че те решиха да си ги вземат колкото да ги използват там да се занесът обратно. После и на вторични да я продадеш, и на части да я продадеш все си на сметка...

В нашата мила родина е много важно и вървежно да си на сметка...Дори на някой хора това им влияе на егото съм забелязал...ако не са на далавера, просто им се смачква самочуствието, едва ли не...прецакали са се много лошо. В общи линии, аз да сън на сметка, пък другите , какво ме интересуват. Лошото е , че 99% си ги карат, а не ги дават на вторични или на части.

Не ни е проблема в колите с десни волани ... проблема е другаде ... Наричам го "начин на мислене и отговорност на пътя и за него" ... От всички!!! От шофьора на дипломатическия мерцедес до последния дядо с лада на 25г. от пешеходците, от държавните и общински органи отговорни за състоянието на пътната мрежа и тротоарите, Най вече от органите, които имат за цел да контролират всичко това... всички трябва да си спазваме правилата за движение и задълженията , за да не се избиваме като пилци по пътищата ни!

Не ни е проблема само в дясната дирекция, но при наличие на толкова други, които си изброил, защо трябва допълнително да се позволява съществуването на още един?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, не, не излиза, че виновни са само хората, управляващи машина с дясна дирекция. Но те допълнително повишават риска. Те са допълнителен рисков фактор.

Аз по-горе, в първия си пост по тази тема казах какво трябва да стане, за да се оправим. И да, старите коли са още едно от нещата, които трябва да махнем. Разпадащите се - и тях. И да си оправим пътищата и така нататък, и така нататък.

Идеята е, обаче, че ако наречем всяко едно от тези неща "рисков фактор", то управлението на автомобил с дясна дирекция е още един такъв. И ако нашите двама колеги, пишещи в тази тема са образцови водачи, които имат ЖЕЛЕЗНИ нерви да карат такова животно, то, това далеч не е така с всички учстници в движението. На повечето определено им липсва "емоционална интелигентност". И ако вземем за пример един емблематичен пернишки рейсър с Голф 2ГТИ (който си е опасен by default) то смятай колко далеч по-опасен ще бъде с дясна дирекция. Ама и него го блазни да смени ГТИ-ката с Scirocco, например. И понеже му е скъпо нормалното, определено се мята на такова с десен волан. За това говорим повечето тук :hilezh:

Целта беше да минимизираме рисковите фактори, а не да си създаваме допълнително нови.

То, по тази логика какво излиза, че аз като съм предвидил 140к за кола, вместо да си купя от БГ нова А6-ца комби, то, можех да си взема Q7 с десен волан, 4.2TDI, с всички екстри, нали?

И после да рева в публичното пространство и да обяснявам колко сме гола вода, че са ни скъпи колите и нямам пари за тукашна Q7. Влизаме в един порочен кръг, който определено не води до нищо добро. Истината е, че и в Германия Гьотферен може да извади 2000 Евро за поредната таратайка, но не го прави, нали? Отива и си купува нова. Всички знаем защо. Лесно можеш да видиш как в белите държави хората карат предимно НОВИ коли, независимо от класа. Българинът, обаче, е тарикат. Той предпочита БМВ на 8-10 години, вместо чисто нов базов Опел Астра. Въпрос на начин на мислене на нацията.

П.С. Пробвай в Германия да регистрираш кола, която е с "обръщан" волан?! На TUV ще ти разкажат играта и ще ти дадат да я махнеш от там само с платформа. Даже няма да ти позволят да стъпи на платното. Виж в Италия как се регистрира кола с десен волан?! Освен няколко Японски тупалки, които ги няма въобще с ляв волан, друго с десен волан - НЯМА. Е, какво излиза? И Немците, и Италианците и Швейцарците са балъци... само ние, Българете сме фанали бога за рога, егати. И до кога така?!

