shwepi Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 (Редактирано) 015 Германия016 Германия105 Словакия205 USA285 Канада345 Дания346 Дания375 Великобритания435 Люксембург445 Франция465 Испания466 Испания485 Португалия486 Полша515 Австрия525 Чехия535 Унгария545 Италия546 Италия586 Турция685 Индонезия755 Китай756 Китай765 Япония786 Тайван805 Мексико806 Мексико875 Аржентина885 Бразилия886 Бразилия965 Южна Африка Първите две цифри са код на държавата третата е качеството като 5 е по добро от 6 Редактирано 10 Декември 2009 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 Колеги,аз също бях с коркова гарнитура на В3-та и нямах оплаквания.Не съм сменял нито шпилки,нито съм слагал силикон.Бях я купил от някакъв магазин за 10лв.Дори не помня каква марка беше.Смених я заради много нелепа случка.Реших да светна през гърловината за масло с едно китайско,малко,шибано прожекторче,за да видя аджеба дали няма разни мръсотии от маслото.Колата беше италиянка и съм чувал,че ония били големи мизерници.И докато си светех ибания прожектор угасна.Чукнах го на ръба на гърловината и крушката му взе,че падна вътре.Затова се наложи да отварям капака и гарнитурата се скъса.НЕ СВЕТЕТЕ С КИТАЙСКИ ПРОЖЕКТОР ПРЕЗ ГЪРЛОВИНАТА ЗА МАСЛО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 (Редактирано) и аз имах малко нелепа случка свързана с тая гарнитура.Протече хайванчето /бях с гумена,ама да ме пита някой защо преминах на гумена../,свалих капака и почвам да вадя шпилките,та да си сложа пак старите и да боцна корковата гарнитура.На една от последните шпилки кво се зазяпах настрани нещо и само чух "дрън" и какво да видя-гайката паднала вътре...студени капки пот избиха по челото ми...след БАЯ огледи не видях гайката,бърках из дупките,почнах да търся магнити глупости...ей няма и няма тая гайка...и точно когато вече се бях отчаял и си мислех как ще свалям глава и т.н. гледам гайката ми се усмихва из под вала.Застанала м/у вала и клапана и си седи там...така ми улекна..имах чувството,че ще полетя.Извадих гайката и издевателствах над нея...дълго ще помни тая случка мамицата и мръсна Редактирано 10 Декември 2009 от akulata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 Привет малко да съживим темата за въпросните гарнитури вече стана ясно каква ще си купя защото тече като лейка АБК-то.Въпроса ми е с каква последователност се стягат Гайките и има ли момент на стягане да не да прецакам 30-кинта.Разбрах от темата че се стягат от средата на вън гайките само това ли е? Благодарско предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 (Редактирано) Виж пост номер 33, Вилик е дал картинка с последователността на стягане.След година ползване тоя гумен Топран се държи чудесно и няма течове . Редактирано 21 Май 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 каква е разликата в шпилките за гумена и коркова гарнитура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 каква е разликата в шпилките за гумена и коркова гарнитура?начишпилките за корковата гарнитура имат нещо като "ограничител" против пенатягане на самата гарнитура.вземи си коркова гарнитура и не се занимавай със смяна на шпилки и ала балатая корковата не е мръднала! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 Аз сложих коркова Гьотце - не е мръднала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 имам некво мазно покрай изпускателния колектор на първи цилиндър и от време на време замирисва на масло.може и старо масло да е защото седи като клей такова ,май първо ще го изчистя добре и после ще се оглеждам от къде омазнява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 теч от капака на клапаните се фаша лесноутре през деня ако имаш време с парцал забърши хууууубаво около капака,да не остава никъде мазно,мокро и т.н.покарай 2-3 дни и виж ако имаш омазняване и т.н. начи е ясна работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 да бе ама то е на такова кофти място зад кората на ангренажа и някак терсене ми се видя последния път ама ще го изчистя да видя дали ще се появи омазняване,щот видим теч на прясно масло няма просто едно такова като на старо спечено наслоено клеясало трудно е да се опише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 ами със спирт или кореселин ше го почистиш и ше следиш за течовена мен гумената гарнитура също ми течеше точно там,до първи цилиндър от страната на капака на ангренажа и не се виждаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Преди 2 години нали я карах при майстори да ми сменят главата и ми казаха че сменили и гарнитурата на капака на клапаните....след тези 2 години днес отивам да видя кво става щото покрай целия капак е омазнено и за 12 000км съм долял 2литра масло. след 5000км започнах да доливам. Пипнах и кво да видя всички гайки се притегнаха. ЗАпалих и от гайката зад кората на ангренажа започна да сълзи и да се изпарява от горещия изпускател....вижда се червения силикончец който умните глави са намазали там. Какво да правя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Какво да правя ?Смени си гарнитурата и недей маза със силикони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Моята коркова гарнитура все още държи.Лично според мен е просто въпрос на късмет дали ще уцелиш качествена гумена/коркова гарнитура или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 (Редактирано) Слагай една коркова 5-6 лв е.Затягаш с 10нМ от средата към края гайките и кара доста. Редактирано 24 Април 2012 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Шпилките не се ли сменят и те? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Шпилките не се ли сменят и те? По принцип не е лошо като идея,но ако се скъса някоя,когато се мъчиш да я развиеш цирка после е голЕм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 С корковата не се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Как да разбера дали съм с коркова или гумена гарнитура в момента? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 сваляш капака и гледаш ..моята я сваляхме миналата седмица( АБК )старата беше гумена сложихме пак гумена на виктор рейнц и гледам пак си тече отпред в ляво..та пак ще трябва да се смъква и клепа със силикон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 А как я стягахте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Мин год април сложих Виктор Рейнц но без шпилките дето бяха в комплекта на втората седмица просълзя. Сваляне пак мазане със силикон пак сълзи ще се сменят и шпилки и гарнитура пак на Виктор Рейнц пак гумена пак от скъпите 20 лв. Дано спре да го стърви това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 А как я стягахте?е как по малко от вътре навън ,на кръст и после ги дообрахме всички..после като протече на другия ден стегнахме предните 4 само и пак тече отпред в ляво и само там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 (Редактирано) А си вижте да не ви е запушена картерната вентилация.Едно почистване с меглио на мрежата на капака върши работа. С коркова съм и никога не е текло.Който не я знае мрежата - вдясно под гърбицата. Редактирано 28 Февруари 2016 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване