Jump to content

Гумена гарнитура капака на клапаните


vilik

Recommended Posts

015 Германия

016 Германия

105 Словакия

205 USA

285 Канада

345 Дания

346 Дания

375 Великобритания

435 Люксембург

445 Франция

465 Испания

466 Испания

485 Португалия

486 Полша

515 Австрия

525 Чехия

535 Унгария

545 Италия

546 Италия

586 Турция

685 Индонезия

755 Китай

756 Китай

765 Япония

786 Тайван

805 Мексико

806 Мексико

875 Аржентина

885 Бразилия

886 Бразилия

965 Южна Африка

Първите две цифри са код на държавата третата е качеството като 5 е по добро от 6

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги,аз също бях с коркова гарнитура на В3-та и нямах оплаквания.Не съм сменял нито шпилки,нито съм слагал силикон.Бях я купил от някакъв магазин за 10лв.Дори не помня каква марка беше.Смених я заради много нелепа случка.Реших да светна през гърловината за масло с едно китайско,малко,шибано прожекторче,за да видя аджеба дали няма разни мръсотии от маслото.Колата беше италиянка и съм чувал,че ония били големи мизерници.И докато си светех ибания прожектор угасна.Чукнах го на ръба на гърловината и крушката му взе,че падна вътре.Затова се наложи да отварям капака и гарнитурата се скъса.НЕ СВЕТЕТЕ С КИТАЙСКИ ПРОЖЕКТОР ПРЕЗ ГЪРЛОВИНАТА ЗА МАСЛО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах малко нелепа случка свързана с тая гарнитура.Протече хайванчето /бях с гумена,ама да ме пита някой защо преминах на гумена../,свалих капака и почвам да вадя шпилките,та да си сложа пак старите и да боцна корковата гарнитура.На една от последните шпилки кво се зазяпах настрани нещо и само чух "дрън" и какво да видя-гайката паднала вътре...студени капки пот избиха по челото ми...след БАЯ огледи не видях гайката,бърках из дупките,почнах да търся магнити глупости...ей няма и няма тая гайка...и точно когато вече се бях отчаял и си мислех как ще свалям глава и т.н. гледам гайката ми се усмихва из под вала.Застанала м/у вала и клапана и си седи там...така ми улекна..имах чувството,че ще полетя.Извадих гайката и издевателствах над нея...дълго ще помни тая случка мамицата и мръсна :hilezh:

Редактирано от akulata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Привет малко да съживим темата за въпросните гарнитури вече стана ясно каква ще си купя защото тече като лейка АБК-то.Въпроса ми е с каква последователност се стягат Гайките и има ли момент на стягане да не да прецакам 30-кинта.Разбрах от темата че се стягат от средата на вън гайките само това ли е? Благодарско предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж пост номер 33, Вилик е дал картинка с последователността на стягане.

След година ползване тоя гумен Топран се държи чудесно и няма течове :arrow: .

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата в шпилките за гумена и коркова гарнитура?

начи

шпилките за корковата гарнитура имат нещо като "ограничител" против пенатягане на самата гарнитура.

вземи си коркова гарнитура и не се занимавай със смяна на шпилки и ала бала

тая корковата не е мръднала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам некво мазно покрай изпускателния колектор на първи цилиндър и от време на време замирисва на масло.може и старо масло да е защото седи като клей такова ,май първо ще го изчистя добре и после ще се оглеждам от къде омазнява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теч от капака на клапаните се фаша лесно

утре през деня ако имаш време с парцал забърши хууууубаво около капака,да не остава никъде мазно,мокро и т.н.

покарай 2-3 дни и виж ако имаш омазняване и т.н. начи е ясна работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе ама то е на такова кофти място зад кората на ангренажа и някак терсене ми се видя последния път ама ще го изчистя да видя дали ще се появи омазняване,щот видим теч на прясно масло няма просто едно такова като на старо спечено наслоено клеясало трудно е да се опише :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами със спирт или кореселин ше го почистиш и ше следиш за течове

на мен гумената гарнитура също ми течеше точно там,до първи цилиндър от страната на капака на ангренажа и не се виждаше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Преди 2 години нали я карах при майстори да ми сменят главата и ми казаха че сменили и гарнитурата на капака на клапаните....след тези 2 години днес отивам да видя кво става щото покрай целия капак е омазнено и за 12 000км съм долял 2литра масло. след 5000км започнах да доливам. Пипнах и кво да видя всички гайки се притегнаха. ЗАпалих и от гайката зад кората на ангренажа започна да сълзи и да се изпарява от горещия изпускател....вижда се червения силикончец който умните глави са намазали там. Какво да правя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята коркова гарнитура все още държи.Лично според мен е просто въпрос на късмет дали ще уцелиш качествена гумена/коркова гарнитура или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай една коркова 5-6 лв е.

Затягаш с 10нМ от средата към края гайките и кара доста.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпилките не се ли сменят и те? :gruebel:

По принцип не е лошо като идея,но ако се скъса някоя,когато се мъчиш да я развиеш цирка после е голЕм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

сваляш капака и гледаш ..моята я сваляхме миналата седмица( АБК )старата беше гумена сложихме пак гумена на виктор рейнц и гледам пак си тече отпред в ляво..та пак ще трябва да се смъква и клепа със силикон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мин год април сложих Виктор Рейнц но без шпилките дето бяха в комплекта на втората седмица просълзя. Сваляне пак мазане със силикон пак сълзи ще се сменят и шпилки и гарнитура пак на Виктор Рейнц пак гумена пак от скъпите 20 лв. Дано спре да го стърви това масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как я стягахте?

е как по малко от вътре навън ,на кръст и после ги дообрахме всички..после като протече на другия ден стегнахме предните 4 само и пак тече отпред в ляво и само там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А си вижте да не ви е запушена картерната вентилация.

Едно почистване с меглио на мрежата на капака върши работа.

 

С коркова съм и никога не е текло.

Който не я знае мрежата - вдясно под гърбицата.

 

82683320_7_585x461_kapak-za-klapani-i-gu

 

82683320_3_585x461_kapak-za-klapani-i-gu

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...