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за манталитета ни е вярно! И аз като образцов представител ти гарантирам че предпочитам някое изпънато (колкото може за тая възраст) Б4 куатро (2.8 най-добре), пред вектра 2000г... Смятам, че като поддръжка ще ми е добре и ще ми доставя много пъти по-голямо удоволствие... Признавам си! Макар и по-разумния вариянт да е Вектрата... Обаче подчертавам с две дебели черти и една наклонена че като пиша 2.8 грам не ми е идеята да се гоня по магистралите... съвсем друга ми е мисълта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве квото и да си говорим, само стойте и гледайте, как се овеличават постоянно колите с дясна дирекция :bia:

Днеска само, докъто ида на кафе в центъра се разминах с един Jeep и е един SL500 и 2те от кривите дирекцй :bia:

А на пролет нещата ще станат още по-масови, особенно за СУВ и Джипки, цените им ще падат още.. което ще ги направи още по-достъпни за нас.

Всичко зависи от човека.. другото са подробности и късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и броя на психопатите и шизофрениците се увеличава.

Ама това не е повод за гордост.

В смахната ни държава все ГАДОСТИТЕ се увеличават. :bia:

Що не се увеличи нщо хубаво?

(Заплатите, децата, усмивките, такива неща...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми щото манталитета ни е такъв, който е докопал кокала трудно го оттърва. И от там и всичко останало е криво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За себе си обвинявам комунизма! Хората свикнаха всичко да е като че ли не тяхно ми на някой друг. ОТ там не пазим нищо което е извън входната ни врата. Вижте кварталите с високоетажни блокове в кой да е град и тревните площи между тях. Вземете Младост например. Колко ще коства тревата зад блока да се окоси, бордюрите да се оправят... някоя алейка, пейка... Та цената ако се разхвърля на апартаменти сигурно поддръжката на такова нещо ще стъпи 10ст на домакинство на месец. ?И що е кочина, щото никой не го е.. няма други извинения. Все ще се намери някой, който да рече "Вие луди ли сте да си давам парите, като еди кой си паркира на тревата, еди кой си пък ще рече 3тия пуши и изхвърля през балкона"... Тва е, затворен кръг... Няма оправия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА и ще се обоснова - имам практика която показва че Английските возила са доста здрави,винаги обслужени,на реални километри и със сервизни документи (истински).Англичаните не лъжат,пазят си колите и най -важното зя тях е колата да не си е сменяла собствениците някоико десети пъти и това там струва скъпо...

1 owner,Full service History,Perfect condition inside and out. това са доста често срещани думи в Обявите на UK cars.

Колеги не искам да бъда грещно разбран и да ви натрапвам моето мнение но аз лично сега карам с десен волан и следващата ми кола пак ще е с дясна дирекция..... Наздраве на Всички и безаварийно

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо замря темата :steinigung:

Ще я съживя малко.

Истината, че ако всички сме толерантни един с друг, катастрофите ще намалеят драстично. въпрос на уважение към другите участници в движението. От коя страна е волана няма значение. Ако не беше този масов внос никой никога нямаше да повдигне темата :hilezh:

Гледах един репортаж как Валери божинов джътка с кола с ляв волан из англия, тъй му било по лесно. значи може :(

а за фаровете трябва да е задължителна смяната, до тогава аз ще си карам така :hilezh: до сега никой не ми е светкал значи няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на мнение аз също не съм сменял ни гарове ни мигачи хихихи Имаше един коментар в тема един колега каза че предпочитал б4 2.8 пред Вектра с десен волан а не предпочита ли А6 автомат дизел 2.5 с кожа 2000 - 2002 повече вместо тази б4-ка с ляв волан за едни и същи пари???????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите с десен волан трябва тотално да се забранят .

Ето това е обосновано мнение. Браво много ме кефиш!

Трябва тотално да се забранят червените коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на мнение аз също не съм сменял ни гарове ни мигачи хихихи Имаше един коментар в тема един колега каза че предпочитал б4 2.8 пред Вектра с десен волан а не предпочита ли А6 автомат дизел 2.5 с кожа 2000 - 2002 повече вместо тази б4-ка с ляв волан за едни и същи пари???????

Не! Не става въпрос за б4 с ляв и вектра с десен. Имах в предвид нормален опел с ляв и б4 с ляв...

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега теб не те кефи и не предпочиташ ама аз ако см няма да се кач повече на Б4 имах 2 едното от които беше УНИКАЛНО ама го продадох и си докарах а4-ката .та по вапроса аз лично ако се пльосна в А6-така на кожата с автомата пука ми на мен къв и каде ми е волата ...това е въпрос на избор аз лично предпочитам кола 2000 за около 6000 - 7000 лв отколкото 93-95 година за 5000 и да няма никви екстри....казвам го от опит а ако иска6 колега дай един маил да ти пратя няколко снимки.... иначе колкото до марката Опел няма да коментирам няма място за сравнение с Б4 да прав си тук...:steinigung:

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не сте прочели темата внимателно :steinigung: Точно за това ставаше дума във въпросният пост, кое по би ми доставяло удоволствие. Сегашното ми е с десен волан и го знам ква стока е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако съпоставяме Опел 2000 г. и Б4 1995 аз също бих избрал Аудито ЕВАЛа но както е в случая за 6000 бих карал Ауди А4 1.8 на гас с махагона и тъпите фарове и стопчета с тасчетата и така а за същите пари карам феиса с 16" в уникално състояние...предпочитам го това да си призная.....НО не искам да казвам че ако имах пари да карам Фейса с ляв волан няма да го карам....Парите в ШИБАНАТА ни държава са проблема а не ориентацията на волана......Надявам се ме разбирате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..отидохме да предлагаме преди години такава на зам. кмета по транспорта, една известна и красива дама, бивша министърка, която беше сложила същия този (зам) кмет ни каза да и дадем 3М на ръка, иначе - няма проект. ..

И коя е тази "дама"?

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Парите в ШИБАНАТА ни държава са проблема а не ориентацията на волана......Надявам се ме разбирате

Тогава си смени в подписа култовата фраза "Десен wолан RULES"

с "Евтинийката RULES"

къде по правдоподобно ще звучи :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............

пропускаш факта че за 300-400 лв ще си купиш фейслифтнти фарове и за още 1000 лв ще си купиш хубави джанти с гуми, а за обръщане на волана ще дадеш в пъти повече.

Я кажи колко тира изпреварваш от София до Варна, респективно колко пъти си с единия крак в гроба или в затвора?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видя "баровците " с десен волан ,как се шушумигосват при всяка една маневра , и как не знаят къде се намират , ми идва да го свалим от колата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако съпоставяме Опел 2000 г. и Б4 1995 аз също бих избрал Аудито ЕВАЛа но както е в случая за 6000 бих карал Ауди А4 1.8 на гас с махагона и тъпите фарове и стопчета с тасчетата и така а за същите пари карам феиса с 16" в уникално състояние...предпочитам го това да си призная.....НО не искам да казвам че ако имах пари да карам Фейса с ляв волан няма да го карам....Парите в ШИБАНАТА ни държава са проблема а не ориентацията на волана......Надявам се ме разбирате

Айде десняците ни налазиха. Какъв ти е проблема. Да ти пляскаме ли искаш? Да ти сложим звание "Тарикат на годината". За такъв ли се имаш. Карай си десния волан и внимавай само да не размажеш само като марсол по миика в някой тир. Че теа тировете не прощават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямало да стане тема ;) яко мазало стана ;););)

Технотест и да се минава все е тази с някой лев напред и си ти човека . . .

Регистрацията да се забрани !!!!

Кой регистрира вече ?! Всеки си кара! Ок ,но колата е с английски талон ,в който пише Иван Иванов ,а не Джон от Лондон ,плащаме си винетката ,данъка ,ГО и сте чао . . .

Преглед вече се минава ,спокойно!

Да се забрани движението !!!

Да ,ама не по тази логика ако решим да отидем в Англия или Кипър трябва да си оставяме колите на границата и после с такси! Колко англичани живеят в Бг !?

Кола с десен волан няма да си купя никога ,но джип за лов с удоволствие бих си взел. . . . . , за 7-8К патрол 2000год. при цена 17-20К с нормална дирекция дреме ми в гората дали съм отляво или отдясно така или иначе там движение няма . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...